BCS inn i 2025 - veien videre.
Molbre
I går kl 14:34
873
Da får vi se om Odd kjøper i januar, Løkke har vel bare noen dager igjen! Opsjonen ligger vel på rundt 10-12 kroner vil jeg tro! Øksnes og resten av gjengen har vel på rundt 9 kroner!
BCS – Award of share options and renewed authorisation
(Bergen, 15 November 2022): Bergen Carbon Solutions AS (BCS, OSE:BCS)
Reference is made to the stock exchange announcement on 4 November 2022 on the appointment of Odd Strømsnes as new CEO in Bergen Carbon Solutions AS.
The Board of Directors of Bergen Carbon Solutions AS has awarded Odd Strømsnes 400,000 options as part of the company’s existing proxy on share option program for employees. 1/3 of the options can be exercised two years after Mr. Strømsnes resumes his new position and 2/3 of the options can be exercised four years after he has resumed his new position. Exercise price for the options is equal to the volume-weighted average price (VWAP) for the last 10 trading days before the extraordinary general meeting scheduled for 22 November 2022, with an increase of five percentage points per year.
After this award Odd Strømsnes holds 400,000 options in Bergen Carbon Solutions AS.
Further, the Board wants to ensure that the general manager and the administration have the necessary tools to incentivize key personnel and future employees. Thus, the board has also today proposed for the extraordinary general meeting on 22 November 2022 to replace the current authorisation to issue new shares in connection with option programmes, incentive schemes and the like with a new authorisation up to 5% of the Company's share capital.
The Company currently is in an industrialization phase which requires special competence, continuity and workload for the chairman. The Board has therefore also proposed for the extraordinary general meeting that the Chairman of the Board, Jon André Løkke, is granted 300,000 options. 1/3 of the options can be exercised two years after the extraordinary general meeting and 2/3 of the options three years after the extraordinary general meeting. Exercise price for the options is equal to the volume-weighted average price (VWAP) for the last 10 trading days before the extraordinary general meeting scheduled for 22 November 2022, with an increase of five percentage points per year.
After this proposed award, Jon André Løkke will hold 300,000 options in Bergen Carbon Solutions AS.
BCS – Award of share options and renewed authorisation
(Bergen, 15 November 2022): Bergen Carbon Solutions AS (BCS, OSE:BCS)
Reference is made to the stock exchange announcement on 4 November 2022 on the appointment of Odd Strømsnes as new CEO in Bergen Carbon Solutions AS.
The Board of Directors of Bergen Carbon Solutions AS has awarded Odd Strømsnes 400,000 options as part of the company’s existing proxy on share option program for employees. 1/3 of the options can be exercised two years after Mr. Strømsnes resumes his new position and 2/3 of the options can be exercised four years after he has resumed his new position. Exercise price for the options is equal to the volume-weighted average price (VWAP) for the last 10 trading days before the extraordinary general meeting scheduled for 22 November 2022, with an increase of five percentage points per year.
After this award Odd Strømsnes holds 400,000 options in Bergen Carbon Solutions AS.
Further, the Board wants to ensure that the general manager and the administration have the necessary tools to incentivize key personnel and future employees. Thus, the board has also today proposed for the extraordinary general meeting on 22 November 2022 to replace the current authorisation to issue new shares in connection with option programmes, incentive schemes and the like with a new authorisation up to 5% of the Company's share capital.
The Company currently is in an industrialization phase which requires special competence, continuity and workload for the chairman. The Board has therefore also proposed for the extraordinary general meeting that the Chairman of the Board, Jon André Løkke, is granted 300,000 options. 1/3 of the options can be exercised two years after the extraordinary general meeting and 2/3 of the options three years after the extraordinary general meeting. Exercise price for the options is equal to the volume-weighted average price (VWAP) for the last 10 trading days before the extraordinary general meeting scheduled for 22 November 2022, with an increase of five percentage points per year.
After this proposed award, Jon André Løkke will hold 300,000 options in Bergen Carbon Solutions AS.
Redigert i går kl 14:44
Du må logge inn for å svare
UerfarenInvest
I går kl 14:49
850
Denne aksjen har jeg lagt i skuffen og mer eller mindre avskrevet...
Alt som blir mer enn full avskrivning på skatten vil være en bonus her.
Alt som blir mer enn full avskrivning på skatten vil være en bonus her.
Mammon
I går kl 15:35
790
håper dere har begynt å lete etter en god advokat å føre saken deres mot svindleren sagmo & co.
dere har blitt grundig lurt LOL
dere har blitt grundig lurt LOL
Erdna Invest
I går kl 15:37
783
Elsker alle disse kommentarene fra dere som ikke eier aksjer i bcs og har mistet troen. Men tiden vil vise gutter og jenter.
