BCS inn i 2025 - veien videre.
upsidedown
I går kl 23:25
81
Erdna Invest skrev En på 114 k aksjer i kjøp i dag. DnB meglerkonto innland 👍
JPM solgte dem utenfor børs til DNB. Bare drøyt 3k omsatt over børs fredag.
ArntEgil
I går kl 09:15
404
Ja får se om vi finner en måte hvor man er noenlunde anonym.
Jøtuls, jeg er spent på det der - skal se hvordan vi kan få utvekslet noe info.
Jøtuls, jeg er spent på det der - skal se hvordan vi kan få utvekslet noe info.
vulgata
18.11.2024 kl 19:11
762
Mr. Carbon har sikkert aksjer plassert i Nordnet IKZ konto, da går de under Nordnet Livsforsikring.
Kent, er det BCS som har inspirert navnevalget ditt?
Har sittet som "stille" investor i lenger tid, vært med høyt og lavt, men ikke mistet troen på gjengen.
Det er alltid noen som kjenner noen, som kjenner noen - og da kan enkelt informasjon nå ut, til blant annet ArntEgil - så dette velger jeg å tro på.
Kent, er det BCS som har inspirert navnevalget ditt?
Har sittet som "stille" investor i lenger tid, vært med høyt og lavt, men ikke mistet troen på gjengen.
Det er alltid noen som kjenner noen, som kjenner noen - og da kan enkelt informasjon nå ut, til blant annet ArntEgil - så dette velger jeg å tro på.
ArntEgil
18.11.2024 kl 17:44
835
Kent, jeg min deal står ved lag.
Du tolker alt i at når jeg har noe info, så betyr det at det neste dag skal komme en NEWSWEB melding, hvor har du fått denne ideen fra ?
Du tror ikke at det jeg har fått sett, og info om, kan dreie seg om andre ting? Må alt dreie seg om at de skal melde ut noe, innen timer, dager for at det skal være info verdt å besitte og akkumulere på den ?
Du virker ikke å ha noe særlig erfaring på børs, infoflyt, hvilken info som er gull verdt å ha nyss i etc. Vi er for å si det sånn inne på oppløssiden, og det kan være veldig nyttig å akkumulere på disse nivåene. Vi er under cash nivå på kurs, og ting går meget bra på Flesland om dagen.......
De rette folkene har trua, og de sitter - og de snakker forsiktig med de rette folka.
En som lystløgner, er en som ikke eier BCS aksjer og skryter på seg 80k aksjer. Fikk hele aksjonærlisten for BCS i dag, ned på nivå til de som har 1000 eller mer, og Kent er ikke på disse listene. De som ligger mellom 60-104k er folk man vet hvem er.
Du tolker alt i at når jeg har noe info, så betyr det at det neste dag skal komme en NEWSWEB melding, hvor har du fått denne ideen fra ?
Du tror ikke at det jeg har fått sett, og info om, kan dreie seg om andre ting? Må alt dreie seg om at de skal melde ut noe, innen timer, dager for at det skal være info verdt å besitte og akkumulere på den ?
Du virker ikke å ha noe særlig erfaring på børs, infoflyt, hvilken info som er gull verdt å ha nyss i etc. Vi er for å si det sånn inne på oppløssiden, og det kan være veldig nyttig å akkumulere på disse nivåene. Vi er under cash nivå på kurs, og ting går meget bra på Flesland om dagen.......
De rette folkene har trua, og de sitter - og de snakker forsiktig med de rette folka.
En som lystløgner, er en som ikke eier BCS aksjer og skryter på seg 80k aksjer. Fikk hele aksjonærlisten for BCS i dag, ned på nivå til de som har 1000 eller mer, og Kent er ikke på disse listene. De som ligger mellom 60-104k er folk man vet hvem er.
CarbonKent
18.11.2024 kl 13:27
989
Ja er det ikke rart når TS har lovet oss noe helt annet? Tipper det var han som solgte på 3,76 i dag.
Erdna Invest
18.11.2024 kl 09:32
1184
Du trenger ikke gjenta deg selv hele tiden lille venn:)
Vi har hørt ditt standpunkt ang. Arnt/hegg. Det går fint, vi hører deg også.
