IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cell

tuja
IDEX 19.11.2024 kl 10:24 13690

IDEX Biometrics brings biometric smart cards to market with Cellfie Global
Oslo, Norway, and Seoul, South Korea 19 November 2024 - IDEX Biometrics has
entered into a commercial development agreement with South Korean smart card
manufacturer Cellfie Global (formerly ICK) to design, manufacture and marke

biometric metal and PVC cards for bank and fintech launches in USA, Europe and
Asia. This gives IDEX Biometrics full coverage across all four card
manufacturers in South Korea, representing a production capacity in excess of
100 million smart cards annually, and with world leading metal card
manufacturing capabilities.

Cellfie Global has a strong customer base in mainly USA and Europe, markets
representing 78% of the 40 million annual metal card shipments. Cellfie Global’s
leading metal cards provide a unique sensory experience that is driven by card
weight, card sound, card technology and a unique design perspective, bringing a
different metal card solution to banks and fintechs globally.

“We are excited to provide state-of-the-art biometric capability to our metal
card and PVC range of card products enabled by IDEX Biometrics. We see a huge
potential for our USA company, ICK International, to accelerate deployment of
the next generation of contactless cards and a means for us to differentiate.”
says Yoo Ki Jong, Chief Executive Officer of Cellfie Global. “Biometric cards
are a must have for leading smart card providers like Cellfie” he continues.

“With Cellfie’s strong customer portfolio in USA and Europe and a CAGR of metal
cards projected at close to 25%, the opportunity for IDEX Biometrics is
substantial. As a world leading metal card manufacturer, Cellfie Global
strengthens our growing portfolio of smart card makers globally and in South
Korea with unique capabilities and an innovative competitive edge”, comments
Catharina Eklof, Chief Executive Officer of IDEX Biometrics."
oivindl
I dag kl 21:42 112

"Lei å høre, MEN egentlig akkurat som forventet - feigheten lenge leve”
-rischioso

Nå har jo du ved flere anledninger lovet å ikke svare meg, eller oppfordret til blokkering.
Så det er feighet det skyldes altså.

Ellers er resten av innlegget også et gedigent selvskudd.
YNWA250505
I dag kl 20:39 202

Ja jeg syntes synd på deg så jeg slapp ned 50stk så du også fikk råd til noen
Møyfrid
I dag kl 19:53 261

Har du blitt manipulert, YNHAB?

Så det var en post på 50 aksjer som ble dumpet ned på ordren min i går. Trodde det var robot, men det var kanskje innehavet ditt?

Beklager i så fall det, men jeg skal love å ta godt vare på dem 😀
kroif
I dag kl 19:45 282

De fleste her inne prøver og manipulere, det er vel ingen bombe, drit nå i det, og fokuser på selskapet.
700k så er ma topp 20 faktisk...
YNWA250505
I dag kl 19:15 334

Nettopp. Møya er en manipulator av verste sort. Baisser som et svin og straks hun er inne skal det hausses. Kvalmere blir det ikke.
rischioso
I dag kl 18:42 379

RE - Fru(?) Eklof har absolutt alle muligheter til å snu denne skuta.

* Ååååå, det kunne hun altså ikke for noen få dager siden, men ahhhh - stemmer det - da var du jo ikke inne for du hadde ikke fått narret mange nok ferskinger til å selge nede på 11-tallet - men nå som du har fylt opp manipulasjons håven din så er det ikke måte på hva denne kvinnen kan utrette - hva med å se deg selv i speilet når du leser høyt hva du deler her inne så kanskje - bare kanskje - det siger inn hvor komisk dette kan høres ut for andre ....;)
Møyfrid
I dag kl 18:23 407

Legger for ordens skyld denne, da du henviser til uker tilbake:

"Møyfrid
16.09.2024 kl 21:32

Faller den under 0,15, ryker både hesten og halvparten av kyrne her på Torpet.

Da skal det kjøpes aksjebrev for det hele.
"

Og så skjedde😁 Det gjelder å putte pengene der man har kjeften😎
Møyfrid
I dag kl 18:15 424

Feil.

