BCS inn i 2025 - veien videre.

ArntEgil
BCS 12.11.2024 kl 15:13 5237

Ny tråd, mer tidsriktig.
Redigert 12.11.2024 kl 18:30 Du må logge inn for å svare
Molbre
15.11.2024 kl 12:06 1547

Hvis du gidder å lese teksten så ser du at 60% av kostnaden for ett batteri er kobolt og litium er de som kommer til å gå kraftig ned i pris. Så kommer nok produktet til BCS å gå ned i pris, men stupe?? Dette er jo og en spådom, ikke fakta. Hvor ofte treffer disse såkalt ekspertene på sine spådommer?
MacT
15.11.2024 kl 12:22 1522

Jp Morgan se tok over hele porteføljen til nordea. Trodde du hadde full kontroll jeg🤷🏼‍♂️😅
Redigert 15.11.2024 kl 12:22 Du må logge inn for å svare
upsidedown
15.11.2024 kl 12:38 1499

Vet du hva de betalte for aksjene?

Mandag 23. september var det nesten ikke registrert handel over børs, så forklar oss «uopplyste» hvordan dette foregikk og hvor mye penger som skiftet hender.
Redigert 15.11.2024 kl 13:08 Du må logge inn for å svare
rockpus
15.11.2024 kl 13:19 1440

At batteriprisene synker er kun en fordel! Da blir det mye lettere å få solgt elbiler og volumet på batteriproduksjonen vil stige kraftig! På lang sikt er høyt volum bedre enn høye priser.
upsidedown
15.11.2024 kl 15:07 1350

Du har helt rett!
Med større volum vil etterspørselen etter CNT øke. Erstatter lim og minker vekt. Så det er flere fordeler med CNT i bygging av batterier.

https://www.azonano.com/article.aspx?ArticleID=6753

«The self-supporting nature of CNT paper offers inherent strength and stability without requiring adhesion, making it viable for flexible devices and enhancing electrode-specific capacity.4»
Redigert 15.11.2024 kl 15:18 Du må logge inn for å svare
ArntEgil
I går kl 10:52 1119

Djuice info fra Bergen Næringsråds «middag» i går.
Mandag legger jeg meg i ordreboka på en anseelig sum aksjer. Penger på gata nå 😅
MacT
I går kl 11:59 1075

Begynner det å skje ting?
ArntEgil
I går kl 12:07 1065

Når som helst ja. 💥
vulgata
I går kl 12:50 1023

Hva er Bergen Næringsråd?

Vi løfter og inspirerer!
Bergen Næringsråd er den største medlemsorganisasjonen for næringslivet i Bergensregionen med over 4500 medlemmer. Vi representerer til sammen over 150.000 arbeidstakere.

Kontakt oss
Hva gjør vi?
Brobygger
Vi bygger broer mellom bedrifter, politikk, forvaltning og forskning

Sikrer vekstvilkår
Vi bidrar til å sikre gode vekstvilkår for næringslivet på Vestlandet

Nettverk
Bergen Næringsråd er det største nettverket for næringslivet på Vestlandet

Talerør
Vi er våre medlemmers talerør og fremmer næringslivets interesser politisk

Hvordan gjør vi dette?
Bergen Næringsråd representerer over 150.000 arbeidstakere. Det gir oss styrke og gjennomslagskraft som lobbyorganisasjon. Vi er ukentlig i kontakt med lokale og sentrale politikere om utfordringer som våre medlemsbedrifter har. Vi gjennomfører regelmessige kartlegginger av bedriftenes behov.

Vi jobber også kontinuerlig med å skape aktivitet i regionen vår og øke regionens attraktivitet for at unge mennesker skal bosette seg og ønske å jobbe her.
ArntEgil
I går kl 13:21 986

Der var justisminister, Statsministeren, Erna - og svært mange fra næringslivet, inkl BCS «relaterte».
vulgata
I går kl 13:28 978

Hva er dine forventninger i kjølvannet av dette eventet?
upsidedown
I går kl 14:17 929

Garantert skyhøye😅
ArntEgil
I går kl 14:18 928

Jeg lar ikke Kent få noe gratis info fra meg. Men jeg velger å kjøpe mer ja.
Erdna Invest
I går kl 15:37 861

Kjente det våknet litt fomo inni meg nå. Men har heldigvis en liten bunke aksjer som koser seg i VPS
CarbonKent
I går kl 17:03 782

Selvsagt ble det Fomo nå, akkurat det Heggs vil. Han besitter ingen info vi ikke besitter. Han var heller ikke på noe middag med regjeringen og Erna i går. Heggs er bare en stor scam. Heggs nicket var aktivt fra mai til oktober når han byttet til Arnt. Han byttet fordi han hadde pisset i buksen for lenge og ikke lenger ønsket å bli knyttet til tidligere påstander. For eksempel har Heggs hevdet å vite mer enn andre lenge og at kursen skulle gå 10X før jul. Ikke lytt til denne hauseren!
Redigert i går kl 17:04 Du må logge inn for å svare
Erdna Invest
I går kl 17:07 776

Fortsatt lengetil jul:)
Erna er glad i BCS, det vet vi alle
upsidedown
I går kl 17:34 737

Begge JPM kontoene på topp 50 har rørt seg siste uke. Ser ut som de varmer opp i håp om masse FOMO rundt Lille Lungegårdsvannet i dagene som kommer.
ArntEgil
I går kl 17:38 731

Elsker å se Kent så furten. Jeg har faktisk dette dokimentert 🤩
Ikke_viktig
I går kl 17:45 717

Det er veldig lite interessant å lese på disse trådene. Bare drittkasting og tull og tøys. Har dere ikke noe bedre å komme med, er det da ikke bare å holde kjeft?

