BCS inn i 2025 - veien videre.
-
«
- 1
- 2 »
Molbre
I går kl 14:29
1048
Odd ryddig?? Han har ved flere anledninger bommet kraftig på guidingen. Senest på Q1 rapporten i mai, hvor han sa at mye burde vært avgjort med tanke på tekniske specs og kontrakter i løpet av november. Nok en gang virker det ikke som vi er i nærheten, en er ikke ryddig når man stadig utsetter ting, det klarer alle. Det kalles dårlig håndverk eller ledelse.
upsidedown
I går kl 14:45
1026
Det kan jeg ikke bekrefte. Upsidedown var i klinsj med Hammer rundt 40, da jeg påpekte at VOW hadde tegnet et stygt SHS med betydelig nedside. Hvilket nick opererte du med på 50?
upsidedown
I går kl 14:52
1010
Han kunne selvsagt ha sagt som punkt 1. på dagsorden at festen er avlyst til 2025. Det er håpløst å skyte på pianisten fordi pianoet var stemt helt ut av register av Sagmo & Co.
Nsxnsx
I går kl 14:52
1009
Ok, da får vi være enige om at det ikke er greit å kose seg med andres ulykke.
Så til BCS.....hvorfor er interessen så laber på kurs 3,5 til 4 ?? Omstning på 25.000 aksjer ish er jo ikke betryggende akkurat...
Så til BCS.....hvorfor er interessen så laber på kurs 3,5 til 4 ?? Omstning på 25.000 aksjer ish er jo ikke betryggende akkurat...
ArntEgil
I går kl 15:07
982
Sier det ikke mer om at salgslysten er borte da? Dette er bare aksjer som byttes mellom algoer. Når kursen kjøres noe opp, så kjøpes det tilbake, og summen netto avgjør gevinst eller tap. Dette er for komplisert til at hvermansen skal forstå, det ser man åpenbart på denne opp ned figuren.
Odd har nok trodd via sine at ting var mer i rute. Det de jobber med kunne tatt 3 mnd, det vet alle, men og noe lengre tid. Odd, Løke og Skansen har personlig ovenfor meg sagt at man skal ta det med ro, og at aksjonærverdier kommer. Ikke stress. Når man ser at familien rundt topp 3 kjøper, da vet man nok. I tillegg til andre forhold. Vi er der vi er pga få kjøpere, mange truseskvettere, og manipulering i aksjen. Nyheter sender denne mange ganger opp når de først kommer. Det mener jeg å ha en god indikasjon på når nå.
Odd har nok trodd via sine at ting var mer i rute. Det de jobber med kunne tatt 3 mnd, det vet alle, men og noe lengre tid. Odd, Løke og Skansen har personlig ovenfor meg sagt at man skal ta det med ro, og at aksjonærverdier kommer. Ikke stress. Når man ser at familien rundt topp 3 kjøper, da vet man nok. I tillegg til andre forhold. Vi er der vi er pga få kjøpere, mange truseskvettere, og manipulering i aksjen. Nyheter sender denne mange ganger opp når de først kommer. Det mener jeg å ha en god indikasjon på når nå.
ArntEgil
I går kl 15:30
942
Du får høre med han.
Bedre det enn det han havnet ut for med parykk fra dagens BA:
https://www.ba.no/hevder-seg-lurt-av-mann-i-forkledning-det-var-parykk-sminke-og-hele-pakken/s/5-8-2813871
Bedre det enn det han havnet ut for med parykk fra dagens BA:
https://www.ba.no/hevder-seg-lurt-av-mann-i-forkledning-det-var-parykk-sminke-og-hele-pakken/s/5-8-2813871
Redigert i går kl 15:31
Du må logge inn for å svare
upsidedown
I går kl 15:30
941
Til noe mer matnyttig. De som ønsker seg ut er i en desperat posisjon da kjøpersiden er tørket vekk. Hadde vært fornuftig av Awilco og lagt en «bjelke» på 3,50 og fått snittet ned samtidig som markedet fikk et signal..
ArntEgil
I går kl 15:33
937
Awilco har svart på dette. De har så mye dem kan ha iht GF mandat i enkeltaksje. Følg med, så slipper du å få slike "bessewisser svar"
Molbre
I går kl 15:40
917
Dette var tross alt over ett år etter at Odd overtok, poenget er at Odd ikke hadde lært.
Om det er Husby eller andre som hadde gitt han info, bryr jeg meg lite om Odd er leder og har ansvaret!
Om det er Husby eller andre som hadde gitt han info, bryr jeg meg lite om Odd er leder og har ansvaret!
upsidedown
I går kl 15:52
888
Awilhelmsen har 18,85 prosent i Cambi. Regner med at det også er sanksjonert av GF…
al-tei
I går kl 15:53
886
Rita Glenne er CTO for tiden, hvor lenge hu har vært dette for Husby kjenner jeg ikke til. Vet heller ikke hvorfor det er slik.
