Lilbit / Lildog børsnotering

Roster86
LILBIT 07.10.2024 kl 18:29 4271

Hei, jeg ser at Lilbit skal børsnoteres i slutten av november og lurer på om noen her inne har mer info om aksjen, som kan være verdt og vite før en eventuell investering?
Osvaldsen
I går kl 15:23 197

Er det kun denne noe "tilårskomne" testen alene som gjør at du ikke forstår hva som er det komparative fortrinnet er?

Osvaldsen
Redigert i går kl 15:24 Du må logge inn for å svare
un520
I går kl 21:19 150

Jeg registrerer at du ikke svarer på spørsmålet mitt. Antar at det ikke finnes noe godt svar da. Blir litt som når Alvern skulle erobre verden med sin "geniale idè" om bensinpumpe-reklame dette...
Osvaldsen
I går kl 21:31 141

Hva du antar og ikke antar betyr ikke så mye. Jeg går da ut i fra at du bruker en gammel test i din vurdering og derav manglende forståelse. Å finne ut hva Lildog er burde være såpass enkelt, så om du hadde virkelig vært interessert å vite hva det er så hadde du funnet det ut uten problemer. Du trenger ingen til å forklare det for deg.

Osvaldsen
Stockshold
I går kl 23:28 107

Denne gamle testen er mange updates gammel, å nå er det Lildog 2 som rulles ut i store kvanta.
Info er ferskvare, å lildog går snart på børs med økende omsetning og bra vekst!
Osvaldsen
I dag kl 18:36 37

Ja riktig. Må jo også legge til at Lildog ikke bare er en gps slik de andre er. KI/avatar blir veldig spennende og revolusjonerende, her setter de fort de andre produsentene sjakk matt! Lildog setter en ny standard enkelt og greit.

Osvaldsen