Frontline Q3 kvartalsrapport, Trump og OPEQ+

andreasr
FRO 21.10.2024 kl 14:11 97435

Frontline Q3 kvartalsrapport kommer 27. November. Hva er deres estimater for Q3 resultatene?

Frontline plc Q3 2024 Webcast
https://edge.media-server.com/mmc/p/5moc4rgq

Valg i USA er 5. November. 2 alternativ:
- Trump og republikansk valgseier. Trump har lovt "Peace in 24 hours", som vil avslutte krigen i Ukraina. Lavere skatter i USA og mer proteksjonisme.
- Kamala og Demokratisk valgseier. Grønn energi, og høyere avgifter for hydrokarboner.

- Saudi Arabia vil øke produksjonen fra desember.

- Moonshot-Scenario fra 2008 med VLCC fraktrater på ~200 USD, kan det gjenta seg? I wish and pray. Verden trenger olje.

Jeg har nå FRO for ca 4 MNOK.

https://www.finansavisen.no/shipping/2024/10/21/8194879/carnegie-spar-frontline-opp-30-prosent
Redigert 26.11.2024 kl 18:32 Du må logge inn for å svare
Ramn
20.01.2025 kl 23:18 9884

Eksporten fra Iran er nå på 3,55 millioner fat per dag. (ventes å synke med 300 000 fat i Q1 25.)
Irans oljeeksport går Trump etter uansett fredsavtale eller ikke i Ukraina &Russland konflikten.
Angående mulig fri Russisk eksport, om så skjer,… så er det vel det høyst usikkert hvilken flåte som skal få frakte den oljen. Jeg tror ikke det valget heller til «den gamle farlige flåtens fordel»…. Med dårlige ankerspill og så mye avansert lytteutstyr, er den mørke flåten i høyeste grad sikkerhetspolitikk som utvilsomt teller mye med for avtale aksept.
Verden generelt er neppe spesielt villig til å la de gamle holkene seile pga aldring, for de første røde varsellampene er tent i Svartehavet.
Tenk dere en ny Exxon Valdes katastrofe, hvorsomhelst i verden..... men denne gang komplett uforsikret.
Ramn
20.01.2025 kl 23:42 9827

Alt det er greit, men den lette amerikanske oljen egner seg pr i dag ikke for alle US rafenerier. Da skal en del av deres olje ut og ny olje inn, som egner seg for tungolje rafeneriene i USA å takle ved kritiske situasjoner og ditto høye behov.
"The U.S. refining industry is well-equipped to handle a variety of crude oil types, including sour crude oil. While the U.S. produces lighter crude oil, it imports heavier, sour crude oil to meet its refining needs. In fact, 69% of U.S. crude oil imports in the first half of 2022 had an API gravity of 30.0 degrees or lower, indicating higher sulfur content (sour crude)".
DividendYield
21.01.2025 kl 00:22 9785

Det tar tid å bygge skip. 3-4år med ventetid. Jeg snakker om nye skip som ble bestilt for flere år siden, eller fraværet av dem. Fra verftene kom det nesten ingen skip i fjor og et par i år. Hva som kommer senere er ikke så interessant i dag. Total ordrebok (med mange år frem) er likevel mindre enn skip i dag over 20 år som er maksgrense for denne type skip. Altså mange skip burde skrapes og det er få til å erstatte dem. Det er disse skipene vi finner i skyggeflåten

Da alle analytikerne ropte kjøp og kursen var over 300 på moderate rater var et faresignal. Nå har prisen kommet kraftig ned og ratene er høyere, så bør de ratene opprettholdes for å øke kursen videre. Hva analytikere mener er egentlig ikke veldig relevant, registrerer hva de sier men gjør egne valg
desirata
21.01.2025 kl 05:59 9629

Bra vurdering. Vi stortank aksjonærer er som folk som sluker valgflesk. " Idag er det ikke så bra, men imorgen blir alt mye bedre" tomorrow syndromet.

Det blir av og til noen måneder med rater +60k, deretter faller tilbake til halvparten. Så gjentar historien seg. Det som er verst er at i de månedene som ratene er oppe, blir det bestillt dusiner med nybygg. Selv en gløgg mann som Trøim bestillte mid 2023 to stk VL skipspris 130m. Disse må seile i 20 år med rater på 60k for å gå i pluss. Bedre å kjøpe stats obligasjoner
JonasKr
21.01.2025 kl 08:49 9254

Jeg forstår ikke hvordan opphevelse av sanksjonene skal være negativt.

