Thor +312,08 % opp pÄ 2 mnd = gull teknisk.
Ja, gratulerer til alle aksjonÊrer og alle nye aksjonÊrer. Jeg ser pÄ Nordnet at det har fosset inn flere tusen nye aksjonÊrer de siste 14 dagene. Det er flott. Thor har gÄtt i vÊret pÄ svÊrt mange, tette, sterke og meget gode pressemeldinger. Thor viser at piloten pÄ HerÞya er meget godt i rute og produksjonen av Th-228 er i gang. Og de leverer selvfÞlgelig ypperste kvalitet pÄ produktet som vi skal hÞre mer om pÄ mandag. Jeg gleder meg mest til Ä hÞre markedspotensialet til Th-228 som og meget sannsynlig vil lÞfte kursen videre pÄ mandag.
---
Vi skal vel heller ikke utelukke at finans, tradere, investorer, og finansfolket pÄ Stureplan begynner Ä kjÞre Thor aksjen, da den gjengen med mye kapital kommer ofte pÄ banen ved slike presentasjonen som Thor skal gjennomfÞre pÄ mandag. De vil lukte gull, akkurat som oss.
---
Den reiste seg opp 42% i dag ogsÄ. Kursen endte pÄ solide kr 4.195. Det er ingen sperrer pÄ hvor hÞyt Thor kan gÄ akkurat nÄ. Trekke opp et parallelldiagram sÄ ser du null motstand i aksjen, men den vil korrigere fÞr eller siden. Alle aksjer tar en pust i bakken.
Alt tyder pÄ at denne herlig THOR festen fortsetter i neste uke fremover, og flere rally kan ankomme i desember og i januar 2025. Det er meget seriÞse mennesker i og bak oppbyggingen av Thor Medical ASA. Dette gir selskapet en enorm tillit blant investorer.
---
Dagens gode pressemelding sendte omsetningen opp til ny rekord pÄ elleville 118,6 millioner kroner. Mange vil vÊre med pÄ reisen som kan vare, selv og dette vil svinge opp og ned. 146,8% kursÞkning de siste 5 dager sier litt om potensialet til Thor. Mcap passerte 1 MRD i dag og det er fortsatt lavt. Vi fÄr vite mer om hÄrete kursmÄl fra analytikere som er ringside pÄ presentasjonene pÄ mandag. Ikke glem at Thor Medical ASA kan bil en ny ALGETA 2.0 som ble kjÞpt opp. ALGETA fikk astronomisk hÞyt og godt pÄ OSE, fÞre de ble slukt av legemiddelgiganten Bayer (tror jeg)
---
PÄ mandag vil det komme aksjeanalytikere pÄ kapitalmarkedsdagen til Thor pÄ det store finanshuset Carnegie i Stockholm.
---
Utdrag fra det som skjer pÄ mandag kl 13-15:
Thor Medical's CEO Jasper Kurth and CFO Brede EllingsĂŠter will present an
updated investor presentation and will be accompanied by Emanuele Ostuni, CEO of
ARTBIO.
Keynote speaker for Thor Medical's Capital Markets Update is Professor Jane
Sosabowski, BSc (Hons), MSc, PhD from the Centre for Cancer Biomarkers and
Biotherapeutics, Barts Cancer Institute, Queen Mary University of London.
Professor Sosabowski will provide a perspective on treatment with upcoming
targeted alpha therapies using isotopes that Thor Medical produces.
As announced on 29 October, Thor Medical has signed a 5-year master supply
agreement for Thorium-228 with ARTBIO. The agreement marks a significant step
towards a positive investment decision for Thor Medical's planned commercial
production plant, targeted in Q1 2025.
The event will be held at Carnegie's premises in Stockholm, Sweden and a live
webcast will be available for those who cannot attend in person.
Stockholm, 25 November 2024, 13:00-15:00 CET
-------
Se det fantastiske tekniske bildet av THOR MEDICAL ASA:
https://www.investing.com/equities/nordic-nanovector-asa-technical
StrongBuy
Buy: 11
---
MA10
Buy
---
MA20
Buy
---
MA50
Buy
---
MA100
Buy
---
MA200
Buy
---
Vi skal vel heller ikke utelukke at finans, tradere, investorer, og finansfolket pÄ Stureplan begynner Ä kjÞre Thor aksjen, da den gjengen med mye kapital kommer ofte pÄ banen ved slike presentasjonen som Thor skal gjennomfÞre pÄ mandag. De vil lukte gull, akkurat som oss.
