BCS inn i 2025 - veien videre.

ArntEgil
BCS 12.11.2024 kl 15:13 12119

Ny tråd, mer tidsriktig.
Redigert 12.11.2024 kl 18:30 Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
I går kl 11:27 1237

ArntEgil skrev Innlegget er slettet
Au da.....den reaksjonen indikerer at en nerve ble truffet...
Erdna Invest
I går kl 11:31 1230

Da er vi 6 stk i gruppen på telegram. Ingen kommentarer enda, men vi skal nok få i gang flere gode diskusjoner uten for mange frekkheter.

Vil du joine, diskutere og bli med i BCS sin første TG gruppe?

Link; https://t.me/+24KJNh5Q7kcwYjk0

Og Arnt, gå til innstillinger for å fjerne ditt tlf nummer for offentligheten. Du kan fint gjøre deg 100% anonym for resten dersom det er ønskelig 👍

God handelsdag på børs.
rockpus
I går kl 12:14 1173

Tror ikke jeg hadde publisert det på et forum om jeg satt på innsideinformasjon som ga sikkerhet for snarlig eksplosjon oppover i kursen. Da hadde jeg nok heller i det stille kjøpt mest mulig aksjer før kursen stiger. Spesielt i en illikvid aksje der kun noen få kjøp fra andre forumdeltagere kan få kursen til å stige voldsomt.
Mammon
I går kl 12:19 1166

hehe tror de fleste at skjønt at dette r for å lure naive til å kjøpe ta imot møkka som går dukken neste år
ingen r lenger interessert i scammen kanskje kun mafiastaten som enten r stokk dumme eller korrupt
Nsxnsx
I går kl 13:58 1073

Hmm....der forsvant det et innlegg.....og nå går det ikke akkurat veien som disse store nyheter skulle tilsi nei....
Redigert i går kl 14:00 Du må logge inn for å svare
Molbre
I går kl 14:03 1065

Går vel ikke dukken da de har penger til å drifte i minimum to år til, kanskje tre. Greit å være litt realistisk og seriøs her. Men at Oddemann gjør en drittjobb om han i det hele tatt er på jobb, det er vi enig om. Nå gruses kursen igjen, og grunnen er uttalelsene til Oddemann som viser seg å ikke være hold i, i det hele tatt! Hvor lenge skal han få sitte før noen hiver han på hodet ut? En ting er at markedet endrer seg, men Oddemann har vært udelt positiv helt frem til siste Q rapport hvor han plutselig ikke har noen tidslinje på noe! Dette er ikke godt nok av en leder og det bør få konsekvenser!
Redigert i går kl 14:04 Du må logge inn for å svare
al-tei
I dag kl 13:31 337

Hvorfor slettes alle innlegg av admin uten begrunnelse nå?
Solid State
I dag kl 13:35 329

innlegget mitt ble slettet av TS. Hvorfor ?
Solid State
I dag kl 15:17 267

tipper grunnen er at han er «redd» for å bli innviklet i noe som kan få rettslig følger. tror det er så enkelt.
CarbonKent
I dag kl 17:50 186

Heggs har sutrete til admin igjen. Tåler ikke motstand. Snart er det nye nicket hans også vekke. Trist type.
upsidedown
I dag kl 20:31 104

I neste uke kommer trolig ny ATL hvis de ikke drar opp en kanin av hatten mandag morgen.