Skyggeflåten er jo og har vært problemet lenge nå. Dette er eldgamle skip med masse feil som ville vært ulønnsomme under vanlige forhold. Disse skipene tar jo nå jobber fra den lovlige flåten, og ville blitt skrapet under normale forhold.

En fredsavtale er jo positivt for tank. De eldgamle skipene vil skrapes, og markedsforholdene vil normaliseres.
MorganKane
21.01.2025 kl 09:21 9104

Enig med deg der, men penga rår. Dvs at så lenge de tjener penger så vil de seile. Desverre. Ikke alt i skyggeflåten som er urgammelt heller. Den er nok eldre enn snittet, men ikke tro alt du hører i media om ting som har med Russland å gjøre.

Jeg mener en fredsavtale, om det er i Midtøsten eller Ukraina, er negativ for tank. Mer kortreist olje og skyggeflåten (i hvertfall den delen som ikke er urgammel) kommer tilbake for fullt.

Men lykke til. Bare sørg for å hopp av før ratene begynner å falle igjen. Da kan det gå raskt.
ibyx
21.01.2025 kl 10:36 9062

Etter kursoppgangen så langt i år, priser man inn VLCC-verdier i Frontline-kursen omtrent med nybyggingsparitet. Man kjøper en krone for en krone i den aksjen, utdyper forvalteren. 🤔
https://e24.no/boers-og-finans/i/jQMKoe/oslo-boers-faller
ibyx
21.01.2025 kl 10:57 9049

Det ventes på NYSE for å finne veien videre?
Volume: 343.74K
65 Day Avg: 1.45M
24% vs Avg

Og det må jo stort sett bety "småaksjonærviltet" der?
De større "movers" trader selvsagt "sømløst" på tvers av dammen?
Redigert 21.01.2025 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
ibyx
21.01.2025 kl 12:53 8806

Korreksjonen i FRO er nå snart 10% fra HOY
Hafnia ca 17%
ibyx
21.01.2025 kl 14:03 8648

Ser ut som det legges opp til trengsel i døra når NYSE åpner?
Sett en short og gjør det samme som gjør USA great igjen du også! 🥳
https://www.finansavisen.no/shipping/2025/01/20/8231672/satser-4-milliarder-pa-kursfall-i-frontline

Volume: 723.22K
65 Day Avg: 1.45M
50% vs Avg

Siste sluttkurs på NYSE er nå 198,08 NOK
Men markedet regner med at de osgå vil ha minst like mye rabatt som OSE har gitt på 2 dager?
Redigert 21.01.2025 kl 14:17 Du må logge inn for å svare
JonasKr
21.01.2025 kl 16:17 8336

Har vært i Okeanis siden 2020 da den kostet 60kr ;-). Jeg blir sittende.

Jeg, i likhet med blant annet Frontline-sjefen, mener at skyggeflåten er ensidig negativ for tank. Det er konkurranse på helt ulike vilkår. På sikt er fred og et felles tankmarked det beste for ratene.

Jeg velger også å tro at ratefallet er en blessing in disguise. Nybestillinger var på vei opp igjen for alvor under euforien. Dagens rater vil nok legge en demper på nye bestillinger.
Redigert 21.01.2025 kl 16:18 Du må logge inn for å svare
cm punk
21.01.2025 kl 16:39 8291

5% ned i us nå faktisk, sterke krefter i sving
Flipper
21.01.2025 kl 18:39 8131

Kjøpte FRO for en del år siden NOK 84, solgte halvparten NOK 285 -

Sitter med resten. Venter i hvert fall på blå Regjering.

Spør meg selv, hva er vitsen med å investere aksjer når Vedum ( Helmer ) i
SP ( ikke rart Bondepartiet skiftet navn til Senter Partiet ) tar 37,8 % av gevinsten.
28 % var plenty; men 37,8 % er ikke beskatning, det er beslagleggelse.

De sier, vanskelig å sette formue på bonde og bondegård m/utstyr; så ingen formueskatt,
Bøndene fikk et durablet oppgjør sist. Ikke forstår jeg at AP lar SP gli i gjennom så mange
upopulære ting; men så er jo oppslutningen mer enn halvert. AP må da forstå dette er bla.
noe av grunnen til deres undergang.

