Gamechanger
Lokotech rapporterte 7. november at Powerpool (66% eid av Lokotech) omsatte for tilsvarende 34MNOK per år i nettoinntekter. På samme tidspunkt var bruttoomsetningen ca 160MNOK. Dette gir en margin på ca 21%.
Lokotech rapporterte ved oppkjøpet av Powerpool at de leverte en EBIT på 6MNOK. Daværende brutto-omsetning var på ca 130MNOK, og netto-omsetning på 27MNOK.
Nå er brutto-omsetningen på nærmere 260MNOK, og med en margin på 21% tilsvarer det en netto-omsetning på ca 54MNOK. Netto-omsetningen har altså steget med 100% i 2024.
Så er spørsmålet hvordan det påvirker EBIT. Er det slik at økningen i omsetning er en ren uplift på grunn av lik OPEX, eller vil økningen i omsetning gi høyere OPEX? Dette har jeg ikke svaret på, men jeg antar at EBIT marginen stiger ganske kraftig og at økningen i omsetning er nærmest ren uplift. I så tilfelle vil Powerpool på nåværende omsetning ha en årlig EBIT på 33MNOK. Dette virker helt sprøtt, men slik er det nå en gang (dersom marginene er like og OPEX ikke øker nevneverdig). Meg bekjent er selskapet gjeldsfritt, og etter skatt vil de da sitte igjen med inntjening på 25MNOK. På P/E 10 bør da Powerpool verdsettes til 250MNOK, og med 66% eierandel tilsvarer det 0,94kr per aksje i Lokotech. P/E 10 er også fryktelig konservativt. I US handles tilsvarende selskaper vesentlig høyere. Flere med P/S opp mot 15-20. Med andre ord forsvarer Powerpool alene dagens markedsverdi i Lokotech og vel så det. Dette er en gamechanger for Lokotech, og veksten i Powerpool er forventet å øke fremover. I tillegg får vi snart tapeout av ASIC. Markedet har til nå nærmest ignorert Powerpool og priset selskapet basert på ASIC (0,7-1kr). Jeg tror derfor vi har et potensiale opp mot 2kr i første omgang, og deretter videre oppover ved positiv tapeout.
Tallene er ganske grovt regnet på fordi jeg ikke har hele tallgrunnlaget, men illustrerer potensialet her. Men hvis noen har bedre tall er det bare å slenge inn kommentar, så kan vi regne litt mer.
Lokotech rapporterte ved oppkjøpet av Powerpool at de leverte en EBIT på 6MNOK. Daværende brutto-omsetning var på ca 130MNOK, og netto-omsetning på 27MNOK.
Nå er brutto-omsetningen på nærmere 260MNOK, og med en margin på 21% tilsvarer det en netto-omsetning på ca 54MNOK. Netto-omsetningen har altså steget med 100% i 2024.
Så er spørsmålet hvordan det påvirker EBIT. Er det slik at økningen i omsetning er en ren uplift på grunn av lik OPEX, eller vil økningen i omsetning gi høyere OPEX? Dette har jeg ikke svaret på, men jeg antar at EBIT marginen stiger ganske kraftig og at økningen i omsetning er nærmest ren uplift. I så tilfelle vil Powerpool på nåværende omsetning ha en årlig EBIT på 33MNOK. Dette virker helt sprøtt, men slik er det nå en gang (dersom marginene er like og OPEX ikke øker nevneverdig). Meg bekjent er selskapet gjeldsfritt, og etter skatt vil de da sitte igjen med inntjening på 25MNOK. På P/E 10 bør da Powerpool verdsettes til 250MNOK, og med 66% eierandel tilsvarer det 0,94kr per aksje i Lokotech. P/E 10 er også fryktelig konservativt. I US handles tilsvarende selskaper vesentlig høyere. Flere med P/S opp mot 15-20. Med andre ord forsvarer Powerpool alene dagens markedsverdi i Lokotech og vel så det. Dette er en gamechanger for Lokotech, og veksten i Powerpool er forventet å øke fremover. I tillegg får vi snart tapeout av ASIC. Markedet har til nå nærmest ignorert Powerpool og priset selskapet basert på ASIC (0,7-1kr). Jeg tror derfor vi har et potensiale opp mot 2kr i første omgang, og deretter videre oppover ved positiv tapeout.
