QEC løftes opp.. News, + Q3, stort potensiale.
Opp nye 5%. Følg med. Nye brønner og erstatning. Spennende selskap nå.. Bør bikke kr 3,-
Redigert 13.11.2024 kl 00:59
Du må logge inn for å svare
sigj2
18.10.2024 kl 23:03
8834
Oj oj det er vel røflig 2.37 nkr så trenden er opp nå.
Det nærmer seg melding dag for dag 😁
Det nærmer seg melding dag for dag 😁
EnLogisk
18.10.2024 kl 23:58
8805
Ja @sigj2, Qec buller bra nå. Og en oljeanalytiker anbefaler Qec i Finansavisen/FA.NO og Tenk når kursmål blir servert i media. Da kommer hele flokken fra AEM og hopper inn i QEC, tror jeg. En børsmelding nå og Bæng. Ketchupeffekten kan komme anytime...
EnLogisk
19.10.2024 kl 06:10
8577
Ja la oss få en FOMO i kvekk. Den kan fort skje. Les hva Invetech sier om Qec... Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 18. okt 2024
Questerre Energy Corporation ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen beveger seg i en rektangelformasjon mellom støtte på 1.85 kroner og motstand på 2.77 kroner. Etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Aksjen har brutt opp gjennom motstanden ved cirka 2.27 kroner og videre oppgang er dermed signalisert. Volumtopper og volumbunner korresponderer godt med topper og bunner i kursen. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker trendbildet.
Questerre Energy Corporation ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen beveger seg i en rektangelformasjon mellom støtte på 1.85 kroner og motstand på 2.77 kroner. Etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Aksjen har brutt opp gjennom motstanden ved cirka 2.27 kroner og videre oppgang er dermed signalisert. Volumtopper og volumbunner korresponderer godt med topper og bunner i kursen. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker trendbildet.
Vestjyden
19.10.2024 kl 07:18
8541
Troede du var så lun på at Trade IOX, men den ballen er nok stendød.
Er det så Qec der skal Trades og tales op i et væk.
Nu er du kommet ind fra højre og jeg skal lige love for der bliver lagt energi i dine indlæg, dog uden du kommer med noget, der ikke er kendt i forvejen.
Glædeligt den stiger,
Er det så Qec der skal Trades og tales op i et væk.
Nu er du kommet ind fra højre og jeg skal lige love for der bliver lagt energi i dine indlæg, dog uden du kommer med noget, der ikke er kendt i forvejen.
Glædeligt den stiger,
sigj2
19.10.2024 kl 09:56
8320
Chill
Det er bare underholdning,hvis man gjør leksa si skikkelig så vet man hva som kan skje i Qec.
Personlig begriper jeg ikke hvorfor alle på Oslo Børs ikke har noen lodd i denne.vi skulle vært over 3kr for lengst uten Quebec.så suller vi fortsatt litt over 2 🙈🙈🙈
Det er bare underholdning,hvis man gjør leksa si skikkelig så vet man hva som kan skje i Qec.
Personlig begriper jeg ikke hvorfor alle på Oslo Børs ikke har noen lodd i denne.vi skulle vært over 3kr for lengst uten Quebec.så suller vi fortsatt litt over 2 🙈🙈🙈
EnLogisk
19.10.2024 kl 13:08
8047
Sport On @sigj2. Vi som investorer i QEC kommer til å le godt av Peter Sellers og Vestgyden. De 2 maler seg inne i hvert sitt hjørne. En må jo ikke være rakettforsker for å lese hva som kan komme ut av rettsoppgjøret/forlik/erstatning og borrenews fra QEC...
Redigert 21.10.2024 kl 23:34
Fjellbris
19.10.2024 kl 13:14
8074
EnLogisk, her bommer du grovt, og viser hvor fersk du er i QEC aksjen og på QEC trådene. Både PS og Vedtjyden er positive til QEC og har vært det, samt ikke minst aksjonærer i QEC - lenge!
Det de er kritisk til, som også jeg er enig i, er useriøs hausing eller baising for den saks skyld.