Verste sort her inne er folk som lyver, hausser ukritisk, sjikanerer og møter hvert innlegg de tolker negativt, med personangrep og kvalme.

Jeg har for øvrig ikke "vært her i flere uker", men i 6 år har jeg skrevet at jeg har ment og trodd at selskapets strategi har vært feil, og at pengene har rent ut i et skremmende tempo. Har jeg tatt feil så langt?

Men ja, jeg har blitt positiv til selskapet, men denne positiviteten skyldes nok helt andre grunner og tilnærminger enn de andre aksjonærene. Slik er det bare.
Men det betyr lite hva som vil ligge bak en potensiell suksess. Det viktigste er å være inne, og helst komme inn på riktig tidspunkt. Jeg personlig tror det tidspunktet er nå.

Ellers vet jeg ikke hva du tolker som småpenger, men det er meg også knakende likegyldig. Det som overrasker meg mest, er at det har gått så langt at folk nå kan seile inn blant topp 30 uten å grave altfor dypt i foret.

Utover det har det vært en fin dag for Idex, og det er bare å håpe at det fortsetter! Jeg tror perioden fra nå og frem til første runde med åpning for warrants kan bli svært spennende. Lykke til, alle sammen, enten dere er inne med småpenger eller hele trygda!

Fru(?) Eklof har absolutt alle muligheter til å snu denne skuta.

YNWA250505
I dag kl 17:13 499

Leser du ikke selv dine egne innlegg? Du har prøvd å grave frem dritt om Idex og markedet i flere uker nå. 19000 innlegg om at Idex ikke vil lykkes. Finner frem innlegg om at Mastercard skal utfase alle betalingskort etc etc. Det er særdeles kvalmende at du nå har blitt positiv til selskapet og har brukt noen få kroner på Idex aksjer. Din type er absolutt verste sort her inne.
kroif
I dag kl 16:18 582

Jeg tror jeg holder meg utenfor drittkastingen her, og siler den infoen jeg ser som informativ.
Er voksen nok til skjønne at folk har ulik agenda i forhold til aksjebeholdning.
Når det kommer til manglende markedsføring fra banker, så tenker jeg at bankene trenger ikke det, da de tenker å bytte ut alle kort, for å redusere freud, og dermed spart inn kostnaden.Mulig jeg tar feil, men dette er jo en av hovedargumentene for innsalg hos kortprodusentene.

Tenker forøvrig at det skal svært lite inntekter som skal til før selskapet prises til 1 mrd igjen, er noen russiske prosenter opp dit.
Redigert i dag kl 16:21 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 15:28 685

Pent driv mot slutten av dagen - ser vi 15øre allerede i morgen eller må vi vente litt til - that's the question...;)
rischioso
I dag kl 15:14 717

Lei å høre, MEN egentlig akkurat som forventet - feigheten lenge leve og når du prøver å overbevise oss andre om at du har tatt en innbilt struts så fremstår du jo bare som komiske Ali....

Jeg prøvde i alle fall å gi deg en livline, men du mener selv at det er helt greit å manipulere ferskinger og helt åpenlyst nærmest skryte av at du har narret til deg aksjene deres ved å snu 180 grader fordi du er inne igjen uten at caset har endret seg 1mm - shame on you!
Redigert i dag kl 15:22 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
I dag kl 15:10 303

Meg du skriver til rischioso?

I så fall roper du i skogen uten å få svar. Hadde deg på blokk 4-5 år sist. Det blir lenger denne gangen.
rischioso
I dag kl 14:54 344

RE - Min påstand er at prognosene og hypen selskapet var bygd på, vil feile, og så langt har jeg hatt 100 % rett.

