Costas best moments!

Slettet bruker
NANO 04.12.2018 kl 12:55 4073

Selv om jeg ikke eier aksjer lenger så betyr ikke det at jeg ikke følger med i ny og ne. Og jeg må si at jeg faktisk savner Mr. Costa. Han var en ekte klovn som ikke hadde noe å gjøre i selskapet. Her er noen uforglemmelige utsagn :

"I dont care about the stock price, its not my job"
På spørsmål om aksjekursen svarte han irritert at han hverken brydde seg eller hadde noe med aksjekursen å gjøre. NEXT!


"No news until june"

Dette utsagnet gikk som en farsott på det gamle forumet. Ingen nyheter før Lugano, og det stemte også. Her kunne shortere kose seg i fremmed farvann så lenge Costa stod ved frontmasten og ropte "no iceberg ahead!". For å ikke gå i samme felle to ganger på det samme spørsmålet noen måneder i etterkant svarte han "No. Yes. Maybe".


Og min personlige favoritt, og hvem kan vel glemme :

"Ingen vil kjøpe oss"

Under et telefonintervju uttalte Costa at det var mange BP selskaper som fulgte nano tett, og telefonen hans nærmest rødglødet av ivrige toppledere fra Bayer og Novartis. Aksjekursen reagerte med stort byks men det ble kortvarig. Neste dag tok han selv kontakt med e24 og uttalte at ingen av disse var ute etter å kjøpe nano.


Si hva du vil om mannen. Han hadde ingen ting i det selskapet å gjøre men ga oss alle en god latter. Om igjen og om igjen.
Redigert 04.12.2018 kl 13:00 Du må logge inn for å svare
Nautica
04.12.2018 kl 13:01 4047

Du glemte vel......."Superhappy"
Slettet bruker
04.12.2018 kl 13:12 4001


Som jeg skrev i en annen tråd NV, du virker å være bitter p.g.a å ha tapt mye penger i Nano.
For oss som har tro på selskapet, og deres produkter i fremtiden, vi fokuserer på det som skjer nå, og fremover. Viktigere å se fremover sammen med Bravo enn å fortsette å syte over hva Costa gjorde i sin tid.

Rett blikket fremover så får du det kanskje bedre:) Jeg ville anbefalt deg å kjøpe aksjer i Nano vis du er ute. Tør ikke tenke på hvor bitter du kommer til å bli når budet foreligger.

Lykke til videre!
SørvestInvest
04.12.2018 kl 13:24 3935

Organisasjonen LC bygde for oss er formidabel!
dr. Stockman
04.12.2018 kl 13:27 3905

Costa skaffet selskapt en halv milliard kroner på et gunstig tidspunkt. Det står det respekt av, og uten den halve milliarden kunne selskapet vært i store vanskeligheter idag.
Personlig tok jeg ingen gevinst på dette nivået (eller andre), men Costa "tok gevinst" som har kommet alle langsiktige aksjonærer til nytte.
Redigert 04.12.2018 kl 13:29 Du må logge inn for å svare
aborum
04.12.2018 kl 13:35 3872

Det ville være interessant at høre, i efterkant af salg af NANO, om medarbejderne så LC på samme måde som markedet. Jeg tipper der bliver et lille vindue, hvor medarbejderne kan fanges på spørgsmål i lufthavnen på vej til en sydtropisk ø. LC er formentligt allerede rejst.
Hugoil
04.12.2018 kl 13:50 3812

NV: Lag en film,
"How to build a company while crashing the share price the same time"

eller "Option Addict"
med undertittel "The best way to make a golden parachute - and jump"
Regi: Sugardaddy

Glem ikke hans "og så har vi ikke noe mer å melde i år" 15.des2016 på DNB health care conf.
--
Stock: Det fiffige er jo at NANO også var fullfin. fram til filing også uten emien, noe alle trodde på utenom uber-krystallen SomSaBareHvis.
--
Nå ble det ingen emi. denne gang rett etter AHS og kan kanskje skyldes at kursen ikke kom langt nok opp iforkant + en uheldig pasient og noen for nye til å ha 9mnd oppfølging.

