IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cell

tuja
IDEX 19.11.2024 kl 10:24 10291

IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cellfie Global
Oslo, Norway, and Seoul, South Korea 19 November 2024 - IDEX Biometrics has
entered into a commercial development agreement with South Korean smart card
manufacturer Cellfie Global (formerly ICK) to design, manufacture and marke

biometric metal and PVC cards for bank and fintech launches in USA, Europe and
Asia. This gives IDEX Biometrics full coverage across all four card
manufacturers in South Korea, representing a production capacity in excess of
100 million smart cards annually, and with world leading metal card
manufacturing capabilities.

Cellfie Global has a strong customer base in mainly USA and Europe, markets
representing 78% of the 40 million annual metal card shipments. Cellfie Global’s
leading metal cards provide a unique sensory experience that is driven by card
weight, card sound, card technology and a unique design perspective, bringing a
different metal card solution to banks and fintechs globally.

“We are excited to provide state-of-the-art biometric capability to our metal
card and PVC range of card products enabled by IDEX Biometrics. We see a huge
potential for our USA company, ICK International, to accelerate deployment of
the next generation of contactless cards and a means for us to differentiate.”
says Yoo Ki Jong, Chief Executive Officer of Cellfie Global. “Biometric cards
are a must have for leading smart card providers like Cellfie” he continues.

“With Cellfie’s strong customer portfolio in USA and Europe and a CAGR of metal
cards projected at close to 25%, the opportunity for IDEX Biometrics is
substantial. As a world leading metal card manufacturer, Cellfie Global
strengthens our growing portfolio of smart card makers globally and in South
Korea with unique capabilities and an innovative competitive edge”, comments
Catharina Eklof, Chief Executive Officer of IDEX Biometrics."
Møyfrid
I dag kl 00:11 582

Leser du egentlig dine egne innlegg? Er du helt blottet for folkeskikk? Hvorfor ønsker du å fremstå så nedsnødd? Ja, ja, om ikke annet blir det en god latter😀

Men markedet til Idex handler ikke om din 50 lapp, det handler ikke en gang om Norge. Det handler om land hvor den 50 lappen (++) har en helt annen betydning, og markedene har en helt annen dynamikk. Si meg, har du i det hele tatt undersøkt annet enn hva som skrives her, av produsentene og de «uavhengige» bloggene deres?

Ville sannhetene og visjonene som serveres og har blitt servert i snart 30 år av overnevnte stemt ville Idex i dag vært en pengemaskin uten sidestykke. Hva er omsetningen igjen?

Redigert i dag kl 00:12 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
I dag kl 00:17 576

Det lite logisk at denne gjennomføres når man kan kjøpe aksjene med stor rabatt i markedet.

Men, om selskapet trekker en kanin opp av hatten før fristen blir det selvfølgelig full fyr i teltet.

Det er lov å håpe.
Cartr
I dag kl 07:11 489

At man kan være så korttenkt? Emikursen er på 0,15 og skal nok et stykke oppover. Sitter du med 500.000 aksjer til 0,12 øre så vil du gjøre en del kroner opptil f.eks 0,5.

Altså det går an å gjøre noen kroner på så lave nivåer, eller de som har kjøpt på høyere nivåer kan snitte ned og i hvert fall få igjen pengene sine. Noen langsiktig investering i IDEX tror jeg ikke lenger på. Som nevnt har de store kundene forsvunnet, bankene velger mobilpay og det kommer flere emisjoner og aksjespleiser i løpet av 2025, og spesielt om ikke Rep emien går i box, noe som er tvilsomt når du får aksjer til 0,12 og kanskje helt ned på 0,10 etterhvert...

