AKH - Kursmål kr 0,4?
Mainstream har euro 1301 mill i gjeld. Med euro på 11,79, utgjør dette ca kr 15,3 milliarder i gjeld.
AKH er garantist for ca kr 1,4 milliarder av gjelden til Mainstream (usd 129 mill).
I Q3 2024 rapporten til AKH står det "AKH commitment to provide MRP shareholder loan, callable in January 2025".
Med andre ord, det haster for AKH å få solgt Mainstream nå.
Hvis Mainstream blir solgt for mindre enn kr 10,7 milliarder innen kort tid (som er netto gjelden til Mainstream), må kanskje AKH inn og dekke opp inntil kr 1,4 milliarder i løpet av Q1 2025. Det kommer selvfølgelig an på vilkår i en eventuell salgsavtale.
AKH har cash på ca kr 3 milliarder. Hvis kr 1,4 milliarder må brukes på å dekke inn gjelden til Mainstream, har AKH "bare" kr 1,6 milliarder igjen i fri cash.
AKH har ca kr 6,6 milliarder i gjeld.
Dvs Mainstream og AKH har totalt vanvittige kr 21,9 milliarder i gjeld
Dvs hvis Mainstream blir solgt for mindre enn kr 9 milliarder, kan AKH bli sittende igjen med netto gjeld på ca kr 5 milliarder, hvis AKH må inn å dekke gjeld på kr 1,4 milliarder.
Heldigvis har AKH flere eierandeler, men alle taper penger i følge Q3 2024 rapporten til AKH. Og alle selskapene trenger store investeringer for å gå med overskudd
Hvis vi bruker tallene til AKH i Q3 rapporten kan vi gi følgende mulige verdier på eierandelene
Asset development kr 543 mill
SuperNode kr 197 mill
Other 242 mill.
Da er netto gjeld i AKH kommet ned til kr 4 milliarder.
AKH eier 43% av ACC, som har ca kr 4,5 milliarder i cash og som har eierandeler som kan være verdt 1-2 milliarder ekstra om ca 3 år.
ACC kan ikke tømme kassa beholdningen helt pga ansvaret de har til det nye JV.
La oss ta utgangspunkt at ACC utbetaler kr 4,3 milliarder i utbytte.
Da får AKH ca kr 1,85 milliarder i utbytte.
Dvs da er netto gjeld i AKH nede i ca kr 2,1 milliarder + eierandeler i ACC som kan være verdt 1-2 milliarder ekstra om ca 3 år.
Dvs AKH må hente inn ekstern kapital for å kunne dekke opp resten av gjelden.
De som har fulgt meg en stund husker kanskje at jeg gjorde rede for at den kausjonist ansvaret til Mainstream kan være lukken på kisten?
Nå er vi kanskje der.
Eventuelle kjøpere vet selvfølgelig dette.
Med disse tallene må Mainstream selges for minst kr 12,8 milliarder for å kunne forsvare en kurs i AKH på kr 0
Salgssum på Mainstream over/under dette området, vil kunne styre kursen i AKH videre
Her kan nødløsningen komme inn, dvs fusjonere ACC inn i AKH.
Da blir AKH positiv cash etter gjeld på ca kr 550 mill
Hvis vi tar høyde for en utvidelse av aksjer for å fusjonere inn ACC, hvor AKH får ca 1 milliard aksjer, får vi en AKH kurs på ca kr 0,5
AKH er fortsatt et holdingselskap og de pleier å bli priset med ca 20% rabatt.
Da er vi på en AKH kurs på ca kr 0,4 + salgssum av de siste 20% av ACC om ca 3 år
Det er vel samme kursmål Sparebank 1 Markets kom frem til i sin analyse, uten at jeg kikket på den nå, hvis Mainstream ikke blir solgt for langt høyere sum enn gjelden
NB! Dette er høy risiko, da det ikke har vært noen som har hatt lyst til å kjøpe Mainstream til riktig "Røkke" pris siden de begynte prosessen med å selge selskapet for ca 1,5 år siden.
AKH er garantist for ca kr 1,4 milliarder av gjelden til Mainstream (usd 129 mill).
I Q3 2024 rapporten til AKH står det "AKH commitment to provide MRP shareholder loan, callable in January 2025".
Med andre ord, det haster for AKH å få solgt Mainstream nå.
