Frontline Q3 kvartalsrapport, Trump og OPEQ+

andreasr
FRO 21.10.2024 kl 14:11 34674

Frontline Q3 kvartalsrapport kommer 27. November. Hva er deres estimater for Q3 resultatene?

Frontline plc Q3 2024 Webcast
https://edge.media-server.com/mmc/p/5moc4rgq

Valg i USA er 5. November. 2 alternativ:
- Trump og republikansk valgseier. Trump har lovt "Peace in 24 hours", som vil avslutte krigen i Ukraina. Lavere skatter i USA og mer proteksjonisme.
- Kamala og Demokratisk valgseier. Grønn energi, og høyere avgifter for hydrokarboner.

- Saudi Arabia vil øke produksjonen fra desember.

- Moonshot-Scenario fra 2008 med VLCC fraktrater på ~200 USD, kan det gjenta seg? I wish and pray. Verden trenger olje.

Jeg har nå FRO for ca 4 MNOK.

https://www.finansavisen.no/shipping/2024/10/21/8194879/carnegie-spar-frontline-opp-30-prosent
Redigert 26.11.2024 kl 18:32 Du må logge inn for å svare
Stockshold
03.12.2024 kl 21:07 6888

Da krympes skyggeflåten å ratene vil nok øke framover
Meget bra for tank dette!
Parsons
03.12.2024 kl 21:12 7086

https://www.tradewindsnews.com/interviews/give-me-more-ships-to-return-trade-to-red-sea-says-eu-mission-chief/2-1-1747831

TR på 18100 i kveld så tankratene står ikke i forhold til oppgangen i FRO.

Jeg ville ta dette med en klype salt.
Stockshold
03.12.2024 kl 21:22 7368

Tankratene kommer nok etter nå, spretter ikke umiddelbart.

USA har satt 35 nye fartøy knyttet til oljehandel med Iran på sin sanksjonsliste, ifølge en pressemelding.
Fjellbris
03.12.2024 kl 21:33 7623

Oljeprisen rykker til etter nye sanksjoner
Prisen på nordsjøoljen brent, som brukes som referanse for oljehandel verden over, stiger 2,4 prosent i spotmarkedet tirsdag. Mesteparten av oppgangen er kommet i løpet av kvelden.

USA har innført ytterligere sanksjoner mot 35 skip og aktører som man mener er tilknyttet skyggeflåten som eksporterer iransk olje ulovlig, skriver Financial Times.

Oljeprisen står tirsdag kveld i 73,7 dollar fatet.
kokkohill
03.12.2024 kl 22:51 7404

190 i morgen tipper jeg😜
Pølsebua
04.12.2024 kl 00:16 7204

Oppgang er oppgang og ikke salt. Du må gjerne klype deg i rævva for min del. Her sitter du feil uansett hva du sier.
ibyx
04.12.2024 kl 10:41 6660

Steg vel på rekordvolum for året på NYSE igår?
https://www.marketwatch.com/investing/stock/fro
Sluttkurs er nå 189,15 NOK

Så får vi se hvor mye "irettesettelse" OSE kan by på?
Redigert 04.12.2024 kl 10:57 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 11:14 6576

Grei omsetning på et par timer
VOLUME: 848.55K
65 DAY AVG: 979.82K
87% VS AVG
VWAP 187,9191

Klarer kanskje 1% lenger ned? 182?

Lesestoff:
https://splash247.com/vlccs-on-notice-as-us-crackdown-on-iranian-shipping-steps-up-a-gear/
https://www.fidelity.com/news/article/top-news/202412020705BENZINGAFULLNGTH42263227

Ellers er siste dag inkl. utbytte $0.34 9.12.

Selges nå med ca 2,5% rabatt vs sluttkurs NYSE. Det er kanskje omtrentlig forventet steg tilbake der da?

Så må det selvsagt ikke gå for lang tid før vi ser rateoppgang, enten den nå er drevet av sanksjoner eller sesong, gjerne en kombi.

