Scana i støtet mot 2025
Det har vært så mye frem og tilbake i Scana i det siste etter at bud ble signalisert av MIG og finansiering ble søkt i DB. Jeg synes denne tilbudsprosessen som nå har vært på ørkenvandring en tid aldri ser ut til å lande og derfor tar bort det gode stinget som var etablert i Scana før "tilbudet" kom. Det er nå på tide å se fremover uavhengig hva som skjer/kommer og lager derfor en ny tråd som ikke er knyttet opp mot annet enn fremtiden til Scana. Så - Kjør debatt :)
Redigert 21.11.2024 kl 11:49
Du må logge inn for å svare
Mammon
I går kl 12:05
791
paali89 skrev Ikke fra Temu?
Da crystal ball 🔮from temu very good quality n excellent price 👌
It says Scana ⭐to da 🌛 🤣😂
It says Scana ⭐to da 🌛 🤣😂
Skalleknarp
I går kl 12:26
739
Det er jo ikke akkurat noe storsalg/kjøp så langt i dag da.... Få som vil selge Scana og det er i seg vel positivt !! Awaiting good news all of us I guess:)
nopetter
I går kl 13:19
614
Furuen skrev Nei, jeg har kjøpt meg egen kule. (",)
visste ikke at vestlendinger var morsomme, men den der var god :))
Mammon
I går kl 14:37
455
typisk modus operandi av mafian for å lure ola dunk til å selge sine aksjer :)
de holder på i flere aksjer med lav likviditet som r underpriset deluxe
de holder på i flere aksjer med lav likviditet som r underpriset deluxe
nopetter
I går kl 14:46
429
dette er vanlig fra den kanten særlig når den nesten ikke er andre kjøpere på banen, nå kan de presse kursen ned med små poster
Norbo
I går kl 16:07
295
Så lenge ledelsen i Scana er totalt fraværende vil aksjonærenes verdier forvitre sakte men sikkert… hjelper heller ikke at sjefen sjøl har stukket fra skuta..
nopetter
I går kl 16:22
266
dette er nok en dag i evighetens hav med disse dumpe robotene, de klarte t.om.å legge inn en sperre på 2,97
Redigert i går kl 16:28
Du må logge inn for å svare