Iox flyr opp 41%
Moro her nå. Se salgssiden... Nesten ikke aksjer til salgs.. Går fort opp 80% nå..
EnLogisk
09.10.2024 kl 15:18
1064
Og nei du Peter.
Jeg ser at saftig fin omsetning på kr 680.000,- så dette sier at flere vil være med på IOX reisen.. Denne lukta på kr 3 her i slutten av mai..Så potensialet er her. Vi ser på god omsetning, så røsker den opp som i dag. Var jo opp 51% på topp i dag. Dette er en fin fin aksje å trade syntes jeg, da. Nå er opp bare stabile 27%. Kan bli en fin close her. Der er den teknisk god også: Hehehe.. Trekk et IOX parallell diagram, så ser du hvor den går...oppover....
Siste signaler (23)
●
12:13:24
INTEROIL EXPLORATION AND PRODUCTION
Volum har steget mer enn 30% over snittet.
Volum indikerer en sterk interesse i instrumentet.
Jeg ser at saftig fin omsetning på kr 680.000,- så dette sier at flere vil være med på IOX reisen.. Denne lukta på kr 3 her i slutten av mai..Så potensialet er her. Vi ser på god omsetning, så røsker den opp som i dag. Var jo opp 51% på topp i dag. Dette er en fin fin aksje å trade syntes jeg, da. Nå er opp bare stabile 27%. Kan bli en fin close her. Der er den teknisk god også: Hehehe.. Trekk et IOX parallell diagram, så ser du hvor den går...oppover....
Siste signaler (23)
●
12:13:24
INTEROIL EXPLORATION AND PRODUCTION
Volum har steget mer enn 30% over snittet.
Volum indikerer en sterk interesse i instrumentet.
EnLogisk
09.10.2024 kl 22:14
881
Så hyggelig at du gleder deg. Det gjør og alle vi har fulgt med på aktiviteten i IOX sine brønner. De får fortsatt meget godt betalt for olja de pumper opp i Argentina.
Peter Sellers
10.10.2024 kl 07:24
707
@EL du burde lese Fjordmaster sine analyser på Shareville så kanskje du skjønner litt mer om hvordan ståa er som er mer eller mindre konk, ha en fin dag :))
Morraberget
29.10.2024 kl 11:50
395
For de historieløse i IOX. Kan lese nedenfor melding fra selskapet og se hvor selskapet er i dag …. ! 2026 forfaller secured Bond. Hva kan de finne av løsning denne gangen tro ?
Oslo, 11 December 2019
Interoil Exploration and Production ASA (Interoil) has summoned bondholders in its senior secured bond (ISIN NO 001 0729908) to a bondholders’ meeting on 30 December 2019 to consider conversion of 35 per cent of the outstanding principal amount to equity and extension of maturity date by six years to 2026 for the remaining bonds. “If approved, the conversion of bonds to equity and amended terms will significantly strengthen Interoil’s balance sheet and improve our ability to finance our current operations and support further growth in Latin America”, says Hugo Quevedo, Interoil’s Chairman.
Oslo, 11 December 2019
Interoil Exploration and Production ASA (Interoil) has summoned bondholders in its senior secured bond (ISIN NO 001 0729908) to a bondholders’ meeting on 30 December 2019 to consider conversion of 35 per cent of the outstanding principal amount to equity and extension of maturity date by six years to 2026 for the remaining bonds. “If approved, the conversion of bonds to equity and amended terms will significantly strengthen Interoil’s balance sheet and improve our ability to finance our current operations and support further growth in Latin America”, says Hugo Quevedo, Interoil’s Chairman.
Redigert 29.10.2024 kl 11:59
Du må logge inn for å svare
EnLogisk
I går kl 18:27
213
RandomUser skrev Gleder meg til å se hva du sier når du ser Q3 rapporten.
Gøy å se pessimistene her inne som tydeligvis ikke eier noe som helst i IOX. De elsker å ha sine meninger. Det er jo flott...Men.....Tjaaaa...Se i dag da.....IOX`n fløy opp fra -5 % til opp pluss 10% på 40 min føre close. Bra handel de siste 30 minuttene. Endte på RT 3.04.. Ikke værst. Blir det opp eller ned i morgen, mon tru? Q3 kommer vel i morgen... Noen som vet noe eller ikke?
Redigert i går kl 18:28
Du må logge inn for å svare
EnLogisk
I går kl 23:38
46
Peter Selters: Så du at 71 000 aksjer i IOX`n ble omsatt kl 16.25 i dag. Det var den kjøper`n kl 16.25 som dro opp kursen 10% i dag. 118000 aksjer ble omsett hele dagen så det var kl 16.25 det skjedde noe.....