QEC løftes opp.. stort potensiale.

EnLogisk
QEC 18.10.2024 kl 09:13 8440

Opp nye 5%. Følg med. Nye brønner og erstatning. Spennende selskap nå.. Bør bikke kr 3,-
Redigert 18.10.2024 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
sigj2
18.10.2024 kl 23:03 3614

Oj oj det er vel røflig 2.37 nkr så trenden er opp nå.
Det nærmer seg melding dag for dag 😁
EnLogisk
18.10.2024 kl 23:58 3491

Ja @sigj2, Qec buller bra nå. Og en oljeanalytiker anbefaler Qec i Finansavisen/FA.NO og Tenk når kursmål blir servert i media. Da kommer hele flokken fra AEM og hopper inn i QEC, tror jeg. En børsmelding nå og Bæng. Ketchupeffekten kan komme anytime...
EnLogisk
I går kl 06:10 3265

Ja la oss få en FOMO i kvekk. Den kan fort skje. Les hva Invetech sier om Qec... Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 18. okt 2024
Questerre Energy Corporation ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen beveger seg i en rektangelformasjon mellom støtte på 1.85 kroner og motstand på 2.77 kroner. Etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Aksjen har brutt opp gjennom motstanden ved cirka 2.27 kroner og videre oppgang er dermed signalisert. Volumtopper og volumbunner korresponderer godt med topper og bunner i kursen. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker trendbildet.
OPC1000
I går kl 06:39 3231

«løftes opp»
men
«presses ned»
Vestjyden
I går kl 07:18 3183

Troede du var så lun på at Trade IOX, men den ballen er nok stendød.
Er det så Qec der skal Trades og tales op i et væk.
Nu er du kommet ind fra højre og jeg skal lige love for der bliver lagt energi i dine indlæg, dog uden du kommer med noget, der ikke er kendt i forvejen.
Glædeligt den stiger,
Peter Sellers
I går kl 09:18 2955

@vestjyden, har du sett maken til HAUSSING kun på gamle nyheter!!! EnLogisk er samme nick som rosgun som gikk bananas på Bergenbio og Swipe trådene med nye tråder annen hver dag....EL startet 2 nye tråder samme dag på IOX hvor kursen skulle gå til himmels, trenger vi virkelig dette på QEC TRÅDENE??? hver sin smak og akkurat i sånne tilfeller så kan man saktens være ening med SPXL når det gjelder haussing!! Men jeg gleder meg godt over oppgangen disse 2 dagene, god helg :))
sigj2
I går kl 09:56 2828

Chill
Det er bare underholdning,hvis man gjør leksa si skikkelig så vet man hva som kan skje i Qec.
Personlig begriper jeg ikke hvorfor alle på Oslo Børs ikke har noen lodd i denne.vi skulle vært over 3kr for lengst uten Quebec.så suller vi fortsatt litt over 2 🙈🙈🙈
EnLogisk
I går kl 13:08 2536

Sport On @sigj2. Vi som investorer i QEC kommer til å le godt av Peter Selleres og Vestsiden. De 2 maler seg inne i hvert sitt hjørne. En m jo være rakettforsker for å lese hva som kommer av Very Good erstatning og borre News fra QEC...
Fjellbris
I går kl 13:14 2519

EnLogisk, her bommer du grovt, og viser hvor fersk du er i QEC aksjen og på QEC trådene. Både PS og Vedtjyden er positive til QEC og har vært det, samt ikke minst aksjonærer i QEC - lenge!
Det de er kritisk til, som også jeg er enig i, er useriøs hausing eller baising for den saks skyld.
Når det er sagt, vi gleder oss alle over oppgangen, vi som har fulgt QEC lenge er heller overhode ikke overasket over dette/hvorfor, bare så det er sagt :-)
Redigert i går kl 13:16 Du må logge inn for å svare
Vestjyden
I går kl 13:22 2497

Der er vist noget du har misforstået.
Vestjyden har massere af aktier, men undrede sig blot over, at du dukker op som en medias og er utroligt ensidig i din griflerrier/skriv.
Du kommer ikke med noget nyt, udover det du har læst dig til på andre tråde.
Tror jeg fremover holder mig til den låste tråd.
Så kan du fortsætte her eller med IOX.
BIF78
I går kl 14:09 2396

Apropos muligheder; var der en der for nogle uger siden postede noget med mulighed for pilot i Jordan eller husker jeg forkert?

Mener det var fra en præsentation
Redigert i går kl 14:09 Du må logge inn for å svare
Peter Sellers
I går kl 15:13 2263

@BIF78, ja jeg mener det var en melding på det fra ledelsen men MB sa også på Pareto konferanse tidligere i år at Jordan blir det oppstart med pilot i begynnelsen av 2025 med 400-500 boe så det er mye på gang, god helg :))
BIF78
I går kl 15:24 2230

Tak for svaret, PS. Ja der er rigtig meget spændende undervejs.
smoke
I dag kl 09:32 1194

Enig med deg ang. Hausing med STORE bokstaver. Virker mot sin hensikt når det ikke slår til like umiddelbart som påstått. Og det gir baisere tørt krutt.. Angående Jordan, ble ikke det oppjustert til 500-1000 boe i siste skriv fra qec? Sammen med de 3 brønnene neste år, så er vi på 5000 tot nest år kanskje..da begynner det og monne :) QEC har også for mange år siden ( riktignok ) uttalt ambisjoner om å bli et utbytte selskap..Så for de som ser lenger enn nesetippen, tror jeg dette blir bra😃



trani
I dag kl 20:14 375

Får håpe tre dagers regelen gjelder til uka, så vi får lastet mer..