Hvis Mainstream blir solgt for mindre enn kr 10,7 milliarder innen kort tid (som er netto gjelden til Mainstream), må kanskje AKH inn og dekke opp inntil kr 1,4 milliarder i løpet av Q1 2025. Det kommer selvfølgelig an på vilkår i en eventuell salgsavtale.
AKH har cash på ca kr 3 milliarder. Hvis kr 1,4 milliarder må brukes på å dekke inn gjelden til Mainstream, har AKH "bare" kr 1,6 milliarder igjen i fri cash.
AKH har ca kr 6,6 milliarder i gjeld.
Dvs Mainstream og AKH har totalt vanvittige kr 21,9 milliarder i gjeld
Dvs hvis Mainstream blir solgt for mindre enn kr 9 milliarder, kan AKH bli sittende igjen med netto gjeld på ca kr 5 milliarder, hvis AKH må inn å dekke gjeld på kr 1,4 milliarder.
Heldigvis har AKH flere eierandeler, men alle taper penger i følge Q3 2024 rapporten til AKH. Og alle selskapene trenger store investeringer for å gå med overskudd
Hvis vi bruker tallene til AKH i Q3 rapporten kan vi gi følgende mulige verdier på eierandelene
Asset development kr 543 mill
SuperNode kr 197 mill
Other 242 mill.
Da er netto gjeld i AKH kommet ned til kr 4 milliarder.
AKH eier 43% av ACC, som har ca kr 4,5 milliarder i cash og som har eierandeler som kan være verdt 1-2 milliarder ekstra om ca 3 år.
ACC kan ikke tømme kassa beholdningen helt pga ansvaret de har til det nye JV.
La oss ta utgangspunkt at ACC utbetaler kr 4,3 milliarder i utbytte.
Da får AKH ca kr 1,85 milliarder i utbytte.
Dvs da er netto gjeld i AKH nede i ca kr 2,1 milliarder + eierandeler i ACC som kan være verdt 1-2 milliarder ekstra om ca 3 år.
Dvs AKH må hente inn ekstern kapital for å kunne dekke opp resten av gjelden.
De som har fulgt meg en stund husker kanskje at jeg gjorde rede for at den kausjonist ansvaret til Mainstream kan være lukken på kisten?
Nå er vi kanskje der.
Eventuelle kjøpere vet selvfølgelig dette.
Med disse tallene må Mainstream selges for minst kr 12,8 milliarder for å kunne forsvare en kurs i AKH på kr 0
Salgssum på Mainstream over/under dette området, vil kunne styre kursen i AKH videre
Her kan nødløsningen komme inn, dvs fusjonere ACC inn i AKH.
Da blir AKH positiv cash etter gjeld på ca kr 550 mill
Hvis vi tar høyde for en utvidelse av aksjer for å fusjonere inn ACC, hvor AKH får ca 1 milliard aksjer, får vi en AKH kurs på ca kr 0,5
AKH er fortsatt et holdingselskap og de pleier å bli priset med ca 20% rabatt.
Da er vi på en AKH kurs på ca kr 0,4 + salgssum av de siste 20% av ACC om ca 3 år
Det er vel samme kursmål Sparebank 1 Markets kom frem til i sin analyse, uten at jeg kikket på den nå, hvis Mainstream ikke blir solgt for langt høyere sum enn gjelden
NB! Dette er høy risiko, da det ikke har vært noen som har hatt lyst til å kjøpe Mainstream til riktig "Røkke" pris siden de begynte prosessen med å selge selskapet for ca 1,5 år siden.
Redigert 10.11.2024 kl 18:01
Du må logge inn for å svare
Frodon
I dag kl 13:14
33
Rart at AKH ikke faller mer idag pga rentesjokket. Da rekker i hvert fall alle å selge seg ut før fallet, hvis de vil
Frodon
I går kl 09:45
331
Ser vi en rotasjon vekk fra AKH og over i ACC neste uke? Med ca 100% oppside til cash beholdning i ACC, i tillegg til oppside i bonuser og opsjoner, burde dette være tidenes mulighet for AKH aksjonærer å hente tilbake noe av det tapte.
Hvorfor sitte i AKH med skyhøy risiko med muligheten for 100% oppside, når vi får den samme muligheten i ACC ca risikofritt?
Hvorfor sitte i AKH med skyhøy risiko med muligheten for 100% oppside, når vi får den samme muligheten i ACC ca risikofritt?
Bamse
08.03.2025 kl 14:22
533
Må nesten klype meg i armen😊 AKSO har vunnet en karbonfangst kontrakt men de venter på en endelig beslutning.