Nå spørs det hva de vil melde på Q4 i slutten av feb. Kommer de med oppdatert mDoR, så kan scenene være satt for en emi i etterkant av AACR i april - så fremt de melder om deltagelse der. Denne leia vil være den mest konvensjonelle, framfor mer radikale gests som BTD, PRIME, CA. Slår hverken det ene eller den andre leia til, så kan det bli ad-hocen med kombinert HCnedsalg/rettet emi. mot eksisterende+et nytt fond.
Redigert 04.12.2018 kl 14:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2018 kl 14:44 3685

You cant make this shit up!

https://www.youtube.com/watch?v=ithVo4q6Aik
Slettet bruker
04.12.2018 kl 14:47 3669

År 2041 og Costa fremfører sangen "Skulle hatt flere opsjoner"

https://www.youtube.com/watch?v=482dj_MB0tU
m1k1
04.12.2018 kl 17:07 3517

"NanoVekter
NANO
I dag kl 12:55
539
Selv om jeg ikke eier aksjer lenger så betyr ikke det at jeg ikke følger med i ny og ne. Og jeg må si at jeg faktisk savner Mr. Costa. Han var en ekte klovn som ikke hadde noe å gjøre i selskapet. Her er noen uforglemmelige utsagn :"

Følger med på selskapet i ny og ne? Men det eneste du klarer er å rippe opp i gamle saker. Som vanlig bare eder og galle når du kommer. Som det nevnes av andre, du er en bitter sak, i tillegg etter slike kommentarer kan man vel føye til patetisk også! Alt ut av sammenheng i det du skriver. Opp til flere som var så hellig overbevist om at dette var saker når de selv var inne, men når de er ute da er alt bare tragisk og den stadige "analysen" som har vært super positiv i 2 år har blitt negativ så fort man kvittet seg med den lille posten man har
Slettet bruker
04.12.2018 kl 21:50 3301

Der fikk du ditt tantrum og cuck moment. "Han har tapt penger på nano" er alt dere har å komme med. Men det er så klart feil. Jeg har vært ærlig med mine kjøp, og til og med vist dere bilde av handlene mine noe mrelin kan vitne om. Ref micronano idiovekter.

Dersom du ikke makter å se at innlegget mitt var humoristisk ment så må jeg si meg enig i Aune Sands utsang.

2:27

https://www.youtube.com/watch?v=L02_b2JpBRI
Scoopfinder
04.12.2018 kl 22:54 3206

NanoVekter, jeg unner deg gleden av å more deg på Nanos bekostning.
Hver sin lyst :-)
Håper du ikke blir altfor skuffet når (hvis) de lykkes i å nå markedet :-)
Slettet bruker
05.12.2018 kl 02:05 3022

Hvis de lykkes så betyr vel det samtidig at livet til mange mennesker forbedres, så klart blir jeg ikke skuffet. Jeg var jo optimistisk til selskapet i lang tid. Men når man ikke får betalt for risiko så blir det litt for dumt.

Dersom man i 2016 gamblet på at Nano skulle oppnå både fast track og pim i løpet av to år så skulle man tro at det skulle belønnes. Men nei.
Kongen
05.12.2018 kl 07:11 2888

Nanovecter, da har du misforstått hva fast track og pim betyr, og det er kanskje like greit at du har solgt deg ut hvis du kjøpte på bakgrunn av noe du ikke vet hva betyr.
Nano kan ta betalt under sitt fase 3 studie på bakgrunn av disse designasjonene pluss noen ande de må ha. Dette kommer når dose er valgt, og paradigme har hatt sin avlesning i 2020 give or take. 1 år etter oppgitt tid fra 2016.

