......................Hysj
https://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Sporsmal/Skriftlige-sporsmal-og-svar/Skriftlig-sporsmal/?qid=100065
Nå er det vel spørsmål om hvem fra Big Pharma som har den største ryggsekken med penger
Åtti8
13.11.2024 kl 12:44
1602
Jeg skjønner jo selvfølgelig poenget med emisjoner, men i likhet med markedets dom; så er det altså ikke enighet om at disse er verdiskapende
Har jeg sagt det er garantert dette går godt? Nei, det er det godeste YNWA som har gjort, dersom man leser seg opp på trådene. Jeg tror jo som sagt at dette IKKE ender godt, medmindre vi da blir kjøpt opp
At du ikke er kritisk til måten emisjonen ble gjennomført på, sier egentlig sitt. Det er amatøraften over hele linja, med andre ord
Igjen: Flott produkt, flotte folk. Men business kan de ikke, derfor vil jeg ut
Har jeg sagt det er garantert dette går godt? Nei, det er det godeste YNWA som har gjort, dersom man leser seg opp på trådene. Jeg tror jo som sagt at dette IKKE ender godt, medmindre vi da blir kjøpt opp
At du ikke er kritisk til måten emisjonen ble gjennomført på, sier egentlig sitt. Det er amatøraften over hele linja, med andre ord
Igjen: Flott produkt, flotte folk. Men business kan de ikke, derfor vil jeg ut
Merlin_333
13.11.2024 kl 12:52
1592
Jamen hvis du vil ud, så skrid. Sælg i dag, ikke i morgen.
Der kommer ikke noget “pump”, du kan sælge på. Hvis kursen stiger herfra, så er det fordi, der opstår forøget tillid til både produktet, ledelsen og indtjeningsmulighederne. Og så vil du jo pludselig ikke ud, fordi din kritik da viser sig at være fejlagtig.
Sælg i dag, så vi kan blive dig kvit. Hvis man skulle tro din analyse, så bliver kursen ikke højere herfra. Så hvorfor ikke sælge i dag?
Der kommer ikke noget “pump”, du kan sælge på. Hvis kursen stiger herfra, så er det fordi, der opstår forøget tillid til både produktet, ledelsen og indtjeningsmulighederne. Og så vil du jo pludselig ikke ud, fordi din kritik da viser sig at være fejlagtig.
Sælg i dag, så vi kan blive dig kvit. Hvis man skulle tro din analyse, så bliver kursen ikke højere herfra. Så hvorfor ikke sælge i dag?
Redigert 13.11.2024 kl 12:53
Du må logge inn for å svare
Åtti8
13.11.2024 kl 13:03
1576
Jeg håper på oppkjøp, eller sensasjonspregede meldinger i forbindelse med kommende utøvelse av opsjoner
Selvfølgelig kommer det en pump, kjenner du ikke historikken ?
Jeg har jo hele tiden sagt at jeg søker exit på neste pump, har du ikke engang registrert det før du begynte med personangrep og oppfordringer til admin om å kaste meg ut?
Og dersom kurs øker om markedet har økt tro på inntjening som du vitterlig skriver over... Hvorfor er det feil når jeg setter likhetstegn mellom fallende kurs og manglende tillit i markedet?
Du er kun en bølle som biter sin egen hale
Selvfølgelig kommer det en pump, kjenner du ikke historikken ?
Jeg har jo hele tiden sagt at jeg søker exit på neste pump, har du ikke engang registrert det før du begynte med personangrep og oppfordringer til admin om å kaste meg ut?
Og dersom kurs øker om markedet har økt tro på inntjening som du vitterlig skriver over... Hvorfor er det feil når jeg setter likhetstegn mellom fallende kurs og manglende tillit i markedet?
Du er kun en bølle som biter sin egen hale
Redigert 13.11.2024 kl 13:11
Merlin_333
13.11.2024 kl 13:16
1563
Jeg har aldrig sagt, at kursfald ikke skyldes lav tillid. Dele af markedet har ikke tillid til ledelsen, fordi dele af markedet består af idioter som dig. Ergo: Kursen falder på lav volumen på grund af hysteriske, kortsigtede og ubegavede småsparer - som dig. De langsigtede sidder stille i båden.
Kursen øger, når de kortsigtede og idiotiske dele af markedet ikke længere kan påvirke kursen på sivende, lav volumen. Det sker, når (a) alle jer fjolser har solgt jer ud, eller (b) når CE kommer.
Kursen øger, når de kortsigtede og idiotiske dele af markedet ikke længere kan påvirke kursen på sivende, lav volumen. Det sker, når (a) alle jer fjolser har solgt jer ud, eller (b) når CE kommer.
Redigert 13.11.2024 kl 13:18
Åtti8
13.11.2024 kl 13:21
1558
Idioter som meg selger jo ikke, hvordan kan da verdien falle?
