THOR: 70% oppside/oppkjÞp?? Bruddet pÄ kr 1,60 var nÄ gull.
Thor stiger nye 3,3 % og bruddet pÄ kr 1,60 ser solid ut.
Det tekniske diagram viser 0 motstand opp til kr 2,74. Bunnen er satt pÄ kr 1,50 -
------
Grunder Alf BjÞrset har sagt at investorer I Thor vil sannsynligvis bli godt belÞnnet. Alf er klok og kunnskapsrik. Han tjente jo over kr 4 milliarder ved Ä selge endel aksjer i solarbusinessene sine.... Samt pÄ Ä grunnlegge Rec og Scatec.
------
Mer dere aksjonÊrer at CEO for ArtBio skal tale pÄ Thor Medical ASA sin kapitalmarkedsdag 29.nov og CEO for Thor Medical ASA skal tale..... ArtBio ga Thor den 29.okt en milepÊl og viktig fet kontrakt pÄ kr 200 - 400 millioner. Hvis Thor Medical ASA og ArtBio fusjonerer, sÄ har Thor vipps kapitalen kr 350 millioner til Ä bygge sin gigafabrikk pÄ HerÞya. Da er de kapitalisert.
"Den strategiske avtalen pÄ minst kr 200 millioner men kan bli kr 400 millioner skisserer vilkÄrene for levering av det radioaktive stoffet Thorium-228 til Artbio i fem Är, ifÞlge en bÞrsmelding. Dette er Thor Medicals hovedprodukt."
--------
Tygg litt pÄ den.. Det gÄr noen rykter om dette oppkjÞpet/fusjon nÄ i slutten av denne mnd..
--------
Thor Medical
From rock to cancer drugs - Thor Medical is a producer and supplier of alpha-particle emitters for cancer therapy. The production process is based on separation of natural occurring radioactive decay products from thorium (Th-232).
Det tekniske diagram viser 0 motstand opp til kr 2,74. Bunnen er satt pÄ kr 1,50 -
------
Grunder Alf BjÞrset har sagt at investorer I Thor vil sannsynligvis bli godt belÞnnet. Alf er klok og kunnskapsrik. Han tjente jo over kr 4 milliarder ved Ä selge endel aksjer i solarbusinessene sine.... Samt pÄ Ä grunnlegge Rec og Scatec.
------
Mer dere aksjonÊrer at CEO for ArtBio skal tale pÄ Thor Medical ASA sin kapitalmarkedsdag 29.nov og CEO for Thor Medical ASA skal tale..... ArtBio ga Thor den 29.okt en milepÊl og viktig fet kontrakt pÄ kr 200 - 400 millioner. Hvis Thor Medical ASA og ArtBio fusjonerer, sÄ har Thor vipps kapitalen kr 350 millioner til Ä bygge sin gigafabrikk pÄ HerÞya. Da er de kapitalisert.
"Den strategiske avtalen pÄ minst kr 200 millioner men kan bli kr 400 millioner skisserer vilkÄrene for levering av det radioaktive stoffet Thorium-228 til Artbio i fem Är, ifÞlge en bÞrsmelding. Dette er Thor Medicals hovedprodukt."
--------
Tygg litt pÄ den.. Det gÄr noen rykter om dette oppkjÞpet/fusjon nÄ i slutten av denne mnd..
--------
Thor Medical
From rock to cancer drugs - Thor Medical is a producer and supplier of alpha-particle emitters for cancer therapy. The production process is based on separation of natural occurring radioactive decay products from thorium (Th-232).
Redigert 06.11.2024 kl 23:38
Du mÄ logge inn for Ä svare
SeriĂžs
20.11.2024 kl 09:08
3833
Kan denne bli "opticom" kursutvikling bortsett fra at den ikke er en boble..
EnLogisk
20.11.2024 kl 09:29
3732
Billyjojimbob skrev Satser pĂ„ dette blir fett pĂ„ sikt,buy the dips ptđđ
Inge dipp Billy... Opp 125 % siste 3 mnd. Opp nye 10,25 % i dag. Ă
rets rakett. Thor er i knallform. Jeg ser ingen sperrer pÄ hvor hÞyt dette bÊrer.
Billyjojimbob
20.11.2024 kl 09:42
3658
GĂ„r den for fort mĂ„ gap lukkes,gĂ„r den i passe fart er det smĂ„ swing som gjelderđPt er det milestones og pos strokes som har fokusđ§đ»đ
FĂžre var
20.11.2024 kl 10:09
3542
Her er det fortsatt mye Ä gÄ pÄ, den er faktisk bare opp ca 50% siste Äret, Ä nÄ er de i gang sÄ...
