RECSI 2024 del to
Debattforum
Teknisk analyse
Kryptovaluta
Makrokalender
Grønne aksjer
Opprett ny tråd
RECSI 2024
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
I dag kl 21:15
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
hottentott1
RECSI
31.12.2023 kl 22:57
435710
Godt Nytt År!
I fjor startet kursen på 14 og sluttet på 14, og det er greit nok tatt i betraktning at solsektoren globalt gikk i minus og ML ikke er inntektsbringende enda. Da kan man ikke forvente at aksjekursen stiger heller. Men mye positivt skjedde med REC i 2023. Yulin er solgt. Fokuset og innsatsen er rettet 100% mot anleggene i USA. ML er restartet. I løpet av 2024 skal produksjonskapasiteten forhåpentligvis opp på 100% utnyttelse. Og kanskje REC vil begynne å tjene penger?
Oppdatering 8. februar
Q4-23 er lagt fram. Yulin er solgt og pengene på konto. Butte dreier produksjonen bort fra ulønnsom polysilicon til mer lønnsomme produkter. Dette ble annonsert i en særdeles klønete børsmelding dagen i forveien og aksjekursen falt som en stein. Framdriften i ML går etter planen. Ingen nyheter av betydning ellers. Kurt Levens lover 100 - 300 MUSD i EBITDA i 2026. Kursen er 12 kr.
Oppdatering 21. mars
Årsrapporten 2023 er sluppet. Kort oppsummert av ChatGPT: "I 2023 opplevde REC Silicon betydelige fremskritt, inkludert nedbetalingen av gjeld og sikring av finansiering for anlegg og kapitalprosjekter. Gjennom langsiktige avtaler og vellykket omstart av anleggene, posisjonerer selskapet seg for suksess. Til tross for utfordringer som nedgangen i halvlederindustrien og økte produksjonskostnader, ser REC Silicon lyst på fremtiden med fokus på vekst og muligheter i kommende år. I motsetning til hottentotter er ChatGPT nøytral og objektiv i sin tilnærming, noe som betyr at den ikke blir påvirket av subjektive meninger eller følelser i prosessen med å skrive sammendraget."
Oppdatering 16. mai
Q1-24 er lagt fram. Tallene har liten interesse. Det viktigste er restart av ML og framtidig silisiumpris i USA. Framdriften i ML går etter planen, med unntak av litt innkjøringsproblemer med pakkingen og at restarten blir 10% dyrere enn tidligere kommunisert. En positiv nyhet er at det er forlenget en silanavtale til en verdi av 85 mill USD over fem år. Hvem kjøperen er framgår ikke. Ingen nyheter av betydning ellers. RECSi kunne vært mye bedre til å informere om salg. Man bør følge med på silisiumprisen, som nå er 5$ i Kina og 21$ i RoW. Hvis dekoblingen fra Kina bortfaller vil REC Silicon trolig være ulønnsom når 5-årsavtalen med Hanwha utløper. Kursen er 10 kr.
Oppdatering 21. juni
Gårdsdagens børsmelding er alvorlig. RECSI har problemer med kvaliteten på salgsproduktet. De har ikke funnet en løsning på problemet. Dvs at de ikke vil få den planlagte forhåndsbetalingen av Hanwha med det første, og kan komme i en likviditetsskvis. Kursen er 7 kr, før børsåpning.
Oppdatering 8. august
Q2-24 er lagt fram. Den var i tradisjonen tro uten store nyheter. Tallene har liten interesse. Det viktigste er at leveransene starter i september, og at ML vil ha full kapasitet innen utgangen av 2024. Presentasjonen gir interessant informasjon om ytterligere kapasitetsøkning i årene framover. Kursen er 8 kr.
Teknisk analyse
Kryptovaluta
Makrokalender
Grønne aksjer
Opprett ny tråd
RECSI 2024
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
I dag kl 21:15
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
hottentott1
RECSI
31.12.2023 kl 22:57
435710
Godt Nytt År!
