TOPPAN HOLDINGS ACQUIRES HID CITIZEN IDENTITY SOLUTIONS

poki
IDEX 19.10.2024 kl 22:18 2960

TOPPAN HOLDINGS ACQUIRES HID CITIZEN IDENTITY SOLUTIONS
Singapore – October 18, 2024 – TOPPAN Holdings Inc. (TYO: 7911) (TOPPAN Holdings) has announced that it has entered into a definitive agreement to acquire HID’s CID (Citizen Identity Solutions) business area, a division of HID Global Corporation focused on the government identity sector.

The acquisition will firmly establish TOPPAN as one of the largest leaders in security and identity solutions, expanding its global footprint and portfolio of advanced secure technology and expertise.

At the forefront of secure government identity solutions, HID’s CID business comes with over 20 years of experience delivering innovative technologies to more than 50 countries worldwide. The business has differentiated itself over time through its vertically integrated platforms present in every major continent.

“HID’s CID business has proven capabilities in delivering secure identity solutions, which accelerates the expansion of TOPPAN’s global operations,” said Jean-Pierre Ting, President of TOPPAN Gravity. “The combination of our experienced teams, shared cultural values, strong track records and complementary technology will create a formidable force in the global government identity sector.”

TOPPAN and HID believe that the US$10 billion global government identity sector continues to exhibit strong, resilient fundamentals across market cycles, including the growth of mobile IDs and Digital Travel Credentials (DTCs). The acquisition demonstrates TOPPAN’s continued commitment to expand into new markets and strategically grow its capabilities and offerings to its clients.

“HID has built a remarkable citizen identity business,” said Chee Tong Yeo, President & CEO of TOPPAN NEXT, the parent company of TOPPAN Gravity. “This acquisition strengthens TOPPAN’s position as an industry leader, offering a wider range of end-to-end government identity solutions. We’re excited about the new opportunities this will create for our clients and look forward to working with teams across both HID CID and TOPPAN Gravity.”
iTRADER09
31.10.2024 kl 02:19 901

"men disse folkene har ogsÄ et rykte Ä ta vare pÄ"
Jeg vet ikke hvem "disse folkene" er, om du mener Opstad og Keith sÄ er "ryktet" over 50 Är akkumulert drift av to emisjonsmaskiner som har svidd av 7-8 mrd NOK uten antydning til resultater (men self neste kvartal kommer resultatene, slik det alltid har gjort).
Om "disse folkene" er C-level execs i disse emisjons-maskinene sÄ fÄr nok deres CV seg en bulk etter et stint i Idex eller Ensu/Thin, men det er jo svÊrt godt kompensert for det.
Sinte aksjonÊrer har nok blitt hÄndert gjennom alle Är, men kasjotten har jeg ingen tro pÄ. Jeg tviler pÄ at de gjÞr noe ulovlig, det er reell virksomhet i disse selskapene, de bommer bare "litt" pÄ marked og timing.... hele tiden
Cartr
30.10.2024 kl 22:37 977

Til Ä vÊre dÞd synes jeg den eter mye. En stor slankeprosess er ogsÄ igang sÄ du skal ikke se bort fra at dette dovendyret kan bli ganske sprek. Det er rett og slett for mange ting pÄ gang, sÄ sant ikke alt er lÞgn da. Men jeg har ikke noen store forventninger med det fÞrste og en ny emi mÄ vi nok regne med pÄ nyÄret. Likevel om man handler til ca 0,15 Þre og er litt langsiktig, sÄ kan det nok bli noen kroner. Det kan jo vÊre smart Ä hente litt gevinst etterhvert for at aksjen skal et godt stykke opp fra 15 Þre er jeg rimelig sikker pÄ.

Det er flere Mastercard deals pÄ gang og VISA sertifiseringen vil nok akselerere mer i 2025. Og nÄr det gjaldt Q3 hadde jeg ingen forventninger, men Q4 og Q1 kan si mye om veien videre. Afrikadealen pÄ 15 mill var jo ogsÄ bare en begynnelse pÄ noe stÞrre om jeg ikke husker feil. Men er hesten sÄ god som dÞd etter Q1, sÄ vet ikke jeg. Klarer ikke helt Ä tro at alt er bare blÞff.