Det er lett å fordele det andre har skap.
ibyx
21.01.2025 kl 18:57 8084

Det kommer vel også tilsvarende fradrag ved tap? Men det gjelder kanskje ikke deg og de store med de beste "verktøyene" og "kontaktene"?
Burde man kanskje fjerne fradragsberettigelse i bedrifter? Det kunne blitt artige utslag i mange selskap/aksjer? 🤔
Redigert 21.01.2025 kl 18:58 Du må logge inn for å svare
Tony83
21.01.2025 kl 23:10 7802

What was the trigger for the steep rise starting from 20th of December? Can anyone explain?
JonasKr
22.01.2025 kl 08:38 7521

38% er galskap. Det blir heldigvis blå regjering neste gang, men er jo en stund til.

Tank er vanskelig, og tydeligvis veldig todelt syn på det nå. Tilbud/etterspørsel vil sikkert variere av utallige grunner, men flåtenner fortsatt eldgammel med lave vekst. Okeanis har vel den yngste flåten, så her blir jeg bare sittende. Har allerede fått utbetalt langt over inngangssum i utbytte.
ibyx
22.01.2025 kl 09:17 7401

"What was the trigger"
Det enkle svaret er vel at ratene har steget. Særlig etter 10. januar. +12,35% siden da.
https://en.stockq.org/index/BDTI.php
https://app.tankersinternational.com

Med dagens foreløpig bunn har kursen nå korrigert nesten 15%
Det er en tid for alt. Også shortcover...
MorganKane
22.01.2025 kl 09:18 7488

38% er helt greit. Det blir som all annen inntekt. Tank er ikke vanskelig. Du må bare høre på de riktige folka.

Jonas: Jeg er enig med at skyggeflåten er negativ for tankselskapene, slik som Frontline. Frontline fikk et løft fra ca 150 til 210 på først rykter og deretter faktisk utestengelse av skyggeflåten (med dertil ett oppsving av ratene) +. Det var, som alltid, en helvetes overreaksjon. Sånn er det bare. To ting: For det første er ratene litt på vei ned igjen. Panikken over ikke å få skip på ultrakort sikt har lagt seg. For det andre blir spennende, på litt lenger sikt, når skyggeflåten klarer å snike seg inn igjen. Lovlig eller ulovlig. Da faller tank videre. Vinteren er over.

Lykke tll.
Redigert 22.01.2025 kl 09:21 Du må logge inn for å svare
Optimisten2
22.01.2025 kl 09:28 7468

Det ble den siste krampa for dette firmaet når det gjelder kurs over 200. Som en følge av noen sanksjoner steg den litt. Men alle som har grei på aksjemarkedet og shipping vet jo at det går bare nedover med FRO. Det er styrt av hvem som er president i USA, særlig småbedrifter som Frontline. Trump er en katastrofe for Fronline og verden for øvrig. En mer kunnskapsløs person skal man lete lenge etter
.
sverre_stang
22.01.2025 kl 09:48 7382

Enig i dette. Det er faktisk så galt, at man må selge aksjer, for å få betalt rest skatten. Forstår godt de som har penger nok til å flytte til Sveits.
Bjallen
22.01.2025 kl 10:36 7285

Skal si du har lagt Frontline for hat Optimisten, dette skrev du 12.12.24 under en negativ FRO tråd
"Neida, men sann mine ord. Denne kommer aldri over 200 igjen. Tror fort vi kan se den nede på rundt 120 ved nyttår"
Kan du underbygge dine bastante tolkninger om kursen eller er det generell synsing og kaffegruten som rår?
Optimisten2
22.01.2025 kl 11:24 7199

Absolutt ikke. Men alle ser jo hvordan det går. Greit å komme seg ut av dette firmaet og heller kjøpe seg inn i et litt større firma. Små firmaer har en tendens til å sakke akterut etterhvert
Fjellbris
22.01.2025 kl 11:39 7257

Når man kaller verdens 4. største tankrederi for «små firma» så vet man hvor seriøst man skal ta den skribenten.
ibyx
22.01.2025 kl 12:13 7196

Seapassion (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Vitol Thenamaris (TCE: RV USD 13K @ 67 days / Actual USD 21K @ 71 days)
🤔

Legger seg tett på NYSE nå.
Sanntids sluttkurs: 184,47 NOK
Redigert 22.01.2025 kl 12:23 Du må logge inn for å svare
MorganKane
22.01.2025 kl 12:41 7121

Joda,

Enig i det. Ikke noe feil på størrelsen til Frontline. De har dessuten gode folk, både på eiersiden og på driftssiden. Det hjelper dog ikke. God ledelse og godt eierskap klarer ikke å trylle frem penger. Der må man stole på de fundamentale markedsforholdene.

