Scana i støtet mot 2025
Det har vært så mye frem og tilbake i Scana i det siste etter at bud ble signalisert av MIG og finansiering ble søkt i DB. Jeg synes denne tilbudsprosessen som nå har vært på ørkenvandring en tid aldri ser ut til å lande og derfor tar bort det gode stinget som var etablert i Scana før "tilbudet" kom. Det er nå på tide å se fremover uavhengig hva som skjer/kommer og lager derfor en ny tråd som ikke er knyttet opp mot annet enn fremtiden til Scana. Så - Kjør debatt :)
Redigert 21.11.2024 kl 11:49
Du må logge inn for å svare
Mammon
07.01.2025 kl 12:05
1499
paali89 skrev Ikke fra Temu?
Da crystal ball 🔮from temu very good quality n excellent price 👌
It says Scana ⭐to da 🌛 🤣😂
It says Scana ⭐to da 🌛 🤣😂
Skalleknarp
07.01.2025 kl 12:26
1449
Det er jo ikke akkurat noe storsalg/kjøp så langt i dag da.... Få som vil selge Scana og det er i seg vel positivt !! Awaiting good news all of us I guess:)
nopetter
07.01.2025 kl 13:19
1325
Furuen skrev Nei, jeg har kjøpt meg egen kule. (",)
visste ikke at vestlendinger var morsomme, men den der var god :))
nopetter
07.01.2025 kl 14:32
1179
det var nok dumperne som la inn den kjøper posten som de selv pælmet ut
Mammon
07.01.2025 kl 14:37
1165
typisk modus operandi av mafian for å lure ola dunk til å selge sine aksjer :)
de holder på i flere aksjer med lav likviditet som r underpriset deluxe
de holder på i flere aksjer med lav likviditet som r underpriset deluxe
nopetter
07.01.2025 kl 14:46
1136
dette er vanlig fra den kanten særlig når den nesten ikke er andre kjøpere på banen, nå kan de presse kursen ned med små poster
Norbo
07.01.2025 kl 16:07
1005
Så lenge ledelsen i Scana er totalt fraværende vil aksjonærenes verdier forvitre sakte men sikkert… hjelper heller ikke at sjefen sjøl har stukket fra skuta..
nopetter
07.01.2025 kl 16:22
976
dette er nok en dag i evighetens hav med disse dumpe robotene, de klarte t.om.å legge inn en sperre på 2,97
Redigert 07.01.2025 kl 16:28
Furuen
I dag kl 09:13
615
Er Scana gått i dvale?
Redigert i dag kl 09:14
nopetter
I dag kl 10:27
443
Dette er kun manipulasjon fra robotene de kommer til å pælme kursen så langt de klarer
Mammon
I dag kl 12:16
286
Furuen skrev Disse kursene må jo være noe for deg, Mammon.
jeg følger nøye med :D
får se om mafian selger til meg :)
tragisk å se hvordan denne lagger mens div. søppel stiger 8-9% idag
typisk for insidebørsen
får se om mafian selger til meg :)
tragisk å se hvordan denne lagger mens div. søppel stiger 8-9% idag
typisk for insidebørsen
macland
I dag kl 12:25
267
Er ikke mye mat i det du lirer ut av deg. Ellers,det ligger een underliggende trendlinje på 2,73 ca pr nå. Kanskje en stopp der om det fortsetter ned?? Jeg ligger og inne,men langt nede både i denne og andre. Dette pga jeg synes mye av markedene er høye og usikker på hva som skjer..Derfor vil det meste dras med ved større korreksjon. Har venta lenge,og må kanskje fortsette med det :)
Burde vel ta med at trendlinja er helt fra august i fjor,og stigende. .Brudd på 3 kr ville vært veldig positivt for aksjen.Ikke langt dit heller. Sånn,ble litt mer "balansert".
Burde vel ta med at trendlinja er helt fra august i fjor,og stigende. .Brudd på 3 kr ville vært veldig positivt for aksjen.Ikke langt dit heller. Sånn,ble litt mer "balansert".
Redigert i dag kl 13:00
Skalleknarp
I dag kl 12:26
266
Relax - Det er pt. mange triggere i luften for Scana. (Mulig oppkjøp, Salg av PSW, Stacken) Trøsten er at hver dag som går er vi nærmere en nyhet(er) som forhåpentligvis vil medføre at kursen vil gå kraftig Nordover.(?) Det er vel det Mr. M har sett i krystallkulen sin. :).
nopetter
I dag kl 13:35
177
hvis dere vil lage litt "furore" for disse så er det bare på kjøpe det som ligger på 2,86 og 2,875 dette er aksjene de har gevinst på uansett som de krysset inn på 2,84