I fjor startet kursen på 14 og sluttet på 14, og det er greit nok tatt i betraktning at solsektoren globalt gikk i minus og ML ikke er inntektsbringende enda. Da kan man ikke forvente at aksjekursen stiger heller. Men mye positivt skjedde med REC i 2023. Yulin er solgt. Fokuset og innsatsen er rettet 100% mot anleggene i USA. ML er restartet. I løpet av 2024 skal produksjonskapasiteten forhåpentligvis opp på 100% utnyttelse. Og kanskje REC vil begynne å tjene penger?
Oppdatering 8. februar
Q4-23 er lagt fram. Yulin er solgt og pengene på konto. Butte dreier produksjonen bort fra ulønnsom polysilicon til mer lønnsomme produkter. Dette ble annonsert i en særdeles klønete børsmelding dagen i forveien og aksjekursen falt som en stein. Framdriften i ML går etter planen. Ingen nyheter av betydning ellers. Kurt Levens lover 100 - 300 MUSD i EBITDA i 2026. Kursen er 12 kr.
Oppdatering 21. mars
Årsrapporten 2023 er sluppet. Kort oppsummert av ChatGPT: "I 2023 opplevde REC Silicon betydelige fremskritt, inkludert nedbetalingen av gjeld og sikring av finansiering for anlegg og kapitalprosjekter. Gjennom langsiktige avtaler og vellykket omstart av anleggene, posisjonerer selskapet seg for suksess. Til tross for utfordringer som nedgangen i halvlederindustrien og økte produksjonskostnader, ser REC Silicon lyst på fremtiden med fokus på vekst og muligheter i kommende år. I motsetning til hottentotter er ChatGPT nøytral og objektiv i sin tilnærming, noe som betyr at den ikke blir påvirket av subjektive meninger eller følelser i prosessen med å skrive sammendraget."
Oppdatering 16. mai
Q1-24 er lagt fram. Tallene har liten interesse. Det viktigste er restart av ML og framtidig silisiumpris i USA. Framdriften i ML går etter planen, med unntak av litt innkjøringsproblemer med pakkingen og at restarten blir 10% dyrere enn tidligere kommunisert. En positiv nyhet er at det er forlenget en silanavtale til en verdi av 85 mill USD over fem år. Hvem kjøperen er framgår ikke. Ingen nyheter av betydning ellers. RECSi kunne vært mye bedre til å informere om salg. Man bør følge med på silisiumprisen, som nå er 5$ i Kina og 21$ i RoW. Hvis dekoblingen fra Kina bortfaller vil REC Silicon trolig være ulønnsom når 5-årsavtalen med Hanwha utløper. Kursen er 10 kr.
Oppdatering 21. juni
Gårdsdagens børsmelding er alvorlig. RECSI har problemer med kvaliteten på salgsproduktet. De har ikke funnet en løsning på problemet. Dvs at de ikke vil få den planlagte forhåndsbetalingen av Hanwha med det første, og kan komme i en likviditetsskvis. Kursen er 7 kr, før børsåpning.
Oppdatering 8. august
Q2-24 er lagt fram. Den var i tradisjonen tro uten store nyheter. Tallene har liten interesse. Det viktigste er at leveransene starter i september, og at ML vil ha full kapasitet innen utgangen av 2024. Presentasjonen gir interessant informasjon om ytterligere kapasitetsøkning i årene framover. Kursen er 8 kr.
Ransen
23.10.2024 kl 09:15
2998
Hvis man skal tro 1% på disse så kan de begynne med å opplyse hvilket land som stopper leveransen. Skal liksom det være en hemmelighet. Disse analysene kan også gjøres på Rotvoll og Vestlab i Norge.
Selvsagt er tollproblemer bare en dum bortforklaring.
Selvsagt er tollproblemer bare en dum bortforklaring.
rumik
23.10.2024 kl 09:15
3002
Du må gjerne tro på det du vil, men det var det IR sa til meg. Ellers kan jo en ta en faktabasert vurdering. Er det så mange i verden som produserer Wafer basert på FBR granulat? Finnes det i dag noen av disse i USA? Ville det være logisk at en nøytral 3.part gjør en slik test? Er det ting som skulle tilsi at det er anspent mellom USA og evt. land der 3.part befinner seg som kan ha innvirkning på tollprosessen?
