BCS inn i 2025 - veien videre.

ArntEgil
BCS 12.11.2024 kl 15:13 46397

Ny tråd, mer tidsriktig.
Redigert 12.11.2024 kl 18:30 Du må logge inn for å svare
solb
I dag kl 09:27 1826

Er det så sikkert at det vi ser nå er manipulering? Kan kanskje like gjerne være et nærtstående gjennombrudd?
Molbre
I dag kl 09:34 1775

Vil tro det er noen som spekulerer i at det kommer store kjøp kl 12 for så å hente ut litt fortjeneste her.
At enten gjennombrudd eller fiasko nærmer seg er vi enig om :-)!
M79
I dag kl 09:38 1746

Helt enig det tror jeg også, men FA shit kjøre med dårlig nyhet ang. Manipulasjon siden dem og Nordnet som står for shorte aksjen og dem sliter med inndekning av short.

La short brenne inn i d helve….
rockpus
I dag kl 09:47 1675

Utrolig at så mange lar seg lure av en slik varslet aksjon med manipulering.
Blue Cow Group
I dag kl 09:53 1636

Å avtale kjøp på et gitt klokkeslett er manipulering i ordets rette forstand.
Gått par og tjue prosent nå siden FA skrev om det først, rart at de videreformidler slikt egentlig, det er vel langt fra lovlig med avtalt manipulering.
Gamestop-aksjen gikk til himmels som flere sikkert husker da den ble manipulert opp, men det er ikke en løsning for permanent høyere kurs nei.
SkipssjefenKNM
I dag kl 09:54 1626

Første gang jeg ser Nordnet går ut med en slik advarsel:

https://ibb.co/7GBPhLp

Mammon
I dag kl 09:56 1604

håper ingen ble lurt
hvis dette ikke får konsekvenser for de involverte r d fritt fram å samarbeide med pump n dump scheme!

BCS har nada og kassa suges tom i rekordfart av parasittene ;(

rip suckers LOL
solb
I dag kl 09:57 1595

Nordnet tjener vel grovt på denne utlånsvirksomheten!
upsidedown
I dag kl 10:25 1487

Det er en stor prosent av unge folk som tror ukritisk på alt som serveres i sosiale media.

De sjekker ikke fakta eller kikker bak speilet som holdes opp for å blende dem. Hvis de hadde sjekket nøyere ville de vite at de som solgte seg ut har fullt innsyn i BCS gjennom Finn Blyth-Svendsen. Det selskapet trioen startet sammen før BCS ble tatt på børs er inntakt og de står som eiere i et annet selskap gjennom Jfk Capital AS.

Kåre Bjørn Voldsund solgte seg helt ut av BCS på topp og «Sagmo-sagaen» er godt belyst. Finn Blydt-Svendsen er fortsatt stor eier i BCS og innehar styreplass og full innsikt i det indre liv på Flesland…

Og så kan alle som vil spekulere i hva de diskuterer på styremøtene siden pengene i selskapet og underliggende investeringer kom etter salg i BCS.

upsidedown
I dag kl 10:44 1400

Snart tid for ny short. Kanskje klarer de 5😄
Nsxnsx
I dag kl 12:09 1194

Forholdsvis mislykket den manipuleringen.....
Molbre
I dag kl 12:10 1190

Er nok de som selger seg ut nå vil jeg tro :-)!
upsidedown
I dag kl 12:11 1186

Må helt ned til 3,25 for å finne volum på kjøpersiden. (31k)
Håper Telegraf-gutta har spart litt krutt så jeg kan få satt en short godt over 4,50.

Snart er vel Erdna Invest tilbake og benekter for at hun/han var arkitekten for «barneopprøret». Antydet 20. desember på denne tråden at det var noe slikt hun/han kokte sammen på Telegraf da Erdna Invest fisket etter ofre på denne tråden.

https://www.finansavisen.no/forum/post/6281812
Redigert i dag kl 12:15 Du må logge inn for å svare
IDGAF
I dag kl 12:16 1157

Om noen ble lurt er det takket være Finansavisen som kjørte ut sak om det 🙈

Tenker gutta boys ikke gjør noenting nå 🤣
upsidedown
I dag kl 12:26 1100

Det var stuntet som får BCS under 2 om kort tid.

Stakkars Løkke & Co hvis de trenger å gå ut i markedet og be om fornyet tillit for å hente inn friske penger…
Mammon
I dag kl 12:30 1063

Skipssjefen/edna ler seg skakk over å ha dumpa 💩 over til idiotene 😂🤣

Må være blåst i hue for å kjøpe et tomt skall 😆
Molbre
I dag kl 12:32 1046

Smart gjeng inne på det forumet, snakk om å ødelegge for seg selv :-)!

