AKH - Kursmål kr 0,4?

Frodon
AKH 06.11.2024 kl 21:55 9314

Mainstream har euro 1301 mill i gjeld. Med euro på 11,79, utgjør dette ca kr 15,3 milliarder i gjeld.
AKH er garantist for ca kr 1,4 milliarder av gjelden til Mainstream (usd 129 mill).
I Q3 2024 rapporten til AKH står det "AKH commitment to provide MRP shareholder loan, callable in January 2025".
Med andre ord, det haster for AKH å få solgt Mainstream nå.
Hvis Mainstream blir solgt for mindre enn kr 10,7 milliarder innen kort tid (som er netto gjelden til Mainstream), må kanskje AKH inn og dekke opp inntil kr 1,4 milliarder i løpet av Q1 2025. Det kommer selvfølgelig an på vilkår i en eventuell salgsavtale.

AKH har cash på ca kr 3 milliarder. Hvis kr 1,4 milliarder må brukes på å dekke inn gjelden til Mainstream, har AKH "bare" kr 1,6 milliarder igjen i fri cash.
AKH har ca kr 6,6 milliarder i gjeld.

Dvs Mainstream og AKH har totalt vanvittige kr 21,9 milliarder i gjeld

Dvs hvis Mainstream blir solgt for mindre enn kr 9 milliarder, kan AKH bli sittende igjen med netto gjeld på ca kr 5 milliarder, hvis AKH må inn å dekke gjeld på kr 1,4 milliarder.

Heldigvis har AKH flere eierandeler, men alle taper penger i følge Q3 2024 rapporten til AKH. Og alle selskapene trenger store investeringer for å gå med overskudd

Hvis vi bruker tallene til AKH i Q3 rapporten kan vi gi følgende mulige verdier på eierandelene
Asset development kr 543 mill
SuperNode kr 197 mill
Other 242 mill.

Da er netto gjeld i AKH kommet ned til kr 4 milliarder.

AKH eier 43% av ACC, som har ca kr 4,5 milliarder i cash og som har eierandeler som kan være verdt 1-2 milliarder ekstra om ca 3 år.
ACC kan ikke tømme kassa beholdningen helt pga ansvaret de har til det nye JV.
La oss ta utgangspunkt at ACC utbetaler kr 4,3 milliarder i utbytte.
Da får AKH ca kr 1,85 milliarder i utbytte.

Dvs da er netto gjeld i AKH nede i ca kr 2,1 milliarder + eierandeler i ACC som kan være verdt 1-2 milliarder ekstra om ca 3 år.

Dvs AKH må hente inn ekstern kapital for å kunne dekke opp resten av gjelden.

De som har fulgt meg en stund husker kanskje at jeg gjorde rede for at den kausjonist ansvaret til Mainstream kan være lukken på kisten?
Nå er vi kanskje der.

Eventuelle kjøpere vet selvfølgelig dette.

Med disse tallene må Mainstream selges for minst kr 12,8 milliarder for å kunne forsvare en kurs i AKH på kr 0

Salgssum på Mainstream over/under dette området, vil kunne styre kursen i AKH videre

Her kan nødløsningen komme inn, dvs fusjonere ACC inn i AKH.
Da blir AKH positiv cash etter gjeld på ca kr 550 mill
Hvis vi tar høyde for en utvidelse av aksjer for å fusjonere inn ACC, hvor AKH får ca 1 milliard aksjer, får vi en AKH kurs på ca kr 0,5

AKH er fortsatt et holdingselskap og de pleier å bli priset med ca 20% rabatt.
Da er vi på en AKH kurs på ca kr 0,4 + salgssum av de siste 20% av ACC om ca 3 år

Det er vel samme kursmål Sparebank 1 Markets kom frem til i sin analyse, uten at jeg kikket på den nå, hvis Mainstream ikke blir solgt for langt høyere sum enn gjelden

NB! Dette er høy risiko, da det ikke har vært noen som har hatt lyst til å kjøpe Mainstream til riktig "Røkke" pris siden de begynte prosessen med å selge selskapet for ca 1,5 år siden.
Redigert 10.11.2024 kl 18:01 Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 16:50 779

Et lite utdrag fra Sparebank 1 Markets sin analyse

"it was announced that the Chilean utility company Colbun SA is acquiring Latin AmericaPower SpA (ILAP), which owns 239MW of operational wind power in Northern Chile. Colbun states that the ‘transaction price’ (directly translated from Spanish) amounts to USD 401m. We assume this denotes enterprise value (and not equity value), meaning the deal was done at an EV of EUR ~1.55m/MW. This is roughly in line with the valuations Scatec & CLOUD are currently trading at, and substantially higher than the value we (and the market) assign to Mainstream’s wind farms in Northern Chile

We struggle to believe that the wind farms are comparable (in value) to Mainstream’s ones. They may forinstance be tied up in ‘less toxic’ PPAs, or be located in regions with more local power demand and less curtailment & cannibalization.