Mange analytikere skrek at nå skal vi opp i rater 100K+. Bare sjekk diverse uttalelser. De juger så det renner av dem. Ratene lukter riktignok på 70k+, men er i dag tilbake på 55k.

Ser forresten at Cítí tar opp fornybart i dag og at dette vil redusere etterspørsel av olje fremover. Andre vil nok snart følge etter. Det vil også påvirke Frontline negativt.
Blue Cow Group
22.01.2025 kl 12:51 7118

"Men alle som har grei på aksjemarkedet og shipping vet jo at det går bare nedover med FRO. Det er styrt av hvem som er president i USA, særlig småbedrifter som Frontline."

Optimisten2
17.12.2024 kl 20:39
5637
Tenker vel mer på når oljen blir faset ut gradvis. Da blir det mindre å gjøre for de i Frontline. De store aktørene som Seadrill og Northern Drilling vil ta over hele butikken

Dette er så gull, peiling på shipping sa du som forventer at "store" drillselskap som NODL skal ta over råoljefrakt fra "små" selskap som Frontline ;D Detta må være forumet som aldri slutter å gi, mye rart man kan lese her!
ibyx
22.01.2025 kl 14:14 7193

Via Chris på X
Todays tanker ECO spot rates (non scrubber) from Pareto (d/d)

VLCC $55K, -10%
Suezmax $24K, -3%
Aframax $27K, +2%

LR2 $33K, -10%
LR1 $25K, -11%
MRs $23K, +2%

Rates cooled off after their initial sanction rally. VLCCs still very strong levels (non eco at $49K).
https://x.com/christankerfund/status/1882024604140744771

Og short fikk vel litt drahjelp?
https://www.lloydslist.com/LL1152301/VLCC-spot-rates-sink-11-despite-US-sanctions-on-Russian-cargoes

Forvent litt mer retning 170 på NYSE de neste dagene?
Redigert 22.01.2025 kl 14:15 Du må logge inn for å svare
Blue Cow Group
22.01.2025 kl 14:49 7151

Må man være (betalende) abbonent for å se Paretos shipping daily? De ligger konsekvent høyere enn Poten, og har markert over/tusja ut mye av detaljene i rateinfoen de legger ut på X.

FFAs opp 5% i dag så jeg, 10% for februar iflg samme Chris. Som jeg har sagt noen ganger nå, virkelig umulig å se hvor haren hopper nå.
DividendYield
22.01.2025 kl 15:04 7174

Så du mener vi burde selge oss ut av tank og frontline og kjøpe oss inn i dine mangeårige hjertebarn Aker Horizons og rec silikon?
ibyx
22.01.2025 kl 15:27 7429

Dagens foreløpige LOD 182,60NOK tilsvarer 16,21 USD. Slik stemningen er nå skal gjerne den "bonusen" overgås på NYSE.
Mulig det skjer etter OSE-slutt og deretter spretter opp igjen..
Lov å håpe...
Blue Cow Group
22.01.2025 kl 16:55 7628

Tror dagens futures-oppdatering gjorde godt, peker rett opp på NYSE nå.
ibyx
22.01.2025 kl 18:16 7757

Kan trenge det når BDTI faller idag igjen. Ned 4% på 2 dager nå.
Kan nok være de smarteste shorterne som dekker seg in?
https://en.stockq.org/index/BDTI.php
Redigert 22.01.2025 kl 18:17 Du må logge inn for å svare
Blue Cow Group
22.01.2025 kl 18:34 7940

Trump truer Putin med elleville sanksjoner hvis han ikke kommer til forhandlinger om ukraina i nær fremtid. Putin har vel bare venta på trump så jeg har ikke helt trua på at trump trenger å gjennomføre sanksjonene.