Når det er sagt, vi gleder oss alle over oppgangen, vi som har fulgt QEC lenge er heller overhode ikke overasket over dette/hvorfor, bare så det er sagt :-)
Det de er kritisk til, som også jeg er enig i, er useriøs hausing eller baising for den saks skyld.
Når det er sagt, vi gleder oss alle over oppgangen, vi som har fulgt QEC lenge er heller overhode ikke overasket over dette/hvorfor, bare så det er sagt :-)
Redigert 19.10.2024 kl 13:16
Vestjyden
19.10.2024 kl 13:22
8082
Der er vist noget du har misforstået.
Vestjyden har massere af aktier, men undrede sig blot over, at du dukker op som en mesias og er utroligt ensidig i din griflerrier/skriv.
Du kommer ikke med noget nyt, udover det du har læst dig til på andre tråde.
Tror jeg fremover holder mig til den låste tråd.
Så kan du fortsætte her eller med IOX.
Vestjyden har massere af aktier, men undrede sig blot over, at du dukker op som en mesias og er utroligt ensidig i din griflerrier/skriv.
Du kommer ikke med noget nyt, udover det du har læst dig til på andre tråde.
Tror jeg fremover holder mig til den låste tråd.
Så kan du fortsætte her eller med IOX.
Redigert 21.10.2024 kl 06:55
BIF78
19.10.2024 kl 14:09
8007
Apropos muligheder; var der en der for nogle uger siden postede noget med mulighed for pilot i Jordan eller husker jeg forkert?
Mener det var fra en præsentation
Mener det var fra en præsentation
Redigert 19.10.2024 kl 14:09
Peter Sellers
19.10.2024 kl 15:13
8012
@BIF78, ja jeg mener det var en melding på det fra ledelsen men MB sa også på Pareto konferanse tidligere i år at Jordan blir det oppstart med pilot i begynnelsen av 2025 med 400-500 boe så det er mye på gang, god helg :))
IDGAF
19.10.2024 kl 22:53
7448
Litt å lese i helgen... 😎
https://www.miningmagazine.com/technology/news-analysis/4371055/quebecs-natural-hydrogen-energy-promise
https://www.miningmagazine.com/technology/news-analysis/4371055/quebecs-natural-hydrogen-energy-promise
smoke
20.10.2024 kl 09:32
7092
Enig med deg ang. Hausing med STORE bokstaver. Virker mot sin hensikt når det ikke slår til like umiddelbart som påstått. Og det gir baisere tørt krutt.. Angående Jordan, ble ikke det oppjustert til 500-1000 boe i siste skriv fra qec? Sammen med de 3 brønnene neste år, så er vi på 5000 tot nest år kanskje..da begynner det og monne :) QEC har også for mange år siden ( riktignok ) uttalt ambisjoner om å bli et utbytte selskap..Så for de som ser lenger enn nesetippen, tror jeg dette blir bra😃
EnLogisk
21.10.2024 kl 00:04
5839
Ja @trani ....Men kvekk Trenden og det tekniske i kvekken, sier fortsatt opp. Jeg har i andre selskaper de siste 30 årene på OSE /Nasdaq ofte økt på stigende trender (med suksess), og øker her på mandag. Det hadde vært fett om vi fikk et brudd på kr 2,77,- dvs opp over 15 %. Så får han brusende Peter Selters og Vår danske venn Vestergylfen styre med sitt. I don`t care. :-) Lykke til fremover. Vi får drikke litt Selters og kose vårs.
Redigert 21.10.2024 kl 23:36
1013
21.10.2024 kl 08:43
5267
ingen grund til hausing læs sidste børsmelding den siger alt, en fordobling af produktionen i første halvdel af 2025 med de 3 nye 0,25 brønde der lige er tilsluttet.
lig med kurs tæt på 4 norske.
lig med kurs tæt på 4 norske.