It is difficult to imagine that anyone would pay that price for wind farms that are exposed to the same market difficulties as Mainstream’s plants. For starters, these have operated with an average EBITDA-margin of -84% in 2022-24. That said, ILAP’s wind farms are located in some of the same regions as Mainstream’s ones.

In Mainstreams case, however, the current NIBD of EUR 840m means that their 1.3GW in Chile (inc. plants under construction) would have to be worth at least EUR 840m, or EUR 0.66m/MW, in order for there to be any equity value left . We still view this as a stretch, even after the Colbun-ILAP transaction"

https://renewablesnow.com/news/colbun-to-acquire-ilap-add-239-mw-to-wind-portfolio-in-chile-861974/
Redigert i går kl 17:07 Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 17:12 751

Kan også legge til dette lille utdraget fra en annen analyse fra Sparebank 1 Markets, slik at nye investorer får med seg hva utfordringen med Mainstream er, og hvorfor de ikke har klart selge dette i så lang tid. Husk, eventuelle kjøpere vet om dette og kan eks kjøpe seg inn billig via emisjon eller kjøpe opp de delene de ønsker ved en konkurs

"There is no quick fix to this. Granted, losses are expected to moderate as (1) more plants enter operation (several facilities were delayed beyond the point at which PPAs started running), (2) coal and gas prices come down from the highs of last year, lowering power prices in Chilean demand centers, and ((3) battery systems are deployed and grid infrastructure is upgraded. However, we do not expect neither (1) nor (2) to make Mainstream’s PPAs profitable on their own, and (3) is going to take several years. According to Fitch Ratings, some costs will likely continue until 2030, which is when a new HVDC transmission line is expected to be completed and at the current run rate, Mainstream will be out of cash long before then...... If the 2022 cost level were to persist for 3 years, that would wipe out the entire value of the Chilean assets on our estimates, leaving Mainstream with only its international pipeline of development projects"
Redigert i går kl 17:18 Du må logge inn for å svare
ecb
I går kl 17:26 720

Er jo akkurat dette som er poenget, prisen ILAP fikk var så bra at SB1M analytikern bare dro frem masse spekulasjoner og mulige forklaringer.

"We struggle to believe that the wind farms are comparable (in value) to Mainstream’s ones. They may forinstance be tied up in ‘less toxic’ PPAs, or be located in regions with more local power demand and less curtailment & cannibalization.

It is difficult to imagine that anyone would pay that price for wind farms that are exposed to the same market difficulties as Mainstream’s plants. For starters, these have operated with an average EBITDA-margin of -84% in 2022-24. That said, ILAP’s wind farms are located in some of the same regions as Mainstream’s ones."

Eneste som er FAKTA er at ILAP møllene har kortere tid igjen av PPA avatlene enn MS men det betyr også at de har kortere gjenlevende levetid.

Frodon
I går kl 17:35 712

Og du spekulerer i noe annet, uten å vite, korrekt? Nå la du til og med ut en artikkel som skulle «bevise» at du hadde rett og at Frodon ikke kunne noe om dette. Men, det var også feil, ikke sant? 😉

Du la kanskje merke til Mainstream sin EBITDA-margin of -84% in 2022-24?

