IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cell

tuja
IDEX 19.11.2024 kl 10:24 4442

IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cellfie Global
Oslo, Norway, and Seoul, South Korea 19 November 2024 - IDEX Biometrics has
entered into a commercial development agreement with South Korean smart card
manufacturer Cellfie Global (formerly ICK) to design, manufacture and marke

biometric metal and PVC cards for bank and fintech launches in USA, Europe and
Asia. This gives IDEX Biometrics full coverage across all four card
manufacturers in South Korea, representing a production capacity in excess of
100 million smart cards annually, and with world leading metal card
manufacturing capabilities.

Cellfie Global has a strong customer base in mainly USA and Europe, markets
representing 78% of the 40 million annual metal card shipments. Cellfie Global’s
leading metal cards provide a unique sensory experience that is driven by card
weight, card sound, card technology and a unique design perspective, bringing a
different metal card solution to banks and fintechs globally.

“We are excited to provide state-of-the-art biometric capability to our metal
card and PVC range of card products enabled by IDEX Biometrics. We see a huge
potential for our USA company, ICK International, to accelerate deployment of
the next generation of contactless cards and a means for us to differentiate.”
says Yoo Ki Jong, Chief Executive Officer of Cellfie Global. “Biometric cards
are a must have for leading smart card providers like Cellfie” he continues.

“With Cellfie’s strong customer portfolio in USA and Europe and a CAGR of metal
cards projected at close to 25%, the opportunity for IDEX Biometrics is
substantial. As a world leading metal card manufacturer, Cellfie Global
strengthens our growing portfolio of smart card makers globally and in South
Korea with unique capabilities and an innovative competitive edge”, comments
Catharina Eklof, Chief Executive Officer of IDEX Biometrics."
Møyfrid
I dag kl 11:54 512

Feil, men fenomenet Idex har nok interessert meg mer enn gjennomsnittet.

Nå ligger jeg for øvrig godt plassert i boka, og om jeg blir medlem av menigheten skal det hausses så Gullhaugen fremstår som en førstereisgutt i forhold...:-)

Da kan du forvente en 100-200% økning. Ikke før.
rischioso
I dag kl 12:49 464

Du gjør ditt eget nick til skamme "Itrader" - eller kanskje ikke om det står for "ikke" trader...?...;)

Når man er en trader som jeg mfl. og ikke bare en Itrader, eller hobbytrader, men en som lever av det så betyr det at jeg hele tiden øker, reduserer og til tider går helt ut. Da blir det jo ikke bare litt misforstått når du kommer drassende med nivåer jeg har gjort noen trades på en eller annen gang og fremstiller det som at den prisen jeg gav den gangen er det jeg nå sitter med...

Ja, vi er på et anonymt forum og da forblir også handlene som identiteten ukjent så får man bare ta det for hva det er. Om du ønsker at jeg har et snitt langt over dagens så skal du få lov til det, men det betyr jo ikke at det stemmer. Det er sjelden jeg i det hele tatt snakker om snitt nettopp fordi det endrer seg hele tiden gjennom at man hyppig øker, reduserer alternativt tar en exit med jevne mellomrom alt ettersom caset utvikler seg. Mao, nevnes kjøp eller snitt en sjelden gang så betyr jo ikke det at man alltid har det snittet - såpass burde man forstå - tydeligvis ikke alle, men de fleste - i alle fall de som er tradere. Sitter man kun og venter på en sjelden sjanse som du med flere virker å gjøre så er det jo heller ikke helt uforståelig at dere ikke skjønner så mye utover akkurat det...;)

I alle fall må jeg gi deg rett i uttalelsen relatert til overreaksjon. Ser man på handelsmønsteret den siste tiden så virker flere aktører å sitte på begge sider av bordet. En antagelse som styrkes når man går noen ører opp for å prøve og gjøre rent bord for da trekkes salgsordrer på et blunk - eller rettere sagt skremselsordrer som virker å være mer ment til å få andre til og kaste aksjene sine ned til de samme som sitter med kjøpsordrer enn reelle salgsordrer...

Uansett, så nærmer vi oss deadline for rep emien (29.11) hvor det er å forvente at dette spillet vil fortsette til rep emien blir kansellert og det er ikke mange børsdager til så skal man ha aksjer her nede på undersiden av eminivået (15øre) så er det å anta at den muligheten er svært tidsbegrenset for like plutselig som kursen falt på undersiden vil den nok igjen være tilbake på oversiden - om ikke lenge...;)
Redigert i dag kl 13:05 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 12:53 459

Helt klart mer enn gjennomsnittet og ikke bare litt mer for loggen din forteller jo at du har slått rot her - mao, at du er over gjennomsnittet interessert i denne kan man forsiktig påstå uten og overdrive...;)

https://www.finansavisen.no/forum/user/101775/view
Møyfrid
I dag kl 13:02 428

Ja, forsto du ikke hva jeg skrev?