IDGAF
21.10.2024 kl 08:57
5129
Kjøpt meg inn med ich 4 kroningen som første kursmål 😎
MEN den hinsides oppgangen med kurs fra 10 - 15 - 50 eller mye høyere får bli en JACKPOT suprise en vakker dag eventuelt 🤑🤣
MEN den hinsides oppgangen med kurs fra 10 - 15 - 50 eller mye høyere får bli en JACKPOT suprise en vakker dag eventuelt 🤑🤣
mofi1
21.10.2024 kl 09:20
4999
Vi som har vært med lenge og fulgt aksjen nøye, vet at uten konkrete positive nyheter, vil aksjen falle tilbake. Dvs. at uten medhold i ankesaken og/eller tillatelse til pilot med karbonfangst i Québec, og/eller en pilot i Jordan, vil aksjen kun ha en løpende produksjon og lene seg på sammen med erstatningssaken. Den siste kan ta lang tid før en evt. avtale eller dom vil foreligge.
Jeg tror likevel nedsiden er relativ begrenset pga. utsiktene til økt produksjon, men å tro at dette bare skal gå rett til himmels, er forsiktig sagt useriøst.
Jeg tror likevel nedsiden er relativ begrenset pga. utsiktene til økt produksjon, men å tro at dette bare skal gå rett til himmels, er forsiktig sagt useriøst.
trani
21.10.2024 kl 09:27
4977
At trenden er opp, er bra for "The long term". Men må si at volumet på de siste dagers oppgang ikke helt er imponerende i forhold til tidligere oppgang. Selv dog er det noe over dags snittet. Alle dager på under 10mill kr, som tyder på at de store fremdeles er fraværende i denne aksjen. Her lukter det pump n dump, og vi mulig tester kr.2 igjen.
Redigert 21.10.2024 kl 09:28
sigj2
21.10.2024 kl 11:33
4510
Sa ikke Paus det var 300 millioner fat der for mange år siden?
Uansett så selger de det å konsentrerer seg om Quebec hvis de får lov der å dette oljekokinga i ørkenen..
Uansett så selger de det å konsentrerer seg om Quebec hvis de får lov der å dette oljekokinga i ørkenen..
Pepsi
21.10.2024 kl 13:33
4181
Leser du chartet før du uttaler på forum? Eller har du bare en uhelbredelig vane for å gjenta de 2 ordene dine?
EnLogisk
22.10.2024 kl 06:42
3293
@Pepsi. Så du Q2 tallene forresten??..." Energiselskapet Questerre Energy hadde 8,8 millioner kanadiske dollar i olje- og gassinntekter i årets andre kvartal. Det fremgår i selskapets kvartalsrapport.
Q2 Resultatet etter skatt endte på 1,3 millioner kanadiske dollar."
Nå venter vi i spenning på Q3 tallene som jeg regner med blir et løft, da de har åpnet nye brønner og økt kapasiteten..
Q2 Resultatet etter skatt endte på 1,3 millioner kanadiske dollar."
Nå venter vi i spenning på Q3 tallene som jeg regner med blir et løft, da de har åpnet nye brønner og økt kapasiteten..
sigj2
22.10.2024 kl 07:07
3473
Auda!
Har shorterne gått tom for aksjer igjen dakkars.
De får kjøran opp til 2.35 igjen snart da å sette en ny short. Men en dag så plutselig..................
Har shorterne gått tom for aksjer igjen dakkars.
De får kjøran opp til 2.35 igjen snart da å sette en ny short. Men en dag så plutselig..................
Redigert 22.10.2024 kl 11:24
Pepsi
22.10.2024 kl 11:50
2984
Min henvisning til chartet var at det er utviklet en OHS-formasjon de siste ukene, som hvis den tas ut vil dra aksjen opp mot ca, 2,50. Noen dager med nedgang må til for å fylle på bensin, det er ikke bare snakk om pump n dump, nedganger vil etterpå ha en effekt på oppgang i aksjen. Så var det sagt.
trani
22.10.2024 kl 13:07
2755
vi som ønsker å kjøpe mer mot 2 vil jo ha den ned!
Får vel sette en stopper på kursoppgangen, tenker jeg.
Foreløpig ser det ut til å funke, men... tiden får vise.
Får vel sette en stopper på kursoppgangen, tenker jeg.
Foreløpig ser det ut til å funke, men... tiden får vise.
Redigert 22.10.2024 kl 13:09
EnLogisk
22.10.2024 kl 15:27
2384
QEC er grønn, den ser sterk ut og så lenge den holder seg over gulvet på kr 2.23, så ser dette meget lovende ut. Ja, og olja er på vei oppover nå.