Tallene er ganske grovt regnet på fordi jeg ikke har hele tallgrunnlaget, men illustrerer potensialet her. Men hvis noen har bedre tall er det bare å slenge inn kommentar, så kan vi regne litt mer.
Redigert 14.11.2024 kl 13:02
Du må logge inn for å svare
Tobias
05.02.2025 kl 21:41
6195
Fikk denne fra Pareto idag.
Spennende tider. Blir det emisjon så vurderer jeg å tegne.
COMPANY HIGHLIGHTS:
Lokotech Group – Owner of 5 subsidiaries:
Lokotech Group is a publicly listed company on Euronext Growth, with a market capitalization of approximately NOK 500 million. It operates five subsidiaries focused on semiconductors, data centers, and crypto mining pools.
Lokotech AS – The most efficient chip for crypto mining:
Its primary subsidiary, Lokotech AS, has developed a groundbreaking dual-use chip for blockchain mining (Scrypt ASIC) and edge AI inference. Testing and simulations demonstrate that the chip outperforms the market leader and closest peer, offering 2–4x greater energy efficiency in blockchain mining.
Strong interest from large market players – USD 2 - 5 million framework agreement already signed:
Lokotech AS is targeting a multi-billion-dollar industry and has already generated strong interest in its chip, and is in discussions with large international market participants. For instance, the company has already signed a framework agreement with a private operator in the USA with gross revenue of USD 2 - 5 million, with additional upside potential.
Cash-generating mining pools and data center operations expected to cover more than Group’s costs in 2025:
Additionally, two other operating subsidiaries are performing well: Powerpool Mining SL, which owns and operates a mining pool, is generating positive and increasing cash flow, while Arctic Core, which operates four data centers, is expected to contribute additional cash flow in 2025. Collectively, the estimated net cash flow from these subsidiaries are expected to more than cover the group’s fixed costs.
Spennende tider. Blir det emisjon så vurderer jeg å tegne.
COMPANY HIGHLIGHTS:
Lokotech Group – Owner of 5 subsidiaries:
Lokotech Group is a publicly listed company on Euronext Growth, with a market capitalization of approximately NOK 500 million. It operates five subsidiaries focused on semiconductors, data centers, and crypto mining pools.
Lokotech AS – The most efficient chip for crypto mining:
Its primary subsidiary, Lokotech AS, has developed a groundbreaking dual-use chip for blockchain mining (Scrypt ASIC) and edge AI inference. Testing and simulations demonstrate that the chip outperforms the market leader and closest peer, offering 2–4x greater energy efficiency in blockchain mining.
Strong interest from large market players – USD 2 - 5 million framework agreement already signed:
Lokotech AS is targeting a multi-billion-dollar industry and has already generated strong interest in its chip, and is in discussions with large international market participants. For instance, the company has already signed a framework agreement with a private operator in the USA with gross revenue of USD 2 - 5 million, with additional upside potential.
Cash-generating mining pools and data center operations expected to cover more than Group’s costs in 2025:
Additionally, two other operating subsidiaries are performing well: Powerpool Mining SL, which owns and operates a mining pool, is generating positive and increasing cash flow, while Arctic Core, which operates four data centers, is expected to contribute additional cash flow in 2025. Collectively, the estimated net cash flow from these subsidiaries are expected to more than cover the group’s fixed costs.
Tobias
06.02.2025 kl 09:48
5887
Lokotech er en klar doblingskandidat på kort sikt. Jeg er redd for at selskapet blir slukt av andre større aktører innenfor bransjen.
Tror dette allerede skjer i løpet av 2025.
Tror dette allerede skjer i løpet av 2025.