Jeg hadde tro på IDEX helt fremt til for et par tre måneder siden, men de fremstår i dag som en vandrende katastrofe. Så nå er det kun trading som gjelder. Fort inn og fort ut, så sant ikke et mirakel skulle skje for selskapet, men vi har sett lite av det på 28 år... Se bare på hvor mange avtaler det tilsynelatense aldri blir noe av og dette er bare fra 2022 og til i dag...: https://www.finansavisen.no/forum/thread/167231/view
YNWA250505
I dag kl 09:24 387

Ja for Idex er jo bare et selskap som leverer til betalingsmarkedet ikke sant. De driver ikke innenfor sikkerhet på nettet, wallets eller adgang. Til Møya og deg Cartr, dere som har skjønt hvor dette bar for Idex. Dere burde jo ha shortet fra kr 3. Men i stedet sitter dere her 24/7 og skal liksom kjøpe Idex først under 12 øre og da skal dere inn med lommepengene deres å gjøre en kule i Idex. Samme selskapet dere slakter og mener ikke har noen fremtid. Lykkes ikke Idex som dere sier så vil du ikke tjene penger selv på en inngang på 12 øre. Møya har to millioner innlegg på Idex og sitter her kun for at dette har blitt personlig for hen. Finnes det ikke noen annen aksje her inne dere kan følge og skrive på? Men klart selv til short må man ha penger.
kroif
I dag kl 09:57 331

Hvis det finnes større investorer der ute som er overbevist om at IDEX lykkes i nær fremtid, så ser jeg det som Bondesønnen, en stor mulighet til å ta et jafs av selskapet, med warrents i tillegg, uten å flytte kursen nordover.De som tegnet i den rettede fikk vel også warrents.
La oss si at de fyller rep emi sett i lys av dette?
Og så tikker ordrene inn, da var det ikke så dumt å tegne seg like vel.
Møyfrid
I dag kl 11:09 265

Vi er fullstendig klar over Idex portefølje, på lik linje med at vi er i stand til å lese ett regnskap.

Men der ser jeg at kursmålet mitt ble nådd, nok en gang.

Så, hva gjør man nå :-)
Møyfrid
I dag kl 11:11 258

De større investorene var vel i hovedsak med i den første emisjonen? Mange av dem klarte jo kunststykket å selge seg ned før emisjonen, så det er vel begrenset hva de kan bidra med nå, eller er det fritt frem?
kroif
I dag kl 11:17 237

Vil jo tro at Idex tar imot alle som er villige til å tegne seg, da de trenger likviditeten, vil jeg tro?
Jeg klarer ikke helt se salgsviljen på disse nivåene, hvis det ikke er for å tegne seg i rep emi, og få en warrent i tilleg( lottokupong til 3,5 øre)
Mammon
I dag kl 11:19 233

kommer spleis og ny grise-emi

dette selskapet sammen med ensu har nada ingenting av verdier

kanskje disse burde finne på noe nytt som er hot om dagen?
patenter ditten og datten som r totalt utdatert LOL
Møyfrid
I dag kl 11:20 229

Mange % blitt.

Uansett, "trøsten" til de som sitter får være at omsetningen er minimal og det kun er småpenger som skal til for å løfte kursen.
Cartr
I dag kl 12:43 125

Hvis du tegner deg for en aksje til 0,15 øre så får du en Warrant til 0,15 øre hvis du ønsker å innløse den. Altså to aksjer for 0,30 øre. Problemet med Waranten er at den gjerne har en tidsfrist. Blir vi liggende lenge under 0,15 øre så er jo det et problem.

Idag kan du kjøpe IDEX til en mye lavere pris og det har vi kunne gjort lenge. I dag har kursen vært helt nede på 0.113. Det betyr to aksjer til 0,226 i stedet for 0,30. Hvem velger da å tegne seg for 0,15? Rep Emien kommer derfor med 99.9 prosent sikkerhet til å fordufte slik ENSU nylig måtte kanselere sin. https://live.euronext.com/en/product/equities/NO0013186460-XOSL#CompanyPressRelease-12562448

Det store spørsmålet er hvem som selger ut millioner av aksjer til under 0,13 øre. Det er i hvert fall ikke småaksjonærer og heller ikke større investorer som er overbevist om at IDEX lykkes i nær fremtid.
Redigert i dag kl 12:47 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
I dag kl 13:11 69

Neimen Møya og venninnene hennes sier jo at ingen vil ha biometriske kort basert på fingeravtrykk. Kan de ta feil? Snakker om idioter.
Biosmart vil gå videre til masseproduksjon av biometriske betalingskort basert på Idex Biometrics plattform etter at Mastercard ga klarsignal.