Frodon
08.03.2025 kl 12:45
579
Nå tror jeg du misforstå. De fleste har forlatt fordi de bommet på investeringen og har realisert massive tap. De ble advart, men lyttet dessverre ikke. Gjengen som kjøpte seg inn på kr 10 og kr 5 lovet rask dobling, men de er også borte fra forumet nå.
Hvorfor skriver du på denne tråden fortsatt? Byttet du nick fordi du også bommet på AKH?
«boks
04.03.2025 kl 20:41
Takk og farvel»
Hvorfor skriver du på denne tråden fortsatt? Byttet du nick fordi du også bommet på AKH?
«boks
04.03.2025 kl 20:41
Takk og farvel»
Frodon
08.03.2025 kl 12:42
584
Du må nesten legge til at oppsiden er minst ca 100%, at den kan bli mye høyere og at de første 100% oppgang er nesten risikofritt 😉
Frodon
08.03.2025 kl 11:52
623
Tenker du på den godt skjulte tråden på ticker ACC?
«ACC - Kursmål kr 9-13,5, dagens kurs kr 6,40, selskapet er solgt
Frodon
ACC
04.02.2025 kl 16:06»
https://www.finansavisen.no/forum/thread/169179/view
«ACC - Kursmål kr 9-13,5, dagens kurs kr 6,40, selskapet er solgt
Frodon
ACC
04.02.2025 kl 16:06»
https://www.finansavisen.no/forum/thread/169179/view
boks
08.03.2025 kl 11:46
630
Tror dessverre de fleste med int for Akh har forlatt forumet pga massiv baising
Bamse
08.03.2025 kl 10:58
678
https://open.spotify.com/episode/3NSbOoU5y76XqOmVXOdFIR?si=PMcjKD1STYGpagh_R4crHg
Hørte på denne podcasten. Er ikke mange case hvor du kan dobble avkastningen.
Hørte på denne podcasten. Er ikke mange case hvor du kan dobble avkastningen.
Bamse
08.03.2025 kl 10:54
681
Aker horisen er største eier i acc. Er vel ikke unaturlig å diskutere case her.
10PS
08.03.2025 kl 08:36
483
Takker for god detaljert info Frodon ang. ACC. Kanskje du skulle opprettet en egen tråd som også kanskje ville fått fart på aksjen. Nå ligger infoen skjult i AKH .
Frodon
08.03.2025 kl 07:11
526
Hvis ACC går ned ca tilsvarende utbytte, er oppsiden på ca 100% til cash beholdningen. I tillegg er det oppside på bonuser og opsjoner. Hvis du finner et sikrere case på Oslo børs med så stor oppside på sikre kontanter, så gi meg beskjed
Jeg regner med at det blir et enormt kjøpspress i ACC neste uke, da nye kjøpere kan få ca 100% avkastning på pengene sine. Men det kommer selvfølgelig an på hvor kursen står
Dette case gir utrolig bra avkastning vs sparekonto 😉
Jeg regner med at det blir et enormt kjøpspress i ACC neste uke, da nye kjøpere kan få ca 100% avkastning på pengene sine. Men det kommer selvfølgelig an på hvor kursen står
Dette case gir utrolig bra avkastning vs sparekonto 😉
Redigert 08.03.2025 kl 07:12
Bamse
07.03.2025 kl 22:44
600
Jeg solgte ikke mye. Jeg trodde aksjen gikk ned tilsvarende utbytte. Så tenkte jeg på shorten som kanskje begynte inndekning rett etter ex dag. Da kunne jeg være med litt på den turen. Regnestykket er veldig bra. Takk for at du deler. Har fulgt deg noen år nå fra AKH stod i 38😊. Jeg tenker utbytte som jeg får den 19 skal rett inn igjen. Neste utbytte blir vel skattefritt.
Frodon
07.03.2025 kl 22:36
604
«Hva blir det neste? Pante tomflasker?