Teknikkpenger
06.02.2025 kl 12:52
5755
--------- feb.24--------- feb.25
Scrypt (9.272)--------- ( 20.124)--------- 117 % Th/s
SHA-256: (177.692)--------- (309.4)--------- 74 % Ph/s
Eaglesong: (2.6)--------- ( 7.498 )--------- 188 % Ph/s
Blake2s: (6.1)--------- (8.399)--------- 38 % Ph/s
X11: (48.6)--------- (47.561)--------- -2 % Th/s
KHeavyHash: (128)--------- (2057)--------- 1507 % Th/s
Scrypt (9.272)--------- ( 20.124)--------- 117 % Th/s
SHA-256: (177.692)--------- (309.4)--------- 74 % Ph/s
Eaglesong: (2.6)--------- ( 7.498 )--------- 188 % Ph/s
Blake2s: (6.1)--------- (8.399)--------- 38 % Ph/s
X11: (48.6)--------- (47.561)--------- -2 % Th/s
KHeavyHash: (128)--------- (2057)--------- 1507 % Th/s
Redigert 06.02.2025 kl 12:56
Tobias
06.02.2025 kl 13:03
5802
Ja, Powerpool stiger og stiger. Nå i skrivende stund så er pool hashrate over 20 000 Th/s (ny rekord).
Med den sterke vekstraten vi ser i Powerpool så vil marketcap for selskapet nærme seg børsverdien til Lokotech (424 mill).
Med den sterke vekstraten vi ser i Powerpool så vil marketcap for selskapet nærme seg børsverdien til Lokotech (424 mill).
weed
06.02.2025 kl 13:24
5771
Merkelig kursbevegelser i denne aksjen i dag. Fra 2.10 til 2.49 for så å falle til 2.20. Hva skjer?
Potlaskatt
06.02.2025 kl 14:38
5648
Folk er usikre på økonomien og hvordan de skal få tak i penger. Lån,emisjon osv.. burde ikke sendt ut forrige melding før de hadde det på plass?
weed
06.02.2025 kl 15:50
5530
Vi må vel vente til mandag før vi får vite noe mer. Får håpe disse som selger ned aksjen ikke vet noe mer enn oss andre, og at den ikke bikker underr 2.0 kr igjen.
Teknikkpenger
06.02.2025 kl 15:56
5528
150 millioner er ikke store beløp, når teknologi er utprøvd og bud på selskapet allerede inkludert rammeavtale på plass. Bare slapp av og vent til mandag tapeout vil være neste uke inkludert finansieringskonklusjon...........
Etter tapeout neste uke vil ikke få aksjer under kr3.....selv om det ikke utstedes mer enn 20% og det vil kun for aksjonærer............
Etter tapeout neste uke vil ikke få aksjer under kr3.....selv om det ikke utstedes mer enn 20% og det vil kun for aksjonærer............
Redigert 06.02.2025 kl 15:59
Teknikkpenger
06.02.2025 kl 16:08
5839
Fontene skrev Skjønner du ikke hva som er i ferd med å skje?
jeg vet hva som skjer .....................alle frykter utvanning..........men hvis sjekk klar melding fra selskapet også oktoberpresentasjon. Mange fra styret vil ha flere aksjer og etter å ha kjennskap til buddetaljene er det svært mindre sjanse for utvanning.........
Redigert 06.02.2025 kl 16:14
Fontene
06.02.2025 kl 16:12
5853
Jeg har stor tro på selskapet og tror på en lys fremtid.
Jeg tror følgende vil skje:
Forstår det slik at det blir en emisjon tilrettelagt av Pareto og SB1M.
Veldig synd at det blir minimumstegning på 100k Euro.
Det ekskluderer alle trofaste småaksjonærer som ikke har råd til å tegne for minimum 100k Euro.
Jeg er veldig spent på tegningskursen og veldig spent på hvor stor rabatt Loko vil gi de som har mulighet til tegne.
Jeg syns man skulle låst x antall aksjer til en fortrinnsemisjon til eksisterende aksjonærer slik at de kunne få muligheten til å bli med, selv om de ikke hadde fått 100% tildeling.
Jeg tror følgende vil skje:
Forstår det slik at det blir en emisjon tilrettelagt av Pareto og SB1M.
