Nordea legger ned Investor 01.11.2024 hvilke plattform er bedre?
Nordea Investor
1. november 2024 stenges Nordea Investor. Etter denne datoen vil du finne de samme tjenestene for kjøp og salg av aksjer og fond samlet på ett sted i mobil- og nettbanken.
Per dags dato 11.10.24. er det som ligger i nettbanken ikke brukervennlig. De kjører ut / informerer om dette selv om plattformen på ingen måte er klar.
Kan ikke forstå at de gjør det.
Jeg vil trolig skifte til en bedre bruker plattform.
Investor til Nordea har vært kosteffektivt å bruke, men med problemer tidligere som de nå har fått bedre kontroll på. Så derfor er dette overraskende.
1. november 2024 stenges Nordea Investor. Etter denne datoen vil du finne de samme tjenestene for kjøp og salg av aksjer og fond samlet på ett sted i mobil- og nettbanken.
Per dags dato 11.10.24. er det som ligger i nettbanken ikke brukervennlig. De kjører ut / informerer om dette selv om plattformen på ingen måte er klar.
Kan ikke forstå at de gjør det.
Jeg vil trolig skifte til en bedre bruker plattform.
Investor til Nordea har vært kosteffektivt å bruke, men med problemer tidligere som de nå har fått bedre kontroll på. Så derfor er dette overraskende.
-
«
- 1
- 2 »
M.Y.Peng
12.10.2024 kl 08:31
5060
Etter denne datoen vil du finne de samme tjenestene for kjøp og salg av aksjer og fond samlet på ett sted i mobil- og nettbanken. Du har vel nettbank ?
Stigendekurs
12.10.2024 kl 14:53
4930
Det er tydelig at du ikke har sett hva som tilbys i nettbank.
Plattform løsning er helt forskjellig.
Plattform løsning er helt forskjellig.
Fluefiskeren
12.10.2024 kl 15:00
4914
I nettbanken blir jeg kastet veldig fort hvis jeg inaktiv og tror ikke det finnes noen funksjon hvor det kan settes.
Det er det på Nordea Investor og jeg har satt den på en time. Dette er jo noe som ikke bør lukke når man ønsker å kjøpe/selge. Også fint å følge med live på aksjene man har eller tenkt å handle.
Frykter dette blir håpløst ved omleggingen, men håper der blir tilrettelegging for dette.
Det er det på Nordea Investor og jeg har satt den på en time. Dette er jo noe som ikke bør lukke når man ønsker å kjøpe/selge. Også fint å følge med live på aksjene man har eller tenkt å handle.
Frykter dette blir håpløst ved omleggingen, men håper der blir tilrettelegging for dette.
Redigert 12.10.2024 kl 15:01
Du må logge inn for å svare
Springer
12.10.2024 kl 15:08
4926
Enig. Den nye løsningen virker uferdig og gir ikke samme tjeneste. I Investor kan jeg hele tiden følge med på totaleksponering i aksjemarkedet. Altså jeg ser direkte hva som til enhver tid er tilgjengelig på den kontoen jeg kjøper/selger aksjer fra/til. Dette fremgår ikke på den nye løsningen.
Stigendekurs
12.10.2024 kl 15:11
4918
Erfaringene fra forrige gang de gikk over til en ny plattform/program var store problemer i lang tid etterpå tipper det er 7-10år siden.
Det at de allerede nå signaliserer stenging om noen uker uten å ha noe å tilby annet enn det som har lagt der i nettbank over lengre tid er utrolig.
Hvordan de skal løse det med tid blir sikkert og noe rare greier, vet ikke om noen annen bank som en blir kastet ut så brutalt som i denne. (og jeg har flere andre)
Jeg snuser på DNB som jeg er kunde i, de har blitt billigere, skal gjøre ett mer dypdykk, men hadde håpet noen kunne komme med alternativer.
Kommer vel etter hvert.
Det at de allerede nå signaliserer stenging om noen uker uten å ha noe å tilby annet enn det som har lagt der i nettbank over lengre tid er utrolig.
Hvordan de skal løse det med tid blir sikkert og noe rare greier, vet ikke om noen annen bank som en blir kastet ut så brutalt som i denne. (og jeg har flere andre)
Jeg snuser på DNB som jeg er kunde i, de har blitt billigere, skal gjøre ett mer dypdykk, men hadde håpet noen kunne komme med alternativer.