Kjell Inge Røkke, John Fredriksen og Warren Buffett. Alle selger unna eiendeler og går i cash for å bygge krigskasser»
https://www.dn.no/borskommentar/hva-blir-det-neste-pante-tomflasker/2-1-1789484
Kjell Inge Røkke, John Fredriksen og Warren Buffett. Alle selger unna eiendeler og går i cash for å bygge krigskasser»
https://www.dn.no/borskommentar/hva-blir-det-neste-pante-tomflasker/2-1-1789484
Frodon
07.03.2025 kl 20:18
676
Hva er du usikker på? Børs er matematikk og ACC er veldig enkel matte
ACC lagde et JV with SLB og SLB kjøpte 80% av ACC for kr 4,12 milliarder. I tillegg fikk ACC beholde kr 400 mill i cash. Dvs ACC har ca kr 4,5 milliarder i cash. Dette utgjør ca kr 7,5 pr ACC aksje
De siste 20% av ACC har de en opsjon til å selge og SLB har en opsjon på å kjøpe. Minste salgssum for de siste 20% er kr 1.03 milliarder, som tilsvarer ca kr 1.70 på ACC aksje. Maks pris for å selge de siste 20% er kr 2.58b milliarder, som tilsvarer ca kr 4.26 pr ACC aksje.
I tillegg kan ACC få bonus utbetalt hvis selskapet når visse kriterier. Siden vi ikke vet kriteriene for at bonus blir utløst, legger jeg ikke så stor vekt på dette, men det kan komme ca kr 1 milliard til inn i cash.
Dvs pr dags dato er det cash pr aksje ca kr 7,5
På mandag går aksjen ex utbytte på kr 4,82 pr aksje.
Da er det ca kr 2,68 igjen i cash pr aksje.
Den 28.4.2025 går ACC ex utbytte igjen på kr 0,98 pr aksje. Da er det ca kr 1,7 igjen i cash pr aksje
I tillegg skal det garantert komme inn minst ca kr 1.70 pr ACC aksje når de siste 20% blir solgt. Det kan også komme inn kr 4,26 pr aksje i cash på maks salgssum.
I tillegg kan det komme ca kr 1,7 i cash pr aksje i bonuser. Den tar jeg ikke med i beregningen. Er bare et pluss hvis den kommer.
Dvs etter utbyttene skal det komme ca kr 3,4 pr aksje i utbytte til etter hvert, minus driftskostnad
Jeg regner med at AKH eller Aker kjøper resten av ACC når utbyttene er utbetalt. Bare for å forenkle strukturen og at resten av cash kommer Røkke mer tilgode der han har høyere eierandel
ACC lagde et JV with SLB og SLB kjøpte 80% av ACC for kr 4,12 milliarder. I tillegg fikk ACC beholde kr 400 mill i cash. Dvs ACC har ca kr 4,5 milliarder i cash. Dette utgjør ca kr 7,5 pr ACC aksje
De siste 20% av ACC har de en opsjon til å selge og SLB har en opsjon på å kjøpe. Minste salgssum for de siste 20% er kr 1.03 milliarder, som tilsvarer ca kr 1.70 på ACC aksje. Maks pris for å selge de siste 20% er kr 2.58b milliarder, som tilsvarer ca kr 4.26 pr ACC aksje.
I tillegg kan ACC få bonus utbetalt hvis selskapet når visse kriterier. Siden vi ikke vet kriteriene for at bonus blir utløst, legger jeg ikke så stor vekt på dette, men det kan komme ca kr 1 milliard til inn i cash.
Dvs pr dags dato er det cash pr aksje ca kr 7,5
På mandag går aksjen ex utbytte på kr 4,82 pr aksje.
Da er det ca kr 2,68 igjen i cash pr aksje.
Den 28.4.2025 går ACC ex utbytte igjen på kr 0,98 pr aksje. Da er det ca kr 1,7 igjen i cash pr aksje
I tillegg skal det garantert komme inn minst ca kr 1.70 pr ACC aksje når de siste 20% blir solgt. Det kan også komme inn kr 4,26 pr aksje i cash på maks salgssum.
I tillegg kan det komme ca kr 1,7 i cash pr aksje i bonuser. Den tar jeg ikke med i beregningen. Er bare et pluss hvis den kommer.