Basert i Sør-Korea produserer Biosmart over 50 millioner betalingskort hvert år. Mandag innhentet den et brev om godkjenning (LoA) fra Mastercard for sitt biometriske betalingskort bygget på Idex Pay-plattformen.
Cartr
I dag kl 13:12 65

Et selskap som har holdt på slik i 28 år er ikke drevet av idioter. Vi har samme bakmenn i IDEX og Thinfilm/ENSU som har holdt det gående på Emier siden 1996 og 1994. Selvsagt klarer de å drive opp kursen fra 0,11-0,12. Det er jo slik det har fungert i 28 og 30 år...

Når det er sagt så var IDEX fullfinansiert ut 2024 og ventet flere ordre i slutten av 2023 og i begynnelsen av 2024. Alt så lovende ut, men kun en av disse ordrene ble det noe av og det var kun småpenger som vi ser av regnskapet. I tillegg viste det seg at selskapet laaangt i fra var fullfinansiert ut 2024. Allerede i mai kom første emisjonen. Men det var først når de kjører en griseemisjon på 0,15 øre når de kunne ha klart en EMI ved Visasertifiseringen og opp mot krona at jeg helt mista troen på denne gjengen i hva som mer og mer ligner ei sjørøverskute. Men i stede for å kjøre en EMI mye tidligere (de har lenge visst at de trengte myyye penger) lår de storaksjonærer dumpe enormt med aksjer så kursen stuper 80 prosent på under en måned uten at noen reagerer slik de gjorse i ENSU da ba børsen stoppe salget fordi de trodde at EMI info var lekket. Hva tror du skjedde i IDEX???

Jeg har hatt aksjer i IDEX lenge og hadde troa til svalestupet på 80 prosent. Det er så elendig av ledelsen som enten sov bak rattet eller ønsket det slik... Og derfor ønsker jeg nå aksjer til så lav kurs som mulig så kan man med stor sannsynlighet få igjen det man har investert og til og med tjene på det. Kjøper du på 0,115 så dobler du pengene på 0,23 øre og at vi skal opp dit regner jeg som sannsynlig, muligens også en tredobling eller firedobling. Det er ikke utenkelig at vi når 0,5 det neste halve året. Det er heller ikke utenkelig at IDEX før noen større ordre etterhvert, så det kan jo være lurt å sitte igjen med noen når en grei fortjeneste er gjort.

Likevel er dette en aksje med stor risiko. Markedet lyver ikke. Det er en god grunn til at IDEX er nærmest konkurspriset og det er kun bjellesauer som er ute så fort de tjener noen kroner tegner seg i Emier. Unntaket er Robert Keith som har vært med siden 1996. Mon tro hvor mange aksjer han solgte da IDEX merkelig nok var oppe i 3,60 for ca tre år siden? Eller på nedturen fra 2,50 i januar i år til 0,15? Fyren har innsideinfo og vet akkurat når aksjen går opp eller ned. Han går under navnet "Togrøveren" og ikke uten grunn. Han har tjent fett på IDEX, men så er han også med å styre "gamet".
YNWA250505
I dag kl 13:14 58

Men hva vet vel de som jobber med dette. Bare ring Møya og Cartr så kan de sikkert fortelle dere at de bare kan legge ned virksomheten sin.
Biometriske kort er et must for ledende smartkortleverandører som Cellfie," kommenterer Yoo Ki Jong, administrerende direktør i Cellfie Global.
Cartr
I dag kl 13:18 44

Når tid tror du dette gjør utslag, om noen gang? I 2026 og etter fire EMIER? Dette er allerede annonsert og likevel har kursen vært nede 0,113 i dag. IDEX har forøvrig fått haugevis med slike avtaler de siste to, tre årene uten at noe skjer. Du kan jo prøve å oppdatere deg her: https://www.finansavisen.no/forum/thread/167231/view
Møyfrid
I dag kl 13:19 39

1 mill aksjer? Hvem gidder å leke med slike studentposter?

Nei, skal det bli ribbe til jul får en da ta ett ordentlig klipp.
Cartr
I dag kl 13:20 32

Ta å les deg opp på hva jeg sier så skjønner du kanskje hva jeg snakker om, men for å synke til samme lavmål som deg og visse andre vil jeg tro at det er søstra di som har hjernecella denne uka? Du er herved unnskyldt!
Redigert i dag kl 13:21 Du må logge inn for å svare