Kommer vel etter hvert.
Octagon
12.10.2024 kl 17:23
4799
Bruker selv Nordea Investor og totalt sett er (var) dette en bra tjeneste.
Har også handlet aksjer i den "vanlige" nettbanken, men her mangler en hel del funksjonalitet en har i Nordea Investor.
Utrolig at en av Nordens største banker i 2024 lanserer en aksjehandels tjeneste via nettbank/mobilbank med dårligere funksjonalitet enn det en tilbød tidligere.
Jeg vil finne meg en annen plattform en Nordea nettbank tjenesten som er ribbet for funksjonalitet slik det ser ut nå..
Har også handlet aksjer i den "vanlige" nettbanken, men her mangler en hel del funksjonalitet en har i Nordea Investor.
Utrolig at en av Nordens største banker i 2024 lanserer en aksjehandels tjeneste via nettbank/mobilbank med dårligere funksjonalitet enn det en tilbød tidligere.
Jeg vil finne meg en annen plattform en Nordea nettbank tjenesten som er ribbet for funksjonalitet slik det ser ut nå..
Thesistulling
12.10.2024 kl 19:48
4709
Kan ikke fatte at de har tatt dette grepet, den nye løsningen er rett og slett elendig.
Stigendekurs
13.10.2024 kl 10:52
4528
Alle plattformer som er så lite utviklet vil i lang tid få voksesmerte, dvs ustabilitet noe som er veldig frustrerende når en skal handle.
Det vet jeg alt om fra tidligere innføring av den plattformen som nå er Investor.
Det vet jeg alt om fra tidligere innføring av den plattformen som nå er Investor.
Hardly
13.10.2024 kl 10:57
4524
Var inne å tok en titt på løsningen.
Herregud! Denne er helt på tryne. Minner om en gammeldags DOS grensesnitt for de som er så gamle at de husker den.
Herregud! Denne er helt på tryne. Minner om en gammeldags DOS grensesnitt for de som er så gamle at de husker den.
Thesistulling
13.10.2024 kl 11:11
4502
Apropos DOS, har du lagt merke til at alle nye bygg fra Storo og mot Sinsen er som snytt ut at spillet Gorillaz i gamle DOS?
Ser bare helt for jævlig ut.
🤣
Ser bare helt for jævlig ut.
🤣
aslla
13.10.2024 kl 12:21
4499
Skuffende at nordea investor blir lagt ned - ser på det som et stort tilbakeskritt - investor har fungert bra for meg - det nye gir ikke på noen måte samme oversikt
Fluefiskeren
13.10.2024 kl 12:40
4476
Nordea har noe som heter «ris og ros». Jeg brukte den for å si min mening. Oppfordrer andre til å gjøre det samme.
https://www.nordea.no/om-nordea/ris-ros-klager.html
https://www.nordea.no/om-nordea/ris-ros-klager.html
Springer
14.10.2024 kl 09:28
4222
Kan legge til at Nordea også vil legge ned sin "Gammel Nettbank" løsning.
Her kommer jeg sterkt til å savne muligheten til å se totalen av mine handler i en eller alle aksjer innenfor et selvvalgt tidsrom. Veldig nyttig når man skal sjekke selvangivelsen etc,,,
Egentlig er denne funksjonen en selvfølge for alle aksjehandelsplattformer, men den finnes ikke i den nye løsningen til Nordea.
Har gitt tilbakemelding.
Her kommer jeg sterkt til å savne muligheten til å se totalen av mine handler i en eller alle aksjer innenfor et selvvalgt tidsrom. Veldig nyttig når man skal sjekke selvangivelsen etc,,,
Egentlig er denne funksjonen en selvfølge for alle aksjehandelsplattformer, men den finnes ikke i den nye løsningen til Nordea.
Har gitt tilbakemelding.
Stigendekurs
14.10.2024 kl 13:44
4066
Det er så mye som det trengs å gi tbm på så det er nesten ikke noen vits.
De burde som tidligere nevnt hatt en mer ferdig sak før de la det ut.
Jeg har gitt tilbakemelding på hva jeg mener.
Jeg skal flytte deler eller hele portefølgen til DNB så får jeg erfaring der, og slipper å ergre meg over Nordea.