Om jeg skal gjette uten Ä hausse, sÄ vil jeg si att 3 gangeren er i sikte.
"â Siden vi Ă„pnet for mindre enn to mĂ„neder siden, har prioriteten vĂ„r vĂŠrt Ă„ sikre prosess- og produktkvalitet. Denne vellykkede fĂžrste produksjonskjĂžringen markerer nok et viktig skritt mot kommersielt levedyktig produksjon av alfa-emittere, sier administrerende direktĂžr, Jasper Kurth i en pressemelding. "
De har vĂŠrt effektiv, godt planlagt med andre ord!
Om jeg skal gjette uten Ä hausse, sÄ vil jeg si att 3 gangeren er i sikte.
"â Siden vi Ă„pnet for mindre enn to mĂ„neder siden, har prioriteten vĂ„r vĂŠrt Ă„ sikre prosess- og produktkvalitet. Denne vellykkede fĂžrste produksjonskjĂžringen markerer nok et viktig skritt mot kommersielt levedyktig produksjon av alfa-emittere, sier administrerende direktĂžr, Jasper Kurth i en pressemelding. "
De har vĂŠrt effektiv, godt planlagt med andre ord!
Redigert 20.11.2024 kl 10:14
EnLogisk
20.11.2024 kl 13:23
3298
SeriĂžs skrev Her tĂžr jeg ikke trade
Ingen tÞr Ä trade Thor nÄ. Se pÄ det tekniske bildet... Det er ikke motstand... Hoho.. Bare Ä Þke og gi gass.. Jula mi er reddet 110 % avkastning og jeg Þkte idag.
SeriĂžs
20.11.2024 kl 14:09
3205
. Ăkte pĂ„ 1.6 og tenker Ă„ Ăžke mer etter mandagen for da har vi et mer klart bilde videre. Kan vĂŠre lurt Ă„ Ăžke ogsĂ„ fĂžr og ikke minst nĂ„ men ved Ă„ Ăžke mer sĂ„ vil jeg ha mer gods pĂ„ vogna. Det er da liv laga for mange doblinger videre sĂ„ ikke noe fare Ă„ Ăžke pĂ„ 3-4 kr heller hvis vi er der pĂ„ mandag. Kan tenke meg at mange kommer pĂ„ banen fremover nĂ„ som Thor er i siget. Tipper de fleste er langsige i slik case. Er litt forsiktig ennĂ„ da mye kan skje begge veier
Pk2k
20.11.2024 kl 15:10
3109
Billyjojimbob skrev Danskene sier tossetimen fra 9 til 10đStemmer brađ
Her skal det pumpes og pyntes fÞr spleis og emisjon tror jeg, hÄper ikke rabatten blir stor
Billyjojimbob
20.11.2024 kl 15:18
3081
Thor har pyntet seg selv med gode nyheter til nĂ„,pĂ„ mandag fĂ„r vi vite mer,send inn spm til Stockholm om du er nyfikenđ
EnLogisk
20.11.2024 kl 17:13
2922
Alle vet at Thor skal bruke kr 350 millioner pÄ en ny giga fabrikk pÄ HerÞya. Markedet for Thorium-228 produkter blir pÄ 1 milliard iflg Ceo i Thor.
Det er ikke AGM fÞr i Q1.25 og det er ikke fattet noe vedtak pÄ emisjon. Mye cash vil tikke inn fra Artbio de neste 5 Ärene. NÊrmere bestemt minst kr 200 mill maks kr 400 millioner. SÄ fremt det ikke innkalles til ekstraordinÊr generalforsamling sÄ er det ingen vedtatt emisjon. Ved emisjon nÄ trenger ikke Thor Ä gi noe rabatt, da markedet stÞvesuges for aksjer hver dag.
Se pÄ omsetning og kursbanen i dag. Noen solgte titusenvis av aksjer 3 ganger i dag, og kursen droppet 4 %, for sÄ Ä reise seg opp 4-5 % over kr 2,30 alle de 3 gangene.. SÄ endte vi opp +10 nye % og kr 2,34 i dag og med en ellevill omsetning pÄ over kr 20 millioner. Sky is the limit. Flere som tydeligvis vil vÊre med pÄ farma festen.