* Hva er dette for noe sprøyt - man kan ikke måle suksess på aksjekursutvikling over en kortere periode - det måles når produktet er ferdig og ute i markedet - og dit er vi ikke helt ennå, men veldig snart....;)

Når du hadde særs sterke meninger når du ville ha kursen ned så burde du ha ennå sterkere meninger når du nå er inne for å rettferdiggjøre en slik oppførsel og da holder det ikke med å være uhøflig mot de som bemerker slik oppførsel.
Også kan det være greit å innrømme at den oppførselen du har hatt den siste tiden ikke er greit, for klarer du ikke å se det så er den tilbake så snart du har solgt og hvis så bør du nok vurdere å skifte nick for ellers blir innleggene like mye verdt som tomrommet mellom innlegg av betydning - JustSayin...;)

Når det er sagt så har jeg sagt mitt så er det opp til deg hva du velger å gjøre fremover - uansett lykke til - dette kan bli alt i fra bra til svært bra i tiden fremover hvor det er å forvente en del kurstriggere som bygger videre på nylige inngåtte avtaler, prod og ikke minst markedspenetrering...;)
Redigert i dag kl 14:59 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
I dag kl 14:43 374

Idex kan strengt tatt gå 30% på melding om salg av en sekk økologiske gulrøtter på dette nivået, så skulle det komme mer enn det tror jeg ribben er sikret til jul. Ja, selv surkålen vil være å anses som betalt.

Vi ønsker lykke til!
rischioso
I dag kl 14:43 377

Likte denne:

Biosmart will move on to mass production of biometric payment cards based on Idex Biometrics’ platform after Mastercard gave the go ahead.

Based in South Korea, Biosmart manufactures over 50 million payment cards every year. On Monday it obtained a Letter of Approval (LoA) from Mastercard for its biometric payment card built on the Idex Pay platform.

* Grunnlaget er lagt så med tiden til hjelp så kan dette bli stort - veldig stort og når det skjer så vil nok de fleste som sitter her og triller ører angre....;)
Møyfrid
I dag kl 14:41 385

Hvor tar du alt tullet ditt fra? Jeg har da aldri sagt at jeg ikke har tro på verken Mastercard eller Visa.
Min påstand er at prognosene og hypen selskapet var bygd på, vil feile, og så langt har jeg hatt 100 % rett.
Kan du ellers fortelle meg hvor jeg tok feil?

Når det er sagt, handler alt innen aksjer om timing. Jeg har min strategi, andre har sin.
På kursnivået Idex nå befinner seg, vil jeg påstå at det er et godt kjøp. Men det er min mening, og andre er sikkert uenige – og det er lov.
Det er flere grunner til at jeg tror det er riktig tid for inngang, men jeg tror ikke jeg tar meg bryet med å forklare deg det.

Jeg er 100 % sikker på at du dessverre ikke er kapabel til å forstå det.
klaesp
I dag kl 14:41 388

Venter meg flere avtaler kommende uker/mnd👈

Interessen fra bankene i regionen underbygger den kommersielle muligheten som ligger foran oss," la han til.

Men dette er ikke det eneste nylige Idex-samarbeidet med et koreansk selskap. I forrige uke kunngjorde IDEX Biometrics en kommersiell utviklingsavtale med smartkortprodusenten Cellfie Global (tidligere ICK)
rischioso
I dag kl 14:32 421

Ja, kursen ligger fortsatt 20% under eminivået og det er knapt 1,5 handelsdag til deadline er over så skal man ha under 15øre så bør man forsyne seg nå mens man kan for plutselig er den muligheten borte...;)
Redigert i dag kl 14:40 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
I dag kl 14:08 475

kroif, du sitter og diskuterer med Møya som har null tro på Visa og Mastercard. Hen tror faktisk ikke at det vil bli noe av dette markedet i det hele tatt. Hvorfor tror du Møya har kjøpt seg inn med noen hundrelapper samtidig som hen ikke har tro på dette markedet. Så fort hen får 10% gevinst er det rett ut igjen. Kun noen få dager siden var Møya sterkt imot Idex og snakket bare dritt om selskapet. Nå når r-hullet har kjøpt seg inn er det snudd om til det positive og da er hen positiv og snakker bare varmt om Idex. Sånne komplette r-hull er det verste som finnes her inne. Hen er ikke alene, du kan ta med deg gullrasset også.
kroif
I dag kl 13:32 524