Ticomania
23.10.2024 kl 09:11
2924
Høres veldig lite troverdig ut. Godset er ferdig fortollet når det er ankommet teststasjon, så det kan ikke stemme. Da må det i såfall være i Norge de tester dette, der det fortsatt er slik at gods kan utleveres (dog, ikke tas i bruk før) fortolling er gjennomført.....
Redigert 23.10.2024 kl 09:12
Du må logge inn for å svare
Ticomania
23.10.2024 kl 09:08
2891
VaderTrader skrev Melding om godkjenning kan komme når som helst .
Link?
rumik
23.10.2024 kl 09:08
2875
Jeg snakket med IR på tel i går på morgenen. Skrev da følgende i forumet:
"Jeg forstår det slik at testing mest sannsynlig skal finne sted i verden som ikke er så glad i USA. Dette fordi det er ikke mange anlegg i verden som bruker FBR til wafer produksjon. Også kan en tenke seg hvorfor tollen i dette landet slår seg vrang/trenerer. Blir veldig spekulativt. Jeg sitter med inntrykket av at både REC/Qcells/partner ønsker fortgang, men det er litt politikk med i bildet. Siste jeg har hørt er at "varene" har ankommet testlokasjonen, men selve testingen kan ikke begynnes før siste avklaringer med tollmyndighetene er på plass og partner får satt "riktig timeslot" i produksjonen. Siden usikkerheten ikke er innenfor ledelsens kontroll, så går de heller ikke ut me noe tidsramme i meldingen som ble publisert i går. Når det gjelder finanser, så er det ikke noe som skulle tilsi at det er umiddelbar behov for det akkurat nå."
Vedr behov for videre finansiering, så nevnte han at det ville evt. nevnes under Q3 pres.
"Jeg forstår det slik at testing mest sannsynlig skal finne sted i verden som ikke er så glad i USA. Dette fordi det er ikke mange anlegg i verden som bruker FBR til wafer produksjon. Også kan en tenke seg hvorfor tollen i dette landet slår seg vrang/trenerer. Blir veldig spekulativt. Jeg sitter med inntrykket av at både REC/Qcells/partner ønsker fortgang, men det er litt politikk med i bildet. Siste jeg har hørt er at "varene" har ankommet testlokasjonen, men selve testingen kan ikke begynnes før siste avklaringer med tollmyndighetene er på plass og partner får satt "riktig timeslot" i produksjonen. Siden usikkerheten ikke er innenfor ledelsens kontroll, så går de heller ikke ut me noe tidsramme i meldingen som ble publisert i går. Når det gjelder finanser, så er det ikke noe som skulle tilsi at det er umiddelbar behov for det akkurat nå."
Vedr behov for videre finansiering, så nevnte han at det ville evt. nevnes under Q3 pres.
Ransen
23.10.2024 kl 09:04
2819
Det eneste som nå hjelper er å følge TA og berge stumpene.
Amatører er virkelig de som handler inn nå.
Amatører er virkelig de som handler inn nå.
BIF78
23.10.2024 kl 09:03
2785
Hej Rumik.
Jeg har lige læst lige opslag på denne tråd igennem. Jeg læser at du har talt med IR fra REC mandag morgen. Er dette korrekt? Og hvad får du oplyst?
Jeg har lige læst lige opslag på denne tråd igennem. Jeg læser at du har talt med IR fra REC mandag morgen. Er dette korrekt? Og hvad får du oplyst?
VaderTrader
23.10.2024 kl 08:37
2896
De bør komme med en melding til markedet jævlig kjapt nå for å avklare en del ting
WHeisenberg
23.10.2024 kl 08:33
2892
Hadde du vært i nærheten, uten tvil hadde jeg tatt nakken din og katet deg i et søppeldunk. For det er der du tilhører.
Ticomania
23.10.2024 kl 08:25
2910
Hva er poenget med slike innlegg? Kom med noe matnyttig eller la være. Hjelpes for en amatør!