Fakta: ILAP’s sine prosjekt ble solgt med en prising tilsvarende prisen til Scatec og Cloud. Men INGEN har villet kjøpe Mainstream til en brøkdel av prisen

Da antar Sparebank 1 Market OG jeg (🤣) at Mainstream sine PPA avtaler er langt dårligere enn ILAP’s sine PPA avtaler. Mens du mente at de var like, som artikkelen din skulle bevise i følge deg. Da fatter og begriper ikke jeg hvorfor ikke Aker og Muitsui krangler om å kjøpe resten??? Herregud, de må jo være helt tullinger at de ikke ser dette selv? 🤡

Og ja, det er NOEN av parkene som er i samme område, ikke ALLE, slik du prøvde å lure oss til å tro
Redigert i går kl 17:38 Du må logge inn for å svare
ecb
I går kl 17:45 689

vennligst dokumenter denne påstanden (siste setning):

"Fakta: ILAP’s sine prosjekt ble solgt med en prising tilsvarende prisen til Scatec og Cloud. Men INGEN har villet kjøpe Mainstream til en brøkdel av prisen"
moneymay
I går kl 17:56 676

Merkelig at AKH ikke tok en større nedskriving i MS hvis det står så ille til som du skal ha det? Eller, du har vel et svar på dette også tenker jeg.
Frodon
I går kl 18:00 668

Da skjønner jeg at du er ny her. Da kan du jo spørre nicket «ecb« angående AKH sin nedskriving av Mainstream. Jeg gjorde rede for nedskrivingen av verdien i lang tid, ecb nektet for at den ville bli nedskrevet. Dette kranglet han hardt på i lang tid. Også ble verdien i Mainstream nedskrevet 😉
Frodon
I går kl 18:01 665

Skjønner godt at du ikke ville svare på det innlegget 😉 Vær ærlig nå, hvor mye har det kostet deg å bomme gang på gang i AKH nå? Nærmer det seg en halv mill?
Frodon
I går kl 18:11 652

Jeg kan godt svare deg, så du får riktige fakta. Den bokførte verdsettelsen i AKH legges til grunn for beregning av selskapets belåningsgrad (LTV, Loan to value), som er en del av avtalene med obligasjonseierne. Når verdiene i AKH faller, øker belåningsgraden. Hvis belåningsgraden overstiger grensen på 50%, kan AKH få restriksjoner på eks nye gjeldsopptak
Redigert i går kl 18:11 Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 18:21 626

Shorten i ACC øker. Er det noen som har mer kjøtt på beinet enn andre rundt salget av Mainstream og at de antar at AKH trenger alle cash i ACC selv? Rektangelformasjonen i ACC ned til kr 4,70 er skummel 🙈

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010890304
Redigert i går kl 18:22 Du må logge inn for å svare
JahMason
I går kl 19:16 569

Short ACC - Long AKH er caset nå.

ACC må holde igjen cash for SLB forpliktelser og noe av cash blir nok igjen til kjøp / investering i fra AKH sin portefølje. Heldigvis for ACC aksjonærene tipper jeg AKH trenger ca 4kr utbytte fra ACC i første omgang, så da får man ca 4kr utbytte vedtatt i q1 :)
Redigert i går kl 19:18 Du må logge inn for å svare
JahMason
I går kl 19:21 561

Covenant LTV = (Senior interest-bearing debt - cash) / (market value listed companies + book value unlisted companies). As of 30 Sep 2024 this was -6.7% (vs. covenant of + 50%)

Du kan jo ta med hele, så folk ikke tror AKH er i nærheten :) Altså MINUS 6-7% - brudd +50% :)
JahMason
I går kl 19:29 556

Bokførte verdier av Mainstream nå er ca på nivået Mezzanine långivere fikk sine 10% stake av. Det vil si parkene nå er skrevet helt ned til benet. «Mezzanine Lenders» tar en større risiko her og jeg vil tro bokførte verdi nå vil tvinge frem at Ares enten kjøper resterende 90% til bokført eller at det kommer et bud over.
Marketwatch
I går kl 20:03 518

ACC har nå en markedsverdi som er ca 1 milliard under kontantbeholdningen (selskapet er omtrent gjeldfritt) og ca 2 milliarder under bokført egenkapital, så ville vært svært forsiktig med å shorte ACC. Dersom Mainstream ikke får til et salg av eiendelene i Chile til ihvertfall 10 milliarder, må det antas at AKH er verdiløst. Sitt aldri long i et enten/eller selskap!
JahMason
I går kl 20:19 503

AKH har:
~3mrd cash
~4.5mrd cash i ACC + 20% joint venture eierandel (inkl put call)
~ EUR 500mio RCF (Altså 5 mrd kreditt linje)
~ Aker Asset development (8 datasenter / industri områder m/kraft)
~SuperNode
~ Mainstream (eksl. Chile) - Sør Afrika, Philippines, Australia, Sør Korea og UK. (Det er for øvrig de stedene man kan tjene penger i fornybart de neste 3-5årene)

Hvordan blir AKH verdiløst hvis Chile blir solgt til EUR 900mio?
Mainstream har usd 119mio i cash (restricted).