---
Den reiste seg opp 42% i dag ogsÄ. Kursen endte pÄ solide kr 4.195. Det er ingen sperrer pÄ hvor hÞyt Thor kan gÄ akkurat nÄ. Trekke opp et parallelldiagram sÄ ser du null motstand i aksjen, men den vil korrigere fÞr eller siden. Alle aksjer tar en pust i bakken.
Alt tyder pÄ at denne herlig THOR festen fortsetter i neste uke fremover, og flere rally kan ankomme i desember og i januar 2025. Det er meget seriÞse mennesker i og bak oppbyggingen av Thor Medical ASA. Dette gir selskapet en enorm tillit blant investorer.
---
Dagens gode pressemelding sendte omsetningen opp til ny rekord pÄ elleville 118,6 millioner kroner. Mange vil vÊre med pÄ reisen som kan vare, selv og dette vil svinge opp og ned. 146,8% kursÞkning de siste 5 dager sier litt om potensialet til Thor. Mcap passerte 1 MRD i dag og det er fortsatt lavt. Vi fÄr vite mer om hÄrete kursmÄl fra analytikere som er ringside pÄ presentasjonene pÄ mandag. Ikke glem at Thor Medical ASA kan bil en ny ALGETA 2.0 som ble kjÞpt opp. ALGETA fikk astronomisk hÞyt og godt pÄ OSE, fÞre de ble slukt av legemiddelgiganten Bayer (tror jeg)
---
PÄ mandag vil det komme aksjeanalytikere pÄ kapitalmarkedsdagen til Thor pÄ det store finanshuset Carnegie i Stockholm.
---
Utdrag fra det som skjer pÄ mandag kl 13-15:
Thor Medical's CEO Jasper Kurth and CFO Brede EllingsĂŠter will present an
updated investor presentation and will be accompanied by Emanuele Ostuni, CEO of
ARTBIO.
Keynote speaker for Thor Medical's Capital Markets Update is Professor Jane
Sosabowski, BSc (Hons), MSc, PhD from the Centre for Cancer Biomarkers and
Biotherapeutics, Barts Cancer Institute, Queen Mary University of London.
Professor Sosabowski will provide a perspective on treatment with upcoming
targeted alpha therapies using isotopes that Thor Medical produces.
As announced on 29 October, Thor Medical has signed a 5-year master supply
agreement for Thorium-228 with ARTBIO. The agreement marks a significant step
towards a positive investment decision for Thor Medical's planned commercial
production plant, targeted in Q1 2025.
The event will be held at Carnegie's premises in Stockholm, Sweden and a live
webcast will be available for those who cannot attend in person.
Stockholm, 25 November 2024, 13:00-15:00 CET
-------
Se det fantastiske tekniske bildet av THOR MEDICAL ASA:
https://www.investing.com/equities/nordic-nanovector-asa-technical
StrongBuy
Buy: 11
---
MA10
Buy
---
MA20
Buy
---
MA50
Buy
---
MA100
Buy
---
MA200
Buy
Redigert 26.11.2024 kl 21:14
Du mÄ logge inn for Ä svare
IDGAF
28.11.2024 kl 09:39
5323
https://www.facebook.com/groups/455615126711905/?ref=share
Join gjerne her pĂ„ en informativ og meget seriĂžs face gruppe đ
Join gjerne her pĂ„ en informativ og meget seriĂžs face gruppe đ
IDGAF
28.11.2024 kl 09:15
5405
1 av 3 â 28.11.2024 â fremfĂžrbart underskudd som basis-prising.
Jeg har nÄ fÄtt oppgitt det nÞyaktige kumulerte underskuddet per 31.12.2023 som 2,966,196,821 mrd norske kroner. Fordelt pÄ 240 mio aksjer tilsvarer dette en verdi pÄ ca. 12 nok per aksje.