Star
I dag kl 12:50 952

kan være bunn dette vi skal vel opp igjen.
SkipssjefenKNM
I dag kl 13:45 804

Kildene sier at Edna Invest hadde snitt 3,97 - og kan fort ha solgt i dag, samtidig som vedkommende ikke bøyde av og stoppa galskapen som er igangsatt.
Jeg solgte nesten 100k aksjer i dag, og skal kjøpe de tilbake under 3 kr. Dette var en sjans umulig å la gå forbi!
Heldigvis er min sti ren, jeg har aldri deltatt i dette på noen plass, advarte HO i går. Miine aksjer kjøpt for lengst, og jeg har ingen salgsforbud i dag.
Verre med de som har hausset, organisert og eventuelt kjøpt og solgt innenfor vindu onsdag til i dag. Måtte finanstilsynet, Politi og andre se nærmere på dette. Det jeg vet via min kjenning i NN er at de vil overlevere all info uoppfordret på siste dagers handel.
Star
I dag kl 13:51 781

kan de være noe gode nyheter som kan ha lekket?

Hvorfor jekke opp en kurs som vil falle etterpå?
Redigert i dag kl 13:52 Du må logge inn for å svare
upsidedown
I dag kl 13:55 772

Nei, det var ArntEgil😇som opprettet tråden på oppfordring fra Erdna Invest…
Morsomt å se at Admin tar det seriøst når man varsler om at forumet brukes for å planlegge kriminell virksomhet.

Da jeg rapportere Erdna Invest et par dager etter at denne tråden ble opprettet skrev jeg i detalj til Admin hva planen til nicket var.

Må være mye «bomull» mellom ørene på sauen😉
SkipssjefenKNM
I dag kl 14:01 733

Vel, her tror jeg du bommer veldig.
Denne telegramgruppen skulle være ett supplement til denne siden, pga sånnne som DEG, Rockpus, og andre som ikke eier aksjer, og henger her døgnet rundt med baissing.

Gruppen fungerte ei stund, men noen tok veldig stor plass, og setter andre på plass hele tiden. Det fikk en del av oss til å trekke oss ut derfra, men siden den er "åpen" kan man likevel følge innholdet.

Gruppens to administratorer kom med ideen om å manipulere algoritmene og de som manipulerer, og laget ett opplegg for dette onsdag. Så har det ene tatt det andre. Edna som er gruppens overhode, bøyde ikke av, og lot dette skje, mens den andre admin fikk iskalde føtter spesielt i dag.

Nok en gang viser du UPS at du bare farer med viss vass, og jeg må si at admin her gjør en god jobb, han sorterer i allefall infoen han får, og vurderer den godt.
Erdna Invest
I dag kl 15:24 565

Tjente jeg en betydelig sum i dag tro? Hmmm
Nsxnsx
I dag kl 15:24 564

Når de små amatører finner på noe som er på kanten, så legges det merke til

https://www.finansavisen.no/finans/2025/01/10/8228151/borsdirektoren-rykker-ut-med-kraftig-advarsel

Men når store aktører og meglerhus gjør det samme feies det under teppe.....snakk om gutteklubben grei....blir kvalm.
Mammon
I dag kl 15:30 524

tipper OSE har anmeldt saken til politiet, ØK, FT etc

får håpe at de ansvarlige blir stilt ansvarlige med heftige bøter!
rockpus
I dag kl 15:36 490

Skjønner godt at du nå er bekymret. Gjennom dine stadig skiftende nicks har du vært den fremste til å forsøke å manipulere kursen ved å fremsette stadig nye rykter om snarlig gjennombrudd. Nå forsøker du å distansere deg fra denne Bergenske kameratgjengen din..
Personlig har jeg rak rygg. Forstår godt at jeg har irritert deg ved å forstyrre din agenda. Men jeg har aldri forsøkt å manipulere kursen med useriøse innlegg, løgn eller manipulasjon. Har interesse for selskapet etter å ha følgt det gjennom flere år både utenfor og som aksjonær. Håper virkelig de lykkes!
Gulloddet
I dag kl 15:48 439

Det er ikke til å stikke under en stol at artikkelen i Finansavisen var en utløsende katalysator her. Vedkommende som tipset Finansavisen har antagelig tjent godt på oppgangen i dag.
upsidedown
I dag kl 15:52 431

Den som vet, vet…var det ikke så at du hadde fått solgt 100.000 i dag?
Erdna Invest
I dag kl 15:54 417

Vi alle vet hvem som har tipset FA for å få fart på investeringen sin. Han går under flere navn, snakker unsannheter, eier mye aksjer og er i forskjellige forum. Han snakker ned når han vil kjøp og snakker opp når han vil selge.

TG gruppen hadde en avstemning, ikke en manipulasjon. Det klarte FA å gjennomføre helt fint selv sammen med Reddit gruppen på 23000 stk
upsidedown
I dag kl 16:22 311

Avstemninger tilknyttet børsnoterte selskaper skal bare skje et sted - i selskapets generalforsamling.