Vi har hørt ditt standpunkt ang. Arnt/hegg. Det går fint, vi hører deg også.
CarbonKent
18.11.2024 kl 09:22
1206
Stillstand. Lite som tyder på at det er store nyheter på gang slik Heggs påstår. Ikke la dere lure av denne lystløgneren.
Erdna Invest
18.11.2024 kl 07:26
755
Vi må nok ha med «befolkningen» for å se en heftig kursoppgang.
Blir spennende å se når BCS slipper news som fyrer raketten og skaper fomo. 3-4X på en dag er ikke umulig, det har vi sett i aksjemarkedet før.
Lykke til med handels-dagen i bcs mm..
Blir spennende å se når BCS slipper news som fyrer raketten og skaper fomo. 3-4X på en dag er ikke umulig, det har vi sett i aksjemarkedet før.
Lykke til med handels-dagen i bcs mm..
ArntEgil
18.11.2024 kl 07:20
760
Volum får du når BCS melder kursdrivende news. Da gjelder det å sitte inne, første klasse, og se på Kent som fevbrilsk løpet etter toget, eller ordreboka, og stadig må flytte ordrenr sine opp.
Han prøver først 20,- den dundrer opp, han prøver 30,- ingen fyll, oppover går det mens han gnier seg, til slutt får han noe på 55,- kr første dagen. Trangt får en ny betydning.
Han prøver først 20,- den dundrer opp, han prøver 30,- ingen fyll, oppover går det mens han gnier seg, til slutt får han noe på 55,- kr første dagen. Trangt får en ny betydning.
Nsxnsx
18.11.2024 kl 07:05
778
Skal bli spennende å se om vi får noe volum da....har jo vært ikke eksisterende siste tiden 1🤣🤣
Solid State
18.11.2024 kl 06:41
798
Vi stoler på deg HeggsArntEgil og sitter i ro event. Kjøper mer.
Mvh gammer’n med 70k+
Mvh gammer’n med 70k+
ArntEgil
18.11.2024 kl 05:30
839
CarbonKent skrev Jeg sitter med 80k aksjer her.
Du eier ingen BCS aksjer. Det er brennsikkert.
M79
17.11.2024 kl 21:05
995
CarbonKent skrev Jeg sitter med 80k aksjer her.
Noe som ikke stemme helt her… hvis du eier 80k aksje som du sier hvorfor snakke du ned aksjen ??🧐🤔 jeg er meget sikkert på at du ikke har et nål i BCS.. tatt tapet og solgt deg ut ? I såfall du er ikke alene om det, mange mange her sitter med enormt papirtapog ser lys i enden av tunellen, men man snakker ikke ned aksjen.. minste konkret avtale setter fyr på aksjen. BOOM
upsidedown
17.11.2024 kl 20:28
1039
Høyanger
Financing
The Board estimates total project capex of NOK 325m to reach 160tons annual capacity, excluding working capital at start-up. The main capex for the project will be production and separation equipment. The lay-out with independent production lines also provides the company timing and capital flexibility, if required. At the end of Q1 2022 the company had NOK 335 million in cash on hand, zero debt and 93% equity ratio. A significant part of the capex will occur in 2023, hence the Board considers the company to be well capitalized to start the construction of the first factory. The Board will evaluate all funding opportunities available going forward, including soft funding, customer prepayments, debt and equity.
Financing
The Board estimates total project capex of NOK 325m to reach 160tons annual capacity, excluding working capital at start-up. The main capex for the project will be production and separation equipment. The lay-out with independent production lines also provides the company timing and capital flexibility, if required. At the end of Q1 2022 the company had NOK 335 million in cash on hand, zero debt and 93% equity ratio. A significant part of the capex will occur in 2023, hence the Board considers the company to be well capitalized to start the construction of the first factory. The Board will evaluate all funding opportunities available going forward, including soft funding, customer prepayments, debt and equity.
upsidedown
17.11.2024 kl 20:10
1065
Riktig. Første plan var å bygge i Mosjøen, så skiftet de til Høyanger fordi de sparte kostnadene til eget bygg. Kalkylen ble da 325 mill i 2022.