Uansett hvordan disse 3 mrd nok deles og diskonteres over x antall Ă„r, dette belĂžpet vil tilsvare en verdi som ligger i hver aksje og vil tilsvarendes kunne motregnes mot senere gevinstbeskattning og sĂžrge fĂžr hĂžgere inntekt enn nevnete 50 % Ebit, og som forblir i selkskapet for ytterligere/Ăžkt verdiskapning (sammenlignet med en situasjon der underskuddet ikke hadde eksistert) eller dividender til aksjonĂŠrene.
Teknologien til Thor ble presentert av selskapet som derisket, som resulterte i at de fÞrste produktleveranser er avviklet, og de fÞrste mangÄringe leveringskontrakter er tegnet, sÄ er det vanskelig Ä tro at Thor ikke skal kunne levere overskudd fra inntekter. Dermed bÞr disse 3 mrd representere i sin helhet en tilsvarendes verdi i hver aksje.
Det samme gjelder nye leveringskontrakter som kan komme nÄr som helst. Hver nye kontrakt bÞr kunne fÞre til en Þkning i Thors markedsverdi hvis produktet selges med gevinstpÄslag (som er vanskelig tro at dem ikke gjÞr).
Dvs sÄ lenge det ikke brukes underskuddet til motregning sÄ stÄr verdien av disse 3 mrd i selskapet og skal etter min mening inngÄ i prisingen av aksjen og fungere som en utgangsprising. Thors gevinst fra produktsalg, teknologiens/ekspertisens verdi, selskapets kundenettverk, og tekniske anlegg bÞr kunne allerede nÄ vÊre grunnlag for en stadig Þkende aksjeverdi on top. I tillegg vil Thor som «first-industrial mover» bygge opp en good-will i selskapets navn som vil kunne gi konkurransefordeler som kan verdisettes.
Man bÞr dermed kunne argumentere at nÄverdien er ca. 12.- nok per aksje fra underskudd. I tillegg kommer verdien fra disse andere faktorer on topp. Det fine er ogsÄ at Thor allerede fra nÄ av kan fortlÞpendes generere nÄvÊrende og fremtidige inntektskontrakter.
Dette betyr at nÄr Thor genererer overskudd, sÄ vil verdien av underskuddet gradvis forsvinne fra aksjeverdien, men samtidig Þkes aksjeverdien pga. alle andere positive faktorer og overkompensere redusert underskuddsverdi i aksjeverdien.
Jeg tror det er mange, inkludert meg, som er blitt skremt av Ärstall 2035. Men det glemmes at det fra nÄ av skjer en stadig produktlansering i det internasjonale markedet, og Þkende salg av produkter og kontrakter i markedet.
Thor bÞr dermed aktuelt vÊre i en posisjon der internasjonale oppkjÞpere fortlÞpendes vurderer oppkjÞp av selskapet. Hvorfor skal dem vente til 2035 nÄr Alpha One stÄr klar til Ä betjende kundemassen som ble bygget opp allerede fra nÄ av. Disse mÄ da frykte at skaleringseffektene vil da vÊre i full fart og dermed ogsÄ oppkjÞpsprisen. Selvsagt kunne man ogsÄ estimere og diskontere en oppkjÞpspris inn i akasjeverdien. Men dette blir veldig spekulativt.
Vennligst belys mine uttalelser kritisk, gjerne kommenter og korriger baserendes pÄ verifiserbare fakta.
Jeg har nÄ fÄtt oppgitt det nÞyaktige kumulerte underskuddet per 31.12.2023 som 2,966,196,821 mrd norske kroner. Fordelt pÄ 240 mio aksjer tilsvarer dette en verdi pÄ ca. 12 nok per aksje.
Uansett hvordan disse 3 mrd nok deles og diskonteres over x antall Ă„r, dette belĂžpet vil tilsvare en verdi som ligger i hver aksje og vil tilsvarendes kunne motregnes mot senere gevinstbeskattning og sĂžrge fĂžr hĂžgere inntekt enn nevnete 50 % Ebit, og som forblir i selkskapet for ytterligere/Ăžkt verdiskapning (sammenlignet med en situasjon der underskuddet ikke hadde eksistert) eller dividender til aksjonĂŠrene.