Som man sier på Shareville: "forventningen [til rateoppgang] begynner vel å bli litt tynnslitt."
Eller som det også kan sies: "utprisingen av sviktende rateoppgang er nå betydelig". Fx målt som ca 37% ned fra HOY.
Redigert 04.12.2024 kl 12:10 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 12:34 6417

Reaksjonene på NYSE senere idag avhenger kanskje i vesentlig grad av hvilke type investorer som kjøpte opp kursen(e)?
Både DHT, ECO og FRO hadde over 236% av 65 dagers snittvolum med minst 5,54% oppgang.
Pre-market FRO korrigerer "lydig" med OSE nå tett på minus 3% fra gårsdagen....
Redigert 04.12.2024 kl 12:47 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 15:03 6218

CMB.TECH (ex Euronav) har fortsatt 20 VLCC og 23 suezmax pluss en del annet. Bla. mange små CTVer (Crew Transfer Vessel)
Med 43 crude tankers er den fortsatt litt peer til FRO?
https://cmb.tech/fleet?types=52686%2C54188&limit=500&orderBy=default
Den steg "kun" 3,58% på NYSE igår og er nå opp 2,09% pre-market
https://www.marketwatch.com/investing/stock/cmbt
Redigert 04.12.2024 kl 15:06 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 15:41 6111

For mye FOMO-tran på NYSE igår? Minus 3,7%
Shorten spreller fortsatt...?
Samtidig faller peer ECO kun 0,8% og CMB 0,1% og DHT -1,77%
Redigert 04.12.2024 kl 15:42 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 16:22 6010

Typisk motreaksjon på NYSE nå og sterkere enn vi har sett på lenge.
Men vil det vare etter kl. 16.25?
Fjellbris
04.12.2024 kl 16:42 5940

Ibyx - hva er ditt kursmål i FRO samt tidshorisont mtp. å nå det? :-)
ibyx
04.12.2024 kl 17:00 5883

Har ikke noe langsiktig høyt kursmål, men innen nyttår tror jeg på at den passerer 200 igjen. Så tar jeg det derfra...
Det avhenger selvsagt av at vi ser bedre rater via fx TankersInt (det er jo ikke sånne håpløse bunnrater som 20år+ skip får, men likevel)
Dermed tror jeg på at det fortsatt er en del kraft igjen i sesongsvingning pluss at disse sanksjonene også skal få konsekvenser som kan avleses snart.
I tillegg tviler jeg på at OPEC+ klarer å holde fortet så mye lenger, annet enn på papiret... Antagelig imorgen, men deretter? Og hvem blir neste land ut?
Derfor er jeg litt mer skeptisk til oljeservice fx. men det er kanskje både feil eller noe prematurt å omrokkere etter...
Fjellbris
04.12.2024 kl 18:25 5707

Takk for info, og ja er nok fornuftig ikke å ha for høye mål nå på kort sikt, ivertfall etter siste tids fall og ivertfall ikke før ratene snur opp igjen, forhåpentligvis i løpet av vinteren.

Har du en link der man kan følge shipping ratene?
Følger også tørrbulk og ratene der via breamer screen, og skulle gjerne hatt tilsvarende for shipping/FRO. På forhånd takk 🙏 😀
ibyx
04.12.2024 kl 18:29 5690

Noe på gang? BDTI hopper høyere enn til 7. novembernivå (722). FRO-kurs den dagen endte på 211.6NOK
Shipping Index 12/4:
- BCTI: 579 (-8)
- BDTI: 926 (+38) +4.28 %
https://x.com/christankerfund/status/1864345080167059788
https://en.stockq.org/index/BDTI.php

Fjellbris
04.12.2024 kl 18:48 5631

100 VLCC-er i skyggeflåten
Ifølge Ole-Rikard Hammer forventes tonen overfor Iran å bli vesentlig skjerpet når Trump tiltrer i januar.
– Trump har sagt at Iran er kilden til ustabilitet i Midtøsten. I tillegg ventes han å være mer lydhør for Israels ønsker.
Rundt 100 VLCC-er, det vil si omtrent 10 prosent av flåten er, eller har vært, involvert i handelen med iransk olje. En stor del av denne tonnasjen antas nå å være «diskvalifisert» enten gjennom alder/teknisk tilstand eller som følge av ventede følge-sanksjoner under et forventet tøffere amerikansk regime.
- Det betyr at tilgjengelig flåte vil øke trolig langt mindre enn tilgjengelig last, hvilket åpenbart vil være positivt for det åpne markedet, sier Arctic-analytikeren.
https://www.finansavisen.no/shipping/2024/12/04/8215147/tankopptur-pa-iran-sanksjoner
Redigert 04.12.2024 kl 18:49 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
04.12.2024 kl 18:50 5625