Molbre
I går kl 15:43
768
Ja enig at vi foreløpig er ført godt bak lyset av både Sagmo og Oddemann. Sagmo sitter og ler mens Oddemann koser seg med god lønn og jobber noen timer for dagen tenker jeg! Må være slitsomt å jobbe hele dagen på Q presentasjonen og må lage seg en fuske lapp, så han husker, hva han skal si! Voldsomt som han brukte denne på siste Q presentasjon! Lurer på hva resten av gjengen gjør, og hvem som egentlig jobber der opp? Majeed jobber ikke overtid i hvert fall da han koste seg på Lagunen kl 16 i går, vet faktisk ikke om han jobber der en gang, Oddemann vil ikke svare på det!
Mammon
I går kl 15:54
743
Skipet synker mens kaptein oddemann og styrbordformand løkke 😪😴🤤
Gjelder å ha advokat klar når d r game over neste år 🙈 slik at de ansvarlige blir stilt ansvarlig
Sagmo sitter fortsatt med ransutbyttet 🤣
Gjelder å ha advokat klar når d r game over neste år 🙈 slik at de ansvarlige blir stilt ansvarlig
Sagmo sitter fortsatt med ransutbyttet 🤣
ArntEgil
I går kl 16:14
706
Sagmo skulle jeg gjerne møtt en tur i Hordnesskogen, bare oss to............! (ingen trussel, bare gitt han noen gloser om hva jeg synes om hans påstander om sykdom, lockup fritak, etc. Mye å snakke med den karen om, for å si det forsiktig. )
Redigert i går kl 16:34
Erdna Invest
I går kl 17:05
613
Har oppdrettet en gruppe på telegram.
Join anonymt dersom det er av interesse!
Link: https://t.me/+24KJNh5Q7kcwYjk0
Join anonymt dersom det er av interesse!
Link: https://t.me/+24KJNh5Q7kcwYjk0
ArntEgil
I går kl 17:20
601
Hvordan blir vi anonyme i gruppen der siden vi har våre navn som telegram konto?
Redigert i går kl 17:20
Solid State
I går kl 18:21
504
ArntEgil i går « Jeg har i dag tatt en betydelig andel av aksjene som er omsatt.» Jeg får ikke dette til å stemme i følge listene 😳
ArntEgil
I går kl 18:39
476
Har du lister med 0 og 1 handelsdager ? Ganske unikt - noe nytt jeg har gått glipp av ?
Nå har jeg som kjent dette fordelt på tre posisjoner. Sbank, Nordnet og fruen har sin post. Ikke alt vises heller med aksjesparerkonti. Så spar meg. Fortell heller hvem som viser kjøp og salg intradag og neste dag.
Nå har jeg som kjent dette fordelt på tre posisjoner. Sbank, Nordnet og fruen har sin post. Ikke alt vises heller med aksjesparerkonti. Så spar meg. Fortell heller hvem som viser kjøp og salg intradag og neste dag.
ArntEgil
I går kl 18:44
462
Ja, det vet vel alle som følger med på det. Hvordan går det med Rektor fra Oxford ?
CarbonKent
I går kl 19:28
410
Arnt/Heggs er fullstendig scam, han eier ikke nåla i veggen og lyver på seg at han besitter informasjon. Har holdt på slik i årevis med ulike nick. Slutte å kommentere han så kanskje han forsvinner.
ArntEgil
I går kl 20:18
341
Nå henter jeg 🍿 Kent is back 😅
Kjøper du Kent ?
Har du ett sinne problem?
Kjøper du Kent ?
Har du ett sinne problem?
Redigert i går kl 20:18
Erdna Invest
I går kl 20:22
329
Kent med 300.000,- i bcs? Tidenes smarteste investor som snakker ned sin egen formue
ArntEgil
I går kl 20:24
322
Vi får håpe han har en verge.
Dekker shorten min i VOW 2,00 - bare 1,5 øre fra i dag. Da går resten inn i BCS.
Dekker shorten min i VOW 2,00 - bare 1,5 øre fra i dag. Da går resten inn i BCS.
CarbonKent
I går kl 21:13
248
Det er utifra dagens kurs, du skulle bare visst.. Tviler på at det jeg skriver her om Heggs påvirker kursen.
Erdna Invest
I går kl 21:39
205
3 medlemmer i gruppen nå.
Lov å joine, diskutere og ev. dele opplysninger:) bedere på telegram enn forum.
Link; https://t.me/+24KJNh5Q7kcwYjk0
Lov å joine, diskutere og ev. dele opplysninger:) bedere på telegram enn forum.
Link; https://t.me/+24KJNh5Q7kcwYjk0
al-tei
I går kl 22:50
79
upsidedown skrev Fredag kveld får du vite hvem som kjøpte/solgte på onsdag😉
Arnt har ihvertfall ikke kjøpt noe denne uka
Solid State
I går kl 23:19
44
Ok. Viktig å følge med. De største øker og øker bare sånn at dere vet det
Redigert i går kl 23:21