De burde som tidligere nevnt hatt en mer ferdig sak før de la det ut.
Jeg har gitt tilbakemelding på hva jeg mener.
Jeg skal flytte deler eller hele portefølgen til DNB så får jeg erfaring der, og slipper å ergre meg over Nordea.
Stigendekurs
21.10.2024 kl 16:34
3588
Er det noen som kan se noen forbedringer etter tilbakemeldinger.
Min Portefølge. Ha ha ha.
Min Portefølge. Ha ha ha.
Fluefiskeren
21.10.2024 kl 17:51
3540
Det var vel her jeg burde lagt inn denne.
Se der ja. Nå vil man kunne bestemme selv hvor lenge man vil være innlogget på denne plattformen før man kastes ut. Det hjalp å sende melding til dem gitt.
Hei XXXX,
Det skal komme flere funksjoner i nettbankløsningen som vi håper vil gi en tilfredsstillende brukeropplevelse av plattformen. Tiden man er innlogget skal være utvidet så lenge man er inne på "Sparing og investering". Går du inn på en annen side/meny i nettbanken vil du nok måtte logge inn igjen dessverre.
Vennlig hilsen Sebastian // Nordea Aksjehandel
Se der ja. Nå vil man kunne bestemme selv hvor lenge man vil være innlogget på denne plattformen før man kastes ut. Det hjalp å sende melding til dem gitt.
Hei XXXX,
Det skal komme flere funksjoner i nettbankløsningen som vi håper vil gi en tilfredsstillende brukeropplevelse av plattformen. Tiden man er innlogget skal være utvidet så lenge man er inne på "Sparing og investering". Går du inn på en annen side/meny i nettbanken vil du nok måtte logge inn igjen dessverre.
Vennlig hilsen Sebastian // Nordea Aksjehandel
Stigendekurs
22.10.2024 kl 12:13
3353
Svaret fra Nordea er sikkert greit de er jo nødt til å gjøre dette med timeren ellers ville de mistet alle.
Tror nok de vil miste endel som ikke gidder å være med på utviklingen av plattformen deres.
10 dager til de har sagt de skal stenge Investor og jeg ser ikke noe nytt.
Tror nok de vil miste endel som ikke gidder å være med på utviklingen av plattformen deres.
10 dager til de har sagt de skal stenge Investor og jeg ser ikke noe nytt.
ultramarin
22.10.2024 kl 20:52
3252
Helt utrolig dårlig av Nordea, Investor fjernes og ny Nettbank er mangelfull til de grader.
Stigendekurs
27.10.2024 kl 14:34
3025
Er det ikke fantastisk intuitivt å navigere i deres nye løsning.
tuja
27.10.2024 kl 15:56
2954
Utrolig at de avsluttet Nordea Investor. Plattformen begynte endelig å bli bra, og da går de over til en elendig løsning, der aksjehandel skal utøves på sparing og invisteringer i Nordea bank. Totalt molbo, og håpløst.
Stigendekurs
27.10.2024 kl 22:47
2785
Jeg ser litt på DNB de har en Trader, ligner litt på den gamle Nordea hadde før, ikke like bra men....
Fluefiskeren
31.10.2024 kl 09:38
2522
Siste dag på gammel plattform, men jeg får ikke handlet hverken på denne eller den nye.
Fluefiskeren
31.10.2024 kl 16:37
2436
Og snipp, snapp snute så var Nordea Investor ute. Kommer til å savne deg.
Det kommer noe nytt og de som omfavner det sier verden går fremover, men gjør den virkelig det?
Det kommer noe nytt og de som omfavner det sier verden går fremover, men gjør den virkelig det?
4580
31.10.2024 kl 16:47
2421
Trist sorti. For min del er det tilbake til "steinalderen ". Her taper Nordea penger, vil jeg tro.
Stigendekurs
31.10.2024 kl 18:07
2350
Jeg har sagt det i tidligere meldinger, jeg forstår ikke helt tankegangen til denne banken.
Det ser ikke ut til at de ønsker det beste for kundene.
Og jeg må dessverre si at det ikke bare gjelder aksjehandelsplattformen.
Prisingen har tidligere vært ok hvordan det blir nå har jeg ikke sjekket.
