Velkommen til AG Thor Medical på Facebook for nye aksjonærer

JMA
THOR MEDICAL 22.11.2024 kl 00:13 493

Spinnvill uke!!!
Markedet posisjonerer seg mot kapitalmarkedsdag, analyse i bakkant kap.markedsdag, svar vareprøven som er sendt, nye kontrakter og nyttårrally for smallcap selskaper. Mange triggere inn mot januar rally.

Kun 500 mil i markedsverdi. Bare med utg punkt i fasttrack guiding så bør prissetting være 2 mrd. Men fasttrack fabrikk er KUN springbrett fra 16500 doser til 1 million doser I 2030. Alt vil ikke gå på skinner, men potensialet er vilt og TM kan bli Algeta 2.0.

Jeg er administrator for FB gruppen talsmann for hundrevis av småaksjonærer. Vi etablerte oss i 2022 ifm kampen om kontroll i Nordic Nanovector. Jeg endte opp som styreleder og vi fusjonerte med Thor Medical i en reverse merger. I fjor sommer.

Vi nærmer oss 600 medlemmer i AG, og jeg legger ut masse relevant informasjon om selskapet, teknologi og marked. Vi har hyppige møter med Scatec Innovation og management på vegne av AG. Jeg hadde senest lunsjmøte med Alf Bjørseth tirsdag denne uken, og har bidratt inn med spørsmål i forkant av kapitalmarkedsdagen.

Velkommen til nye aksjonærer og spennende reise framover.

Mvh Jon Magne
Redigert 22.11.2024 kl 00:17 Du må logge inn for å svare