Veldig synd at det blir minimumstegning på 100k Euro.
Det ekskluderer alle trofaste småaksjonærer som ikke har råd til å tegne for minimum 100k Euro.
Jeg er veldig spent på tegningskursen og veldig spent på hvor stor rabatt Loko vil gi de som har mulighet til tegne.
Jeg syns man skulle låst x antall aksjer til en fortrinnsemisjon til eksisterende aksjonærer slik at de kunne få muligheten til å bli med, selv om de ikke hadde fått 100% tildeling.
Teknikkpenger
06.02.2025 kl 16:18
5878
ingensteds skrevet det er fortynning og Veldig synd at det blir minimumstegning på 100k Euro.
til og med jeg fikk post fra SB1M
til og med jeg fikk post fra SB1M
Teknikkpenger
06.02.2025 kl 16:29
5887
https://newsweb.oslobors.no/message/637697
"This new capital may be raised in the form of hybrid debt, convertible loans, equity or a combination thereof (the “Transaction”)."
år de 4 investorer med 40 millioner kroner hver, har de allerede 1 med 25 millioner kroner
så hvor er fortynningene ............?
"This new capital may be raised in the form of hybrid debt, convertible loans, equity or a combination thereof (the “Transaction”)."
år de 4 investorer med 40 millioner kroner hver, har de allerede 1 med 25 millioner kroner
så hvor er fortynningene ............?
Redigert 06.02.2025 kl 16:35
Fontene
06.02.2025 kl 16:41
5867
Jeg tror det blir equity.
Hybrid debt og convertible loans kan innløses i aksjer.
Blir det equity blir det høyst sannsynlig en bookbuilding. Og blir trolig i en range under dagens sluttkurs. De som tegner seg forventer en rabatt.
Vi får se hvem som får rett…..
Hybrid debt og convertible loans kan innløses i aksjer.
Blir det equity blir det høyst sannsynlig en bookbuilding. Og blir trolig i en range under dagens sluttkurs. De som tegner seg forventer en rabatt.
Vi får se hvem som får rett…..
Fontene
06.02.2025 kl 17:27
5870
Nei Møyfrid. En investor kan gi Loko et konvertibelt lån. Lånet kan ha et vilkår som sier at lånet kan gjøres om til aksjer.
Møyfrid
06.02.2025 kl 17:34
6068
Ja, Element, Lavo-TV og Idex har en del erfaring med slike lån.
Bare lurte på om det hadde pre-konvertert litt for å få i gang showet...
Bare lurte på om det hadde pre-konvertert litt for å få i gang showet...
Teknikkpenger
06.02.2025 kl 18:16
5992
150 millioner lån for konvertible obligasjoner med 10% i 3 år etter at det konverteres til aksjer til VWAP og klatre til kr 10 da blir det kun 15 millioner nye aksjer og 45 millioner kroner renter.
de kan tjene 1,2 milliarder med gruvedrift per år.
de har allerede sikret seg rammeavtale for 55 millioner kroner
de kan tjene 1,2 milliarder med gruvedrift per år.
de har allerede sikret seg rammeavtale for 55 millioner kroner
Stepping
06.02.2025 kl 19:51
5874
Dette blir nok helga der realiteten innhenter en del sv skribentene her og deres lommebøker.
Stepping
06.02.2025 kl 20:13
5833
Hause en aksje fra 50 øre til 300 øre og kjøre emisjon på 150 øre, verden har vell sett det før. Dersom noen her inne tror helt oppriktig at de blir rike på Onsdag med penger de fant på gata så tror jeg de har ett langt liv med skuffelser foran seg!
Stockshold
06.02.2025 kl 20:51
5777
Tror du bør sette deg inn i caset å grunnen til at aksjen har tatt løs fra 0,60. De har nå en bra cashflow som stadig øker med fine utbytter fra powerpool, de har nå datasenteraktivitet de har inntekter fra å deres asic chip er klar for å produseres å leveres i Q3.
At de trenger kapitalen er som komunisert fra 2024 å ikke uventet fra mange som har fulgt Lokotech i 3 år.