Selv med alle nye aksjer så finnes det stor oppside når det begynner å tikke kroner inn på konto, har jo være en jævla laaang dryg prosses sålangt, har jo fulgt med tett siden før covid, siste kursmassakre kunne vært unngått, hvis de hadde hentet cash bittelitt før.
Nå har det sikkert foregått litt på kammerset som vi ikke har fått med oss, men fallet fra 1 kr og ned var en stygg sak syntes jeg, og smertefull.
Dette må jo snart materiallisere seg, eller konke,
Produktet funker, den er vi forbi, nå er det jo kun noen LOA for for produsentene, og så kan kortpressa dundre igang. Mistenker at produsentene ønsker å kjøre ut Visa og Mastecard samtidig, og ingen produsent har vel LOA for Visa enda?
Tar gjerne en ordre fra Sentry i mellomtiden, eller en langsiktig kjøpsavtale for x antall sensorer.
Uansett er vel som flere her hevder alle kurser godt under 0,15 gunstige.
Møyfrid
I dag kl 13:00 571

Lykke til!

Det kan vise seg å være en særs god inngang, om du ikke har noe i mot å kjøre litt berg- og dalbane.

Noen triggere er allerede kjent, men det fylles jo også på med gode nyheter, så mitt motto er: Let it ride....:-)
kroif
I dag kl 11:32 675

Jeg hoppet på toget igjen med litt på 0,1151, er utrolig overrasket at kursen nå ikke er på 0,09..
Som har vært trenden når jeg har trodd bunnen har vært nådd.
Kanskje traff jeg med noe for engang skyld. Time will show.( dessverre alt for lite i forhold til tidligere tap.)
Redigert i dag kl 12:32 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
I dag kl 11:08 724

Storm i et vannglass.

Aksjene ble holdt av selskapet frem til 15. oktober 2024, da de ble overført til BNP Paribas. At de ikke ble overført direkte til henne skyldes sannsynligvis at hun er bosatt i Belgia, og at de senere ble overført til en klientkonto hos BNP. Hvor de befinner seg nå er irrelevant; det vesentlige er at de ikke er solgt.

Ellers er det en fin dag for Idex.
Redigert i dag kl 11:09 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 10:12 838

RE - Dagens melding er noe underlig. CEO Catharina Eklof tegnet seg for 666 666 aksjer til 0,60 øre rett etter ansattelsen, men dagens melding kan tyde på at også hun solgte unna når kursen stupte, eller tar jeg feil?

* Ja, du tar feil - litt lengre ned står følgende:

"Eklof currently holds 694,403 shares in IDEX Biometrics ASA"
Redigert i dag kl 10:14 Du må logge inn for å svare
Cartr
I dag kl 10:03 863

Hvorfor kjøpe til 0,15 når vi har fått aksjer helt nede på 0,113? Jeg mener har du troa på at kursen vil være høyere innen 11 april, noe jeg også tror, så hvorfor ikke kjøpe masse til mye bedre kurs? Se SFO som kjøpte en mill til 0,118 i går...

Dagens melding er noe underlig. CEO Catharina Eklof tegnet seg for 666 666 aksjer til 0,60 øre rett etter ansattelsen, men dagens melding kan tyde på at også hun solgte unna når kursen stupte, eller tar jeg feil?

The Company's CEO, Catharina Eklof, holds 380,880 subscription rights in the subsequent offering. Eklof has fully subscribed based on these subscription rights and, further, has oversubscribed, resulting in a total subscription of 1,000,000 shares, at NOK 0.15 per share.
https://newsweb.oslobors.no/message/633357
Redigert i dag kl 10:06 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 10:00 875

YNWA250505 skrev Innlegget er slettet
Den psykologiske effekten kan være delt ved første øyekast, men om vi dykker ned i materien og ser på realitetene så betyr rep emisjonen nada for oss nye aksjonærer - hvorfor?