Dvs etter utbyttene skal det komme ca kr 3,4 pr aksje i utbytte til etter hvert, minus driftskostnad
Jeg regner med at AKH eller Aker kjøper resten av ACC når utbyttene er utbetalt. Bare for å forenkle strukturen og at resten av cash kommer Røkke mer tilgode der han har høyere eierandel
Redigert 07.03.2025 kl 20:19
Bamse
07.03.2025 kl 17:03
759
Jeg solgte bare litt nå med litt gevinst. Jeg er veldig usikker på hva den starter på til mandag. Tenker jeg skytter inn hele innbytte selv. + det jeg solgte for i dag
Frodon
07.03.2025 kl 16:35
784
Bamse skrev Du sitter over utbytte 😊
Ja, blir vel største utbytte jeg noen gang har mottatt 😂 Så får vi se til uken hvor lurt det var. Synker aksjen for mye, går det an å reinvestere utbyttet, slik at det blir massivt i mai også, når neste utbytte kommer
Frodon
07.03.2025 kl 12:01
882
Hehe, jeg er veldig «selg dritten for minstesum salgspris avtalt og betal alt ut i utbytter»….jeg er klar 😂
Bamse
06.03.2025 kl 22:19
1052
Har en følelse at de kommer til å selge sine 20 % før 2027. Hvis ikke så er det bare å la penga vokse i acc😂
Frodon
06.03.2025 kl 19:04
1125
Godt poeng. Men det beste hadde vært om ACC annonserte en bonus på resultatet og salg av resterende virksomhet, slik at det kom en skikkelig short squiz
Bamse
06.03.2025 kl 13:57
1226
Jeg håper ikke de selger før etter mai når utbytte nr 2 er ferdig. 😊🤞
Frodon
06.03.2025 kl 12:08
1271
Det er helt riktig, shorterne må betale utbytte til eierne av aksjene.
Idag kom det melding at Aker selger sin eierandel i SalMar Aker Ocean.
Plutselig kan det komme børs melding at ACC har solgt de siste 20% de eier
Idag kom det melding at Aker selger sin eierandel i SalMar Aker Ocean.
Plutselig kan det komme børs melding at ACC har solgt de siste 20% de eier
Bamse
05.03.2025 kl 22:48
1431
Kommer nok til å være en del som selger. Jeg trodde shorten ville dekke inn før ex dag. Må de ikke betale utbytte til den de låner aksjer av? Her er det mye mere å hente så jeg skal prøve å være tålmodig.
Frodon
05.03.2025 kl 22:44
1434
Bamse skrev Håper det bare veldig usikker på shorten🤔
Shorten er jo gull. Hvorfor er du usikker på den? I verste fall får de dekt seg inn «for billig». I beste fall skal ca 25 mill aksjer dekkes inn, som kan dra kursen mye opp. Håpet er at de begynner å dekke inn etter ex dato og drar kursen opp til kr 3-4 et sted. Men tviler på at alle kortsiktige tradere er tålmodig nok 😜
Bamse
05.03.2025 kl 20:36
1494
Frodon skrev ACC blir bra på dagens kurs 😉
Håper det bare veldig usikker på shorten🤔
Frodon
05.03.2025 kl 18:03
1601
En ny spørreundersøkelse om AKH aksjen
Hvis det kommer børs melding om salg av Mainstream, som priser AKH til ca kr 0, er da mitt kursmål på kr 0,40
1. Innertier på vei ned mot kr 0
2. Total bom, da aksjen står ca på kr 0 og ikke 0,40
3. Jeg bryr meg ikke, har tapt alle sparepengene
Hvis det kommer børs melding om salg av Mainstream, som priser AKH til ca kr 0, er da mitt kursmål på kr 0,40
1. Innertier på vei ned mot kr 0
2. Total bom, da aksjen står ca på kr 0 og ikke 0,40
3. Jeg bryr meg ikke, har tapt alle sparepengene
Frodon
05.03.2025 kl 17:35
1622
Er ikke jeg den som har skrevet mest om IPC på HO? Får håpe Røkke finner noe bra å investere i, eks den offshore fiske_farmen med Salmar.
Trodde du IPC skal investere i AKH?
Trodde du IPC skal investere i AKH?
Frodon
05.03.2025 kl 17:11
1647
IPC fondet er helt avhengig av å investere i noe som gir høy avkastning. Hvis de ikke klarer det, vil ikke investorer komme inn. Det som er igjen i AKH er det Røkke ikke har klart å selge. Hva av rasket tenker du vil gi høy avkastning?
Short i AKH øker nå
Short i AKH øker nå
BOHICA
05.03.2025 kl 15:57
1688
Frodon liker ikke å snakke om IPC, men du har helt rett, de kommer med sin første investering snart. Blir spennende å se😊 AKH skal selvfølgelig ikke bla opp all cash til dette selv, det er der blant annet IPC kommer inn.
Bamse
05.03.2025 kl 13:36
1748
Hva med det nye ipc fondet til Aker? Skulle ikke de begynne å invistere snart. Var det ikke snakk om innen mai?