CarbonKent
17.11.2024 kl 19:52
1090
Fabrikkplanene ble skrinlagt. Det var heller aldri snakk om å bygge fabrikk, det var snakk om å leie lokaler. Jeg er mildt sagt oppdatert på Høyanger.
upsidedown
17.11.2024 kl 18:59
1129
Hvis BCS har intensjoner om å bygge fabrikk i løpet av 2025 snakker vi om investering på ca 390 mill hvis kalkylen for Høyanger legges til grunn og justeres for en prisstigning på 20 prosent fra 2022.
Ved utgangen av 2024 vil cash beholdningen være ca 170 millioner.
Det gir et kapitalbehov på 220 mill + forbruk i byggetiden - eventuell støtte.
Ved utgangen av 2024 vil cash beholdningen være ca 170 millioner.
Det gir et kapitalbehov på 220 mill + forbruk i byggetiden - eventuell støtte.
Redigert 17.11.2024 kl 21:49
Du må logge inn for å svare
Erdna Invest
17.11.2024 kl 18:45
1149
Kan vi bytte navn på gruppen? «Aksjeflex»
Neida, men bra dere alle eier ei litta slant:)
Blir spennende med ny uke. Kanskje Arnte’n sin nyhet kommer til offentligheten? Erna tar oss til nye høyder når hun på ny blir valgt til statsminister i 2025.
Neida, men bra dere alle eier ei litta slant:)
Blir spennende med ny uke. Kanskje Arnte’n sin nyhet kommer til offentligheten? Erna tar oss til nye høyder når hun på ny blir valgt til statsminister i 2025.
CarbonKent
17.11.2024 kl 17:32
1211
Hvis den går til 500 kr blir det mange nyrike i Bergen og omegn ja. Jeg tar til takke med 15 kr
CarbonKent
17.11.2024 kl 17:30
1217
MacT skrev Hvorfor orker du å bruke så mye tid her?
Jeg sitter med 80k aksjer her.
ArntEgil
17.11.2024 kl 09:10
1409
MacT skrev Hvorfor orker du å bruke så mye tid her?
Han skrev selv for en tid siden, under sitt deaktiverte nick, at han hadde hatt konfirmasjon samme år, og bestefaren anbefalte han å sette pengene i aksjer. Tror det var 15k han skrev han hadde satt i BCS på 15,40, så han hadde ca 1000 aksjer. Disse satt han med hele veien nedover til 3,505 som du sikkert selv så han solgte på, SL - hvorpå han skulle kjøpe igjen på 1 kr. Heggs skrev om litt avtaler og slikt som var på vei, noe som stemte, to avtaler med LOI og forlengelse Huchem, samt en tredje ting som enda ikke er kjent, gjorde at kursen gikk fra 3,505 til 8,40. Etter dette ble han som vi sier i Bergen; "Tylen".
Dette er forklaringen, og det var nok surt for han å tape nesten alle konfepengene. Leser man mellom linjene, gikk han inn igjen med smulene på 7,50 og nå igjen kastet kortene på 3,50. Derfor plages vi med han, regelrett hevngjerrig.
Raus som jeg er, så skal jeg si deg Kent at dersom vår felles venn, Greenlook får rett - 500,- kr aksjen - så skal jeg gi deg disse 15k via Moneygram anonymt.
Dette er forklaringen, og det var nok surt for han å tape nesten alle konfepengene. Leser man mellom linjene, gikk han inn igjen med smulene på 7,50 og nå igjen kastet kortene på 3,50. Derfor plages vi med han, regelrett hevngjerrig.
Raus som jeg er, så skal jeg si deg Kent at dersom vår felles venn, Greenlook får rett - 500,- kr aksjen - så skal jeg gi deg disse 15k via Moneygram anonymt.
