Nordea legger ned Investor 01.11.2024 hvilke plattform er bedre?
Nordea Investor
1. november 2024 stenges Nordea Investor. Etter denne datoen vil du finne de samme tjenestene for kjøp og salg av aksjer og fond samlet på ett sted i mobil- og nettbanken.
Per dags dato 11.10.24. er det som ligger i nettbanken ikke brukervennlig. De kjører ut / informerer om dette selv om plattformen på ingen måte er klar.
Kan ikke forstå at de gjør det.
Jeg vil trolig skifte til en bedre bruker plattform.
Investor til Nordea har vært kosteffektivt å bruke, men med problemer tidligere som de nå har fått bedre kontroll på. Så derfor er dette overraskende.
1. november 2024 stenges Nordea Investor. Etter denne datoen vil du finne de samme tjenestene for kjøp og salg av aksjer og fond samlet på ett sted i mobil- og nettbanken.
Per dags dato 11.10.24. er det som ligger i nettbanken ikke brukervennlig. De kjører ut / informerer om dette selv om plattformen på ingen måte er klar.
Kan ikke forstå at de gjør det.
Jeg vil trolig skifte til en bedre bruker plattform.
Investor til Nordea har vært kosteffektivt å bruke, men med problemer tidligere som de nå har fått bedre kontroll på. Så derfor er dette overraskende.
oto1
I går kl 11:17
188
Fluefiskeren skrev Og overføre penger mellom to konti går da nærmest umiddelbart.
Ja, det går kjapt i oversikten.
Å faktisk kunne handle for pengene, se det er noe annet..
Å faktisk kunne handle for pengene, se det er noe annet..
Viken79
I dag kl 14:45
96
I den gamle nettbanken til Nordea hadde de en fin tjeneste hvor man lett kunne sjekke realisert avkastning på aksjehandel i valgt periode. Er det noen som vet hvordan/hvor man kan sjekke dette nå?
Thesistulling
I dag kl 14:52
88
Selv om de står der......og har gjort det noen dager....
Må vurdere ny bank til aksjehandel etterhvert hvis dette ikke blir bedre.
Det blir jo bare verre og verre etter hver eneste gang de innfører noe nytt.
Kunne de ikke bare tatt litt betalt for en god løsning, og beholdt fornøyde kunder?
Må vurdere ny bank til aksjehandel etterhvert hvis dette ikke blir bedre.
Det blir jo bare verre og verre etter hver eneste gang de innfører noe nytt.
Kunne de ikke bare tatt litt betalt for en god løsning, og beholdt fornøyde kunder?
Octagon
I dag kl 15:05
72
Helt korrekt, det viser umiddelbart i konto oversikten, men i motsetning til andre tilsvarende tjenester går det av helt uforståelige grunner noen timer før
beløpet er tilgjengelig for handel.
beløpet er tilgjengelig for handel.
JeanPaul
I dag kl 15:26
44
Ja man må ringe meglerbordet slik som før, helt latterlig. Synkroniseres ikke automatisk ofte nok