Hilsen 50K+
ArntEgil
I går kl 19:13 650

Jeg er neste 100k+ - og har kontakter godt inn i BCS og kontakter som har kontakter.
Det er nok flere her som kjenner meg og vet at dette stemmer, de har fått info tidligere. Det er ikke alt man skal si, og kan si - men jeg er optimist og har sett det jeg har sett. Så får Kent bare tro det han vil, for vi alle skjønner jo at han bruker hersketeknikker for å få meg til å røpe hva dette er, men det er jo nyttesløst selvsagt. Kent får bare lure.......
MacT
I går kl 19:39 616

Jp Morgan se er en depotkonto for Nordea avkastning da de fusjonerte med et annet Nordea fond.
Så de betalte ingenting. Men usikker på hvordan det der fungerer.
upsidedown
I går kl 20:27 567

Vi finner ut etter hvert. Merket meg bare at JPM kom inn i september med to kontoer på topp 50 og inntil forrige uke hadde det ikke vært bevegelse på noen av dem. Nordea kjøpte seg inn tett under 30 og hadde redusert litt i tiden før JPM overtok.

BCS signaliserer gjennom de to siste LOIene at eventuell produksjon skal skje i Norge. Det kan bety at det er noe i ryktene om at de søker tilskudd som delfinansiering av fabrikk.

Husker du hva kostnadsoverslaget var for Høyanger?
CarbonKent
I går kl 20:47 544

Jeg er overhodet ikke interessert i svadaet ditt for du vet ingenting. Nå må du slutte med lystløgnene dine! Mange som åpenbart tror på deg, sånn sett er du årsaken til tap og elendighet.
Erdna Invest
I går kl 20:51 541

Igjen…. Den som lever får se og investorer vil le
ArntEgil
I dag kl 09:10 352

Han skrev selv for en tid siden, under sitt deaktiverte nick, at han hadde hatt konfirmasjon samme år, og bestefaren anbefalte han å sette pengene i aksjer. Tror det var 15k han skrev han hadde satt i BCS på 15,40, så han hadde ca 1000 aksjer. Disse satt han med hele veien nedover til 3,505 som du sikkert selv så han solgte på, SL - hvorpå han skulle kjøpe igjen på 1 kr. Heggs skrev om litt avtaler og slikt som var på vei, noe som stemte, to avtaler med LOI og forlengelse Huchem, samt en tredje ting som enda ikke er kjent, gjorde at kursen gikk fra 3,505 til 8,40. Etter dette ble han som vi sier i Bergen; "Tylen".

Dette er forklaringen, og det var nok surt for han å tape nesten alle konfepengene. Leser man mellom linjene, gikk han inn igjen med smulene på 7,50 og nå igjen kastet kortene på 3,50. Derfor plages vi med han, regelrett hevngjerrig.

Raus som jeg er, så skal jeg si deg Kent at dersom vår felles venn, Greenlook får rett - 500,- kr aksjen - så skal jeg gi deg disse 15k via Moneygram anonymt.
Redigert i dag kl 09:12 Du må logge inn for å svare
CarbonKent
I dag kl 17:30 161

Jeg sitter med 80k aksjer her.
CarbonKent
I dag kl 17:32 157

Hvis den går til 500 kr blir det mange nyrike i Bergen og omegn ja. Jeg tar til takke med 15 kr
Erdna Invest
I dag kl 18:45 95

Kan vi bytte navn på gruppen? «Aksjeflex»
Neida, men bra dere alle eier ei litta slant:)

Blir spennende med ny uke. Kanskje Arnte’n sin nyhet kommer til offentligheten? Erna tar oss til nye høyder når hun på ny blir valgt til statsminister i 2025.
upsidedown
I dag kl 18:59 74

Hvis BCS har intensjoner om å bygge fabrikk i løpet av 2025 snakker vi om investering på ca 390 mill hvis kalkylen for Høyanger legges til grunn og justerer for en prisstigning på 20 prosent fra 2022.

Ved utgangen av 2024 vil cash beholdningen være ca 170 millioner.

Det gir et kapitalbehov på 220 mill + forbruk i byggetiden - eventuell støtte.
Redigert i dag kl 19:03 Du må logge inn for å svare
CarbonKent
I dag kl 19:52 34

Fabrikkplanene ble skrinlagt. Det var heller aldri snakk om å bygge fabrikk, det var snakk om å leie lokaler. Jeg er mildt sagt oppdatert på Høyanger.
upsidedown
I dag kl 20:10 9

Riktig. Første plan var å bygge i Mosjøen, så skiftet de til Høyanger fordi de sparte kostnadene til eget bygg. Kalkylen ble da 325 mill i 2022.