Du virker jo helt frakoblet hva jeg skriver. Du påstår da at nedgang må skyldes short eller lignende?
Muligheten er vel ikke større for at nedgangen skyldes at selskapet selv ga et fåtall aksjonærer mulighet til å selge ut eksisterende beholdning, for deretter å erverve nye aksjer til en brøkdel av prisen?
Du virker ikke å ha dybde eller innsikt i nylige hendelser, men for all del, skyld gjerne på meg
Du virker jo helt frakoblet hva jeg skriver. Du påstår da at nedgang må skyldes short eller lignende?
Muligheten er vel ikke større for at nedgangen skyldes at selskapet selv ga et fåtall aksjonærer mulighet til å selge ut eksisterende beholdning, for deretter å erverve nye aksjer til en brøkdel av prisen?
Du virker ikke å ha dybde eller innsikt i nylige hendelser, men for all del, skyld gjerne på meg
Redigert 13.11.2024 kl 13:30
Merlin_333
13.11.2024 kl 13:39
1532
Lad os i øvrigt lige være klare på én ting, Åtti-Ærligtalt: Det, du bedriver med - at anklage Holter for insiderhandel og virksomhedsmanipulation uden den mindste skygge af bevis - det er injurier i både norsk og dansk strafferet, og ganske alvorligt.
Vi er flere herinde, der er bekendt med dit fulde navn. Dit fornavn har været i spil flere gange. Kanske, at vi også skal have smækket dit efternavn på, så gode nordmænd herinde kan melde dig til norsk politi for bagvaskelse og forsøg på aktiemanipulation?
Vi er flere herinde, der er bekendt med dit fulde navn. Dit fornavn har været i spil flere gange. Kanske, at vi også skal have smækket dit efternavn på, så gode nordmænd herinde kan melde dig til norsk politi for bagvaskelse og forsøg på aktiemanipulation?
Merlin_333
13.11.2024 kl 16:06
1439
Aktiekursen ser forståeligt nok ud til at blive påvirket af meldingen om en forsinkelse af launch på veterinær-markedet fra 4Q2024 til 1H2025. Forsinkelser - selv de små af slagsen - kan markedet ikke lide i selskaber, der brænder penge.
Åtti8
13.11.2024 kl 16:07
1438
Hva er det nå du blander inn? Det er en kjent sak at Life stiger kraftig på positive meldinger. Manglende kompetanse er da slettes ikke innsidehandel eller manipulasjon! Ved positive meldinger så pumpes den, og ved negative meldinger så synker den litt ekstra mye i forhold til normalen
Dette blir helt på viddene, nærmest hysterisk.
Du følger jo også opp med å si rett over her at forsinkelse fra Q4 24 til 1H 25 er småtterier...Det er jo i ytterste konsekvens snakk om 6 måneder til uten inntekter(!)
Men hvorfor hyler jeg ikke om det? Jo, fordi det tyder på at Life omsider begynner å få kontroll på sin business plan, og det skal jo ikke kritiseres
Dette blir helt på viddene, nærmest hysterisk.
Du følger jo også opp med å si rett over her at forsinkelse fra Q4 24 til 1H 25 er småtterier...Det er jo i ytterste konsekvens snakk om 6 måneder til uten inntekter(!)
Men hvorfor hyler jeg ikke om det? Jo, fordi det tyder på at Life omsider begynner å få kontroll på sin business plan, og det skal jo ikke kritiseres
Redigert 13.11.2024 kl 16:13
Merlin_333
13.11.2024 kl 16:25
1409
Åtti-Ærligtalt: Du har gentagende gange herinde på skrift påstået, at Holter har bedrevet insiderhandel med en tæt kreds af aktionærer i forbindelse med emissionen. Den påstand bliver du ved med at gentage.
Du har INGEN beviser for din påstand, men fremfører den alligevel. Det er ulovlige injurier. Hvis du ikke holder din kæft, så ryger dit fulde navn på, så norske investorer kan melde dig til norsk politi, hvis de ønsker.
Du har INGEN beviser for din påstand, men fremfører den alligevel. Det er ulovlige injurier. Hvis du ikke holder din kæft, så ryger dit fulde navn på, så norske investorer kan melde dig til norsk politi, hvis de ønsker.