Teknologien til Thor ble presentert av selskapet som derisket, som resulterte i at de fÞrste produktleveranser er avviklet, og de fÞrste mangÄringe leveringskontrakter er tegnet, sÄ er det vanskelig Ä tro at Thor ikke skal kunne levere overskudd fra inntekter. Dermed bÞr disse 3 mrd representere i sin helhet en tilsvarendes verdi i hver aksje.
Det samme gjelder nye leveringskontrakter som kan komme nÄr som helst. Hver nye kontrakt bÞr kunne fÞre til en Þkning i Thors markedsverdi hvis produktet selges med gevinstpÄslag (som er vanskelig tro at dem ikke gjÞr).
Dvs sÄ lenge det ikke brukes underskuddet til motregning sÄ stÄr verdien av disse 3 mrd i selskapet og skal etter min mening inngÄ i prisingen av aksjen og fungere som en utgangsprising. Thors gevinst fra produktsalg, teknologiens/ekspertisens verdi, selskapets kundenettverk, og tekniske anlegg bÞr kunne allerede nÄ vÊre grunnlag for en stadig Þkende aksjeverdi on top. I tillegg vil Thor som «first-industrial mover» bygge opp en good-will i selskapets navn som vil kunne gi konkurransefordeler som kan verdisettes.
Man bÞr dermed kunne argumentere at nÄverdien er ca. 12.- nok per aksje fra underskudd. I tillegg kommer verdien fra disse andere faktorer on topp. Det fine er ogsÄ at Thor allerede fra nÄ av kan fortlÞpendes generere nÄvÊrende og fremtidige inntektskontrakter.
Dette betyr at nÄr Thor genererer overskudd, sÄ vil verdien av underskuddet gradvis forsvinne fra aksjeverdien, men samtidig Þkes aksjeverdien pga. alle andere positive faktorer og overkompensere redusert underskuddsverdi i aksjeverdien.
Jeg tror det er mange, inkludert meg, som er blitt skremt av Ärstall 2035. Men det glemmes at det fra nÄ av skjer en stadig produktlansering i det internasjonale markedet, og Þkende salg av produkter og kontrakter i markedet.
Thor bÞr dermed aktuelt vÊre i en posisjon der internasjonale oppkjÞpere fortlÞpendes vurderer oppkjÞp av selskapet. Hvorfor skal dem vente til 2035 nÄr Alpha One stÄr klar til Ä betjende kundemassen som ble bygget opp allerede fra nÄ av. Disse mÄ da frykte at skaleringseffektene vil da vÊre i full fart og dermed ogsÄ oppkjÞpsprisen. Selvsagt kunne man ogsÄ estimere og diskontere en oppkjÞpspris inn i akasjeverdien. Men dette blir veldig spekulativt.
Vennligst belys mine uttalelser kritisk, gjerne kommenter og korriger baserendes pÄ verifiserbare fakta.
IDGAF
28.11.2024 kl 09:11
5420
FĂ„r vi enda en avtale/kontrakt fĂžr nyttĂ„r đ€
Jevn fin stigning mot 5 og 10 kroningen som fĂžrste pitstop đ
Jevn fin stigning mot 5 og 10 kroningen som fĂžrste pitstop đ
EnLogisk
28.11.2024 kl 00:26
5717
Hyggelig at du har en lav GAV i Thor @Parsons. Erlend Henriksen i Xi Chat er en nisse. FremstÄr nÄ som en besserweiser og hÞvler over andre inne i det forumet som ikke en enig det han sier. som har vet alt om intet. POenget er at mange forlater Xi chat og gÄr over til HO. Xi chat bruker hele helgen til i diskutere fotball og der svort Norge gitt. Det er vel sÄ sÄ viktig Ä prat Norge eller Sverige scorer mÄl. Alle vet det. De blir bare dÄrligere og dÄrligere. Poenget er at han ikke bÞr uttale seg om at selskap som Thor, da han Äpenbart ikke vet en "tÞddel" om dette selskapet. i Den siste pocast`n det treklÞveret Larsen, Brandegge og Henriksen som fjerne. og skryter at oioi...NÄ mÄ vi kjÞpe ditt og datt..Erlend fremstÄr som direkte kunnskapslÞs. Vet ikke et kvidder om produktene, vet ingeting om aksjoÊrstrukturen, kan ikke navnet pÄ en svÊrt kjent grunder. Vet ikke at Gigia fabrikken koster 1/3 av det han flÄser om. Det eneste kan klarer Ä si, det mÄtte han lese opp pÄ og det var: Thor stod i kr 1,- for 2 mnd og nÄ stÄr den i kr 4,- SÄ flink han var som klarte Ä lese det fra skjermen. Nok om det hÄplÞse treklÞveret der. Poenget er at de har aldri trodd pÄ Thor, De gutta oversÄ dette gullegget av et selskap. De er sÄ miskunnelige for mange av oss som gikk inn tidlig. Vi har en avkastning pÄ saftige 243 % pÄ 2 mnd, Det liker de dÄrlig, fordi de selv sov i timen. Alle kunne lese den stigende kurven til Thor, men ikke gutta i Xi Chat. Hohoho.