Morten Opstad er advokat og advokatformaet hans tar seg av alt det juridiske og Emien kostet 4,5 mill, sikkert penger som han tjener. en enkel jobb han kan i blinde nÄ, men disse folkene har ogsÄ et rykte Ä ta vare pÄ. Skulle alt vise seg Ä vÊre blÞff sÄ bÊrer det rett i kasjotten, pluss at de fÄr mange sinte aksjonÊrer pÄ nakken. Den risikoen ville ikke jeg tatt. Ruinerer du folk sÄ har de lite Ä tape. Derfor; sats aldri mer enn du har rÄd til Ä tape og spre risikoen pÄ flere selskap, men nÄr det gjelder IDEX vet jeg at noen har gÄtt all inn, ogsÄ med familiepenger. Det er heldigvis ikke meg.
Redigert 30.10.2024 kl 22:44 Du mÄ logge inn for Ä svare
MĂžyfrid
29.10.2024 kl 16:53 1353

Tror nok den heisen har gÄtt mest ned, YNHAB.

Har for Þvrig aldri tvilt pÄ teknologien. Jeg tviler pÄ markedet. Markedet har alltid rett, og i dette tilfelle slo markedet i Q3 til med et kjÞp som tilsvarer dagsomsetningen pÄ en middels Rema butikk.

Sier det deg noe? 28 Är etter start? Sier forresten mangelen pÄ seriÞse konkurrenter deg noe? Eller lever du helt og fullt opp til navnet YNHAB?
YNWA250505
29.10.2024 kl 14:54 1433

SvÊrt mange flotte heisturer i Idex sÄ har gjort det ganske godt. Idex hausses pga deres teknologi. De er best i verden. Du baisser da du ikke har tro pÄ verken teknologien eller markedet som skal eksplodere de neste Ärene. Men er du blakk sÄ er du blakk og da sitter mann stort sett alene pÄ jenterommet sitt og skriker ut pÄ et anonymt forum. Hvordan gÄr det sÄnn egentlig med deg MÞya? Se opp for menn i hvite frakker
MĂžyfrid
29.10.2024 kl 11:42 1558

For noe vÄs. Selv har du hausset deg hes og slengt eder Ä galle i Ärevis, mens vi andre i beste mening har advart mot luftslottet. Fei for din egen dÞr.

Men hvordan har det egentlig gÄtt, YNHAB?
YNWA250505
29.10.2024 kl 09:35 1717

SÄ du har jo funnet deg en venn MÞya. Mammon er din nye bestevenn her inne pÄ et forum. SÄ sÞtt da. Lukter Brokeback Mountain lang vei. Men hvem er YNHAB som er sÄ frekk og dum? Tenk Ä sitte her inne pÄ forumet og skrive dritt om en aksje du selv ikke har. Sitte Ä glede seg over at alle andre taper sine penger finnes det ogsÄ et gammelt ordtak for: NÄr du gleder deg over at andre mennesker taper penger, er du selv bare en stakkars liten blakk ekkel faen. Der finner vi MÞyfrid og Mammon. Blir sikkert meldt og slettet av admin dette her. Men Admin fÞr du gjÞr det sÄ ta en titt pÄ hvorfor jeg skriver som jeg gjÞr til Mammon og MÞyfrid. Her kaller de folk for idioter og dumme og i tillegg sÄ skriver de navnene til sine motstandere bevist feil. NÄ driter jeg absolutt i det, men fÞr du sletter mitt innlegg sÄ se over hva disse to nye bestevennene lirer av seg her pÄ forumet. Absolutt alt er bare surr og piss.
Mammon
29.10.2024 kl 09:30 1734

en dÄrlig kombi altsÄ hehe

ikke rart vedk elsker Ă„ brenne penger LOL
MĂžyfrid
29.10.2024 kl 09:26 1757

Enkelte er dessverre bÄde dumme og frekke, som YNHAB.

De kvalitetene kan sammenlignes med det gamle ordtaket om Ă„ eie en hest. Det er ikke den raskeste veien til konkurs, men den sikreste.
YNWA250505
29.10.2024 kl 09:24 1765

viste ikke at du var hovedaksjonĂŠr i Idex Mammon.
YNWA250505
29.10.2024 kl 09:20 1792

Klar for Ă„ finne deg en venn snart MĂžya. Tviler, YAWA
YNWA250505
29.10.2024 kl 09:17 1803