Thor kom nr 2 pÄ dagens vinner (i dag ogsÄ) liste pÄ E24.No
Det er ikke AGM fÞr i Q1.25 og det er ikke fattet noe vedtak pÄ emisjon. Mye cash vil tikke inn fra Artbio de neste 5 Ärene. NÊrmere bestemt minst kr 200 mill maks kr 400 millioner. SÄ fremt det ikke innkalles til ekstraordinÊr generalforsamling sÄ er det ingen vedtatt emisjon. Ved emisjon nÄ trenger ikke Thor Ä gi noe rabatt, da markedet stÞvesuges for aksjer hver dag.
Se pÄ omsetning og kursbanen i dag. Noen solgte titusenvis av aksjer 3 ganger i dag, og kursen droppet 4 %, for sÄ Ä reise seg opp 4-5 % over kr 2,30 alle de 3 gangene.. SÄ endte vi opp +10 nye % og kr 2,34 i dag og med en ellevill omsetning pÄ over kr 20 millioner. Sky is the limit. Flere som tydeligvis vil vÊre med pÄ farma festen.
Thor kom nr 2 pÄ dagens vinner (i dag ogsÄ) liste pÄ E24.No
Redigert 20.11.2024 kl 17:25
EnLogisk
20.11.2024 kl 18:26
2761
Billy.. Vi har opplevd en fet Thor reise. Opp 131% siden bunnen 25.sept. Jeg har en hyggelig profitt + kr 238.458,- pÄ mine Thor aksjer. Men jeg selger ikke. Long Long gullaksje ser det ut som. KjÞpere nÄ om dagen i Thor, er virkelig pÄ hugget. Det ble bekreftet i dag og. Nytter ikke Ä senke skibet MS Thor Medical ASA, som fosser frem hver dag.
Redigert 20.11.2024 kl 18:27
EnLogisk
20.11.2024 kl 20:57
2532
@Billvonka Hyggelig at du er inne og đ„đŸđThor er vel Ă
rets julekule.....hehe....
Billyjojimbob
21.11.2024 kl 08:09
2280
Grattis med hyggelig profitt,kan bli mer om litt,virker solid pt,men en vet aldri hva som kommer rundt neste swingđđđ§đ»
SeriĂžs
21.11.2024 kl 09:00
2167
Blir spennende Ä se Farma kapplÞpet med Thor og BGBIO som ogsÄ har store ambisjoner og kurs pÄ 33+ som mÄl. Jeg vil si at BGBIO har vÊrt litt ulv ulv i mange Är og forsÞkt utallige ganger uten Ä lykkes helt. Thor er starten av noe unikt og det ser ut til Ä levere ogsÄ. Mitt mÄl er 5 kr i fÞrste omgang og kan ogsÄ bli like hÞyt som BGBIO sitt kursmÄl pÄ 33 kr eller mer. Vi fÄr nok mye mer kjÞtt pÄ bena den 25.11.24 og da mulig et kurslÞft videre etter positive nyheter. Kan ogsÄ slÄ andre veien sÄ her mÄ man gjÞre det man fÞler er safe investering. For meg handler det ikke om Ä Þke pÄ dagens kurs for jeg kan like godt Þke pÄ kurs etter 25. hvis alt er som det ser ut til Ä vÊre. Da kan jeg ha bra avkastning selv etter en bra kursutvikling til 25. november men jeg er mer safe etter Ä ha fÄtt mer info..
Goliaten15
21.11.2024 kl 14:46
1853
NÄ opp 15,25% hittil dag - :) er vel bare Ä hive seg pÄ!!
Redigert 21.11.2024 kl 14:47
IDGAF
21.11.2024 kl 14:53
1826
Dette blir stoooort đ€©
Gledes til presentasjonen pĂ„ Mandag đ€đ€
Gledes til presentasjonen pĂ„ Mandag đ€đ€
Morraberget
21.11.2024 kl 16:45
1674
Goliaten15 skrev NÄ opp 15,25% hittil dag - :) er vel bare Ä hive seg pÄ!!
Solgte Hauto aksjene mine i dagâŠ. Med en T lapp i fortjeneste. KjĂžpte Thor i to omganger ble litt sein i avtrekkeren âŠ. Men snitt 2,68kr SĂ„ langt et greitt papiroverskudd đđ
EnLogisk
21.11.2024 kl 18:16
1467
Bra timing Morraberget. Thor er opp 182% fra bunnen 25.sept. Mye mere Ä gÄ pÄ her. Finclose pÄ 2,94. Rally hver dag er jo fantastisk gÞy. Null motstand. Hvor er nissene Erlend Henriksen og Svein Erik Larsen pÄ Xi chat? Hohoho...