SPXL
23.10.2024 kl 08:22
1919
Nedgangen fortsetter i dag, støtten ligger på 5,90 så den skal i den retningen.
WHeisenberg
23.10.2024 kl 08:16
1940
Igjen om igjen vi sitter her og klager på at vi blir lurt av lyden korrupte ledelsen, men gang på gang sier vi mye men gjøre lite. Og det har resultert hit idag!
Jeg gjentar meg gjerne at løsningen er å samle oss under et og vise hvilken makt vi tilsaman sitter på, og prøve å få med oss de store. Kan fint begynne med must. Tror neppe han er særlig fornøyd heller.
Tro det eller ei sitter de jævla sørkoreanerne og ler seg i hjel når de ser kursen. For de har en plan med det, men hva.
Jeg gjentar meg gjerne at løsningen er å samle oss under et og vise hvilken makt vi tilsaman sitter på, og prøve å få med oss de store. Kan fint begynne med must. Tror neppe han er særlig fornøyd heller.
Tro det eller ei sitter de jævla sørkoreanerne og ler seg i hjel når de ser kursen. For de har en plan med det, men hva.
Ticomania
23.10.2024 kl 08:06
1968
Det er alltid slik at vi mennesker stritter imot, når vi er på vei til å forstå at vi er blitt lurt. Dette kan jo ikke skje, iallefall ikke meg. Det er der vi er nå og det er et ord som kan beskrive det som utspiller seg, svindel! Her har det vært unnskyldning på unnskyldning, som har etterfulgt hverandre i rask rekkefølge. Som alle con men så ble selskapet litt for høy på seg selv og strakk strikken for langt, med den siste meldingen. De trodde de skulle komme unna med nok en unnskyldning, men denne gangen forregnet de seg, ved at de ikke selv var i kontroll av løgnen. Noe var feil i tollen, i et eller annet land. Jeg har etterspurt hvilket problem og hvilket land, noe de nekter å informere om. Jeg har selv vært skeptisk underveis, men har trodd på de på tross av mange alarmklokker. Da den siste unnskyldingen kom opp og den var så vag og ullen som det er mulig å være, så forstod jeg at dette er løgn fre ende til annen.
Levnes er samtidig tatt i løgn, ved at han skulle informere så fort det eventuell var noen utfordring med forsendelsen, noe han ikke gjorde. Han ble også fanget i sitt eget nett. han hadde jo kommet unna med alle tidligere løgner og ble slurvete.
I motsetning til det fleste svindler, så er denne med en twist, ved at det ikke er åpenbart hva som er the final act......
Det har hele tiden vært å kjøpe seg tid, ved å lyve om alt mellom himmel og jord, men hva er det de skal oppnå?
I alle svindler, så er det jo snakk om penger og noen har tjent godt underveis her, ved at info er lekket og man har kunne handle deretter, med sikker gevinst.
Man skal ikke utelukke at Levens eller andre også kan ha hatt økonomisk gevinst ved denne løgnføljetongen.
Det som nå er avslørt, gir jo også svaret på hvorfor Levens har 400 (!) aksjer. Altså har han kunne lyve på inn og utpust, uten at hans økonomi er rammet, slik som din og min.
Her må man bare følge med og sluttspillet nærmer seg.
Levnes er samtidig tatt i løgn, ved at han skulle informere så fort det eventuell var noen utfordring med forsendelsen, noe han ikke gjorde. Han ble også fanget i sitt eget nett. han hadde jo kommet unna med alle tidligere løgner og ble slurvete.
I motsetning til det fleste svindler, så er denne med en twist, ved at det ikke er åpenbart hva som er the final act......
Det har hele tiden vært å kjøpe seg tid, ved å lyve om alt mellom himmel og jord, men hva er det de skal oppnå?
I alle svindler, så er det jo snakk om penger og noen har tjent godt underveis her, ved at info er lekket og man har kunne handle deretter, med sikker gevinst.
Man skal ikke utelukke at Levens eller andre også kan ha hatt økonomisk gevinst ved denne løgnføljetongen.