Idex har fremforhandlet en mye bedre avtale pÄ det konvertible lÄnet. Det blir 0% rente og i tillegg ingen nedbetalinger fÞr juni 2026. Det var svÊrt gode nyheter. NÄr sÄ ordrene vil begynne Ä komme sterkere og stÞrre i 2025 sÄ er det ingen behov for flere emisjoner. Det kommer en liten reperasjonsemi i november som jeg seff skal fylle til maks. TTT, men 2025 vil uten tvil bli Äret hvor Idex fÄr sine vel fortjente ordre. Idex er best i classen pÄ flere omrÄder. Blir ogsÄ fett nÄr metallkort ogsÄ fÄr skikkelig fotfeste. Her ligger det masse penger. 70% av millenials foretrekker metalkort og her er seff Idex sterke. Markedet vil bli gigantisk og her sitter Idex mitt i honningkrukka. Tro meg, biometriske BK vil bli den nye standarden i lÞpet av fÄ Är.
Redigert 29.10.2024 kl 09:24 Du mÄ logge inn for Ä svare
YNWA250505
29.10.2024 kl 09:04 1865

All sÞppla samlet igjen. Jentene sitter pÄ rommet sitt, har satt pÄ klokken og gleder seg til Ä se pÄ Idex presentasjon. For et liv.
Mammon
29.10.2024 kl 08:54 1913

Ny đŸ·emi meget snart da zombie 🐎very hungry for more đŸƒđŸđŸ‘đŸ˜±
MĂžyfrid
29.10.2024 kl 08:44 1957

Ja, ja, her blir det vel Ă„ bĂŠre mer havre til den dĂžde hesten allerede i Januar?
heiltfint
28.10.2024 kl 12:51 2366

Dette er bra, KL Hi-Tech planlegger Ä lansere biometriske kort i India og Asia, at den nye frabrikken deres som spesialiserer seg pÄ produksjon av biometriske kort har motatt sertifisering av Visa og mastercard for produksjon av betalingskort mÄ vi se pÄ som positivt. NÄ venter vi hare pÄ at KL Hi-Tech motar LOA pÄ idex`s lÞsning, sÄ vi kan kansje forvente den nye fabrikken snart starter utrulling av biometriske kort med idex sensor, :)

KL Hi-Techs produksjonsanlegg i Noida spesialiserer seg pÄ produksjon av biometriske kort og relaterte produkter. Anlegget er utstyrt med avansert teknologi for Ä produsere sikre og pÄlitelige biometriske identifiseringslÞsninger. Disse kortene inneholder ofte funksjoner som fingeravtrykksensorer, kontaktlÞse funksjoner og forbedrede sikkerhetstiltak for Ä beskytte sensitiv personlig informasjon.

I tillegg til biometriske kort kan anlegget ogsÄ produsere andre produkter som smartkort for banktjenester, adgangskontroll og ulike identifikasjonsformÄl. KL Hi-Tech legger vekt pÄ innovasjon og har muligheter for tilpasning for Ä mÞte ulike kundebehov. Fokuset pÄ biometrisk teknologi er i trÄd med globale trender innen sikker identifikasjon og autentisering, og henvender seg til ulike sektorer, inkludert myndigheter, bank og helsevesen.

- NĂ„ er det 1 Ă„r siden KL HI-TECH og IDEX Biometrics inngikk sammerbeid, hvor KL HI-TECH planla Ă„ levere kortlĂžsningen til sine bank kunder for utprĂžving i Q1 2024,.,

Oslo, Norge, 18. september 2023 – IDEX Biometrics og KL HI-TECH, en global kortprodusent og fremtredende leverandĂžr av sikre utskriftsprodukter og smartkort for sentrale og statlige myndigheter, har gĂ„tt sammen om Ă„ introdusere biometriske betalingskort til det indiske markedet.
https://www.idexbiometrics.com/idex-biometrics-and-kl-hi-tech-to-launch-biometric-payment-cards-in-india/

IDEX har sagt det kommer lansering i india,
Vi krysser fingrende og hÄper pÄ gode nyheter i morgen tidlig
Redigert 28.10.2024 kl 15:01 Du mÄ logge inn for Ä svare
poki
24.10.2024 kl 14:26 2578

KL HI-TECH Secure Print Limited I Dien 🚀

We are delighted to announce that our Noida production facility has achieved certification from Visa, MasterCard, and RuPay for the manufacturing of payment cards. This certification reaffirms our commitment to delivering world-class products that meet the highest global standards of security, quality, and reliability.

The certification underscores our dedication to innovation and excellence in card production, enabling us to serve our clients with a comprehensive range of payment card solutions. We are proud of this milestone and look forward to continuing our journey of growth, providing cutting-edge services to financial institutions worldwide.

We extend our gratitude to our dedicated team and valued partners for their continued support in achieving this significant accomplishment.