Toll på canadisk olje? Da må USA importer 4,5mill fat daglig fra et annet sted, frakt er vel tilnærma gratis sammenligna med en 10%økning i pris.

Og hvorfor reagerer ikke markedene bedre på at trump nå sier 10% toll på kina istedetfor 60 som før?
Litt skummelt å ha lagt så mange egg i en kurv som nå er i henda på trump, må si det. Kommer til å bli store bevegelser både opp og ned fremover spår jeg.
MorganKane
22.01.2025 kl 22:32 7606

Hehe,

Nei, Akh har jeg vært ute av i mange år. Recsi solgte jeg meg kraftig ned utover høsten. Og gikk helt ut ved siste melding. Sånn jeg opplever det så førte ledelsen oss bak lyset. At de enten ikke klarte eller ville lage poly er for meg helt utrolig rart, men sånn ble det altså.

Nei, ingen av de. ACC derimot er penger på bakken. De har 7,6 kr/aksjen i banken (netto) i tillegg til fortsatt 20% eierskap i JV. Rimelig sikker på at det kommer megautbytte der i løpet av kvartalet. Løp og kjøp.
DividendYield
22.01.2025 kl 23:48 7598

Bra! Godt du kom deg ut til slutt Grønne power point selskaper er ikke noe å satse på i forhold til shipping, typisk ledelsen å prioritere å berike seg før småaksjonærene får noe.
Selv volatile tankaksjer er langt å foretrekke da. Kjøpe når alle er negative og selge motsatt er min strategi, plukke utbyttene underveis
MorganKane
23.01.2025 kl 08:53 7305

Kom meg ikke helt ut i tide da. Ble stort tap selv om det kunne blitt betydelig verre. Så får man krysse fingra for de som er igjen. Heller ikke helt enig i at alt grønt er dårlig. Det er en del bra der med stort potensiale. Mye vil fortsatt ta tid, spesielt med Trump, men er mer riktig priset. Også er jo renten livsviktig. Men grønt er en annen historie.

Hvis du skal være i shipping hadde jeg skiftet over til Golden nå. Før rateoppgangen kommer. Når rateoppgangen er der er de store gutta allerede inne og da er det for seint (akkurat som for frontline).



Redigert 23.01.2025 kl 08:54 Du må logge inn for å svare
ibyx
23.01.2025 kl 08:58 7392

TDN: Fraktraten fra Midtøsten til Kina lå på 61,7 worldscalepoeng, ned 9,1 prosent fra forrige oppdatering.
Redigert 23.01.2025 kl 08:59 Du må logge inn for å svare
DividendYield
23.01.2025 kl 12:23 7141

Ja, stor tank har en del til felles med storbulk og er kanskje de mest spennende segmentene nå. Det ser virkelig ikke bra ut i cape nå, og det er et kjøpssignal. Best å posisjonere seg før den ventede oppgangen utover året.
Tony83
23.01.2025 kl 14:35 6938

So, Dirty Tanker indexes is the most important trigger in this business? Does Trump's willingness to fight Russian shadow fleet have any bearing on the course of FRO?
Mollen
23.01.2025 kl 17:38 6812

Etter det jeg kan se er der ingen synlig short i Frontline pt. For litt siden stod der artikkel om at 10 % av aksjene i selskapet var shortet… Er de ferdige å dekke seg inn nå da ? Synd at der ikke ble noen shortskvis denne gangen..
ibyx
23.01.2025 kl 17:57 6780

Er "fake short" årets vinner?

Vel. Det spriker i "basics":
BShaden (2017)Bahri Oil TransportationKPC On Subs. 38k/Day
CGem No. 5 (2017)HMM (Hyundai Merchant Marine)CSSA On Subs. 37k/Day
CYasa Scorpion (2013)ExxonMobilEquinor On Subs. 89k/Day

OSE shorten kjenner bare noen få. Hvorfor skulle de dele kunnskap (...) Åja!