------
Scatec Innovation AS er grunder Alf BjĂžrseth. Her er aksjonĂŠroversikten over de 10 stĂžrste aksjonĂŠrene i Thor Medcal ASA:
SCATEC INNOVATION AS
Org nr 947 996 320
64 000 942 27,405 %
ROHT INVEST AS
Org nr 991 122 621
15 994 640 6,849 %
NORTH ENERGY ASA, De har redusert beholdningen med ca 2 mill aksjer forrige torsdag.
Org nr 891 797 702
14 663 147 6,279 %
BERGFALD HOLDING AS
Org nr 989 140 647
11 981 696 5,13 %
BRENNEBU AS
Org nr 913 834 100
10 532 567 4,51 %
Jon Magne Asmyr
FĂždt 1973, 0171 Oslo
4 300 000 1,841 %
SCATEC INVEST IV AS er grunder Alf BjĂžrserth sitt selsakap
Org nr 931 437 046
3 165 920 1,356 %
BĂKKELAGET HOLDING AS
Org nr 989 171 704
2 150 041 0,921 %
SCIENCONS AS
Org nr 913 262 123
2 000 000 0,856 %
Danske Bank AS 1 852 753 0,793 %
----
------
Scatec Innovation AS er grunder Alf BjĂžrseth. Her er aksjonĂŠroversikten over de 10 stĂžrste aksjonĂŠrene i Thor Medcal ASA:
SCATEC INNOVATION AS
Org nr 947 996 320
64 000 942 27,405 %
ROHT INVEST AS
Org nr 991 122 621
15 994 640 6,849 %
NORTH ENERGY ASA, De har redusert beholdningen med ca 2 mill aksjer forrige torsdag.
Org nr 891 797 702
14 663 147 6,279 %
BERGFALD HOLDING AS
Org nr 989 140 647
11 981 696 5,13 %
BRENNEBU AS
Org nr 913 834 100
10 532 567 4,51 %
Jon Magne Asmyr
FĂždt 1973, 0171 Oslo
4 300 000 1,841 %
SCATEC INVEST IV AS er grunder Alf BjĂžrserth sitt selsakap
Org nr 931 437 046
3 165 920 1,356 %
BĂKKELAGET HOLDING AS
Org nr 989 171 704
2 150 041 0,921 %
SCIENCONS AS
Org nr 913 262 123
2 000 000 0,856 %
Danske Bank AS 1 852 753 0,793 %
----
Redigert 28.11.2024 kl 00:51
Parsons
27.11.2024 kl 21:14
6036
Jeg har vÊrt med en stund i TM , fÞrste inngang da den vaket runt 1 kr. GAV pÄ 1,5 nu.
Syns du er litt streng med Erlend og Sven Egil, jeg hÞrer pÄ dem ogsÄ og syns de er ganske underholdende.
Det som overrasket meg derimot er at de ikke viste navnet til Alf BjÞrseth og Scatec Innovation og Scatec ogsÄ for den del.?
Alle som har vĂŠrt i Aksjemarkedet en stund vet om dette.