ACC aksjonærene vet verdiene (cash i eget selskap), men hva pengene skal brukes til vet de jo ikke. Aker via Eriksen har nå sagt at deler av pengene skal holdes igjen. Trolig kommer et mindre utbytte fordi AKH vil nulle ut et senior bond i q1.
Frodon
I går kl 20:21 499

Spent på utfallet her ja 😜

Det er forøvrig ikke riktig. ACC børs meldte i april at de ikke har noen økonomiske forpliktelser til SLB. Salget av de resterende 20% er fastsatt med put/call option. Det er bare CEO Eriksen i Aker som (u)bevist villeder markedet. Du vet, han som er så spent på hva cash i ACC skal brukes til 🤣🤣🤣🤣

Håper ikke det blir kr 4 i utbytte…håper det blir kr 4 pr aksje i utbytte 😉
Frodon
I går kl 20:22 496

Nå kom jeg med forklaring på spm. Takk for at du gadd i gå helt inn i detaljene, det tar for mye tid fra mobilen 🥰
Frodon
I går kl 20:28 487

Jeg husker ikke helt detaljene, men var ikke det utlånerne, som fikk aksjer i bytte for betaling av gjeld? Det er vel ikke helt nedskrevet, for det ville vært kr 0 + gjeld. Men det nærmer seg.

Problemet, og det tror jeg ikke nok folk har skjønt enda, er hva som skjer her hvis ikke de får solgt parkene i Chile for høy nok sum til å dekke lån. Vil AKH bare beholde tapssluket eller vil de sitte igjen med rest gjeld, som AKH må dekke inntil kr 1,4 milliarder av?

Jeg tenker at dette er grunnen til at CEO Røkke Jr gikk av i AKH, at dette kan gå fra skikkelig stygt til helt jævlig. Som sagt, hvorfor skulle sønnen til Røkke gå av som CEO like før kabalen enkelt løste seg?
Frodon
I går kl 20:34 480

Jupp, se innlegget mitt rett over her i dag kl 20:28. Det er ganske stor synlig short i ACC, selv om 100% av virksomheten er byttet ut med cash. Vi vet bare ikke om de siste 20% er byttet ut med kr 1 milliard eller 2 milliarder.

Slik jeg ser det, priser markedet mer og mer inn at parkene til Mainstream i Chile ikke blir solgt for å dekke inn gjelden. Hvis det kommer et rykte om lavt bud, kan AKH aksjen falle raskt under kr 1. Og da går ACC etter? For da regner markedet med fusjon AKH/ACC hvor ACC aksjonærene får aksjer i AKH?
Frodon
I går kl 20:41 468

Cash og gjeld i AKH/ACC/Mainstream er eneste sikre tall + 20% JV. Problemet er hvis ikke de får solgt tapssluket i Chile for å få dekket gjelden.

Husk at det er bare 2 små sol parker under bygging i Sør-Afrika, som Mainstream har i tillegg til Chile. Sol parkene koster penger å bygge, så cash beholdningen til Mainstream vil gå ned og de må bruke mer lån for å bygge de opp. Hvor mye koster det å bygge dem i Sør-Afrika vs salgssummen?

CEO Eriksen i Aker sier mye feil for tiden, bevist eller ubevist 😜

Hvilken verdi tenker du at det ubenyttede lån på euro 500 mill har?
JahMason
I går kl 21:23 414

Hva skjer hvis Mainstream ikke får solgt Chile? Henvis gjerne til kilder når du skal forklare tidsperspektiv og hvem som sitter igjen med gjeld, drift og parkene.

Ubenyttet RCF på +5mrd tenker jeg kan være verdt mer enn 5mrd. Hvis man kan unngå skvis, bli med på prosjekter fremfor å selge ut og la case modne. Men å bokføre verdi på en RCF klarer jeg ikke.