Men NYSE shorten vet vi litt om om enn med et par ukers forsinkelse...
12/31/2024 6,080,000 shares $86.28 million +10.3% 4.3% 2.2 $14.19
12/15/2024 5,510,000 shares $78.30 million -28.5% 3.9% 2.1 $14.21
11/30/2024 7,710,000 shares $124.75 million +8.0% 5.4% 3.2 $16.18
11/15/2024 7,140,000 shares $137.30 million -7.3% 5.0% 3.4 $19.23
10/31/2024 7,700,000 shares $150.00 million +7.4% 5.4% 4 $19.48
10/15/2024 7,170,000 shares $157.17 million -17.7% 5.0% 4 $21.92
osv

How often is Frontline's short interest reported?
Short interest is typically published by a stock exchange once per month. However, NASDAQ publishes a report for U.S. stocks, including FRO, twice per month. The most recent reporting period available is December, 31 2024.

What is a good short interest percentage for Frontline?
Companies that have a short interest as a percentage of float below 10% indicates positive investor sentiment and few short sellers. Stocks with a short interest percentage above 10% is considered high, suggesting some investors are pessimistic about the stock. Companies with a short interest percentage of 20% or more indicates widespread negative sentiment. 4.25% of Frontline's floating shares are currently sold short.

https://www.marketbeat.com/stocks/NYSE/FRO/short-interest/

edit. kom litt mer "basics" her nå
Baltic Dirty Tanker index
Index Change Change% High Low Open YTD local
856.00 -26.00 -2.95% - - - -7.66% 01/23

Dermed er BDTI ned 6,26% denne uken

På den annen side var den opp 13,44% på 6 dager siden bunnen på 799 9. januar.
Teoretisk kan kursen idag være som den var 13. januar...
Den var da 206,9NOK (...)
Har kanskje ikke markedet alltid rett?
Hvorfor mase så mye om short? 😅🎪
Redigert 23.01.2025 kl 18:20 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
23.01.2025 kl 19:15 6669

Venter vilt tankmarked
AGB Sundal Collier-analytiker Petter Haugen mener det er gode muligheter for at det vil bli et vilt tankmarked i 2025. Han spår Frontline-aksjen opp 50 prosent.
https://www.finansavisen.no/shipping/2025/01/23/8233481/venter-vilt-tankmarked
Redigert 23.01.2025 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
ibyx
23.01.2025 kl 21:29 6612

Med andre ord ganske nøyaktig like "vilt" som toppen 27.5.24.
Enda godt det ikke ble fablet om 500... olja i 200 osv 😅
ibyx
24.01.2025 kl 09:22 6088

Ikke vilt hausset pr "On subs"..
Front Eagle (2020 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) ShengHong Frontline $FRO [Port Costs Charterer's Account] (TCE: RV USD 28K @ 50 days / Actual USD 23K @ 58 days)

Retur til ca 170 dersom rater/BDTI trender fortsatt ned?
Front Eagle er fra idag. Dermed ligger det kanskje andre til fjerde røde dag i indeksen?

Aner vi konturene av en litt rufsete HS-formasjon med ganske skjev halslinje?
Kan passe med et potensial på ca 170?
Redigert 24.01.2025 kl 10:13 Du må logge inn for å svare
desirata
24.01.2025 kl 10:38 5928

Ifølge Tradewinds får et Shadow fleet tankskip nå $7mil for en last fra Russian Far East til China. Det blir vel ca $300k per dag, men tror ikke det er så mange laster i uka der.
ibyx
24.01.2025 kl 10:39 5962

Påfallende mye "failed" nå? Hva kan/bør man legge idet?
Av de siste 30 (pr forrige tirsdag) meldte mulige kontrakter er 9 "Failed", 8 Fixed og resten On subs.

Denne kom like før Front Eagle og bekrefter hvor vilt det spriker:
Apolytares (2009 - +15 Years Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: D 🟠) S-Oil Minerva [+15 years old vessel] (TCE: RV USD 37K @ 97 days / Actual USD 76K @ 59 days)
Det var denne som Failed forrige uke på vanvittige 137K/day. Man kan jo undres?
https://app.tankersinternational.com
Redigert 24.01.2025 kl 10:41 Du må logge inn for å svare
Optimisten2
24.01.2025 kl 16:30 5665

Det er jo helt som forventet at denne stuper nå. Den fikk et siste oppsving da nyhetene om sanksjoner kom for et par uker siden, men nå er det strake veien ned
Blue Cow Group
24.01.2025 kl 17:10 5762

Noe håp for at du snart svarer på hvordan du mener riggselskaper som seadrill og nodl skal ta over oljefrakta til Frontline og andre tankselskap eller skal du bare spamme tråden med de samme ubegrunna innlegga dine?