......................Hysj
https://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Sporsmal/Skriftlige-sporsmal-og-svar/Skriftlig-sporsmal/?qid=100065
Nå er det vel spørsmål om hvem fra Big Pharma som har den største ryggsekken med penger
Merlin_333
I dag kl 11:22
278
Lille Åtti-Ærligtalt… hvis du skulle tænke som mig ville det kræve, at du er i stand til at tænke. Din opførsel som både Åtti og Ærligtalt har vist os alle, at du ikke er i stand til intelligent tænkning. Det eneste, du evner, er at brokke dig i et forsøg på at få det bedre med dig selv.
Muligt, du har empati for mig. Jeg har ingen for dig.
Snart tid til at skifte nick for dig igen?
Muligt, du har empati for mig. Jeg har ingen for dig.
Snart tid til at skifte nick for dig igen?
Redigert i dag kl 11:46
Du må logge inn for å svare
Åtti8
I dag kl 13:24
218
Ta en tur i solen
Klø den søte terrieren bak øret
Sett deg på den grønne benken og sett pris på hvor vakkert alt tross alt er
Ikke bruk tiden din på å hate, til det er livet for kort
Klø den søte terrieren bak øret
Sett deg på den grønne benken og sett pris på hvor vakkert alt tross alt er
Ikke bruk tiden din på å hate, til det er livet for kort
Merlin_333
I dag kl 14:03
185
Jeg hader dig ikke, lille Ærligtalt. Jeg finder dig irrelevant og værdiløs. Det er ikke det samme.
Dertil kommer, at du begår dig i ulovlige injurier og anklager uden bevisførelse. Du er et umoralsk menneske.
Skal du ikke snart have skiftet nick igen?
Dertil kommer, at du begår dig i ulovlige injurier og anklager uden bevisførelse. Du er et umoralsk menneske.
Skal du ikke snart have skiftet nick igen?
Redigert i dag kl 14:48
Åtti8
I dag kl 15:08
136
Dersom så hadde vært tilfelle, ville du ikke brukt noe tid på dette. Nei, du har nok skapt deg en nemesis slik at egoet har en yttre fiende å kjempe mot, et mål; noe som gir mening i tilværelsen
Slikt sett så er jeg nok en større del av din raison d'etre enn ditt bevisste er klar over? Jokke sa det jo så fint; "Er det ikke deilig...å ha noen å hate"?
Men la gå, jeg er umoralsk hver gang jeg peker på børsmeldinger og holder selskapet ansvarlig. Unnskyld at jeg fornærmet deg, det var virkelig ikke meningen
Slikt sett så er jeg nok en større del av din raison d'etre enn ditt bevisste er klar over? Jokke sa det jo så fint; "Er det ikke deilig...å ha noen å hate"?
Men la gå, jeg er umoralsk hver gang jeg peker på børsmeldinger og holder selskapet ansvarlig. Unnskyld at jeg fornærmet deg, det var virkelig ikke meningen
Redigert i dag kl 15:08
Merlin_333
I dag kl 15:23
115
Man kan sagtens bruge tid på at imødekomme dine tåbeligheder uden at hade dig, lille Åtti-Ærligtalt. Eller alle, der argumenterer imod dig, må hade dig? Sikke et trist selvbillede, du har.
Jeg bruger tid på dig, fordi folk skal vide, at du er indholdsløs, stupid og formodentlig kriminel. Og at du skifter nick, som vi andre skifter undertøj - dit ynkelige forsøg på at slippe afsted med dine pinlige udtalelser.
Du har fornærmet alle. Og din undskyldning er irrelevant, selvom det er godt at se bare lidt selvindsigt. Hvis du vil gøre os andre en tjeneste, så afinstaller dit internet og hold din kæft.
Jeg bruger tid på dig, fordi folk skal vide, at du er indholdsløs, stupid og formodentlig kriminel. Og at du skifter nick, som vi andre skifter undertøj - dit ynkelige forsøg på at slippe afsted med dine pinlige udtalelser.
Du har fornærmet alle. Og din undskyldning er irrelevant, selvom det er godt at se bare lidt selvindsigt. Hvis du vil gøre os andre en tjeneste, så afinstaller dit internet og hold din kæft.
Åtti8
I dag kl 15:28
103
Du er veldig på hat, død og trusler. Jeg anbefaler deg å gi slipp på de tankene, intet godt kommer ut av det. Og ja, jeg antok at du hater meg i og med at du ønsket meg død
Din frekvens på undertøy...hva forventer du av tilbakemeldinger her?
Noe helt annet er jo at det er browseren som eventuelt avinstalleres, ikke "internett" som sådan, din tøysemakrell
Men la oss være litt konstruktive da, siden jeg bare farer med vås: Hva tenker du om min bullvurdering av potensiell inntjening innenfor veterinærmarkedet i USA?
Din frekvens på undertøy...hva forventer du av tilbakemeldinger her?
Noe helt annet er jo at det er browseren som eventuelt avinstalleres, ikke "internett" som sådan, din tøysemakrell
Men la oss være litt konstruktive da, siden jeg bare farer med vås: Hva tenker du om min bullvurdering av potensiell inntjening innenfor veterinærmarkedet i USA?
Redigert i dag kl 15:31
Merlin_333
I dag kl 16:26
64
Lille Åtti-Ærligtalt: Jeg ønsker dig ikke død og væk, fordi jeg hader dig. Jeg ønsker, at du forsvinder, så du stopper med dit opkast her på forum. Om du dør eller bare flytter til et land uden internet er mig underordnet🤗 Bare du forsvinder.
Jeg tænker ikke noget om dine ligegyldige og stupide vurderinger. Du har intet at byde på og intet meningsfuldt at sige eller indgå i dialog omkring. Du formår kun at brokke dig eller anklage Holter for insiderhandel. Dit vås er ikke dialogen værdig.
Har du slet ikke registreret, hvorfor folk herinde er holdt op med at svare dig? Du kan skifte nick så meget, du vil, men ingen gider at høre på dig eller snakke med dig🤫
Jeg tænker ikke noget om dine ligegyldige og stupide vurderinger. Du har intet at byde på og intet meningsfuldt at sige eller indgå i dialog omkring. Du formår kun at brokke dig eller anklage Holter for insiderhandel. Dit vås er ikke dialogen værdig.
Har du slet ikke registreret, hvorfor folk herinde er holdt op med at svare dig? Du kan skifte nick så meget, du vil, men ingen gider at høre på dig eller snakke med dig🤫
Redigert i dag kl 16:29