ArcticZymes' M-SAN HQ Sets New Standard for Measles Virus Purifi

Yzf R1
AZT 21.11.2024 kl 12:21 1834

Tromsø, Norway - November 21, 2024 - ArcticZymes Technologies ASA (OSE: AZT), is
proud to highlight the exceptional performance of our M-SAN HQ nuclease in the
purification of recombinant measles viruses (MV), as detailed in a recent
publication in the Journal of Chromatography A. The study demonstrates how
integrating M-SAN HQ nuclease with heparin affinity chromatography streamlines
MV purification, achieving unmatched levels of both purity and yield.

Innovative Approach to MV Purification

The study, titled "Highly Pure Measles Virus Generated by Combination of Salt
-Active Nuclease Treatment and Heparin Affinity Chromatography," by Mayer et al.
addresses the challenges of purifying fragile, enveloped viruses like MV.
Traditional methods often involve multiple steps, risking viral loss and reduced
yields. By combining M-SAN HQ nuclease treatment with heparin affinity
chromatography, researchers achieved a simplified workflow that enhances both
purity and recovery rates.

https://live.euronext.com/en/products/equities/company-news/2024-11-21-arcticzymes-m-san-hq-sets-new-standard-measles-virus
Redigert 21.11.2024 kl 12:21 Du må logge inn for å svare
rufus01
21.11.2024 kl 13:13 1763

Strålende nyheter dette!. Før eller siden må jo alle disse strålende studiene gi som resultat økte inntekter, spørsmålet er vel hvor lang tid det vil ta før dette matrialiserer seg i økt omsetning. Jeg tror og håper i løpet av 2025. Da vil denne dystre utviklingen snu og bli bratt positiv igjen :)
Jan Raa
21.11.2024 kl 13:45 1717

Det er et faktum at alvorlige bivirkninger av covid-19 vakaine skyldes rester av DNA som skriver seg fra prodsuksjonscelle. Hvorfor vaksineprodusenter og produsenter av monoklonale antistoffer fortsetter å utsette seg for konsekvensene av å markedsføre produkter som de vet inneholder farlige rester av DNA, er vanskelig å forstå når man vet at SAN vil løse problemet for dem. Men vi har å gjøre med en industri som har penger i fokus, ikke nødvendigvis av de beste produktene. John Campbell har i flere videor på YouTube forklart faren forbundet med DNA-rester i vaksiner. Jeg kan tenke meg å sende ham en epost som forteller at løsningen finnes i SAN fra AZT i Tromsø .
Slettet bruker
21.11.2024 kl 14:05 1675

Ledelsen har kjøpt bare pittelite aksjer den siste tiden. Eksempelvis er beløpet for styrets forman at han besitter aksjer for bare vel 120.000 kroner. Det blir å tro markedet dermed satser på selskapet. For der er det nemlig de risikofrie opsjonene ledelsen har gitt seg selv som teller for dem alle. Omtrent 10 ganger mer enn de selv har spyttet inn i selskapet.. Aksjekjøpene siste tiden er bare for å sminke fasaden.. . Har vært i en fallende trend i lang tid og vil nok sakte men sikkert gå ned til en markedsverdi på halvparten av i dag = kurs rundt 7 kroner..
bj111
22.11.2024 kl 19:11 1421

Ja hvorfor ikke bare sende han en mail? Kan jo hende han syntes det er interessant.
Kalle_Navnet
23.11.2024 kl 17:05 1196

Ja, disse innsidekjøpene er åpenbart noe ledelsen er blitt enige om for å forsøke å drive kursen oppover.
Kalle_Navnet
23.11.2024 kl 17:07 1195

Tror dere virkelig at selskapet ville ha noe å tjene på å nevnes i samme ordelag som John Campbell?
Jan Raa
23.11.2024 kl 18:02 1153

