Overdreven oppgang - selg nå og kjøp senere..

Slettet bruker
BGBIO I dag kl 10:27 869

At Bergenbio nå fra har fått ny sjef endrer ikke noe på de store trekk i selskapets aktivitet. Bemcentinib-utviklingen går sin gang uavhengig av hvem som nå styrer.
Kursen har gått over 30 % på nyheten om at Hellebø overtar roret. Han er ingen trollmann og kan ikke gjøre særlig mer enn sin forgjenger: Sitte på pulten sin og se at selskapets videre ve og vel er 100 % avhengig av den kommende avlesning. En avlesning som selskapet nå --forventer å komme i første halvdel av 2025 ---
Før den tid er det i dagens vanskelige kapitalmarked meget lite trolig at dem finner en partner - eller lukker en pågående forhandling om en sådan. Det er stor usikkerhet både blant aksjonærer og ikke minst på innsiden av biobransjen om denne siste avlesning gir svært positive resultater. Til og med på de særs positive fora her hos FA slår alle fast usikkerheten.Suksessfaktoren er i dag på anslagsvis 25 - 30 %-- Blant annet på denne bakgrunn solgte jeg i går alle aksjer i Bergenbio helt på slutten av dagen til en pris på noe over 10 kroner. Det var kjempeopmsetning og all historikk viser at når den stilner - og det gjør den før eller siden - så vil kursen falle tilbake. Hvor mye vet ingen, men jeg satser på ny inngang på 8 kroner i løpet av muligens bare en uke eller to..
PS! David Colpmann fikk følgende ros av Bergenbio: -Han vil gi selskapet verdifull støtte i årene som kommer....... Altså er han hyret for noe i fremtiden, ikke i dag..
PS! Vi er alle spekulanter i Bergenbio. Eneste forskjellen på samtlige eiere er at noen selger og kjøper med fine marginer, mens andre drømmer om de store pengene..
Restplassno
I dag kl 10:35 834

Klart du har interesse av at andre nå skal selge. Du trader denne ganske åpenbart over de siste mnd, og ber stort sett forumet om å gjøre det samme. Det blir vanskelig å stole på salgsanbefalingen din, for dagen etter skriver du at du har sikret deg 5000 nye aksjer på 9,50 og nå skal denne OPP OPP OPP.

Har gevinstsikret litt selv i dag fordi potten ble for stor for meg, men jeg ber ikke andre om å gjøre det samme av den grunn. Jeg vet vel ikke hvor denne skal før avlesning noe bedre enn resten av dere på dette forumet.
Slettet bruker
I dag kl 10:45 791

Viser egentlig bare til all historikk i aksjen med hensyn til kurs og volum. Hverken mer eller mindre. Du kjøper og selger åpenbart selv, men kritiserer når andre gjør det samme..
Billyjojimbob
I dag kl 10:50 760

Det er kjøp& salg det handler om på markedsplassen,timing er everything både her og der,men perrongmannssnakk eller euforikere kan sees på som ren underholdning😁👍🇧🇻
Slettet bruker
I dag kl 11:05 710

?
kongkveite
I dag kl 11:05 707

Mesteparten av spillerene er fremdeles kraftig i minus ,vi er fremdeles 20 % under siste emi.
moneymachine
I dag kl 11:06 705

Du innrømmer jo å trade, og da vet man posisjonen din gjennom ordlyden i innleggene dine. Nå er du ute, som du selv skriver, og tar inngang igjen på 8 kr. Hva skjer etter din inngang da? 😂
BioBull
I dag kl 11:06 695

Ditt salg håper jeg koster deg dyrt - som f.eks at du bare får 1/10 så mange aksjer for den beskjedne summen du solgte for på kurs 100kr eller høyere…

Hviilket nummer på aksjonær lista var du ? Jeg tipper mellom 250-300 ett sted.

Selv trives jeg best blant topp 30….

No Guts No Glory…
Redigert i dag kl 11:07 Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
I dag kl 11:22 637

Lot meg friste til å selge 50% av beholdningen i går på 10.4 ish.....men er veldig usikker på om det var riktig. (var snittpris på den delen på 6.2) så sånn sett er det jo alltid riktig å sikre litt gevinst :) (nå er jeg bare en småfisk da, når jeg hører om BioBull).
Restplassno
I dag kl 11:29 609

Jeg kritiserer ikke at du kjøper og selger selv, men at du oppfordrer andre til å gjøre det samme etter at du har gjort det selv. Hvis det hadde vært opplysninger til andres interesse ville du ha meldt de planlagte handlene i forkant. Når du melder de i etterkant skjønner vi jo hva du vil. Ikke at jeg tror det påvirker kursen, men det påvirker kanskje folks beslutninger på forumet. Da er det viktig at det ligger gode intensjoner og pålitelige resonnementer bak.
Restplassno
I dag kl 11:29 601

Da er det Gud velsigne ny CEO og bergen bio har fått fast track-avtale og børsmeldinger fra 2022 igjen
Redigert i dag kl 11:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
I dag kl 11:31 590

Utallige ganger har jeg her på forumet påpekt at det som skrives her ikke påvirker kursutviklingen in det hele tatt. Senest for bare to uker tilbake.
Dersom det er motsatt, altså at rableriene her inne påvirker kursen, så skulle denne vært i 50 kroner nå på bakgrunn av den enorme opphausingen som er gjort bare siden nyttår.. Som en vet gikk kursen helt ned i under 6 kroner. Altså det motsatte av hva den var den. 1.1. - på tross av ‹‹suverene›› nyheter og spådommer fra alle her, meg inkludert..
Redigert i dag kl 11:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
I dag kl 11:38 560

Eneste offisielle status på den nye leder er hans styremedlemskap i et annet helt ukjent bioselskap i Bergen som har tapt 200 millioner over mer enn 10 års virke - uten en krone i inntekter..
Slettet bruker
I dag kl 11:45 527

---bergen bio har fått fast track-avtale: Korrekt, men den fikk dem vitterlig i 2021... Litt sent ute å skryte av det nå eller?
Slettet bruker
I dag kl 11:49 499

Ut fra hva du sels pøser ut av drømmerier tror ikke jeg du har en eneste aksje i selskapet. Årsaken er nok at Nav-utbetalinger ikke tillater slike investeringer..

PS! Saldo i banken økte med over millionen i går ettermiddag etter tømming av to aksjekontoerr med kun Bergenbio i portefølgen.. Fornøyd?
Stepping
I dag kl 12:01 459

Uff nå var det lavt nivå her! Ellers med tanke på aksjen så kan det vell være noen som skal tømme trader konto før helga uansett om den står i 8 eller 11 kr
Restplassno
I dag kl 12:38 366

Tror ikke du helt forstod hva jeg svarte på der. Ja, det er rimelig seint ute å komme med nå.
kongkveite
I dag kl 13:15 267

Er bare en måned siden vi hadde samme kurs.. deretter har den falt på lave volum .. enkelte dager bare omsatt for noen 100 000 NOK.. dem som dro ned kursen har nok dratt til seg noen kr , men majoriteten her inne er fremdeles kraftig i minus..
Nå begynner ny runde med skremsel og skrømt for å få svake sjeler til å selge og få i gang en ny spiral nedover.. Men hei - hva har egentlig endret seg fra i fjor ? Bortsett fra at vi er mye nærmere endelig svar , og da er det vel lite lurt å kaste bongene fra seg på oppløpssiden.. U win some u lose some.. its all a game to me🕺🤘Kjøper jevnt og trutt hele veien om den går ned eller opp… har man trua så har man trua