ArntEgil
I går kl 16:00
876
Du må huske at 18,85% i ett selskap vs annet ikke har samme kroneverdi. Alle fakta preller av deg, du får sjekke selv da. De har en IR.
upsidedown
I går kl 17:37
786
De satset i sin tid godt over 600 millioner i Cambi for 18,85 prosent. Om vi legger til grunn at de kjøpte hele potten fra «guttaboys» i emisjonen er de ikke i nærheten. Men det gjorde de ikke så vidt jeg husker.
Da står vi tilbake med spørsmålet. Hvorfor øker ikke Awilco i BCS. De er kjent for å gå mot strømmen når det gjelder og har en solid trackrekord når penger kan plukkes opp av gata. Og fullmakten kunne ha vært ordnet på GF i 2023 og 2024.
Da står vi tilbake med spørsmålet. Hvorfor øker ikke Awilco i BCS. De er kjent for å gå mot strømmen når det gjelder og har en solid trackrekord når penger kan plukkes opp av gata. Og fullmakten kunne ha vært ordnet på GF i 2023 og 2024.
ArntEgil
I går kl 17:48
766
Hvorfor selger de ikke om alt håp er ute ? Jeg er sikker på at ØSS tar hele posten som blokksalg 1 kr hvor han kan dumpe resten i markedet 2-3 kr dagene etter. 300% det.
upsidedown
I går kl 18:08
737
Svaret kan være et annet. Dere presenterer rykter om tilskudd og hvis de søker tilskudd må de ha en plan for noe som skal realiseres innenfor EU/ Norge.
Går ut fra at ingen her tror et tilskudd kommer uten motytelser?
Går ut fra at ingen her tror et tilskudd kommer uten motytelser?
ArntEgil
I går kl 18:29
701
Får dem noen av disse, utgjør EK pr aksje fort 50 kroner.
Forskningsrådet kommer vel først.
Forskningsrådet kommer vel først.
ArntEgil
I går kl 20:37
571
Jeg gir ingen slik info på disse sidene ! Ikke alt man øbsker å ha skriftlig som kan brukes mot meg eller andre senere. Som du sikkert forstår så er det litt info som sirkulerer som gjerne ikke skulle sirkulert.
upsidedown
I går kl 23:21
424
JPM reduserte mandag med 42823. Dette kan bli en lang november for de som venter på raske penger om de ikke besinner seg…
ArntEgil
I dag kl 05:47
346
De har økt og redusert ukentlig i flere år. Du prøver febrilsk å finne skremsel virker det som 🤣
Nsxnsx
I dag kl 09:05
223
Kommer vi over 150.000,- i omsetning i dag tro ? :) :) :) heggs-du som trader for nær milliarden, kan ikke du løfte litt ?
Bare for en ...skal vi si 5-10 mill i dag, da hadde vi vel fort hatt en kurs på nærmer 10,- :)
Bare for en ...skal vi si 5-10 mill i dag, da hadde vi vel fort hatt en kurs på nærmer 10,- :)
ArntEgil
I dag kl 09:35
178
Trader ikke for slike summer lengre. Flere år siden. Leser og forstår du like dårlig som Kent ? Slike summer kommer ikke før DNB og EQNR med børsene har krakket ned mot 100 lappen. Da er risk/reward forenelig med slike summer.
BCS har jeg såpass aksjer i at jeg hadde brukt mange dager på å komme ut. Så du vil neppe at jeg trader den😅
Hvordag går det med Vow ? Bør jeg løse inn shorten på 1 krone ? Eller 50 øre ? Dekke meg i emisjonen ?
BCS har jeg såpass aksjer i at jeg hadde brukt mange dager på å komme ut. Så du vil neppe at jeg trader den😅
Hvordag går det med Vow ? Bør jeg løse inn shorten på 1 krone ? Eller 50 øre ? Dekke meg i emisjonen ?
CarbonKent
I dag kl 09:35
177
Her treffer du godt! :-) Hadde Heggs hatt skikkelig trua og penger på bok så hadde han vel kjøpt litt på disse nivåene ja. Dessverre har han det mest i kjeften.
ArntEgil
I dag kl 10:09
139
Kent skulle holde seg unna ny tråd. Klarte du ikke det ?
Nok penger i BCS 😅
Nok penger i BCS 😅
Mammon
I dag kl 10:15
125
heggs hausser for så å dumpe søpla asap til sauene hehe
trenger ikke være smart for å skjønne at neste er kroken på døra her LOL
trenger ikke være smart for å skjønne at neste er kroken på døra her LOL
Nsxnsx
I dag kl 10:42
80
Er nesten ute av Vow så følger ikke så godt med lenger, ergo kan jeg ikke gi deg råd om det :) Men at du har en stor short som du har inngått på 50+ og som du fremdeles sitter på nå etter at vi er falt til 2,5,- er jeg litt tvilende til.....men om så er tilfelle....gratulerer med det :)
-
«
- 1
- 2 »