Hentes nå den kapitalen de trengs starter mest sannsynlig en fantastisk reise.
Funnet penger på gata er de få her som har gjort, mange følger med å er klar for å bistå med den kapitalen som trengs, så får de negative som titter fram når kurs går litt ned bare følge med framover
At de trenger kapitalen er som komunisert fra 2024 å ikke uventet fra mange som har fulgt Lokotech i 3 år.
Hentes nå den kapitalen de trengs starter mest sannsynlig en fantastisk reise.
Funnet penger på gata er de få her som har gjort, mange følger med å er klar for å bistå med den kapitalen som trengs, så får de negative som titter fram når kurs går litt ned bare følge med framover
Stockshold
06.02.2025 kl 21:14
5721
Nesten alle, se nylige innløsning av opsjoner som tilførte selskapet rundt 10 M i EK.
Stockshold
06.02.2025 kl 21:20
5727
Jepp, å de fleste har vel fått med seg at VWAP på den er rundt 2,60.
Teknikkpenger
06.02.2025 kl 21:25
5719
selskapet gitt 3,5 dager til å spekulere og spille daytraders til manipulasjon.....forventer kapitalinnhenting uten utvanning....husk selskapet allerede fastsatt dato med Foundry. De ventet 3 måneder på det uten at alle klossene var på plass de har ikke booket datoen med Foundry.
Stockshold
06.02.2025 kl 21:29
5761
Tror også det stemmer, håper å tror vi ser større industrielle som stiller med løsning rundt VWAP på 2.60.
De vet at skal de ha en bit av kaka her må de slå til nå. Via markedet vil de dra kurs for høyt.
Meget spennende dager nå !
De vet at skal de ha en bit av kaka her må de slå til nå. Via markedet vil de dra kurs for høyt.
Meget spennende dager nå !
Goliaten15
07.02.2025 kl 08:09
5505
kan ikke bli bedre.....
Ny stor rammeavtale for forhåndsbestilling av hashblades signert med USA-basert blokkjede operatør
Lokotech AS, et heleid datterselskap av Lokotech Group AS, har i dag signert nok en rammeavtale for forhåndsbestilling av sine proprietære Scrypt-Minere som bruker Lokotechs toppmoderne Scrypt ASICs. Avtalen er signert med en privat operatør i USA, og representerer mulige bruttoinntekter på to millioner til fem millioner USD for Lokotech AS ved full iverksettelse. Totalt utgjør dette i forhåndsbestillinger til Lokotech AS, inkludert tidligere publisert rammeavtale (08.12.2024), omtrent 6 til 12 millioner USD.
Avtalen er utformet slik at den gir fleksibilitet til begge parter, spesielt når det gjelder leveringstidslinjer og ordrevolum. I henhold til kontraktsvilkårene er det første avdraget (innskuddet) mottatt, mens det andre avdraget, som vil bestemme den totale ordreverdien, forfaller senest 28. februar 2025. Denne betalingen forventes å bekrefte den endelige ordrestørrelsen, som vil bli ferdigstilt i løpet av de kommende ukene.
Kontrakten definerer et fast påslag for Lokotech AS samtidig som den gjør det mulig for kunden å utnytte og utforske stordriftsfordeler. Det endelige antallet Hashblades levert under denne rammeavtalen vil avhenge av flere faktorer, inkludert designspesifikasjoner og markedsforhold. Utover de forventede inntektene, posisjonerer denne avtalen Lokotech til å oppnå stordriftsfordeler raskere, noe som styrker konkurransefortrinnet.
I tillegg har kunden uttrykt interesse for å la Lokotech drifte (hosting) en betydelig del av den totale innkjøpsordren i Norge. Denne ordningen vil gi kunden tilgang til kostnadseffektiv og pålitelig strøm samtidig som den sikrer raskere leveringstider for å maksimere oppetiden. Videre skaper det en ekstra inntektsstrøm for Lokotech, ettersom "hosting" vil bli administrert sammen med selvutvinningsvirksomheten.
For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: post@lokotech.no.
