BCS inn i 2025 - veien videre.

ArntEgil
BCS I går kl 15:13 1150

Ny tråd, mer tidsriktig.
Redigert i går kl 18:30 Du må logge inn for å svare
ArntEgil
I går kl 15:20 1125

Erdna Invest
I dag kl 15:18 6
Enig. «Kill the short in bcs»
Oppretter du gruppen?
----

Ja, skal den ha hengelås tenker du ?
Erdna Invest
I går kl 15:47 1084

Da slipper man 3-åringen som maser om negative ting dagen lang
ArntEgil
I går kl 15:56 1070

Vi kan jo prøve, er egentlig ikke tilhenger av lås, men denne Kent lager bare støy.
De som ønsker inn, er bare å legge seg til.
ArntEgil
I går kl 17:31 993

rockpus
I dag kl 17:15 17

ArntEgil skrev
Du selv har jo tatt ditt tap, du var jo åpen om det, og er en voksen mann - du skulle og roe ned for..

Det er vel legitimt å ha interesse også for aksjer man har solgt seg ut fra? Jeg er fortsatt interessert i BCS og håper de lykkes. Mange leser tråder som dette som ledd i en prosess for å finne interessante investeringsobjekter. Da er det jo litt trist om det eneste de finner er slike krangler som har dominert her? Personlig har jeg fortsatt noe ledig kapital. Hadde jeg funnet info om BCS som ga meg ny tro på at en investering var verdt risikoen, så kunne jeg jo kjøpt meg inn igjen.

-------
Er vel bare å lese i vei da, alltid noen som ødelegger tråder og kun bruker denne plassen som tidsfordriv. Den dagen du får grunn til å kjøpe, har nok aksjen gått høyt før du skjønner hvorfor. Jeg har aldri vært i en aksje hvor så mye info er over haug og hammer som aldri burde vært det. Når først infoen jeg tror du venter på blir kjent, da har denne bikket 20 kr minst, kanskje 50 og. Du husker sikkert hvor fort det gikk fra 16-18 kr til 82 tidligere.
ArntEgil
I går kl 17:52 959

upsidedown
I dag kl 17:46 11
Har fulgt med på handelen i BCS et par dager og inntrykket er rufsete.

Det er aktører som løfter kursen med «russiske» prosenter med mikkemusposter.

I verste fall jobbes det med å sette en ny short. I beste fall er det fortsatt noen som jobber aktivt med å ta ned posisjonen.

Aktiv short av betydning, som jobbet med inndekning, ville ha gjort motsatt av det handelsbildet viser per nå. De ville også ha tilført volum i aksjen.

-----------------

Bare tull, ingenting som skiller seg ut i dag, eller siste uker. Dette er og forblir algoritmer som herjer.
ArntEgil
I går kl 18:32 920

Hatt meg en spasertur, og tenker at hengelås tråd ikke er noe jeg står for. Så åpner opp.
Noen som kjenner til en "Jan Morten Sørensen"- i disse trådene ?

ArntEgil
I går kl 18:34 909

Nå har jo GreenL sagt 500,- og det er vel ikke urealistisk om de får ting til.
Uansett, jeg er fornøyd med 50,- også - så da blir vel kjøp 3-4 kr helt uvesentlig, når man har opsjoner på 10,- kr og kan gjøre 5 eller 50 gangern fra opsjonskurs. Dette har Løke selv skrevet til meg i sms. De som kan bruke en kalkis, og ser potensialet, skjønner også dette.
Bilentusiasten
I går kl 21:28 800

BCS er nå nær ATL og verdsettes til under EK. Det er klart, teknologien og mulighetene BCS besitter er ikke verdsatt til noe, pr. dags dato. Kurs rundt kr. 4 nå og verdt under kr. 200 mill. Skal ikke store nyhetene til nå, før kursen eksploderer. En digresjon: husker Polight for noen år siden.. Kursen lå på kr. 29, sank helt ned til rundt kr. 10-15. Så steg kursen til litt over kr. 200, på kort tid! Batteriprodusentbransjen er full av penger og fremtidstro, og produktet til BCS er bra og miljøvennlig, slik at de er attraktive også som oppkjøpskandidat. Må bare få istand noen gode avtaler først, som viser penger inn, da blir det kurs på langt høyere nivåer. Nedsiden er minimal.
Redigert i går kl 21:29 Du må logge inn for å svare
Erdna Invest
I går kl 21:42 785

Viktig med fyfo for å holde hodet og kroppen i gang.
La oss ikke svare på meldinger med dårlige holdninger. Helt ok med kritiske spm, men svada kan gjerne besvares med stillhet.

