IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cell

tuja
IDEX 19.11.2024 kl 10:24 13489

IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cellfie Global
Oslo, Norway, and Seoul, South Korea 19 November 2024 - IDEX Biometrics has
entered into a commercial development agreement with South Korean smart card
manufacturer Cellfie Global (formerly ICK) to design, manufacture and marke

biometric metal and PVC cards for bank and fintech launches in USA, Europe and
Asia. This gives IDEX Biometrics full coverage across all four card
manufacturers in South Korea, representing a production capacity in excess of
100 million smart cards annually, and with world leading metal card
manufacturing capabilities.

Cellfie Global has a strong customer base in mainly USA and Europe, markets
representing 78% of the 40 million annual metal card shipments. Cellfie Global’s
leading metal cards provide a unique sensory experience that is driven by card
weight, card sound, card technology and a unique design perspective, bringing a
different metal card solution to banks and fintechs globally.

“We are excited to provide state-of-the-art biometric capability to our metal
card and PVC range of card products enabled by IDEX Biometrics. We see a huge
potential for our USA company, ICK International, to accelerate deployment of
the next generation of contactless cards and a means for us to differentiate.”
says Yoo Ki Jong, Chief Executive Officer of Cellfie Global. “Biometric cards
are a must have for leading smart card providers like Cellfie” he continues.

“With Cellfie’s strong customer portfolio in USA and Europe and a CAGR of metal
cards projected at close to 25%, the opportunity for IDEX Biometrics is
substantial. As a world leading metal card manufacturer, Cellfie Global
strengthens our growing portfolio of smart card makers globally and in South
Korea with unique capabilities and an innovative competitive edge”, comments
Catharina Eklof, Chief Executive Officer of IDEX Biometrics."
rischioso
I dag kl 15:14 563

Lei å høre, MEN egentlig akkurat som forventet - feigheten lenge leve og når du prøver å overbevise oss andre om at du har tatt en innbilt struts så fremstår du jo bare som komiske Ali....

Jeg prøvde i alle fall å gi deg en livline, men du mener selv at det er helt greit å manipulere ferskinger og helt åpenlyst nærmest skryte av at du har narret til deg aksjene deres ved å snu 180 grader fordi du er inne igjen uten at caset har endret seg 1mm - shame on you!
Redigert i dag kl 15:22 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 15:28 531

Pent driv mot slutten av dagen - ser vi 15øre allerede i morgen eller må vi vente litt til - that's the question...;)
kroif
I dag kl 16:18 429

Jeg tror jeg holder meg utenfor drittkastingen her, og siler den infoen jeg ser som informativ.
Er voksen nok til skjønne at folk har ulik agenda i forhold til aksjebeholdning.
Når det kommer til manglende markedsføring fra banker, så tenker jeg at bankene trenger ikke det, da de tenker å bytte ut alle kort, for å redusere freud, og dermed spart inn kostnaden.Mulig jeg tar feil, men dette er jo en av hovedargumentene for innsalg hos kortprodusentene.

Tenker forøvrig at det skal svært lite inntekter som skal til før selskapet prises til 1 mrd igjen, er noen russiske prosenter opp dit.
Redigert i dag kl 16:21 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
I dag kl 17:13 346

Leser du ikke selv dine egne innlegg? Du har prøvd å grave frem dritt om Idex og markedet i flere uker nå. 19000 innlegg om at Idex ikke vil lykkes. Finner frem innlegg om at Mastercard skal utfase alle betalingskort etc etc. Det er særdeles kvalmende at du nå har blitt positiv til selskapet og har brukt noen få kroner på Idex aksjer. Din type er absolutt verste sort her inne.
Møyfrid
I dag kl 18:15 271

Feil.

Verste sort her inne er folk som lyver, hausser ukritisk, sjikanerer og møter hvert innlegg de tolker negativt, med personangrep og kvalme.

Jeg har for øvrig ikke "vært her i flere uker", men i 6 år har jeg skrevet at jeg har ment og trodd at selskapets strategi har vært feil, og at pengene har rent ut i et skremmende tempo. Har jeg tatt feil så langt?

Men ja, jeg har blitt positiv til selskapet, men denne positiviteten skyldes nok helt andre grunner og tilnærminger enn de andre aksjonærene. Slik er det bare.
Men det betyr lite hva som vil ligge bak en potensiell suksess. Det viktigste er å være inne, og helst komme inn på riktig tidspunkt. Jeg personlig tror det tidspunktet er nå.

Ellers vet jeg ikke hva du tolker som småpenger, men det er meg også knakende likegyldig. Det som overrasker meg mest, er at det har gått så langt at folk nå kan seile inn blant topp 30 uten å grave altfor dypt i foret.

Utover det har det vært en fin dag for Idex, og det er bare å håpe at det fortsetter! Jeg tror perioden fra nå og frem til første runde med åpning for warrants kan bli svært spennende. Lykke til, alle sammen, enten dere er inne med småpenger eller hele trygda!

Fru(?) Eklof har absolutt alle muligheter til å snu denne skuta.

Møyfrid
I dag kl 18:23 254

Legger for ordens skyld denne, da du henviser til uker tilbake:

"Møyfrid
16.09.2024 kl 21:32

Faller den under 0,15, ryker både hesten og halvparten av kyrne her på Torpet.

Da skal det kjøpes aksjebrev for det hele.
"

Og så skjedde😁 Det gjelder å putte pengene der man har kjeften😎
rischioso
I dag kl 18:42 226

RE - Fru(?) Eklof har absolutt alle muligheter til å snu denne skuta.

* Ååååå, det kunne hun altså ikke for noen få dager siden, men ahhhh - stemmer det - da var du jo ikke inne for du hadde ikke fått narret mange nok ferskinger til å selge nede på 11-tallet - men nå som du har fylt opp manipulasjons håven din så er det ikke måte på hva denne kvinnen kan utrette - hva med å se deg selv i speilet når du leser høyt hva du deler her inne så kanskje - bare kanskje - det siger inn hvor komisk dette kan høres ut for andre ....;)
YNWA250505
I dag kl 19:15 181

Nettopp. Møya er en manipulator av verste sort. Baisser som et svin og straks hun er inne skal det hausses. Kvalmere blir det ikke.
kroif
I dag kl 19:45 130

De fleste her inne prøver og manipulere, det er vel ingen bombe, drit nå i det, og fokuser på selskapet.
700k så er ma topp 20 faktisk...
Møyfrid
I dag kl 19:53 109

Har du blitt manipulert, YNHAB?

Så det var en post på 50 aksjer som ble dumpet ned på ordren min i går. Trodde det var robot, men det var kanskje innehavet ditt?

Beklager i så fall det, men jeg skal love å ta godt vare på dem 😀
YNWA250505
I dag kl 20:39 50

Ja jeg syntes synd på deg så jeg slapp ned 50stk så du også fikk råd til noen
Møyfrid
I dag kl 20:56 18

Bra, bare fortsett å selge. Jeg tar i mot 😎