Kan de nye kjøpene vært for dyre kanskje jeg vet ikke.
Er det noen som har erfaring med plattformen som sparebankene bruker?
Det ser ikke ut til at de ønsker det beste for kundene.
Og jeg må dessverre si at det ikke bare gjelder aksjehandelsplattformen.
Prisingen har tidligere vært ok hvordan det blir nå har jeg ikke sjekket.
Kan de nye kjøpene vært for dyre kanskje jeg vet ikke.
Er det noen som har erfaring med plattformen som sparebankene bruker?
Skorpionen
31.10.2024 kl 21:38
2262
Fint å se at det er mange som reagerer på den nye plattformen. Den er et stor tilbakeskritt.
Selv har jeg et langvarig kundeforhold i Nordea og begynner å se meg lei på deres kundebehandling. Jeg har tidligere vært i kontakt med dem angående den generelle tilgjengeligheten og fikk et langt utfyllende svar. De beklaget, men ikke mye har skjedd. Jeg prøver igjen. Denne gang gjelder det aksjehandel og jeg sender i morgen følgende brev.
Hvis det er jeg som har misforstått noe og det ikke er slik jeg beskriver, er det fint om noen korrigerer meg og tilbakemelder på hvor i den nye nettløsningen jeg kan finne det jeg savner. Hvis noen har mer å tilføye er det også fint om det kommenteres.
Melding til Nordea:
”Hei Nordea.
Med langvarig ustabilitet og nedetid har aksjehandel den siste måneden vært en prøvelse. Når dere nå lanserer den nye aksjehandelsplattformen går det fra vondt til verre. Skal man foreta endringer bør det være for å forbedre, ikke for å gjøre tjenesten dårligere. Brukervennligheten på den nye aksjehandelsløsningen er et syvmilsteg i gal retning.
Til tross for at jeg ble anbefalt en rekke andre plattformer da jeg startet med aksjehandel valgte jeg dere. Primært fordi jeg synes bruks- og sparekonto var greit å ha på samme sted som aksjeporteføljen. I flere år gikk handelen fint. Det var oversiktlig og ryddig, men for noen måneder siden begynte problemene. Å logge seg på Investor for å handle aksjer fortonte seg som den reneste tilfeldighet. Noen ganger kom man inn, andre ganger ikke. Da jeg kontaktet dere var forståelsen for at det i aksjehandel kan skille sekunder mellom store tap og store gevinster ganske så fraværende. Det var bare å smøre seg med tålmodighet.
Mulig det er meg, men i den nye løsningen finner jeg ikke lenger den disponible saldo når kjøp og salg er gjennomført. Jeg finner ikke snittkursen for de aksjene jeg har i porteføljen, og ordredybden som tidligere lå i samme vindu som den aktuelle ordren er i dag ikke lenger synlig der den bør ligge. Videre trenger jeg å være logget på å ha nettsiden oppe en god stund når jeg er i handelsmodus. I Investor var det uproblematisk. Den nye løsningen som medfører at nettbanken er åpen samtidig antar jeg også medfører en sikkerhetsrisiko da man alltid anbefales å logge raskt ut av nettbanken. I tillegg har jeg i den senere tid også opplevd at saldoer ikke oppdateres og at pengene er i ”vandring” i deres systemer i over ett døgn. Man blir rett og slett usikker på om dere i det hele tatt har kontroll. Det er uholdbart.
I dag har jeg vært i kontakt med aksjedesken hos dere. Etter lang ventetid fikk jeg beskjed om at jeg sletts ikke var den første som hadde negative tilbakemeldinger på den nye plattformen. Medarbeideren beklaget på det sterkeste og ga meg rett i at den nye plattformen var et stort tilbakeskritt. De på desken hadde også reagert og håpet at alle vi som ringte tilbakemeldte dette oppover i systemet.
Det gjør jeg nå og mine spørsmål til dere blir:
1. Hvilke hensyn ligger bak nedleggelsen av Investor. Er det også her snakk om besparelser?
2. Hvilke hensyn har dere vurdert når dere skal tilrettelegge for brukerne. Hvem er rådført?
3. Er det jeg som er dårlig til å finne frem i den nye løsningen eller er det slik jeg beskriver?
4. Er den versjonen vi nå ser den endelige?
Hvis svaret på nr 4 er ja tror jeg dere raskt vil oppleve en investorflukt. Det er allerede opprettet lang tråder på ulike investorforum der diskusjonen går om hvilke alternative plattformer det kan skiftes til. Folk der er svært misfornøyde.