Merlin_333
13.11.2024 kl 16:51
1383
Og ja, forsinkelsen vil formodentlig medføre et behov for en ny emission. Nu, hvor du ved det, kan du få dig solgt ud og komme videre og smutte over på et forum, hvor folk gider at høre på dit vrøvl👋👋
Åtti8
13.11.2024 kl 17:05
1373
Jeg må nesten melde pass på deg, for nå spammes virkelig tråden
Og slutt med baissingen, de klarer seg utmerket godt dersom opsjonene utøves sommeren 2025. Akkurat dette er godt planlagt, men det har du altså misset fullstendig
Anbefaler også at du leser vedrørende garantistordningen som ytterst få fikk være med på i emisjonen. Dette er hverken korrupsjon, innsidehandel eller straffbart i Norge. Men dårlig folkeskikk? Helt klart
Og slutt med baissingen, de klarer seg utmerket godt dersom opsjonene utøves sommeren 2025. Akkurat dette er godt planlagt, men det har du altså misset fullstendig
Anbefaler også at du leser vedrørende garantistordningen som ytterst få fikk være med på i emisjonen. Dette er hverken korrupsjon, innsidehandel eller straffbart i Norge. Men dårlig folkeskikk? Helt klart
Redigert 13.11.2024 kl 17:09
Piltingsrud
18.11.2024 kl 09:29
1116
Har du mulighet til å legge ut en oppdatert aksjonæroversikt Gullhaugen?
Redigert 18.11.2024 kl 09:30
Åtti8
18.11.2024 kl 10:23
1056
Da gikk det som det måtte gå, og 14 tallet ble et faktum
Vil tro dette da blir forløperen til ny bunn, rundt 13,- der den vil vake videre, avhengig av om Life sjekker egen selskapsverdi eller ei
Edit; 13- tallet var det visst
Flotte folk! Mon tro hvor stor julebonusen blir?
Vil tro dette da blir forløperen til ny bunn, rundt 13,- der den vil vake videre, avhengig av om Life sjekker egen selskapsverdi eller ei
Edit; 13- tallet var det visst
Flotte folk! Mon tro hvor stor julebonusen blir?
Redigert 18.11.2024 kl 10:25
sveipen
18.11.2024 kl 20:01
920
Ned 10 kroner på kort tid.
Det er bare ett ord for den utviklingen.
Skuffende.
Det må snart skje noe positivt her om vi skal stoppe kurs kolapsen og få igjen troen på selskapet.
Skuffende.
Det må snart skje noe positivt her om vi skal stoppe kurs kolapsen og få igjen troen på selskapet.
Redigert 18.11.2024 kl 20:41
sveipen
18.11.2024 kl 20:42
889
Ned 10 kroner på kort tid.
Skuffende.
Det må snart skje noe positivt her om vi skal stoppe kurskolappsen og få igjen troen på selskapet.
Skuffende.
Det må snart skje noe positivt her om vi skal stoppe kurskolappsen og få igjen troen på selskapet.
Åtti8
18.11.2024 kl 20:51
874
Det er åpenbart hva som må skje, men Life med tilhørende ledelse gir blanke f... i aksjonærverdier. Å påpeke dette har hittil gjort meg til en paria som ønskes død og får beskjed om å holde kjeft
Utviklingen både i tiden før emisjon og etter, har vært en etter min mening villet rasering av kurs; direkte aksjonærfiendtlig og forkastelig i sin helhet
Verdens beste forskere, produkt som er helt i toppen, men dessverre null tillit i markedet og en holdning til investorer (utenom de utvalgte garantistene) som ikke ligner grisen
De burde virkelig skamme seg, spesielt i lys av nylig notering på hovedlisten
Bånn I bøtta, med andre ord
Utviklingen både i tiden før emisjon og etter, har vært en etter min mening villet rasering av kurs; direkte aksjonærfiendtlig og forkastelig i sin helhet
Verdens beste forskere, produkt som er helt i toppen, men dessverre null tillit i markedet og en holdning til investorer (utenom de utvalgte garantistene) som ikke ligner grisen
De burde virkelig skamme seg, spesielt i lys av nylig notering på hovedlisten
Bånn I bøtta, med andre ord
Redigert 18.11.2024 kl 20:57
Merlin_333
I går kl 10:22
697
Næsten lige før jeg håber, at Lifecare går i 0 kr. Så ville jeg da kunne varme mig ved tanken om, at du har mistet et kæmpe pengebeløb, Åtti-Ærligtalt, mens du bare sad herinde og brokkede dig time efter time uden at sælge dig ud😅
Redigert i går kl 10:50
Åtti8
I går kl 12:18
614
Og der har du deg
Du ønsket meg død for få dager siden, nå ønsker du at selskapet konker for å "straffe" meg
Du hevder å være en oppegående investor, jeg ser kun en stakkar med massiv karmagjeld
Jeg ønsker deg bare gode ting, du trenger det virkelig
Du ønsket meg død for få dager siden, nå ønsker du at selskapet konker for å "straffe" meg
Du hevder å være en oppegående investor, jeg ser kun en stakkar med massiv karmagjeld
Jeg ønsker deg bare gode ting, du trenger det virkelig
Redigert i går kl 12:19
Betonghue
I går kl 13:29
574
Ang. dette regnestykket om det amerikanske vet.markedet; Skal man selge noe som helst i US of A, må det reklameres på de store, riksdekkende TV-kanalene. De må vise en happy, logrende Pluto og en mjauende fornøyd Sylvester. Dette koster "et halvt statsbudsjett", for å ta litt i. LC er totalt blottet for ekspertise/kapital til engang å kunne drømme om noe slikt. Synd, men fakta.