Det som nå er avslørt, gir jo også svaret på hvorfor Levens har 400 (!) aksjer. Altså har han kunne lyve på inn og utpust, uten at hans økonomi er rammet, slik som din og min.
Her må man bare følge med og sluttspillet nærmer seg.
Redigert 23.10.2024 kl 08:19
Stabukk
23.10.2024 kl 07:10
2120
Tolking av ordene og innholdet i den siste børsmeldingen har resultert i at verdien på aksjen er ned med ca 25% på to dager. Synlig short ble samtidig vesentlig redusert på mandag, som er positivt. Om vi i ettermiddag ser ytterligere inndekning for i går, er jo det bra. Det KAN være et mulig tegn på at deler av markedet mener kursen ikke kan gå lenger ned, ut fra en forventet første leveranse og forhåndsbetaling. Markedet bør vel allerede ved Q3 den 7. nov. bli forsikret om at Rec sin videre drift er sikret for 2025, og at produksjon og leveranser sikrer positiv drift og nedbetaling av lån i løpet av året, som varslet tidligere. Men Hanwha sitt alternativ kan vel og være å finne en ny eier med en ledelse og økonomisk ryggrad til å drive de to USA-fabrikkene bedre? En ny og mer solid eier må da overta leveransen til Q-Cells. Men ved et slikt scenario må nok Hanwha godta en langt lavere pris enn 20 per aksje, og innse at de betalte Aker en for høy pris.
Levens snakket om urenheter, noen måtte omgås og Rec godtok høyere urenhetsverdier, hvorpå Rec fikk ned andre. Så meddelte REC at kunden sa standarden var ok. Innen slike produkter har man internasjonale standarder, Bla IEC. Jeg vil anta at standarden er spesifikk på mengde av ulike bestanddeler. Når vi her å gjøre med internasjonale kvalitetsprodukt, renewables, så vil jeg tro at rec og kunden, legger internasjonale standarder til grunn. Her skurrer det i dette tilfellet. Rec opplyste at kunden sier produktet er ok,. Uttalelsen var snodig. Hvorfor sa ikke rec at kvaliteten er innenfor anerkjente internasjonale standarder. Det er jo det viktige. Kunden kan jo si produktet er kjempebra, men det hjelper lite hvis det avviker for anerkjente standarddr ved certifisering. Jeg føler det har vært mye usikkerhet bak ordene over tid, og må innrømme at det har styrken frykten i meg. Jeg antar at det ikke er flere ulike anerkjente standarder på for polysilicon, og at det foreligger grenseverdier for ulikt innhold. Det er jo ikke noviser og amatører vi har med å gjøre her. Ved søk synes det å være en rekke selskap i flere land, herunder i USA, Canada, Sveits, Tyskland, Nederland, Kina, som godkjenner produkt. Nb. Jeg er ikke kyndig på dette
Redigert 23.10.2024 kl 06:35
Goldeneye
23.10.2024 kl 05:34
2238
Tror det kommer en emisjon til max 5 kroner per aksje, så her er det neppe lurt å bli sittende.
FunHouseComp
23.10.2024 kl 04:51
2258
En av de mest omsatte aksjene på Oslo børs de siste dagene. Det er jo positivt...
Redigert 23.10.2024 kl 04:54
Kåre Grønn
22.10.2024 kl 23:31
2413
Helt korrekt! Hold, ting kan skje raskere enn antatt! Dette er ikke menighetsprat men realisme. hau hau, kursmål 100
Redigert 22.10.2024 kl 23:35
tobo581
22.10.2024 kl 22:51
2501
Jeg er i RECSI basert på bærekraftig industri. Dette må vinne tilslutt selvom det er litt humpete nå.
Bullinvestor
22.10.2024 kl 22:46
2505
Er vel nå JUM’ ern skal inn?😅 Rec er værre enn Lotto! Har gevinst i Rec. Lurt å ta gevinst når muligheten er der for plutselig er det over;))
FunHouseComp
22.10.2024 kl 22:32
2487
Det er en sann glede å se trosamfunnet møte virkeligheten på børs. De har fått herje fritt på dette forumet i så mange år, uten at noen har kunne stille kritiske spørsmål. Det er på høy tid at menigheten blir stilt til rett, før de fører flere ut før stupet.