Eriksen sier vel ganske tydelig hva som skal skje. ACC kan ikke tømme kassa og caset i nåtid (ikke fortid) er sånn at de må holde igjen cash.
Frodon
I går kl 21:49 380

Mainstream trenger frisk kapital. Som jeg har guidet lenge, går de tom i 2025. Det meste du spør om, står i Q3 rapporten til AKH. Det kan du like gjerne bruke tid på å finne selv, istedenfor at jeg skal bruke min tid 😉

I Q3 2024 rapporten til AKH står det "AKH commitment to provide MRP shareholder loan, callable in January 2025". (Dette finner du også i åpningsinnlegget på denne tråden). Derfor tenker jeg at det haster for AKH å få bud i november, slik at de kan akseptere eventuelle bud før januar 2025.

Som sagt, leser du børs meldingen til ACC i april 2024 da de solgte innmaten, ser du at Eriksen sine utsagn ikke stemmer
Frodon
I går kl 21:51 376

Fra Lars i XI, og det er riktig, har sjekket det selv og ACC bekreftet også på mail til Lars at børs meldingen fortsatt er gjeldende

Øyvind Eriksen var ute med uttalelser i FA. "ACC må ha robusthet til å delta i den utviklingen og mulige verdiskapningen, samtidig som vi er opptatt av å være en forutsigbar og seriøs partner til SLB. Ved å tømme kassen ville vi risikert utvanning og forringelse av verdier ved eksempelvis fremtidige emisjoner, sier Eriksen."

Men i børsmeldingen fra ACC når transaksjonen med SLB ble meldt står det:

"The cooperation between ACC and SLB as shareholders of the combined business, will be governed by a shareholders' agreement. This will, inter alia, provide
for board representation and certain other governance and minority protection rights for ACC, for SLB to finance the realization of the business plan by
shareholder loans and for the possibility for ACC to sell its 20% stake in the combined business in the future»
Redigert i går kl 21:52 Du må logge inn for å svare
JahMason
I går kl 22:01 359

Hvis du har 5mrd RCF - syns du det haster da? Eller vil du bruke tiden for å få best mulig pris?
Og spørsmålet var: hva skjer hvis det ikke kommer bud over gjeld på Chile sol og vind? Siden du tenker det haster og AKH garanterer for usd 145mio. (Dette står jo i Q4 2023 - old news)

Ref ACC - børsmeldingen er fin og gjeldene den, slik alle avtaler er frem til de endres. En ny børsmelding i q1 og den er gjeldene.
Marketwatch
I går kl 22:04 353

Skal ACC fusjonere med seg selv? Bokført verdi av AKH sin aksjepost i Mainstream tilsvarer omtrent egenkapitalen i AKH. Dersom Mainstream viser seg å være verdiløs, blir bokført egenkapital i AKH kr 0. Eneste aktiva igjen med noe verdi av betydning vil da være eierposten AKH har i ACC. Da må det jo være bedre at AKH fusjoneres inn i morselskapet Aker Capital, så AKH kan få gjort opp gjelden.
Marketwatch
I går kl 22:19 325

Dersom man ser bort ifra at noen begår en kriminell handling og underslår verdiene i ACC, så burde jo kursen i ACC vært 50% høyere. Om de ikke deler ut alt i utbytte, men holder igjen noe til drift og fornuftige investeringer, så er jo verdiene der likevel!
I din opplisting av eiendeler i AKH ovenfor "glemmer" du å nevne at eierandelen i ACC er ca 60%. Kredittlinjen du nevner, er jo ikke en eiendel, men bare en mulighet til å ta opp mer gjeld. Hva med gjelden som er nå i AKH, går kontantene til å dekke deler av den? Jeg skal ikke forsverge at ikke Mainstream er verdt noe utover gjelden de har, det vil sikkert vise seg nokså snart dersom Chile aktiviteten selges.
Frodon
I går kl 22:25 321

Nå tror jeg du blander. Snakker du om at AKH kan trekke mer gjeld på sine lån? Hvorfor skal de det? AKH har kr 3 milliarder i cash.

Denne linjen sto IKKE i Q4 2023 og er ikke old news

« I Q3 2024 rapporten til AKH står det "AKH commitment to provide MRP shareholder loan, callable in January 2025".

Føler jeg allerede har skrevet dette nok ganger. Hvis Mainstream ikke får solgt eierandeler for å dekke opp gjelden sin, må AKH dekke opp inntil kr 1,4 milliarder av gjelden. Da går cash beholdningen til AKH ned til kr 1,6 milliarder. Men de har fortsatt kr 6,6 milliarder i gjeld.