Takk for info og link👍🙏
Viser den også ratene eller må man da betale / abonnere?
Redigert 04.12.2024 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 19:03 5579

For VLCC er det TankersInt bla: https://app.tankersinternational.com
Ikke les for mye ut av enkeltslutninger uten videre! Her er hele spekteret av nytt og gammelt i spotmarkedet, men neppe alt. Og ikke alle rater offentliggjøres.
Ta fx OETs siste 6 slutninger, der regnet jeg snitt til ca 48.500USD
Det er jo litt mer enn denne "bearteaseren" her:
Desh Vibhor (2015 - Modern VLSFO) On Subs (Estimated Voyage CII: E 🔴) MRPL SCI (Shipping Corp. of India) (TCE: RV USD -1K @ 19 days / Actual USD -1K @ 47 days)
Så på FRO nå. De 15 siste med oppgitt rate fra 26.9-1911 er 34.400USD

Ellers har Poten en del mer om crude nesten daglig her: https://x.com/PotenPartners
Disse er litt mer «ustabile», men her er dagens: https://1975593.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/1975593/December%204%2c%202024.pdf
Spot for VLCC er jo ikke bra her og noe man selvsagt ikke skal underslå, men man kan jo undres over hva som da drar opp BDTI samtidig?
Jeg tenker at det foregår en del «litt bak kulissene» her, i det minste ulik oppdatering eller kildeomfang. Noe av dette kan sikkert gi store utslag fra en dag til den neste.

Selvsagt med forbehold om feil! 😅

PS. Så er det selvsagt lurt å følge med her: https://www.nordnet.no/aksjer/kurser/frontline-fro-xosl
Det kommer av og til nyttige tekster og nyheter her. Stort sett mer aktivetet enn her med flere deltakere.
Andre får korrigere eller supplere meg.
Redigert 04.12.2024 kl 19:12 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 19:06 8382

Aner ikke. Men det meste av mer detaljert info koster vel ikke uventet penger...
Noen av x-kommentatorene formidler vel en del slik info daglig, sikkert med aksept.
Fjellbris
04.12.2024 kl 19:13 8352

👍
ibyx
04.12.2024 kl 20:52 8191

Hva skjedde med olja kl 18.58? Falt nesten 1% på 2 minutter og spratt ikke opp igjen. Neppe "fat-finger" relatert altså? OPEC+ "worries"?

Og hva er det med Aframax +19%? 🤔
https://x.com/ed_fin/status/1864376588327920048

Vel. Ikke noe av dette beveger "shortkontrollen" på NYSE foreløpig... -4,42% (DHT -1,62%)
Parsons
04.12.2024 kl 21:54 8019

Vel 16800 på TR i kveld.
https://www.tradewindsnews.com

FRO ned 5% USA i kveld.
Og Oljepris ned, hold dere unna alt som er oljerelatert for tiden.
Parsons
04.12.2024 kl 21:57 7998

Vi får også sektorrotatasjon, der penger går inn i andre sykilitiske aksjer som motreaksjon
Tror også Small Cap kan være noe å se på ?
Redigert 04.12.2024 kl 21:59 Du må logge inn for å svare
ibyx
04.12.2024 kl 23:58 7792

Tja. Oppgangen siden mandag er litt mer enn halvert.
Volumet var høyt, men lavere enn igår og 27.11.
Kanskje får vi en litt dempet reprise av årsskiftet 22/23 da shorten var veldig på hugget og mange vel gikk på en formidabel shortskvis?
Kfr denne https://www.marketbeat.com/stocks/NYSE/FRO/short-interest/ vs ratene da.

