Et marked på ca 1 milliard de neste årene for produktet Th-228

EnLogisk
THOR MEDICAL 29.09.2024 kl 21:41 4848

Thor Medical releases updated investor presentation
11.6.2024 08:00:01 CEST | Thor Medical ASA | Non-regulatory press releases

Oslo, Norway, 11 June 2024: Thor Medical has prepared updated presentation
material in connection with upcoming investor meetings, including a status
update on the company's evaluation of a fast-track plant to enable delivery of
commercial volumes of Th-228 by end of 2025. The enclosed presentation is also
available on the company's website.

Several radiopharmaceutical companies are in clinical trials with products based
on the decay of parent isotope Th-228, and several more are expected to commence
trials over the years to come. Thor Medical's customers among these companies
are requesting commercial volumes of high-purity Th-228 as soon as possible.
Demand from clinical trials alone is expected to generate a market for Th-228 of
around USD 100 million over the next few years.

Thor Medical is currently building a pilot plant to verify its production
technology in industrial scale and produce customer samples for qualification.
Building on this, and in response to the outlined demand, the company has
initiated a feasibility study for a fast-track plant to deliver commercial
volumes of Th-228 already by end of next year.

Launches of approved radiopharmaceutical end-products for cancer treatment going
forward are expected to increase the global market for Th-228 up to USD 1
billion by 2032.

For more details, please see the updated investor presentation.

CONTACTS

* Brede Ellingsæter, CFO, Thor Medical ASA, +47 472 38 440,
brede.ellingseter@thormedical.no
X-43 scramjet
02.10.2024 kl 16:41 1083

Er nok litt gevinst sikring på gang. Blir nok oppgang igjen i Thor Medical
Falketind
02.10.2024 kl 16:48 1066

Eller så er aksjen hauset opp i forkant for at noen større aksjonærer skal få solgt seg ned/ut.🤔
Fxdc
03.10.2024 kl 10:54 804

Har og vært med lenge, siden høsten 2016. Så har en "hytte på landet" minus her. Solgte halvparten i 22 og lot resten av aksjerestene ligge i grus, i skuffen, å har ikke brydd meg om de, så om noe skjer her nå så hadde det ikke gjort noe. Ikke fulgt med aksjen så vet ca null hva som skjer eller hva som er mulighetene nå. Men de må nok dobles 6-7 ganger før jeg hever et øyenbryn, da først blir de og gjøre litt utslag i nettbanken min. Men kan jo bruke en prosent av det jeg er i minus, så mangedobler jeg nok beholdningen min, men føle jeg har kastet bort mer en nok penger på denne aksjen.
kaunis
03.10.2024 kl 12:17 727

Det er no du skal våge igjen. Bruk 0,1% da.
EnLogisk
03.10.2024 kl 16:56 593

Selskapet Thor Medical ASA har ca kr 30 mill på bok. Ingen emisjon nå i høst. Les tidligere pressemeldinger så ser du at nye investeringtiltak nok 350' mill. vurderes neste sommer hvis de kliniske tester er lovende for deres nye produkter. Det er det 2. produktet som Thor utvikler.
Dere første produkt er: Th-228 som produserer de nå fra pilot'n på Herøya. De første leveransene av Th-228 starter som pressemeldt nå i høst. Kontrakter, fete Th-228 kontrakter kan dukke opp nå i høst. Da flyr kursen som forventet rett i taket. Så her er jeg i en fet posisjon føre toget går. Da kommer media etter når Th-228 svinger inn på markedet.
EnLogisk
03.10.2024 kl 22:50 465

Jepp. Rt kr 1,43 .En god omsetning på rett under en mill. En oppgang på + 5,93% er jo bra.
Jeg er overbevist om at de første kontraktene kommer tikkene inn på Th-228 produktene i høst. Det kan komme store kontrakter.
10 på topp aksjonærene sitter på 50% av alle aksjene. Det liker jeg.
Fxdc
I går kl 13:34 279

Har satset mesteparten av high risk potten i Cereno nå da. Men sånn sett, har tapt så mye på nano/thormed at om jeg kaster etter noen tusenlapper til, så overlever jeg sikkert det.
EnLogisk
I går kl 19:49 143

Tap og vinn med samme sinn....Inn med 50-60 tusenlapper så kan mye snu seg. :-)
EnLogisk
I går kl 22:30 64

Thor har kr 30 mill i egenkapital ref Q1-24. Så de trenger ikke penger. Husk at grunder Alf Bjørseth har en formue på kr 4.6 milliarder. Så tilgang til cash er der,ja.