AKH har forsøkt å selge Mainstream i ca 1,5 år nå. Det er nok ikke snakk om å få best mulig pris noe mer, hvis de legger opp til en bud runde

Ref ACC, CEO Eriksen i Aker sa noe annet enn det som sto i børs meldingen. Har til og med lagt ut ordrett hva som ble sagt og hva som står
Frodon
I går kl 22:29 320

Hvor får du dette ifra?

«Skal ACC fusjonere med seg selv?»

Ja, enig at fusjon med Aker også er en god mulighet, som jeg har gjort rede for mange ganger tidligere. Men de må fortsatt fusjonere inn ACC også, holder ikke med AKH, siden ACC er børs notert. Røkke pleier å gjøre det best for selskapet han har høyest eierandel 😉
JahMason
I dag kl 07:43 185

Så AKH med 3mrd cash, pluss 5mrd RCF må dekke 1.2mrd i et lån til Mainstream? Lån m/renter som Mainstream må betale tilbake.

Står for øvrig med liten skrift på s.13 i Q4 2023. Står også enda tydeligere 14.11.23 - børsmelding.
« Mainstream secures new corporate financing facility of up to USD 220 million from DNB, backed by shareholders»
Denne fasiliteten er for å dekke « Commitment by Mainstream of USD 145 million in new secured loans». Alt dette i november 2023 :)

Men spørsmålet er fortsatt: hva skjer hvis Mainstream ikke får solgt Chile over gjeld? Står det noe sted?

Frodon
I dag kl 07:50 176

Det ser ikke ut som du får med deg den nye linjen med januar 2025. Hvor ser du den i tidligere børs meldinger?

«I Q3 2024 rapporten til AKH står det "AKH commitment to provide MRP shareholder loan, callable in January 2025".
Frodon
I dag kl 07:51 174

Da har familien til Røkke gjort innsidekjøp i Aker selskap igjen. Men heller ikke nå er det i AKH. Hvorfor ikke det?

«Per Fritjof Eidsvig Røkke, sønn av Kjell Inge Røkke har kjøpt sine første aksjer i Aker BP»

https://www.finansavisen.no/finans/2024/11/18/8207631/rokkes-sonn-pa-handletur
Skalleknarp
I dag kl 08:28 130

Det er jo mange Aker eide selskaper å velge i, så det ene foran det andre behøver ikke være noen skjult agenda. Kanskje han kjøpte aksjer i Equinor eller Edda vind også...?
JahMason
I dag kl 08:29 127

MRP shareholder loan er jo den fasiliteten nevnt i nov 23 børsmeldingen. AKH backer sin andel.

Trodde du det var nytt eller ukjent?

Og hva skjer hvis det ikke kommer bud over gjeld i Chile? Du svarer ikke.
BOHICA
I dag kl 08:41 110

Stå på JahMason💪👍
Frodon
I dag kl 08:44 99

Er forskjell på å kjøpe aksjer i selskap du har innside posisjon i vs selskap du kun har offentlig kjent info i

Hvis han kjøpte aksjer i AKH og ingen av de andre Aker aksjene, hadde du tenkt at det var negativt for prisingen av AKH?
Frodon
I dag kl 08:50 84

Ja, kausjonistansvaret er meldt tidligere. At det nå blir gjeldene i januar 2025 er IKKE meldt før Q3 2024 rapporten

ACC har også meldt i Q3 2024 rapporten at det vil komme avklaring rundt cash beholdningen i Q1 2025, som IKKE er meldt tidligere

Jo, jeg har svart deg på det samme spm gjentatte ganger. Svaret står også i åpningsinnlegget på denne tråden. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Hvis du eier et hus til kr 5 mill og du har kr 10 mill i gjeld og du går med underskudd hver mnd inntekt/utgift, hvordan skal du få betalt gjelden din?

Av det jeg har skjønt på svaret ditt, skal du ta opp mer gjeld (euro 500 mill) for å betale den andre gjelden. Anbefaler deg å se noen episoder av luksusfellen, spesielt den Danske versjonen. Der har de fullt av slike case 🤣
Frodon
I dag kl 08:51 75

Da antar jeg at du heller ikke skjønner noe av dette?

Morsomt at du heier på han som lærer og ikke han som hjelper dere med svarene 😉

Alternativt kan dere også begynne å lese dere opp om selskapet selv. Ja, det tar tid, men kanskje det er bedre for deres fremtidige investeringer?