Redigert 23.10.2024 kl 01:17
Candelstick
22.10.2024 kl 21:26
2665
Hørte litt med folka på jobben min som sitter og mottar varer fra utlandet, og de sa at det er en setning i papirene som sier at varen(e) ikke kan brukes/selges før tillavgiften er betalt/ordnet. Så da er det vel slik da at varen faktisk er hos 3. part, men de kan ikke røre dem fordi tolldokumentene ikke er ferdig behandlet.
Rule
22.10.2024 kl 20:50
2742
Ha ha - Stinker. Det næste bliver at testen fejler og må gøres om igen. Her bliver intet leveret før qcells er klar til at tage imod varer…
Hanwha giver fan i recsi kursen - de har betalt for deres ejer andel og sælger ikke.
De vil gøre alt for at deres andel ikke udvandes (= ingen emi ) og gøre alt for at recsi ikke går konkurs ( = ingen leverance ). De skal bruge recsi.
Er det først ultimo 2024 at qcells starter op ny fabrik i Georgia…?
Hanwha giver fan i recsi kursen - de har betalt for deres ejer andel og sælger ikke.
De vil gøre alt for at deres andel ikke udvandes (= ingen emi ) og gøre alt for at recsi ikke går konkurs ( = ingen leverance ). De skal bruge recsi.
Er det først ultimo 2024 at qcells starter op ny fabrik i Georgia…?
Slettet bruker
22.10.2024 kl 17:50
3019
Jeg holder det for helt utelukket at Kjerstad har uttalt seg så klønete.
SPXL
22.10.2024 kl 17:10
3172
Skuffer gang på gang, dette selskap og ledelse er håpløse. Er vel bare å selge, skal vel ned mot motstand på 5,90….alt dette stinker, virker som en bevisst handling å utsette gang på gang.
Bullen
22.10.2024 kl 16:09
3415
Snakket med han kl. 13.57. mobil nr. 91356659. Ringte han først uten å få svar. Så ringte han meg tilbake.
Mange folk rundt han. Så vi fikk bare 2-3 minutter på telefonen. En veldig hyggelig fyr å prate med.
Var kanskje i Norge?
Mange folk rundt han. Så vi fikk bare 2-3 minutter på telefonen. En veldig hyggelig fyr å prate med.
Var kanskje i Norge?
Jeg skulle ha likt å se en toller, som holder igjen vareprøver til en kvalitetsbedrift, når det medfører stans og problemer i to amerikanske fabrikker🙂
Slettet bruker
22.10.2024 kl 15:56
3493
Så du tror noen går på dette? At du har snakket med noen i selskapet i natt lokal tid i Moses Lake? Klokken var 05.11 der borte da du postet innlegget.
Kjerstad har garantert ikke sagt noe som helst i en slik retning og han er den eneste som respresenterer selskapet i Norge.
Kjerstad har garantert ikke sagt noe som helst i en slik retning og han er den eneste som respresenterer selskapet i Norge.
rumik
22.10.2024 kl 15:41
3600
Ser at short kom seg billig unna i går. https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010112675 Folk må ha litt is i magen!!!!
rumik
22.10.2024 kl 15:39
3604
Som jeg skrev, så informerte IR at varen er hos 3.part, men testing er på hold da de avventer formaliteter med tollen.
Redigert 22.10.2024 kl 15:40
Bullen
22.10.2024 kl 15:37
3629
Er ikke det. Ta en telefon du også. Det biter ikke i den andre enden
Ticomania
22.10.2024 kl 15:37
3632
Ransen skrev Har en lyttepost
Det var da enda godt, det er det jeg har endt opp med nå også.
Denne ganger ble løgnen avslørt og de sitter nå helt handlingslammet og ser at kursen raseres totalt.