Den måten dere ved innsparinger allerede har gjort den generelle kundeservicen dårligere har irritert mange av oss. Akkurat nå er aksjedesken den eneste som fungerer i så måte. På andre områder er det ganske så umulig å komme i kontakt med et menneske. Det er vel ikke lenge før dere også på aksjehandel innfører chatbooten Nova slik at dere kan terge investorkundene ytterligere.
På meg virker det som dere er opptatt av å hanke inn nye kunder, men særs dårlige til å ta vare på eksisterende. Til tross for at dere tjener svært god penger på kurtasje virker det som om aksjehandel nå er et nedprioritert område. Selv har jeg et langvarig og prikkfritt kundeforhold hos dere som har generert mye penger både i form av renter og kurtasje. Til tross for det og at jeg er en såkalt ”prioritert kunde” føler jeg ikke at dere bryr dere særlig. Jeg kan bare forestille meg hvordan de som ikke er ”prioriterte” har det.
Hvis jeg ikke får svar på denne henvendelsen tar jeg det som en bekreftelse på at dere finner investorkunder liite interessante og ser etter andre plattformer å handle på.”
Selv har jeg et langvarig kundeforhold i Nordea og begynner å se meg lei på deres kundebehandling. Jeg har tidligere vært i kontakt med dem angående den generelle tilgjengeligheten og fikk et langt utfyllende svar. De beklaget, men ikke mye har skjedd. Jeg prøver igjen. Denne gang gjelder det aksjehandel og jeg sender i morgen følgende brev.
Hvis det er jeg som har misforstått noe og det ikke er slik jeg beskriver, er det fint om noen korrigerer meg og tilbakemelder på hvor i den nye nettløsningen jeg kan finne det jeg savner. Hvis noen har mer å tilføye er det også fint om det kommenteres.
Melding til Nordea:
”Hei Nordea.
Med langvarig ustabilitet og nedetid har aksjehandel den siste måneden vært en prøvelse. Når dere nå lanserer den nye aksjehandelsplattformen går det fra vondt til verre. Skal man foreta endringer bør det være for å forbedre, ikke for å gjøre tjenesten dårligere. Brukervennligheten på den nye aksjehandelsløsningen er et syvmilsteg i gal retning.
Til tross for at jeg ble anbefalt en rekke andre plattformer da jeg startet med aksjehandel valgte jeg dere. Primært fordi jeg synes bruks- og sparekonto var greit å ha på samme sted som aksjeporteføljen. I flere år gikk handelen fint. Det var oversiktlig og ryddig, men for noen måneder siden begynte problemene. Å logge seg på Investor for å handle aksjer fortonte seg som den reneste tilfeldighet. Noen ganger kom man inn, andre ganger ikke. Da jeg kontaktet dere var forståelsen for at det i aksjehandel kan skille sekunder mellom store tap og store gevinster ganske så fraværende. Det var bare å smøre seg med tålmodighet.
Mulig det er meg, men i den nye løsningen finner jeg ikke lenger den disponible saldo når kjøp og salg er gjennomført. Jeg finner ikke snittkursen for de aksjene jeg har i porteføljen, og ordredybden som tidligere lå i samme vindu som den aktuelle ordren er i dag ikke lenger synlig der den bør ligge. Videre trenger jeg å være logget på å ha nettsiden oppe en god stund når jeg er i handelsmodus. I Investor var det uproblematisk. Den nye løsningen som medfører at nettbanken er åpen samtidig antar jeg også medfører en sikkerhetsrisiko da man alltid anbefales å logge raskt ut av nettbanken. I tillegg har jeg i den senere tid også opplevd at saldoer ikke oppdateres og at pengene er i ”vandring” i deres systemer i over ett døgn. Man blir rett og slett usikker på om dere i det hele tatt har kontroll. Det er uholdbart.