Det koker vel litt ned til hvor markedet forventer at ratene skal gå framover, ikke så mye på kort sikt (shorterne kanskje da) men over nyttår og videre i 2025.
Og shorterne er visst på raid igjen. Det kan vi også avlese ved å sammenligne med peer DHT som vel nesten kun har VLCC som skal ha vært FRO sin dårligste klasse siste året? Siste år har nemlig DHT nå gått ca 14% bedre enn FRO uten å ha LR2 og suezmax. Påfallende nok skjøt avstanden fart med siste par ukers særegne fall i FRO...
https://www.finansavisen.no/shipping/2024/12/04/8215184/angripes-av-shortere-i-frontline

Sektorrotasjon basert på selektivt shortpress?
Hvilke lovende small caps får du med garantert bedre oppside nå?
Oljemygg?

Forbehold om feil..
Redigert 05.12.2024 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
ibyx
05.12.2024 kl 09:25 7464

Det er bare å konstatere at shorten har funnet et "tidsvindu" før rateoppgang manifesterer seg...

Ray of light for tankers as latest US sanctions crackdown wipes out 2025 VLCC newbuilding deliveries
Only five VLCCs were set to hit the water next year, Fearnleys says, while 10 were blacklisted (TW)
ibyx
05.12.2024 kl 10:44 7288

Blir bra volum idag også?
Volume: 500.84K
65 Day Avg: 995.29K
50% vs Avg

Vanskelig å gjøre denne illikvid da...
Snart vil volumene mer og mer bestå av tilbakekjøp pluss nyposisjoneringer... 😅🎪

edit. omsetningen flater ut. det tyder på at shorten fortsatt har kontroll og at videre reaksjoner ned kan komme?
det kan være litt for tidlig å supplere eller kjøpe dersom man ser oppside her litt lenger fram.
ikke bare shorten som vil ha lav inngang før rekyl eller bulltrend setter inn.

La dem selge mer short! Lave volum er da en fin match...
Redigert 05.12.2024 kl 11:38 Du må logge inn for å svare
ibyx
05.12.2024 kl 13:17 7069

"Bloomberg melder som Reuters tidligere torsdag at det er enighet om å utsette starten av produksjonsøkninger til april 2025. Videre meldte Reuters tidligere torsdag at produksjonskuttene ville gradvis utfases etter første kvartal 2025 frem til 2026"
https://www.finansavisen.no/tdn/2024/12/05/06419747/olje-opec-vil-tilbakefore-produksjonskutt-fra-apr-til-sep-2026

Dette er vel "shortbull" da inntil ratene viser sterke nok tendenser. Og dermed er det åpnet for at pendelen kan svinge ytterligere ut i bearvinkel?
Det blir altså litt lotto å krangle om bunnen her med en stadig mer nervøs shortbulk! 😅🎪🚀

Olje har steget ca 1% etter nyheten og Equinor som har falt hele dagen henter seg inn 75øre pt.
Ikke noen umiddelbar opptur for oljesektoren altså, men sikkert nok for å stoppe litt shortangrep i oljeservice osv?
Redigert 05.12.2024 kl 13:34 Du må logge inn for å svare
ibyx
05.12.2024 kl 13:51 6988

Dersom dette hadde vært.. FRO:
Ascona (2019 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) Equinor Lykiardopulo (TCE: RV USD 39K @ 117 days / Actual USD 58K @ 88 days)

Eller hva sier du Parsons, med "Vel 16800 på TR i kveld." igår som relevant for FRO?

Shorten sitter neppe veldig godt fastspent nå?

Det kan begynne å haste nå, selv OPEC+ fortsetter i samme spor. Ihvertfall på papiret?
Oljeprisen er fallende igjen og nå kun opp 0,75% på nyheten.
Redigert 05.12.2024 kl 13:53 Du må logge inn for å svare
ibyx
05.12.2024 kl 16:15 6797

Bad news for VLCCs as Opec to keep taps turned down until spring before gradual opening
Bloc puts off planned production hike for third consecutive month (TW)

Aframax rates jump 29% as owners push for more cash in busier market
Brokers and analysts say expected rise in earnings has finally materialised (TW)

A mixed bag altså.
Dette med dårlige VLCC-rater er dessuten forstått av de fleste allerede og kanskje også tatt ut i nedprising langt på vei?
Peer ECO stiger, det samme gjør DHT med alle sine VLCCer.
Og Ascona på 56k/day undgraver eledighetsnarrativet litt.

