BCS inn i 2025 - veien videre.
Nsxnsx
I dag kl 11:27
412
ArntEgil skrevInnlegget er slettet
Au da.....den reaksjonen indikerer at en nerve ble truffet...
Erdna Invest
I dag kl 11:31
405
Da er vi 6 stk i gruppen på telegram. Ingen kommentarer enda, men vi skal nok få i gang flere gode diskusjoner uten for mange frekkheter.
Vil du joine, diskutere og bli med i BCS sin første TG gruppe?
Link; https://t.me/+24KJNh5Q7kcwYjk0
Og Arnt, gå til innstillinger for å fjerne ditt tlf nummer for offentligheten. Du kan fint gjøre deg 100% anonym for resten dersom det er ønskelig 👍
God handelsdag på børs.
Vil du joine, diskutere og bli med i BCS sin første TG gruppe?
Link; https://t.me/+24KJNh5Q7kcwYjk0
Og Arnt, gå til innstillinger for å fjerne ditt tlf nummer for offentligheten. Du kan fint gjøre deg 100% anonym for resten dersom det er ønskelig 👍
God handelsdag på børs.
rockpus
I dag kl 12:14
348
Tror ikke jeg hadde publisert det på et forum om jeg satt på innsideinformasjon som ga sikkerhet for snarlig eksplosjon oppover i kursen. Da hadde jeg nok heller i det stille kjøpt mest mulig aksjer før kursen stiger. Spesielt i en illikvid aksje der kun noen få kjøp fra andre forumdeltagere kan få kursen til å stige voldsomt.
Mammon
I dag kl 12:19
341
hehe tror de fleste at skjønt at dette r for å lure naive til å kjøpe ta imot møkka som går dukken neste år
ingen r lenger interessert i scammen kanskje kun mafiastaten som enten r stokk dumme eller korrupt
ingen r lenger interessert i scammen kanskje kun mafiastaten som enten r stokk dumme eller korrupt
Nsxnsx
I dag kl 13:58
248
Hmm....der forsvant det et innlegg.....og nå går det ikke akkurat veien som disse store nyheter skulle tilsi nei....
Redigert i dag kl 14:00
Du må logge inn for å svare
Molbre
I dag kl 14:03
240
Går vel ikke dukken da de har penger til å drifte i minimum to år til, kanskje tre. Greit å være litt realistisk og seriøs her. Men at Oddemann gjør en drittjobb om han i det hele tatt er på jobb, det er vi enig om. Nå gruses kursen igjen, og grunnen er uttalelsene til Oddemann som viser seg å ikke være hold i, i det hele tatt! Hvor lenge skal han få sitte før noen hiver han på hodet ut? En ting er at markedet endrer seg, men Oddemann har vært udelt positiv helt frem til siste Q rapport hvor han plutselig ikke har noen tidslinje på noe! Dette er ikke godt nok av en leder og det bør få konsekvenser!
Redigert i dag kl 14:04
CarbonKent
I dag kl 14:52
168
Det er bare å legge den død nå altså. La Arnt få chatte med seg selv på telegram. Han innehar 3-4 av de nick som opererer i denne tråden. Poenget med å stadig påstå at han sitter på info er å lure naive småfisk inn i aksjen slik at han kan komme seg ut. Jeg tror BCS er på vei til helvete og jeg tror faktisk ikke de har noe teknologi som kommer i mål. Da hadde vi hørt om det nå. Ja, de har penger i banken og mange ansatte som hever lønn. Slik kan de sikkert holde på en stund til enda, men så er det kroken på døren eller en stor emisjon som vil utvanne oss. Jeg skal ut før nyttår, venter bare på rett tidspunkt. Det er forøvrig Arnt/Heggs som ligger til salgs på 3,575.
Redigert i dag kl 14:53
Solid State
I dag kl 15:34
120
Det er forøvrig Arnt/Heggs som ligger til salgs på 3,575.
Hvordan vet du det carbon ?
La Arnt få chatte med seg selv på telegram.
Gi han en tjans til å svare da. Tipper han kommer med noe banebrytende.
Hvordan vet du det carbon ?
La Arnt få chatte med seg selv på telegram.
Gi han en tjans til å svare da. Tipper han kommer med noe banebrytende.
Redigert i dag kl 15:48