I dag har jeg vært i kontakt med aksjedesken hos dere. Etter lang ventetid fikk jeg beskjed om at jeg sletts ikke var den første som hadde negative tilbakemeldinger på den nye plattformen. Medarbeideren beklaget på det sterkeste og ga meg rett i at den nye plattformen var et stort tilbakeskritt. De på desken hadde også reagert og håpet at alle vi som ringte tilbakemeldte dette oppover i systemet.
Det gjør jeg nå og mine spørsmål til dere blir:
1. Hvilke hensyn ligger bak nedleggelsen av Investor. Er det også her snakk om besparelser?
2. Hvilke hensyn har dere vurdert når dere skal tilrettelegge for brukerne. Hvem er rådført?
3. Er det jeg som er dårlig til å finne frem i den nye løsningen eller er det slik jeg beskriver?
4. Er den versjonen vi nå ser den endelige?
Hvis svaret på nr 4 er ja tror jeg dere raskt vil oppleve en investorflukt. Det er allerede opprettet lang tråder på ulike investorforum der diskusjonen går om hvilke alternative plattformer det kan skiftes til. Folk der er svært misfornøyde.
Den måten dere ved innsparinger allerede har gjort den generelle kundeservicen dårligere har irritert mange av oss. Akkurat nå er aksjedesken den eneste som fungerer i så måte. På andre områder er det ganske så umulig å komme i kontakt med et menneske. Det er vel ikke lenge før dere også på aksjehandel innfører chatbooten Nova slik at dere kan terge investorkundene ytterligere.
På meg virker det som dere er opptatt av å hanke inn nye kunder, men særs dårlige til å ta vare på eksisterende. Til tross for at dere tjener svært god penger på kurtasje virker det som om aksjehandel nå er et nedprioritert område. Selv har jeg et langvarig og prikkfritt kundeforhold hos dere som har generert mye penger både i form av renter og kurtasje. Til tross for det og at jeg er en såkalt ”prioritert kunde” føler jeg ikke at dere bryr dere særlig. Jeg kan bare forestille meg hvordan de som ikke er ”prioriterte” har det.
Hvis jeg ikke får svar på denne henvendelsen tar jeg det som en bekreftelse på at dere finner investorkunder liite interessante og ser etter andre plattformer å handle på.”
Redigert 31.10.2024 kl 21:41
Du må logge inn for å svare
MaxMekker
31.10.2024 kl 21:49
2245
Kjempeflott at du tar tak i dette på en så seriøs måte !
Selv har jeg vært kunde i Nordea ganske lenge. Før Nordea het det Kreditkassen mener jeg :)
Den nye "plattformen" som dem kaller den, er jo bare for fond egentlig.
Håpløse greier at dem legger ned Investor :(
Håper du får svar og at dem kanskje kjenner litt på at det er kundene dem lever av ..
Tvi tvi
Selv har jeg vært kunde i Nordea ganske lenge. Før Nordea het det Kreditkassen mener jeg :)
Den nye "plattformen" som dem kaller den, er jo bare for fond egentlig.
Håpløse greier at dem legger ned Investor :(
Håper du får svar og at dem kanskje kjenner litt på at det er kundene dem lever av ..
Tvi tvi
Fluefiskeren
31.10.2024 kl 22:03
2226
Flott initiativ. Foreløpig har jeg ikke brukt den nye særlig siden jeg trivdes med den gamle. Dog har jeg vært inne. Senest i dag prøvde jeg å legge inn et salg. Mener jeg gjorde korrekt, men den ble ikke registrert på tross av flere forsøk. Foreløpig er jeg for fersk til å komme med noe spesielt ting, men førsteinntrykket er dårlig. Jeg får teste det litt mer før jeg blir kategorisk. Fikk i hvert fall gjennom det at man kunne være mye lengre inne enn det er i nettbanken deres. Om det kan settes en bestemt tid slik man kunne i den gamle vet jeg ikke.
Har det som deg. Jeg har både brukskonto og buffersparkonto (som jeg benytter til aksjehandler). I tillegg har jeg to fastrentekontoer til sparing. Synes det er greit å ha dette i samme bank og blir skuffet hvis jeg føler jeg må skifte. Nå er ikke jeg den med flest handler, men jeg liker å følge porteføljen min fra dag til dag slik jeg kan nå.
Får da inderlig håpe at de tar innspill alvorlig. Det er til deres eget beste som du antyder.