Hvorfor navnet?
Erdna Invest
I går kl 21:45 773

Helt sant. Skal ikke mye til før kursen går 3-5X på gode nyheter.
ArntEgil
I går kl 21:49 754

Lurte bare litt på det navnet, kanskje en av skribentene i dag har mer info om karen? Trader ?
Erdna Invest
I går kl 21:52 740

Eier 50k aksjer, så burde ha troen på selskapet hvertfall
ArntEgil
I går kl 21:56 728

Da bør man skrive som om en har troen og 😅
skadi
I går kl 22:55 640

En må har tro på selskap for å satse 200 k?
Erdna Invest
I går kl 23:02 630

Ja er du ikke enig?
Kommer selvfølgelig an på hvor mye kapital han har generelt, men 200 k er en liten slant det. Blir fort 1 mill med litt fomo 😄
ArntEgil
I dag kl 09:08 477

Helt korrekt. Fomo kommer.
ArntEgil
I dag kl 09:50 418

Opp 13% på ingen news. Tenk så potent dette blir med den news som kommer.
Mammon
I dag kl 09:54 406

seff 300kr kan få kursen opp 13% haha

skifteretten neste år.
odd på jakt etter ny jobb fra hytta si lol
rip ;(
Erdna Invest
I dag kl 09:55 406

Kan du gi forumet et lite hint om News som er på vei?
solb
I dag kl 10:00 397

Håper inderlig at de store nyhetene kommer like fort som "jula på kjerrringa" på disse svartmalerne vi har blant oss. Det ville vært storartet hvis de ikke rakk å få tak i en eneste aksje!
Erdna Invest
I dag kl 10:08 379

Når støtteordningene kommer tett opp mot nye fremskritt/avtaler blir det nok «stille i fjøset».

Den som lever får se og den som er investert får le.
Mammon
I dag kl 10:10 373

dere får planlegge søksmålet mot sagmo som har lurt dere trill rundt ala trevor milton

kanskje dere får igjen penga da :)
ArntEgil
I dag kl 10:16 300

Mammon og Kent har nok samme mor, og samme genetikk - kronisk negativ, og liker når andre har det "vondt".
Det får vi bare leve med. Og glede oss over at en dag er vi nærmere Bankid signert forum, og da blir dette en mer trivelig plass.

ArntEgil
I dag kl 11:26 232

Nsxnsx skrev Innlegget er slettet
Jeg har begrunnet mine advarsler saklig. Og fått rett hele veien ned der fra 50+. Mer er det ikke å si. Det er godt bevist.
upsidedown
I dag kl 11:30 222

Hvis BCS skal utløse støtte i Norge/EU så foreligger det en plan om bygging av fabrikk og hvordan det skal finansieres.

Kommer ikke penger med å true om oppkjøp av kinesere…
Nsxnsx
I dag kl 12:04 153

Her var det snakk om at man(du) kristiserte andre for å nyte andres ulykke og da var det på sin plass og nevne at av og til må man seg seg selv i speilet.

Mer er det ikke å si om den saken.
upsidedown
I dag kl 12:08 145

Det er like godt bevist at BCS har falt fra 82 til rundt 4. Og du har vært med under ulike nick hele veien selv om stien var kranset med røde flagg..SameShitt😉
upsidedown
I dag kl 12:43 78

Siden ingen her ser ut til å følge med det som skjer utenom forumet kan jeg trolig avsløre hvem som leker med kursen. JP Morgan solgte litt på siste oppdatering etter å ha sittet stille siden september da de halverte posten.

De har fortsatt over 750k igjen om de har besluttet å tømme seg. De ligger per nå på 8. plass.

Vi får gi dem noen dager før man drar bastante konklusjoner. Historikken tyder på at de gamblet på fast fisk med Huchems og halverte da bindende avtale uteble.
ArntEgil
I dag kl 13:10 36

Vi har rikelig med lister på daglig basis. Gratulerer for å ha oppdaget noe vi har visst om manipulering i flere år. JPM, Nord et og en rekke «hus».
upsidedown
I dag kl 13:14 26

JPM kjøpte posten til Nordea utenfor børs?
ArntEgil
I dag kl 13:21 14

Du får ingen gratis info av meg. Jeg har komplette lister tilbake til 2021.
ArntEgil
I dag kl 13:25 8

Forskjellen er at jeg satt short 50,- og sa 10,-
På 20,- satt jeg kursmål 5,- med utallige innlegg. Er Upsidedown mann nok, kan han bekrefte det. Så på 10 satt jeg kursmål 1 kr.

Hele veien ned begrunnet jeg med marginer og fallende marked og mange ganger snakket jeg om at Baden hadde skjelett i skapene.

Jeg godter meg ikke. Er innvestert, men folk som valgte å høre på 🔨 og idioterklærte meg, de har jeg ikke mye sympati med.

Forskjellen i BCS er at Sagmo og Odd ikke holder guidingen. Kan ikke se at dere har advart mot det.