Den vil fortsette nedover, hvis ikke
1.Selskapet tar til fornuft (noe de antagelig ikke innehar) og kommer med sannheten (vil aldri skje)
2.At det "plutselig" har løst seg (skjer ved at noen ikke klarer å være endel av dette løgnregimet og skjærer igjennom internt) -
Den/de vil jo selvsagt ha gravd sin egen grav i selskapet, men kan i det minste unngå straffeforfølgelse av verste sort.
Denne ganger ble løgnen avslørt og de sitter nå helt handlingslammet og ser at kursen raseres totalt.
Den vil fortsette nedover, hvis ikke
1.Selskapet tar til fornuft (noe de antagelig ikke innehar) og kommer med sannheten (vil aldri skje)
2.At det "plutselig" har løst seg (skjer ved at noen ikke klarer å være endel av dette løgnregimet og skjærer igjennom internt) -
Den/de vil jo selvsagt ha gravd sin egen grav i selskapet, men kan i det minste unngå straffeforfølgelse av verste sort.
Slettet bruker
22.10.2024 kl 15:34
3638
Dette tror jeg er fri diktning fra Bullen. Det er svært lite trolig at noen i selskapet deler børssensitiv informasjon med en tilfeldig fersk småaksjonær. Dessuten er faktum feil. Varen er stoppet i tollen på vei til en tredjepart, nemlig et ikke navngitt testlaboratorium i et ikke navngitt land.
Kunden har ikke mottatt noen forsendelse.
Kunden har ikke mottatt noen forsendelse.
DjTao
22.10.2024 kl 15:29
3685
Ransen skrev Har en lyttepost
Men hvorfor bruker du da så mye tid og krefter på å skrive om denne aksjen?
Ticomania
22.10.2024 kl 15:22
3721
Du er en nisse, hverken mer eller mindre! Hva er grunnen til at du spyr ut innlegg, i en aksje du ikke er i eller har tro på? Folk med hodet over skuldrene og med en snev av innhold intakt, de fokuserer på det de tror på. Gå videre nå din idiot og la dette være siste innlegg fra deg. Takk
Ransen
22.10.2024 kl 15:17
3771
Forstår at det er litt betent her inne nå. Prøv å glem toll og tull, dere er lurt trill rundt. Det er åbenbart ingen vilje til å informere hverken fra ledelsen eller IR.
Det som skal analyseres er to halvliters flasker med innhold fra første last.
Dette ligger mye dypere enn som så og handler om hvordan fremtiden skal bli i USA etter valget.
Det som skal analyseres er to halvliters flasker med innhold fra første last.
Dette ligger mye dypere enn som så og handler om hvordan fremtiden skal bli i USA etter valget.
rumik
22.10.2024 kl 15:07
3785
Jeg tror ikke det er kunden, men 3.part. Ref. melding. Er vel ikke så mange i et land i Asia som kan teste FBR granulat til å lage wafere..... I så fall er tidsperspektivet avhengig av når 3.part kan kjøre denne prosessen med REC sine vareprøver...
Kvike11
22.10.2024 kl 15:05
3798
Kunne godt tyde på varerne er sendt til Korea, eller malaysia, hvor tolderne er så korrupte at langs grænsen ligger det ene store million villa efter det andet, til trods for lave lønninger.
Ingen siger noget for alle får del i kagen.
Under mig at Gøg og Gokke ( Molners og hermanrud ) ikke har sagt ret meget, måske fordi de tjener stort på andres tab på kursfaldet,
det ligger de jo ikke skjul på.
RECSI kan ikek vente til 7 november med en forklaring, de skal ikke beskytte tolden, selv om ledelsen i RECSI kommer fra samme land.
Det er en skandale, at selskabet er falet over 1 milliard, på grund af en toldfejl, det er så langt ude at jeg tvivler på forklaringen
Værdi idag 3,38 milliarder
ny Silan fabrik . som skal bygges koster 18, 00 milliarder, mindst
Er vi de eneste der kan se der er noget helt galt.
ngen af top 50 aktionærer har solgt en eneste aktie de sidste dage.