Du finner meg for øvrig også på andre fora.
rischioso
I dag kl 13:19 402

Det jeg ikke forstår er at du kan sitte uke etter uke - måned etter måned og snakke nedsettende om et case som du mener ikke har noen fremtid for så og kjøpe bare det blir billig nok. Jo, jeg kan forstå egoet og dynamikken, men gjennom en slik adferd så får du NULL-0 troverdighet og gjennom det lager egentlig ris til egen bak. Man kan jo ikke ta deg seriøst overhodet når du sier en ting og gjør noe helt annet. Da er det jo ekstra beklagelig at du frekventerer rundt om på flere fora om du oppfører deg på samme måte også andre plasser noe man kan anta at du gjør.

Utfordringen ligger i at du virker å tro at det du skriver flytter kurs av betydning for det gjør det ikke. Ja, du kan nok narre til deg aksjene fra noen uerfarne, men det er jo ikke slik oppførsel forumet er ment for. Forumet er ment for å gjøre hverandre bedre og for å få til det så må man være ærlig. Å snakke nedsettende om et selskap for så og kjøpe uten at noe er endret bortsett fra kurs er ikke å gjøre hverandre bedre. Det er en ego tripp som kun er ment å gagne deg selv noe ingen andre har nytte av og slik oppførsel har derfor ingenting på forumet å gjøre - verken dette forumet eller andre fora - dette til ettertanke....
Slettet bruker
I dag kl 13:56 358

På seg selv kjenner man andre. Dette kunne du skrevet til deg selv på TGS-trådene. Makan.
klaesp
I dag kl 14:09 330

Fint hvis vi kan holde oss til selskapet idex og ikke personer, det gjelder alle.
Takk på forhånd.
God helg til alle👍
Møyfrid
I dag kl 14:32 303

Helt utrolig innlegg av en hen som rakker ned og kun går på person på det minste forsøk på å stille spørsmål rundt det dette egentlig handler om. Selskapet.

Men om du ser øverst til høyre på innlegget så finner du 3 prikker. klikk på dem og deretter "blokker bruker".

Case close,

rischioso
I dag kl 15:02 258

Må kunne påpeke feilskjær fra tid til annen. Sikkert grei kar på privaten, men her viser han sin verste side og det må påpekes for hvis ikke blir det aldri noen endring. Han kan nok hvis han vil noe bedre enn dette - nok om det og god helg til deg oxo - nok en dag nærmere lettelsesrally ved kansellering av rep emi som er rett rundt hjørnet etterfulgt av noe triggende snacks ...;)
Redigert i dag kl 15:05 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 15:09 249

Jeg er en av få som har truffet innertier på TGS når det kommer til kursutvikling hele veien ned fra 142 OG jeg handler ikke med den ene hånda samtidig som jeg deler ut skitt med den andre - uten sammenligning for øvrig - god helg til deg oxo...;)
Redigert i dag kl 15:13 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
I dag kl 15:30 216

Tenker du det blir noe ala "lettelsesrallyet" vi ser i ENSU i dag, som du også har messet om i mente?

God helg!
rischioso
I dag kl 15:46 193

Det er ikke greit slik du oppfører deg. Nå topper du det med å bløffe også - hvor går så grensen? Har du egentlig noen grense? Hva gjør du her egentlig? Du bidrar med nada av verdi, taler med 2 tunger og juger raskere enn enn hest traver. God bedring sier jeg bare for det kan vel knapt bli verre.....
Møyfrid
I dag kl 16:20 135

Tror kanskje du bør oppsøke hjelp, i beste mening. Uansett, jeg setter deg på blokkering, da det du skriver ikke er verdt å lese for noen. Så gjør jeg samtidig de øvrige deltakerne en tjeneste. Lykke til med «lettelsesrallyet», løgner og personangrep, og atter en gang god helg👍
rischioso
I dag kl 16:28 116

Jeg er ikke her for et lettelses rally, men for noe mye mer down the road. Jeg er heller ikke ute etter noen usle ører men 50-øring og krone. Det beste du kunne ha gjort var å blokkere deg selv - først da hadde du gjort mange en tjeneste. God helg og god bedring...;)
Redigert i dag kl 16:33 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 16:42 89

Skjønner du noe i det hele tatt? Først så kaster du ut en falsk beskyldning og istedenfor å be om unnskyldning så leter du etter nye frekkheter. Det er dine bidrag, men akkurat det er du jo kjent for....;)
Redigert i dag kl 16:45 Du må logge inn for å svare
Mammon
I dag kl 16:43 88

🤣😂😆
Alt, code, idex
Hva mer noe innen biotech🤔🤪
rischioso
I dag kl 16:46 81

Noterer meg at the muppets samler seg på denne tråden - et klart tegn på at ting nærmer seg...;)
oivindl
I dag kl 16:55 61

"Mao, nevnes kjøp eller snitt en sjelden gang så betyr jo ikke det at man alltid har det snittet"

Interessant uttalelse fra en som tidligere har hevdet å være åpen om alle sine handler.
Men ingenting er statisk, det som passer i en diskusjon, passer ikke nødvendigvis i en annen, så litt fleksibilitet rundt sannheten er ikke dumt.
Slettet bruker
I dag kl 17:20 29

Frekkheter? Alle som har fulgt med er veldig klar over dine eskapader i CODE og ALT, foruten IDEX. Insisterende haussing og brutale fall på 96% (CODE). Samme argumentasjon som i miseren IDEX.