Har ALDRI sett PIM nevnes her inne engang før det dukket opp i postkassa med en børmelding, så at du baserte din investering på det i 2016 er like sannsynlig som at DU har over 1000 aksjer i selskapet. Veldig liten med andre ord.
SafeInvest
05.12.2018 kl 07:50 2809

Pinlig å lese innlegggene til NanoVekter, begynner å rødme av skam når jeg leser det våset han serverer.
Har admin/moderator abdisert her på HO?
sjerkyll
05.12.2018 kl 08:47 2681

"Men når man ikke får betalt for risiko så blir det litt for dumt.

Dersom man i 2016 gamblet på at Nano skulle oppnå både fast track og pim i løpet av to år så skulle man tro at det skulle belønnes. Men nei."

Summert: BITTERT ØKONOMISK TAP, AVLER BITTER TYPE. fin
Slettet bruker
05.12.2018 kl 14:23 2515

Regnet nesten med at dere ikke ville forstå hva jeg mente. Skal bryte det ned for dere :

Jeg mente ikke at JEG forutså pim eller fast track. Alvorlig talt!

Jeg mente at selskapet var mye høyere prissatt i en tidligere fase av utviklingen.

Med andre ord en som satset pengene sine i Nano FØR ASH16, Lugano17, ASH17 og 18 kunne umulig vite det vi vet i dag.

Vi må da alle være enige om at de som satset i 2016 tok en mye større risiko en de som feks kjøper aksjer i dag?

Forstår dere hva jeg mener?

Investor 1 kjøper aksjer i 2016 uten å vite noe om utfallet av lymrit studiene. Arm 4 hadde vel behandlet 3 pasienter og investoren kunne umulig vite resultatet av dette.

Investor 2 kjøper aksjer i dag og vet MYE mer en investor 1. PIM og Fast track på plass. En haug av sentre rekruterer pasienter. Combo studiet i gang. Ffs så er selskapet i neste fase. Investor 2 får i tillegg mye billigere aksjer.

Investor 1 har ikke blitt belønnet for den enorme risikoen han/hun tok i 2016.

Dersom dere mener at dette er feil så må dere samtidig mene at aksjekursen burde vært mye høyere da selskapet kun var per-klinisk. Så synker kursen for hver fase entrer.

Teskje.
sjerkyll
05.12.2018 kl 15:08 2458

Men hva er poenget ditt? At du skulle ha vært etterpåklok før du kjøpte som investor 1? Du fremstår jo bare som bitter. At folk ble revet med av hype-toget (som du sikkert ble) er ikke selskapets feil. At Costa gjorde feilgrep kan vi alle være enige i, men de fleste får ikke så mye ut av "the beating of a dead horse" .......
Durable
05.12.2018 kl 17:39 2380

«We are not happy. We are SUPERHAPPY!», kostet meg flere hundre tusen kroner.
Heldigvis hadde jeg vett nok til å komme meg ut av aksjen etter det, på ca.75kr.
Er ikke bitter, men litt oppgitt og skuffet over meg selv, som lot meg forlede og gikk på klovnen Costas mange uttalelser.

Men, never look back. Har tjent meget gode penger i både PCIB og PHO etterpå.
Eller, det vil si, «tjent» blir feil, for jeg har ennå ikke solgt - og har ingen planer om å gjøre det på mange år.
Slettet bruker
05.12.2018 kl 17:54 2337

Dette er en risiko man tar når man konsekvent satser på selskaper med "enorme verdier" som selvfølgelig ligger "en gang i fremtiden".

Satse penger på selskaper som tjener penger? Ærru gal eller?

Synes likevel det er beundringsverdig at folk holder koken. Når vi hadde håndsoppretning om hvem som turte å kjøpe Nano under 40 kr tidligere i år var undertegnede ganske alene med lanken i været. Solgte muligens ut litt tidlig men kan fortsatt skryte på meg å ha tjent mer penger enn alskens "Nano-eksperter" som har låst fast sin kapital i år og dag uten å ha en krone å vise til.