EnLogisk
21.11.2024 kl 18:23
1442
BillVonka skrev Supert mr logisk Vi heier pÄ thor
Yeahhh... Sorry headingen min burde vÊrt 188% opp siden 25.sept. Beklager... men denne raketten trodde jeg skulle komme, men ikke sÄ vill, da. Jeg og dere nyder detta her. Helt rÄbra selskap. Ri bÞlgen, men husk Ä sikre profitt, da,folkens..
SeriĂžs
21.11.2024 kl 18:42
1392
Hvor mange prosent sikrer du underveis ? Litt tidlig Ä sikre fÞler jeg nÄ. Tenkte Ä sikre pÄ rundt 5 nÄr den eventuelt har etablert seg litt mer.
EnLogisk
21.11.2024 kl 23:11
1067
Takk @SeriÞs. Problemet i Thor er jeg tok solgte unna del for Ä realisere potter i dag, men jeg sÄ trenden til Thor aksjen at den peker raskt oppover igjen. Da hoppet jeg inn igjen med 6 siffrede belÞp. Den ble pauset i dag, pga rask stigning, og bare fortsatte opp og opp. De ble tatt unna stor bolker pÄ 300 000 aksjer i et jafs, sÄ det innebÊrer at flere laster opp.
Det bygges opp store forventninger til mandag, og det kan nÄ og tyde pÄ at noen vet noe......For makan til farma race har ikke jeg vÊrt pÄ siden 2007 og 2008, da gjorde jeg flere god kuler. Jeg plukket ut over KR 670 000 i gevinst i Är 2007 pÄ korte trade, som var fett. Dette Äret vil overgÄ Är 2007 for min del, forutsatt at Thor spinner over kr 5,- hvilket er nÊrliggende Ä tro. Da blir Thor gevinsten min litt over Kr 800.000,- Jeg kjÞrer hardt med masse aksjekreditt, som gir rom for fete oppturer og dype nedturer. Jeg anbefaler ikke aksjekredit hvis du er optimist, men hvis du er realist sÄ er det supert for meg, men jeg har gÄtt pÄ mange smeller hardt og mange gigaoppturer. Det er bÞrslivet. .
Det bygges opp store forventninger til mandag, og det kan nÄ og tyde pÄ at noen vet noe......For makan til farma race har ikke jeg vÊrt pÄ siden 2007 og 2008, da gjorde jeg flere god kuler. Jeg plukket ut over KR 670 000 i gevinst i Är 2007 pÄ korte trade, som var fett. Dette Äret vil overgÄ Är 2007 for min del, forutsatt at Thor spinner over kr 5,- hvilket er nÊrliggende Ä tro. Da blir Thor gevinsten min litt over Kr 800.000,- Jeg kjÞrer hardt med masse aksjekreditt, som gir rom for fete oppturer og dype nedturer. Jeg anbefaler ikke aksjekredit hvis du er optimist, men hvis du er realist sÄ er det supert for meg, men jeg har gÄtt pÄ mange smeller hardt og mange gigaoppturer. Det er bÞrslivet. .
Redigert 21.11.2024 kl 23:13
EnLogisk
21.11.2024 kl 23:48
993
STILL STRONG BUY at Investing,com for Thor Medical ASA
Moving Averages
Summary: Strong Buy
Buy: 12
Sell: 0
Nov 21, 2024 06:05PM GMT
Name
Simple
Exponential
MA5
2.74
Buy
2.77
Buy
MA10
2.56
Buy
2.62
Buy
MA20
2.39
Buy
2.43
Buy
MA50
2.04
Buy
2.12
Buy
MA100
1.74
Buy
1.88
Buy
MA200
1.61
Buy
1.68
Buy
Moving Averages
Summary: Strong Buy
Buy: 12
Sell: 0
Nov 21, 2024 06:05PM GMT
Name
Simple
Exponential
MA5
2.74
Buy
2.77
Buy
MA10
2.56
Buy
2.62
Buy
MA20
2.39
Buy
2.43
Buy
MA50
2.04
Buy
2.12
Buy
MA100
1.74
Buy
1.88
Buy
MA200
1.61
Buy
1.68
Buy
JMA
22.11.2024 kl 00:15
958
Spinnvill uke!!!