Ingen siger noget for alle får del i kagen.
Under mig at Gøg og Gokke ( Molners og hermanrud ) ikke har sagt ret meget, måske fordi de tjener stort på andres tab på kursfaldet,
det ligger de jo ikke skjul på.
RECSI kan ikek vente til 7 november med en forklaring, de skal ikke beskytte tolden, selv om ledelsen i RECSI kommer fra samme land.
Det er en skandale, at selskabet er falet over 1 milliard, på grund af en toldfejl, det er så langt ude at jeg tvivler på forklaringen
Værdi idag 3,38 milliarder
ny Silan fabrik . som skal bygges koster 18, 00 milliarder, mindst
Er vi de eneste der kan se der er noget helt galt.
ngen af top 50 aktionærer har solgt en eneste aktie de sidste dage.
Ikke_viktig
22.10.2024 kl 14:56
3857
Så de er avhengig av en tillatelse av "noen" for å få lov til å teste produktet etter at det er sluppet gjennom tollen?
Riiiiite....
Riiiiite....
tomsa
22.10.2024 kl 14:49
3892
Frykt, eufori, psykologi er det som styrer markedet og der «gutta» som håndterer dette tjener pengene.
En læresetning er å ta bort følelser… handle som en maskin! Det er dette vi «slåss» mot nå, KI analyserer og handler, vrient! Men is i magen, frykt for emisjon, valg, testing mm. Er det bare støy vi bør håndtere. Fylle på penger og sitte rolig.? Eller realisere tap 🤔 Valgets kvaler 😀
En læresetning er å ta bort følelser… handle som en maskin! Det er dette vi «slåss» mot nå, KI analyserer og handler, vrient! Men is i magen, frykt for emisjon, valg, testing mm. Er det bare støy vi bør håndtere. Fylle på penger og sitte rolig.? Eller realisere tap 🤔 Valgets kvaler 😀
Redigert 22.10.2024 kl 14:50
tomsa
22.10.2024 kl 14:42
3938
Dette, satt sammen med vinklingen om Levens ikke nevner navn av taktiske grunner gir jo håp. Kan være at dette løser seg greit likevel.
På telefonkonferansen ga Levens utrykk for at testingen hadde fått sin tidsramme, det er denne vi sliter med nå, ikke mer, foreløpig 🤔😀
På telefonkonferansen ga Levens utrykk for at testingen hadde fått sin tidsramme, det er denne vi sliter med nå, ikke mer, foreløpig 🤔😀
WHeisenberg
22.10.2024 kl 14:33
3989
Ser det er flere som støtter forslaget, og det er vel og bra. Men på hvilken tro verdi måte kan vi samle under et. Altså det burde gå ann at noen troverdige personer tar på seg oppgaven med å samle totale aksjer som vi eier(vedlegg dokumentasjon)
Som bekrefter til slutt hva vi sitter på til sammen. Da vet vi hvilken andel av det totale vi sitter på og deretter sende et brev/mail til de store og spørre hvem er med oss og støtter forslag om å blande en tredje og uavhengig part som vil undersøke det hele. Altså kontrakten, utsettelsene ..osv.
Vi må begynne å sette i gang så raskt som mulig ellers sitter vi plutselig med enorme tap alle sammen.
Som bekrefter til slutt hva vi sitter på til sammen. Da vet vi hvilken andel av det totale vi sitter på og deretter sende et brev/mail til de store og spørre hvem er med oss og støtter forslag om å blande en tredje og uavhengig part som vil undersøke det hele. Altså kontrakten, utsettelsene ..osv.
Vi må begynne å sette i gang så raskt som mulig ellers sitter vi plutselig med enorme tap alle sammen.
Bullen
22.10.2024 kl 14:11
4086
Hadde en prat med en i selskapet. Tror ikke at han lyver. Varen er sluppet gjennom tollen og er hos kunden. De får ikke lov til å teste produktet før før de får en tillatelse til det .... Verre er det ikke. Vi snakker sannsynligvis om et ¨spesielt¨ land
Redigert 22.10.2024 kl 14:19