BCS inn i 2025 - veien videre.
CarbonKent
18.11.2024 kl 09:22
1698
Stillstand. Lite som tyder på at det er store nyheter på gang slik Heggs påstår. Ikke la dere lure av denne lystløgneren.
Erdna Invest
18.11.2024 kl 09:32
1676
Du trenger ikke gjenta deg selv hele tiden lille venn:)
Vi har hørt ditt standpunkt ang. Arnt/hegg. Det går fint, vi hører deg også.
Vi har hørt ditt standpunkt ang. Arnt/hegg. Det går fint, vi hører deg også.
CarbonKent
18.11.2024 kl 13:27
1482
Ja er det ikke rart når TS har lovet oss noe helt annet? Tipper det var han som solgte på 3,76 i dag.
ArntEgil
18.11.2024 kl 17:44
1328
Kent, jeg min deal står ved lag.
Du tolker alt i at når jeg har noe info, så betyr det at det neste dag skal komme en NEWSWEB melding, hvor har du fått denne ideen fra ?
Du tror ikke at det jeg har fått sett, og info om, kan dreie seg om andre ting? Må alt dreie seg om at de skal melde ut noe, innen timer, dager for at det skal være info verdt å besitte og akkumulere på den ?
Du virker ikke å ha noe særlig erfaring på børs, infoflyt, hvilken info som er gull verdt å ha nyss i etc. Vi er for å si det sånn inne på oppløssiden, og det kan være veldig nyttig å akkumulere på disse nivåene. Vi er under cash nivå på kurs, og ting går meget bra på Flesland om dagen.......
De rette folkene har trua, og de sitter - og de snakker forsiktig med de rette folka.
En som lystløgner, er en som ikke eier BCS aksjer og skryter på seg 80k aksjer. Fikk hele aksjonærlisten for BCS i dag, ned på nivå til de som har 1000 eller mer, og Kent er ikke på disse listene. De som ligger mellom 60-104k er folk man vet hvem er.
Du tolker alt i at når jeg har noe info, så betyr det at det neste dag skal komme en NEWSWEB melding, hvor har du fått denne ideen fra ?
Du tror ikke at det jeg har fått sett, og info om, kan dreie seg om andre ting? Må alt dreie seg om at de skal melde ut noe, innen timer, dager for at det skal være info verdt å besitte og akkumulere på den ?
Du virker ikke å ha noe særlig erfaring på børs, infoflyt, hvilken info som er gull verdt å ha nyss i etc. Vi er for å si det sånn inne på oppløssiden, og det kan være veldig nyttig å akkumulere på disse nivåene. Vi er under cash nivå på kurs, og ting går meget bra på Flesland om dagen.......
De rette folkene har trua, og de sitter - og de snakker forsiktig med de rette folka.
En som lystløgner, er en som ikke eier BCS aksjer og skryter på seg 80k aksjer. Fikk hele aksjonærlisten for BCS i dag, ned på nivå til de som har 1000 eller mer, og Kent er ikke på disse listene. De som ligger mellom 60-104k er folk man vet hvem er.
vulgata
18.11.2024 kl 19:11
1255
Mr. Carbon har sikkert aksjer plassert i Nordnet IKZ konto, da går de under Nordnet Livsforsikring.
Kent, er det BCS som har inspirert navnevalget ditt?
Har sittet som "stille" investor i lenger tid, vært med høyt og lavt, men ikke mistet troen på gjengen.
Det er alltid noen som kjenner noen, som kjenner noen - og da kan enkelt informasjon nå ut, til blant annet ArntEgil - så dette velger jeg å tro på.
Kent, er det BCS som har inspirert navnevalget ditt?
Har sittet som "stille" investor i lenger tid, vært med høyt og lavt, men ikke mistet troen på gjengen.
Det er alltid noen som kjenner noen, som kjenner noen - og da kan enkelt informasjon nå ut, til blant annet ArntEgil - så dette velger jeg å tro på.
Jøtuls
18.11.2024 kl 20:02
1196
Ønsker å komme i kontakt med deg. Har informasjon jeg vil diskutere.
ArntEgil
I går kl 09:15
897
Ja får se om vi finner en måte hvor man er noenlunde anonym.
Jøtuls, jeg er spent på det der - skal se hvordan vi kan få utvekslet noe info.
Jøtuls, jeg er spent på det der - skal se hvordan vi kan få utvekslet noe info.
upsidedown
I går kl 23:25
574
JPM solgte dem utenfor børs til DNB. Bare drøyt 3k omsatt over børs fredag.
ArntEgil
I dag kl 15:09
285
Når kjøper du UPS ?
Det er no du skal handle, TUNGT. Just saying........Russiske prosenter på gang skjønner du.
Det er no du skal handle, TUNGT. Just saying........Russiske prosenter på gang skjønner du.
Erdna Invest
I dag kl 15:41
249
Spennende når disse russiske prosentene kommer 🦾
Ganske bra volum i dag til bcs å være.
Kanskje vi får en fin julegave fra Odd i år?
Ganske bra volum i dag til bcs å være.
Kanskje vi får en fin julegave fra Odd i år?
al-tei
I dag kl 16:04
212
Disse russiske prosentene kommer nok i rød skrift, så her skal det lenger ned. Bare 50% ned til 1,9, og alt skal til 0 til slutt.
Mammon
I dag kl 16:08
208
snart må aksjonærene i dette svindelselskapet gå til gruppesøksmål mot sagmo LOL
konkurs neste år?
konkurs neste år?
ArntEgil
I dag kl 16:08
208
De som sitter svært tett på, med grasale mengder aksjer, er av en helt annen oppfatning. De tidfester også skriftlig, når disse kommer. Jeg har aldri sovet bedre enn nå med såpass mange aksjer i VPS. Jeg har i dag tatt en betydelig andel av aksjene som er omsatt.
ArntEgil
I dag kl 16:10
206
Erdna Invest
I dag kl 16:24
182
Skulle gjerne visst hva du vet Arnt. Har godt med midler på bok som kan plukke billige aksjene i bcs 💵
al-tei
I dag kl 17:00
129
Ville da anbefalt flaxlodd, så får du kanskje igjen 25 kr pr 100kr du investerer. Langt bedre enn hva som kan forventes i bcs.