Markedet posisjonerer seg mot kapitalmarkedsdag, analyse i bakkant kap.markedsdag, svar vareprÞven som er sendt, nye kontrakter og nyttÄrrally for smallcap selskaper. Mange triggere inn mot januar rally.
Kun 500 mil i markedsverdi. Bare med utg punkt i fasttrack guiding sÄ bÞr prissetting vÊre 2 mrd. Men fasttrack fabrikk er KUN springbrett fra 16500 doser til 1 million doser I 2030. Alt vil ikke gÄ pÄ skinner, men potensialet er vilt og TM kan bli Algeta 2.0.
Jeg er administrator for FB gruppen talsmann for hundrevis av smÄaksjonÊrer. Vi etablerte oss i 2022 ifm kampen om kontroll i Nordic Nanovector. Jeg endte opp som styreleder og vi fusjonerte med Thor Medical i en reverse merger. I fjor sommer.
Vi nÊrmer oss 600 medlemmer i AG, og jeg legger ut masse relevant informasjon om selskapet, teknologi og marked. Vi har hyppige mÞter med Scatec Innovation og management pÄ vegne av AG. Jeg hadde senest lunsjmÞte med Alf BjÞrseth tirsdag denne uken, og har bidratt inn med spÞrsmÄl i forkant av kapitalmarkedsdagen.
Velkommen til nye aksjonĂŠrer og spennende reise framover.
Mvh
Jon Magne
Markedet posisjonerer seg mot kapitalmarkedsdag, analyse i bakkant kap.markedsdag, svar vareprÞven som er sendt, nye kontrakter og nyttÄrrally for smallcap selskaper. Mange triggere inn mot januar rally.
Kun 500 mil i markedsverdi. Bare med utg punkt i fasttrack guiding sÄ bÞr prissetting vÊre 2 mrd. Men fasttrack fabrikk er KUN springbrett fra 16500 doser til 1 million doser I 2030. Alt vil ikke gÄ pÄ skinner, men potensialet er vilt og TM kan bli Algeta 2.0.
Jeg er administrator for FB gruppen talsmann for hundrevis av smÄaksjonÊrer. Vi etablerte oss i 2022 ifm kampen om kontroll i Nordic Nanovector. Jeg endte opp som styreleder og vi fusjonerte med Thor Medical i en reverse merger. I fjor sommer.
Vi nÊrmer oss 600 medlemmer i AG, og jeg legger ut masse relevant informasjon om selskapet, teknologi og marked. Vi har hyppige mÞter med Scatec Innovation og management pÄ vegne av AG. Jeg hadde senest lunsjmÞte med Alf BjÞrseth tirsdag denne uken, og har bidratt inn med spÞrsmÄl i forkant av kapitalmarkedsdagen.
Velkommen til nye aksjonĂŠrer og spennende reise framover.
Mvh
Jon Magne
Redigert 22.11.2024 kl 00:17
IDGAF
22.11.2024 kl 07:28
764
Takk for bra innlegg đŻ
Er nok posisjonering mot mandagen nÄ ja....
Er nok posisjonering mot mandagen nÄ ja....
IDGAF
22.11.2024 kl 07:52
697
Oslo, 22 November, 2024: Thor Medical, a leading emerging supplier of alpha-emitters for next-generation precision cancer treatment, has signed an agreement with a globally leading pharmaceutical company for the supply of Pb-212 alpha-emitters for use in pre-clinical studies. Thor Medical will supply the Pb-212 isotopes from its newly established HerĂžya pilot facilities. Pb-212, or Lead-212, is a therapeutic radioisotope for precision cancer treatment with a short half-life, derived from the Thorium-228 decay. Deliveries will commence in 2025 under a three-year supply agreement. "While the volumes under this agreement reflect that the intended use is for pre-clinical studies and evaluation and not commercial scale, this agreement highlights our ability to establish contracts with major players in the pharmaceutical industry, demonstrating trust in our capabilities to deliver the high-quality radioisotopes required to enable highly promising next-generation precision cancer treatments," says Jasper Kurth, CEO of Thor Medical. This supply agreement adds to recent milestones including the signing of a strategic long-term supply agreement of Thorium-228 to ARTBIO, and the recent first shipment of product samples from the HerĂžya pilot facility to another undisclosed potential customer. On 25 November, Thor Medical will host a Capital Markets Update in Stockholm, featuring presentations from both Thor Medical and ARTBIO.