Denne kunngjøringen er gitt i samsvar med § 5-12 i verdipapirhandelloven og utgjør innsideinformasjon under EUs markedsmisbruksforordning (MAR). Publisert på vegne av Lokotech Group AS av Benjamin Miklozek, finansdirektør, kl. 08:00 CET 7. februar 2025.
Ny stor rammeavtale for forhåndsbestilling av hashblades signert med USA-basert blokkjede operatør
Lokotech AS, et heleid datterselskap av Lokotech Group AS, har i dag signert nok en rammeavtale for forhåndsbestilling av sine proprietære Scrypt-Minere som bruker Lokotechs toppmoderne Scrypt ASICs. Avtalen er signert med en privat operatør i USA, og representerer mulige bruttoinntekter på to millioner til fem millioner USD for Lokotech AS ved full iverksettelse. Totalt utgjør dette i forhåndsbestillinger til Lokotech AS, inkludert tidligere publisert rammeavtale (08.12.2024), omtrent 6 til 12 millioner USD.
Avtalen er utformet slik at den gir fleksibilitet til begge parter, spesielt når det gjelder leveringstidslinjer og ordrevolum. I henhold til kontraktsvilkårene er det første avdraget (innskuddet) mottatt, mens det andre avdraget, som vil bestemme den totale ordreverdien, forfaller senest 28. februar 2025. Denne betalingen forventes å bekrefte den endelige ordrestørrelsen, som vil bli ferdigstilt i løpet av de kommende ukene.
Kontrakten definerer et fast påslag for Lokotech AS samtidig som den gjør det mulig for kunden å utnytte og utforske stordriftsfordeler. Det endelige antallet Hashblades levert under denne rammeavtalen vil avhenge av flere faktorer, inkludert designspesifikasjoner og markedsforhold. Utover de forventede inntektene, posisjonerer denne avtalen Lokotech til å oppnå stordriftsfordeler raskere, noe som styrker konkurransefortrinnet.
I tillegg har kunden uttrykt interesse for å la Lokotech drifte (hosting) en betydelig del av den totale innkjøpsordren i Norge. Denne ordningen vil gi kunden tilgang til kostnadseffektiv og pålitelig strøm samtidig som den sikrer raskere leveringstider for å maksimere oppetiden. Videre skaper det en ekstra inntektsstrøm for Lokotech, ettersom "hosting" vil bli administrert sammen med selvutvinningsvirksomheten.
For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: post@lokotech.no.
Denne kunngjøringen er gitt i samsvar med § 5-12 i verdipapirhandelloven og utgjør innsideinformasjon under EUs markedsmisbruksforordning (MAR). Publisert på vegne av Lokotech Group AS av Benjamin Miklozek, finansdirektør, kl. 08:00 CET 7. februar 2025.
Stockshold
07.02.2025 kl 08:36
5447
Legger merke til denne, det betyr nok at Global Founderies gir Lokotech bedre vilkår ift kommende produksjon nå som ordreverdier stiger raskt!
Tror ikke vi må vente lenge til de nå har kapitalen som må til.
Utover de forventede inntektene, posisjonerer denne avtalen Lokotech til å oppnå stordriftsfordeler raskere, noe som styrker konkurransefortrinnet.
Tror ikke vi må vente lenge til de nå har kapitalen som må til.
Utover de forventede inntektene, posisjonerer denne avtalen Lokotech til å oppnå stordriftsfordeler raskere, noe som styrker konkurransefortrinnet.
Teknikkpenger
07.02.2025 kl 08:59
5420
verdsettelse er kr 8,2 (nåværende aksjer er 184,5 millioner).........i henhold til forrige rapport .....vil gå 4 ganger i løpet av de kommende dagene...........det vil være mer snakk pågående i henhold til siste melding...........
Teknikkpenger
07.02.2025 kl 09:03
5417
gå gjennom tallene selv hvis du har spørsmål
https://carlsquare.com/analyse-lokotech-ny-rammeavtale-for-forhandsbestilling-av-hashblades/
Side 34 .......
https://carlsquare.com/analyse-lokotech-ny-rammeavtale-for-forhandsbestilling-av-hashblades/
Side 34 .......