Åtti8
I går kl 14:40
514
På ingen måte
Dersom du ser treffraten jeg har lagt inn, så er den så lav at dette nok hensyntar at kun 10 til 20 prosent av de som faktisk oppsøker veterinær og får diagnosen, vil gå for produktet. Til dette trengs det ikke reklame, kun god nok provisjon til tilbyder
Merk selvfølgelig at dette da er ren gjetning, slik selskapet selv har lagt opp til at alle aksjonærer må ty til
Dersom du ser treffraten jeg har lagt inn, så er den så lav at dette nok hensyntar at kun 10 til 20 prosent av de som faktisk oppsøker veterinær og får diagnosen, vil gå for produktet. Til dette trengs det ikke reklame, kun god nok provisjon til tilbyder
Merk selvfølgelig at dette da er ren gjetning, slik selskapet selv har lagt opp til at alle aksjonærer må ty til
Redigert i går kl 15:07
Merlin_333
I går kl 14:42
504
Hvor mange aktier var det, du nu har Ærligtalt? Synes jeg mindes, at du har påstået at have over 250.000 aktier?😅💸💸
Åtti8
I går kl 15:09
474
Kjempeartig at du heier på nedgang for at jeg / åtti/naboen/ ærligtalt eller alle andre skal tape mer penger. Det sier så mye om deg, at du ikke fortjener annet enn ubetinget kjærlighet midt oppe i all den lidelsen du virker å stå i
Redigert i går kl 15:10
Merlin_333
I går kl 15:27
451
Fint at du igen lader som om, at du ikke er Ærligtalt😅 Du skammer dig vidst, og det forstår man godt 👍
Åtti8
I går kl 16:05
419
Jeg skammer meg over deg, dersom du skjønner tankegangen. Men nok om det? Du ønsker en massiv grusing av aksjen, jeg ønsker en økning for å komme meg ut
Utover synsing på potensiale innenfor hund og katt i USA og en generell mistillit til Life så har jeg ikke særlig mer å melde
Utover synsing på potensiale innenfor hund og katt i USA og en generell mistillit til Life så har jeg ikke særlig mer å melde
Merlin_333
I går kl 16:44
379
Det er jo dilemmaet mellem at ønske sig gevinst samtidig med, at man ønsker, du taber hele din investering, når man er i samme aktie som dig, lille Ærligtalt😅
Redigert i dag kl 07:53
Åtti8
I dag kl 09:14
217
Det går som du ønsker 😀
Realtid er 13,60,-og tragedien er iferd med å få godt fotfeste
Life er totalt fraværende og frakoblet enhver form for forståelse av hvordan børs fungerer. Muligens hjelper det med flere intetsigende innlegg på LinkedIn?
Skal se Life får innfridd på juleønsket ditt, Merlin
Realtid er 13,60,-og tragedien er iferd med å få godt fotfeste
Life er totalt fraværende og frakoblet enhver form for forståelse av hvordan børs fungerer. Muligens hjelper det med flere intetsigende innlegg på LinkedIn?
Skal se Life får innfridd på juleønsket ditt, Merlin
VIC20
I dag kl 09:49
169
Ingen problem å se på handelsmønsteret at noen pusher ned LIFE for tiden. Flott å posisjonere seg nå før rekylen opp kommer. Nyttårsrakett? Eller desemberrakett?
Skytta
I dag kl 10:21
125
Likviditeten (omsetningen) i aksjen er veldig lav, og om du leser investorlistene på E24 så kan du selv vurdere brutto omsetning vs trading intradag og netto omsetning. Det virker også som mindre investorer kaster kortene og tar tap, og i kombo med lav interesse så vil aksjen bli ganske så tung i shortsen selv på lavt volum.
Siden du nevner rekyl og potensiell nyttårsrakett: Er det noen spesielle triggere du forventer før jul/nyttår?
Er for øvrig enig i at perioden fremover kan være riktig tidspunkt å posisjonere seg i LIFE, og/eller senke egen snittkurs for de som har muligheten til dette.
Siden du nevner rekyl og potensiell nyttårsrakett: Er det noen spesielle triggere du forventer før jul/nyttår?
Er for øvrig enig i at perioden fremover kan være riktig tidspunkt å posisjonere seg i LIFE, og/eller senke egen snittkurs for de som har muligheten til dette.
Betonghue
I dag kl 11:28
65
Time will show! Venter på positive meldinger om tester på mennesker. Som kommer. Vi sitter rolig og meget komfortabelt.