Frodon
05.03.2025 kl 13:21
1770
Jeg er spent på den flyttingen og hvor store beløp de vil spare. Har de leid et helt bygg før og nå har de leid et kontorlandskap med 8 plasser hos Aker? 🤣 Har ikke ny sjef fått i oppgave å selge det meste av virksomheten? Fokusområdene som står igjen, inkluderer kun en bitte liten del som er bygd opp. Resten står i pipeline og har ikke kommet til FID enda. Hvor skal de få penger til oppbyggingen fra?
Bamse
05.03.2025 kl 12:53
1792
Skulle de ikke flytte hovedkontoret til main stream til Oslo. Skulle vel spare mye cash på det. I tillegg har de ansatt ny norsk sjef. Virker som salg er utelukket.?
Frodon
05.03.2025 kl 11:08
1837
Rart å tenke på at selv om AKH står i kr 1,47, frister det ikke i hele tatt å kjøpe aksjen. Innen kort tid burde det komme børs melding om salg av Mainstream, som potensielt kan prise AKH til kr 0 hvis ikke salget dekker den enorme gjelden på ca kr 23 milliarder!!! Eventuelt burde det komme børs melding om at kausjonist ansvaret til AKH har slått inn for Mainstream, og AKH må betale usd 129 mill (ca kr 1,4 milliarder).
Da er det ikke rart at Atle prøver å selge. Han virker irritert på XI chat. Som han skriver, puttet ca kr 40 mill inn i dette. Og tapet er enormt
Da er det ikke rart at Atle prøver å selge. Han virker irritert på XI chat. Som han skriver, puttet ca kr 40 mill inn i dette. Og tapet er enormt
Frodon
04.03.2025 kl 20:02
2026
DividendYield skrev Nr 2 og 3 passer meg ikke, så da må det nesten bli nr 1😄
🤣🤣🤣 Da regner jeg med at det blir eneste stemme på det valget 🤩
Frodon
04.03.2025 kl 16:53
2129
Som jeg har nevnt en del ganger, de få gangene jeg har kjøpt AKH aksjer siden Atle kom inn, har vært kun trading på handelsmønsteret til Atle. Atle skrev på XI at han ville selge halve beholdningen sin, men at det ikke var nok kjøpere. Da antar jeg at kursen skal lengre ned, til Atle har solgt ca halvparten av aksjene han hadde
Frodon
04.03.2025 kl 16:50
2136
Takk for det 😉 Hvorfor kjøpte du idag? Hvordan vurderer du dette? Er det trading pga bussen eller pga fundamentene?
Frodon
04.03.2025 kl 16:48
2141
Solgte på kr 35, som du kanskje husker…gikk short…som du kanskje husker
Slik jeg oppfatter det, er det en felles nevner blant AKH aksjonærene på HO: «Selektiv hukommelse»
Slik jeg oppfatter det, er det en felles nevner blant AKH aksjonærene på HO: «Selektiv hukommelse»
boks
04.03.2025 kl 15:15
2190
Å kjøpe nå på 1,4 tallet bør gi god avkastning. Til og med Frodon er vel litt nysgjerrig nå
DrDental
04.03.2025 kl 15:10
2203
Ja, Frodon, tok en del på 1.4 tallet i dag. Må innrømme du har solide analytiske evner, som nevnt tidligere burde du tatt en plass ved bordet til Sperre og Eriksen🤩
VanDiemen7
04.03.2025 kl 14:52
2232
Jeg husker altså så godt en ung nisse her inne som hadde lasta omtrent hele EK inn i AKH. Da var kursen 28 og allerede halvert fra når nissen kjøpte.
Rest in peace.
Rest in peace.
Frodon
04.03.2025 kl 14:40
2253
Skal vi ta en spørreundersøkelse om AKH aksjen?
Hva irriterer deg mest?
1. At Frodon alltid treffer
2. At du taper penger
3. At du alltid bommer
Hva irriterer deg mest?
1. At Frodon alltid treffer
2. At du taper penger
3. At du alltid bommer
Frodon
04.03.2025 kl 14:20
2273
Hvordan går det med snitte_gjengen? Har dere fått snittet under kr 5 nå…?
Frodon
04.03.2025 kl 13:41
2315
Bamse skrev Ja når skal Atle tømme seg 🤔
Det er ikke overraskende om shortere får utløst stoplos på Atle enda en gang.