Redigert 07.02.2025 kl 09:07
Stockshold
07.02.2025 kl 09:26
5454
Litt tolmodighet å en løsning på kapital for produksjon nå så ser vi nok en solid reprising.
Begynner å bli solide summer på kontraktene nå, ser også at de betaler første avdrag ved ordresignering.
Begynner å bli solide summer på kontraktene nå, ser også at de betaler første avdrag ved ordresignering.
Kingen
07.02.2025 kl 09:45
5388
Kursen hadde steget mye mer på avtalen i dag hvis alt av finansiering var på plass. Alltid litt engstelse i markedet på "usikkerhet", selv om de som kjenner caset godt ikke frykter dette. Disse venter snarlig mangedobling når finansiering er på plass.
Stockshold
07.02.2025 kl 09:56
5362
Noen benytter meldingen for å forlate aksjen å det er helt greit.
Så kan man alltids kjøpe tilbake kanskje lavere, men meget sannsynlig også høyere om de løser produksjonskapitalen nå
Så kan man alltids kjøpe tilbake kanskje lavere, men meget sannsynlig også høyere om de løser produksjonskapitalen nå
weed
07.02.2025 kl 10:28
5311
Skjee vel ikke noe mer før på mandag. Prøvde å trade ved å selge ut en del på 2.47 men bare et par tusen som gikk ut og kjøpte de samme tilbake til 2.26. Et par tre hundre i gevinst så nå avventer jeg videre.
Teknikkpenger
07.02.2025 kl 11:10
5289
Den eksploderer snart.til kr 5.0.neste uke..... finansiering den vil være der ...............analytikerrapporten vil endre kurs til rundt kr 8,4 (Uten utvanning) kr 5,3 (med utvanning 100 millioner nye aksjer ) .........investor kjenner tallet godt ..........glemt småhandlere her ............
Redigert 07.02.2025 kl 11:11
weed
07.02.2025 kl 11:20
5269
Begynner å bli latterlig . Opp nesten 20 %, men ender vel i minus.Er det noen som kjenner emi. kursen?
Stockshold
07.02.2025 kl 11:54
5201
Det er ingen emisjon her, kun en melding om at de jobber med å skaffe kapital via investorer.
weed
07.02.2025 kl 12:31
5139
This new capital may be raised in the form of hybrid debt, convertible loans, equity or a combination thereof
Stockshold
07.02.2025 kl 13:04
5074
May be raised, betyr om de ordner med kapital igjennom målrettede investorer blir det ingen emisjon.
Går det i orden, kan alle tenke seg til hva som skjer!
Tror ikke dagens kontrakt var dum midt i jobben med å skaffe kapital.
Om de likevel ser at de mangler feks 25 eller 50 M kommer nok en emisjon med en pris pr aksje, men foreløbig holder man seg til hva selskapet har sagt.
Går det i orden, kan alle tenke seg til hva som skjer!
Tror ikke dagens kontrakt var dum midt i jobben med å skaffe kapital.
Om de likevel ser at de mangler feks 25 eller 50 M kommer nok en emisjon med en pris pr aksje, men foreløbig holder man seg til hva selskapet har sagt.
Teknikkpenger
07.02.2025 kl 13:17
5084
Investorer vil være klare til å kjøpe 50 millioner nye aksjer med kr3 når kursmålet er kr6 med 250 millioner aksjer. husk at det ikke er crisers fortynning
i går solgte mange med råd fra såkalte techguru som ikke kan tekniske ting og produktverdi ............
selskapet vil krysse verdsettelse kr10 med en mer rammeavtale .................... Vi har heller ikke nøyaktig verdi på den første som kan krysse USD10 millioner.
i går solgte mange med råd fra såkalte techguru som ikke kan tekniske ting og produktverdi ............
selskapet vil krysse verdsettelse kr10 med en mer rammeavtale .................... Vi har heller ikke nøyaktig verdi på den første som kan krysse USD10 millioner.
Redigert 07.02.2025 kl 13:24