Kalle_Navnet
Jeg oppfatter det slik at John Campbell, etter din mening har et så negativt omdømme at det vil skade AZT om han nevner SAN. Hvis dette er riktig oppfattet, og du faktisk mener det, er jeg meget interessert i å få vite hvem og hvilke aktører innen farma-/vaksine-sektoren, du mener fortjener et godt omdømme. John Campell er en bunnsolid fagmann som er fryktet og forhatt av den gjennomkorrupte farmaindustrien - fordi han snakker sant og avslører den. Denne industrien skyr ingen midler for å sverte ham og gi ham et dårlig omdømme, og den har økonomiske midler til bringe de aller fleste til taushet, også myndighetene. Men John Cambell har ikke latt seg korrumpere, bare sensurere.
oppturen
23.11.2024 kl 18:05 1149

Husker tilbake til da vi alle hadde tro på Woulgan, flere tok til orde for å selge hele AZ da for rundt 200 mill..
Jan Raa
23.11.2024 kl 18:58 1112

oppturen. Det husker jeg godt - selvfølgelig. Det beste sårhelingsproduktet noensinde måtte legges på hyllen.
Kalle_Navnet
24.11.2024 kl 18:01 885

Det er korrekt, jeg synes ikke Campbell ville være en troverdig ambassadør for Arcticzymes' produkter. Men det kan godt tenkes at ledelsen, slik den framstår i dag, ville omfavne ideen, hvis du spiller det inn som en mulighet for å få aksjekursen opp (det virker å være hovedfokus om dagen). Dette er bare min mening, jeg skjønner at du ikke er enig og det er helt greit.
Jan Raa
24.11.2024 kl 19:50 811

Kalle_Navnet. Du er med andre ord en av de mange som tror på farmaindustriens løgner og bedrag, men regner fagfolk som snakker sant for å være ikke-troverdige (konspiratorikere). Når folk tror at "sannhet er løgn og løgn er sannhet" (ref 1884), vil farmaindustrien kunne opprettholde sitt jerngrep over "hva folk skal få vite" (sitat fra en hjemlig stjernepolitiker). Det er ikke uten grunn at farmaindustrien har panikk for tiden. John F Kennedy jr vil f.eks. tvinge den til å legge fram fakta om, blant mye mer, toksisk virkning av rest-DNA i covid-19 vaksinene. Jeg ser ikke bort fra at det fortsatt vil finnes godtroende personer i Norge, og her på Forumet, som nekter å tro at de er blitt løyet til, og fortsetter å klamre seg til at farmaindustriens propraganda. John Campbell er en faglig superstjerne som har maktet å trenge gjennom en mur av sensur og foremidlet sannheten. Det er deprimerende å måtte konstartere at det finnes mennesker som mener at dette er en mann som ikke er en troverdig ambassadør for AZT. MEN: Dersom du er representant for farmaindustrien, er ditt innlegg "innafor".
Kalle_Navnet
25.11.2024 kl 08:19 630

Det var ikke meningen å gjøre deg deprimert.
BioNord
25.11.2024 kl 10:35 525

Jan Raa
Du må ikke la deg prege av en person som åpenbart ikke har peiling.
Nicket har han nettopp opprettet og åpenbart bare med den hensikt å provosere
Barneskirenn
25.11.2024 kl 10:42 506

Bestilte selv et parti som aksjonær i Biotec Pharmacon, og ga det videre til ei i familien som sliter med diabetes og sår som tar tid/vanskelig å hele. Tilbakemelding var at Woulgan fungerte ekstremt bra.
Er Woulgan lagt helt på hylla? Eller er det et potensial for fremtiden for AZT?
bj111
25.11.2024 kl 16:44 356

Woulgan ble solgt til annet selskap da AZT ikke klarte å få noe ut av det. Landemann eller noe lignende heter selskapet. Du finner det på nett.
AZT er kun enzymer som er mer enn nok for de å holde på med. Vi får se hvor lang tid det tar før vi ser bedring på bunnlinjen. De sier 2025 men jeg ser ingen grunn til å ha lit til det før det legges frem i Q rapporter. Alt annet er bare drømmer noe de har vist seg flinke på i Tromsø.
Dr_Eval
25.11.2024 kl 16:53 337

Lallemand