Redigert 17.11.2024 kl 09:12
CarbonKent
16.11.2024 kl 20:47
1601
Jeg er overhodet ikke interessert i svadaet ditt for du vet ingenting. Nå må du slutte med lystløgnene dine! Mange som åpenbart tror på deg, sånn sett er du årsaken til tap og elendighet.
upsidedown
16.11.2024 kl 20:27
1624
Vi finner ut etter hvert. Merket meg bare at JPM kom inn i september med to kontoer på topp 50 og inntil forrige uke hadde det ikke vært bevegelse på noen av dem. Nordea kjøpte seg inn tett under 30 og hadde redusert litt i tiden før JPM overtok.
BCS signaliserer gjennom de to siste LOIene at eventuell produksjon skal skje i Norge. Det kan bety at det er noe i ryktene om at de søker tilskudd som delfinansiering av fabrikk.
Husker du hva kostnadsoverslaget var for Høyanger?
BCS signaliserer gjennom de to siste LOIene at eventuell produksjon skal skje i Norge. Det kan bety at det er noe i ryktene om at de søker tilskudd som delfinansiering av fabrikk.
Husker du hva kostnadsoverslaget var for Høyanger?
MacT
16.11.2024 kl 19:39
1673
Jp Morgan se er en depotkonto for Nordea avkastning da de fusjonerte med et annet Nordea fond.
Så de betalte ingenting. Men usikker på hvordan det der fungerer.
Så de betalte ingenting. Men usikker på hvordan det der fungerer.
ArntEgil
16.11.2024 kl 19:13
1707
Jeg er neste 100k+ - og har kontakter godt inn i BCS og kontakter som har kontakter.
Det er nok flere her som kjenner meg og vet at dette stemmer, de har fått info tidligere. Det er ikke alt man skal si, og kan si - men jeg er optimist og har sett det jeg har sett. Så får Kent bare tro det han vil, for vi alle skjønner jo at han bruker hersketeknikker for å få meg til å røpe hva dette er, men det er jo nyttesløst selvsagt. Kent får bare lure.......
Det er nok flere her som kjenner meg og vet at dette stemmer, de har fått info tidligere. Det er ikke alt man skal si, og kan si - men jeg er optimist og har sett det jeg har sett. Så får Kent bare tro det han vil, for vi alle skjønner jo at han bruker hersketeknikker for å få meg til å røpe hva dette er, men det er jo nyttesløst selvsagt. Kent får bare lure.......
Ikke_viktig
16.11.2024 kl 17:45
1774
Det er veldig lite interessant å lese på disse trådene. Bare drittkasting og tull og tøys. Har dere ikke noe bedre å komme med, er det da ikke bare å holde kjeft?
Hilsen 50K+
Hilsen 50K+
upsidedown
16.11.2024 kl 17:34
1794
Erdna Invest skrev Fortsatt lengetil jul:) Erna er glad i BCS, det vet vi alle
Begge JPM kontoene på topp 50 har rørt seg siste uke. Ser ut som de varmer opp i håp om masse FOMO rundt Lille Lungegårdsvannet i dagene som kommer.
CarbonKent
16.11.2024 kl 17:03
1839
Selvsagt ble det Fomo nå, akkurat det Heggs vil. Han besitter ingen info vi ikke besitter. Han var heller ikke på noe middag med regjeringen og Erna i går. Heggs er bare en stor scam. Heggs nicket var aktivt fra mai til oktober når han byttet til Arnt. Han byttet fordi han hadde pisset i buksen for lenge og ikke lenger ønsket å bli knyttet til tidligere påstander. For eksempel har Heggs hevdet å vite mer enn andre lenge og at kursen skulle gå 10X før jul. Ikke lytt til denne hauseren!
Redigert 16.11.2024 kl 17:04
Erdna Invest
16.11.2024 kl 15:37
1918
Kjente det våknet litt fomo inni meg nå. Men har heldigvis en liten bunke aksjer som koser seg i VPS
ArntEgil
16.11.2024 kl 14:18
1985
vulgata skrev Hva er dine forventninger i kjølvannet av dette eventet?
Jeg lar ikke Kent få noe gratis info fra meg. Men jeg velger å kjøpe mer ja.
upsidedown
16.11.2024 kl 14:17
1986
vulgata skrev Hva er dine forventninger i kjølvannet av dette eventet?
Garantert skyhøye😅