Har det som deg. Jeg har både brukskonto og buffersparkonto (som jeg benytter til aksjehandler). I tillegg har jeg to fastrentekontoer til sparing. Synes det er greit å ha dette i samme bank og blir skuffet hvis jeg føler jeg må skifte. Nå er ikke jeg den med flest handler, men jeg liker å følge porteføljen min fra dag til dag slik jeg kan nå.
Får da inderlig håpe at de tar innspill alvorlig. Det er til deres eget beste som du antyder.
MaxMekker
01.11.2024 kl 09:20
2071
Logget meg inn på "Sparing og investering" i Nordea nå, med en kopp kaffe :)
Dette her var jo helt forferdelige greier !!
Hvor ble det av snittkursen på aksjene mine og er det sanntidskurser ?
Denne kom etter kun kort tid..
"Nå kan du bare se sparing og investeringer. Logg deg inn på nytt for å kunne se alle sider".
Håpløse greier :(
Dette her var jo helt forferdelige greier !!
Hvor ble det av snittkursen på aksjene mine og er det sanntidskurser ?
Denne kom etter kun kort tid..
"Nå kan du bare se sparing og investeringer. Logg deg inn på nytt for å kunne se alle sider".
Håpløse greier :(
tuja
01.11.2024 kl 09:23
2063
Enig. Totalt håpløst og elendig. De burde gå i seg selv, og se hvor dårlig denne løsningen er, og restarte Nordea Investor.
Fluefiskeren
01.11.2024 kl 09:28
2047
At man ikke blir kastet ut like raskt som fra nettbanken er da bare fint. Helt håpløst å bli sparket ut etter få minutter når man skal investere. Derfor er det tross alt bra at de forandret det i det minste
tuja
01.11.2024 kl 09:31
2036
Har de lagt inne noe eksakt tidsestimat for hvor lenge man er innlogget uten aktivitet? Jeg ble raskt utlogget første gang i dag.
Octagon
01.11.2024 kl 09:47
1995
Bruker gratis utvidelse i Google Chrome - Easy Auto Refresh.
Her kan en stille inn intervaller for mange sekunder en ønsker før siden igjen lastes, gjør at du ikke kastes ut av nettbanker etc.
Eller er jeg Nordea kunde, men flytter snart til Nordnet vil jeg tro av dem jeg har studert, dette nettopp grunnet den nye og svært begrensede aksje handels plattformen de nå tilbyr. Utrolig dårlig løsning nå, selv mindre sparebanker i Norge har langt bedre og mer omfattende funksjoner i sine aksje handels plattformer.
Her kan en stille inn intervaller for mange sekunder en ønsker før siden igjen lastes, gjør at du ikke kastes ut av nettbanker etc.
Eller er jeg Nordea kunde, men flytter snart til Nordnet vil jeg tro av dem jeg har studert, dette nettopp grunnet den nye og svært begrensede aksje handels plattformen de nå tilbyr. Utrolig dårlig løsning nå, selv mindre sparebanker i Norge har langt bedre og mer omfattende funksjoner i sine aksje handels plattformer.
ultramarin
01.11.2024 kl 09:49
1988
At det ble så dårlig er utrolig. Avslutter kundeforholdet med Nordea. Er nok ikke alene med å finne bedre leverandører til aksjehandel på nett.
Fluefiskeren
01.11.2024 kl 09:59
1955
Aner ikke. Før kunne man bestemme det selv. Ligger inne med en salgsordre nå men kan ikke finne om jeg kan slette den eller forandre den.
nhydro
01.11.2024 kl 10:00
1953
Helt enig. Her kan du ikke engang se hvor mye av ordren som er fylt, og hvis du vil endre ordren så kanselleres den og en ny blir opprettet. Da må du sikkert betale ekstra kurtasje hvis deler av ordren er fylt
Fluefiskeren
01.11.2024 kl 10:03
1936
Merkelig at de ikke involverer de som er vant med å handle aksjer for å få en fin løsning. Det må da være mange ansatte som handler aksjer. Men sånn har det jo blitt de fleste steder. Man skal ikke involvere de som er brukere og har erfaring.
tuja
01.11.2024 kl 10:04
1932
Du må scrolle ned, og trykke på "aktivitet" på høgre side, Da kommer dine ordre opp.
-
«
- 1
- 2 »