Så venter vi bare på dagens NYSE-dump via OSE.... 😅🎪
abbos
06.12.2024 kl 14:16 6227

Seb har 150 - Kepler har 359 som target 🧐🙃
Redigert 06.12.2024 kl 14:17 Du må logge inn for å svare
ibyx
06.12.2024 kl 15:06 6137

Litt koko ja.
Har litt tro på disse "hybrisgutta" i SEB da. Ikke fordi kurspendelen nå kanskje allerede er svingt for langt i bear, men 1. fordi shorten er hissig og 2. fordi markedet ofte skal ta ut mer enn "naturlig". Særlig i volatile sektorer som shipping antagelig.
Fravær av tydelige faktiske positive effekter er det også.
Riktignok er BDTI opp i det siste, men den er det liksom ikke så mye fokus på?
Det er visst mer interessant hvilket ene tall TW viser på siden sin daglig?
Redigert 06.12.2024 kl 15:11 Du må logge inn for å svare
Ramn
06.12.2024 kl 17:23 5961

Nå er FRO tiltagende i hendene på shorterne helt og holdent, for det kjører papiret slik de ønsker og det er stødig ned. Det er lite grunn til å forsøke å regne hjem noe som helst, for ingenting er lenger rasjonelt, ja utenom psykologien da.
Salg av mange aksjer ved åpning på best, planter skrekk i hodet på absolutt alt og alle. Jeg er mer enn imponert over effektiviteten de fremviser, men veien blir nå meget lang, for alle som kjøpte på relativt høye nivåer.
Redigert 06.12.2024 kl 18:38 Du må logge inn for å svare
Parsons
06.12.2024 kl 21:13 5733

Ja ja ibyx nu er TR på 16100 https://www.tradewindsnews.com

Short bryr jeg meg ikke om.

Det kan komme noen korte oppganger , det så vi jo for noen dager siden.
Oljepris fortsetter å falle og jeg tror den bare fortsetter.

Personlig holder jeg meg langt unna alt som har med olje,oljeservice og frakt av olje til det eventuelt kommer ett trendskifte.

Og det kan være lenge til.

nad.oslo
07.12.2024 kl 11:19 5241

Seb kuttet kursmålet på fredag morgenen så aksjen holdt seg greit helt til usa åpnet.
ibyx
07.12.2024 kl 11:29 5228

Du vet det snart er forbi når de får media på gli! 😅🎪

Lukkes vinduet snart? Helst før shorten!

Owners circulating shadow fleet VLCCs for demolition as sanctions put Chinese imports under pressure
Is bubble bursting for older tankers as Braemar tips more scrapping ahead? (TW)
ibyx
09.12.2024 kl 09:43 4331

Siste dag inkl utbytte idag.
Men hvorfor tar det hele 24 dager å betale det ut?
Det dobbelte av hva Hafnia bruker.
https://www.nordnet.no/aksjer/kurser/frontline-fro-xosl
Redigert 09.12.2024 kl 09:44 Du må logge inn for å svare
Parsons
09.12.2024 kl 22:23 3924

TR på VLCC spot 15000 Nesten man kan begynne å lure på hvor langt ned den kan gå ?
https://www.tradewindsnews.com/tankers

Man vet ikke før morgendagen , men min tanke er at vi vil se en fortsatt nedgang i FRO og HUNT.
Man kan si at milliardverdier forvitres for tiden.
Hold kruttet tørt.
ibyx
10.12.2024 kl 09:09 3672

Merkelig at peer DHT sammenlignet YTD er minus 4,85% mens FRO er minus 24,5% sammenlignet her: https://www.nordnet.no/aksjer/kurser/dht-xnas
Såvidt jeg husker har DHT kun VLCCer.
Men den styres gjerne ikke så mye av spot snittprisene på TW?
Og så kan den ikke shortes på OSE! 😅🎪
Redigert 10.12.2024 kl 09:20 Du må logge inn for å svare
Aksjemeglern
11.12.2024 kl 19:59 3267

Nå var vel ikke dette akkurat en analyse da vel å merke.
Det som skjer med FRO nå, er akkurat som forventet som tidligere nevnt. Dette er en systematisk nedjekking basert på negative nyheter, hvor shorterne øyner mulighet og tar sin plass som bestilt, og småsparerne får panikk og selger. Småsparerne dvs både meg og deg og de andre som bruker tid på kommentering i forum.