Fordi de aller fleste eksisterende aksjonærer sitter med et skyhøyt snitt - vi snakker om flere kroner+ så for dem så blir det for å snitte seg ned, men fortsatt vil de ha et høyt snitt langt over snittet nye aksjonærer har i dag og av samme grunn vil ikke det være noen kursbrems i så måte - mao, aldri dumt å forholde seg til realitetene....;)
Redigert i dag kl 10:01 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
I dag kl 09:55 889

Markedene for biometriske kort kan være gedigent, selv om betalingskortene feiler.

At CEO overtegner i emisjonen er vanskelig å tolke som annet enn positivt.
YNWA250505
I dag kl 09:53 900

å sier du det:-) trodde klokka var fremtiden jeg. Har sikkert ikke fult så godt med de siste årene
Oasen
I dag kl 09:50 915

Skjerpings her inne kjenner jeg blir dårlig av å lese alle den drittkastinga her frem å tilbake. Når det kommer til bruk av kort eller telefon/klokke til betaling så leder pr idag kort bruk til betaling ynwa ,hva som vil dominere i fremtiden på privat markedet skal være uvist men kort blir dominant i bruk i arbeidsmarkedet osv. Betaling/adgang kort. Om idex har potensial til å slå igjennom så tror jeg det,men dem er ikke alene. Så her må man tenke seg godt om før man investerer.
Lykke til
rischioso
I dag kl 09:45 921

Warrants for rep emien forfaller i april-25, men det er også underordnet. Det er pris og volum som styrer hvorvidt den blir kansellert eller gjennomført. Og når pris har ligget under så er 1 av 2 innfridd. Nr 2 er volum, og som vi kjenner til så var det snakk om 140m aksjer i rep emien og setter man det opp i mot det faktiske volumet oppnådd i tegningsperioden (16.11 - 29-11) så har man svaret. Det betyr at det totale samlede volumet over 10 handelsdager (18.11 - 22.11 + 25.11-29.11) må være lik eller overstige 140m noe som gir et snitt på 14m aksjer pr handelsdag. Har ikke fulgt med så jeg kjenner ikke til det nøyaktige tallet oppnådd så langt, men det vil være styrende for om rep emien blir gjennomført eller kansellert. Veldig snart har vi fasit.
Ripasso
I dag kl 09:39 938

Da fant jeg teksten i børsmelding fra 16.09 hvoir dette omhandles. Så dersom du tror at kursen vil være høyere innen 11. april 2025, bør du delta i emisjonen.

The subscribers in the Private Placement will without cost be allocated one
warrant (Nw. "frittstående tegningsrett") issued by the Company for every Offer
Share allocated to, and paid by, them in the Private Placement (the "Warrants"
and the "Warrants Issuance"). Each Warrant will give the holder a right to
subscribe for one new share in the Company at a subscription price equal to the
Offer Price in the Private Placement. The Warrants may be exercised during two
exercise periods: (i) within the first 14 days following the Company's
announcement of its Q4 2024 financial report (expected on 27 February 2025) and
(ii) from 31 March 2025 to 11 April 2025. Following expiry of the last exercise
period, all Warrants not exercised will lapse without compensation to the
holder. The Company shall use reasonable efforts to seek to ensure that the
Warrants are admitted to trading on the Oslo Stock Exchange as soon as possible
following their issuance, but there can be no assurance that such admittance to
trading will be obtained. The Warrants will be registered in the VPS.
Ripasso
I dag kl 09:30 970

Ja det du beskriver er korrekt, men det er en vesentlig forskjell og det er at warrentsene skal ikke betales før de utøves, mener at noen forfalt etter Q1 fremleggelse og resten først om 1 år.
Redigert i dag kl 09:30 Du må logge inn for å svare
rischioso
I dag kl 09:20 1007

Det holder sikkert nå - alle har forstått hva du ønsker å melde - Møyfrid inkludert så det er ingen vits i å skulle avlaste den ene støyen med en ny for da er du jo ikke noe bedre enn den du ønsker å arrestere...;)