Kursen går ikke såpass ned som den har gjort, (i et bunnsolid selskap som FRO) uten at dette er bestilt og systematisert for å kvitte seg med småsparere, det har vi sett mange ganger før.

A.M

Parsons
11.12.2024 kl 20:23 3215

I en aksje som FRO med omsetning på ca 200 mill i dag på 250 mill betyr småspareren nada.
Fokuser heller på ratene, skipsverdi ,
Er det virkelig noen som tror på at det er shorterne som gjør at FRO går ned når vi har omtrent historiske dårlige rater i høysesongen på 14000 i TR.

https://www.tradewindsnews.com/tankers/vlcc-rate-woes-leave-hunter-group-18-000-per-day-short-of-charter-breakeven/2-1-1751015

Og så må du snakke for deg selv om deg og meg.
Redigert 11.12.2024 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
Ramn
27.12.2024 kl 10:28 2531

Har den siste FRO aksjonær gitt opp, nå er det tross alt noen små tegn på trend skifte i selskapets prising. Om det er varig er vel vanskelig å ha en sterk formening om, men interessen på forum virker å være laber for tiden.
ibyx
27.12.2024 kl 12:10 2360

Ligger visst i potensiell opptrend dersom teknisk brudd opp rundt 161 står seg.
Det vi kan lese om VLCC-rater generelt støtter dog dårlig opp om dette.
Men markedet liker jo å være uberegnelig.
Arosa (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) NSRP Lykiardopulo (TCE: RV USD 20K @ 41 days / Actual USD 20K @ 45 days)
Universal Leader (2019 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) IOC HMM (Hyundai Merchant Marine) (TCE: RV USD 28K @ 16 days / Actual USD 11K @ 27 days)
Pertamina Prime (2021 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) IOC Trafigura (TCE: RV USD 24K @ 31 days / Actual USD 25K @ 31 days)

Universal Leader er av en eller annen grunn blitt skjult i appen. Den var jo også sørgelig lav med kun 11k/dag
https://app.tankersinternational.com

Det som er litt interessant idag er at OET går omtrent dobbelt så strekt. Shortcover?
Kan det skyldes at de har sluttet bedre kontrakter og at dette er litt kjent i markedet? Kanskje større andel på bedre produktrater?

Ellers er short på NYSE strekt fallende for FRO. Det er neppe en ulempe. Dessverre er ikke OSE like "transparent". Vi kan anta at enkelte vet å utnytte det?
https://www.marketbeat.com/stocks/NYSE/FRO/short-interest/
ibyx
27.12.2024 kl 12:28 2315

Bra romjulsomsetning?
Volume: 517.15K
65 Day Avg: 1.1M
47% vs Avg

Litt anti-bull obs:
AMOR (9182291) looks alive and well this morning because she's loading 2 million barrels of crude oil in Iran this very minute. We've seen Dark Fleet tankers get purportedly sold for scrapping but continue to operate under a false identity. It's just smoke and mirrors, folks.
https://x.com/TankerTrackers/status/1872272154081038675
JonasKr
27.12.2024 kl 15:29 2108

Uansett må det vel skje noe nå? Skyggeflåten utgjør nå en enorm dobbeltrussel; skraphaugene av noen skip er en enorm miljøtrussel, samt at de nå i tillegg brukes til å sabotere kraft- og kommunikasjonskabler. Selv tafatte EU-politikere må reagere etter hvert.
ibyx
30.12.2024 kl 12:41 1357

Viljen til oppgang er der, men manglende fundamental støtte i rateoppgang uteblir?
Da blir det for tøft?
OET hadde en fin morgentur, men klippes også ned.
Lavt volum da:
VOLUME: 317.74K
65 DAY AVG: 1.11M
29% VS AVG
ibyx
30.12.2024 kl 18:49 946

Enn så lenge ser vi mest av dette:
Hercules I (2017 - Modern VLSFO) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Petrobras Mercuria (TCE: RV USD 26K @ 36 days / Actual USD 9K @ 64 days)

Kan bli en interessant "tautrekking" mellom "long/short" her i januar?