Dere burde ogsÄ se litt til Norsk Titanium.
https://www.dn.no/bors/nordic-nanovector/thor-medical/alf-bjorseth/alf-bjorseth-blir-borsaktuell-med-kreftbehandlingsselskap/2-1-1462831
https://www.scatecinnovation.no
Syns du er litt streng med Erlend og Sven Egil, jeg hÞrer pÄ dem ogsÄ og syns de er ganske underholdende.
Det som overrasket meg derimot er at de ikke viste navnet til Alf BjÞrseth og Scatec Innovation og Scatec ogsÄ for den del.?
Alle som har vĂŠrt i Aksjemarkedet en stund vet om dette.
Dere burde ogsÄ se litt til Norsk Titanium.
https://www.dn.no/bors/nordic-nanovector/thor-medical/alf-bjorseth/alf-bjorseth-blir-borsaktuell-med-kreftbehandlingsselskap/2-1-1462831
https://www.scatecinnovation.no
Redigert 27.11.2024 kl 21:15
Mr.Broke
27.11.2024 kl 20:11
6212
NÄ er det ikke umulig at et punkt i den avtalen gÄr pÄ Ä holde navnet hemmelig i sÄ eller sÄ lang tid.
Det som er kjipt nÄ er at staten skal ha 38% av fortjenesten min :P
Savner innleggene fra Hugoil. Han var alltid sÄ positiv :D
Det som er kjipt nÄ er at staten skal ha 38% av fortjenesten min :P
Savner innleggene fra Hugoil. Han var alltid sÄ positiv :D
Redigert 27.11.2024 kl 20:26
EnLogisk
27.11.2024 kl 18:37
6416
Ja, slutthandelen ble rÄsterk. Da sÄ jeg at over 500 000 aksjer bytter hender pÄ 5 minutter. De over 500 000 aksjene ble omsatt til dagens hÞyeste kurs. Det smalt inn over 15 mill i omsetningen pÄ fÄ min. Dette lover svÊrt godt for morgendagen og fremover. Passerte jo K43 mill i omsetning, og endte opp 24%.
-----
Thor lÞper over kr 4,- i morgen. ja. Blir nok ofte bÞrspauser i morgen...For et run i dag ogsÄ. Jeg har vÊrt pÄ bÞrs i over 20 Är, men jeg har ikke sett makan til kamp om fÄ kjÞpe aksjer noensinne.
----
Hvem er den store Farmakunden som fikk 1.bolk med TH-228. Jeg gjetter pÄ Bayer.
Skulle neste tro at bÞrsgutta nÄ vet noe, da vi fÄr sÄnne ville run...Hmmmm...Men vi nyder, folkes
Det er jo fantastisk Ä ikke ha konkurrenter. Thor er og blir en vinner. Meget seriÞs og mÄlrettet presentasjon av Thor pÄ FA.no i dag.
Takk for at dere bidrar til et bra Thor forum her inne.
-----
Thor lÞper over kr 4,- i morgen. ja. Blir nok ofte bÞrspauser i morgen...For et run i dag ogsÄ. Jeg har vÊrt pÄ bÞrs i over 20 Är, men jeg har ikke sett makan til kamp om fÄ kjÞpe aksjer noensinne.
----
Hvem er den store Farmakunden som fikk 1.bolk med TH-228. Jeg gjetter pÄ Bayer.
Skulle neste tro at bÞrsgutta nÄ vet noe, da vi fÄr sÄnne ville run...Hmmmm...Men vi nyder, folkes
Det er jo fantastisk Ä ikke ha konkurrenter. Thor er og blir en vinner. Meget seriÞs og mÄlrettet presentasjon av Thor pÄ FA.no i dag.
Takk for at dere bidrar til et bra Thor forum her inne.
Redigert 27.11.2024 kl 18:42
Mr.Broke
27.11.2024 kl 17:24
3149
Var veldig klart og tydelig det han sa, og interessant at de i praksis ikke har noen konkurrenter pr. i dag + at de vil ha inntekter i flere Är selv om behandlingformene viser seg Ä ikke virke. Virket dog som han mÄtte konsentrere seg for Ä ikke Ä si navnet pÄ den hittil ukjente, store og globale farmasikunden :D
Jeg tar gladelig feil angÄende hva jeg tidligere sa om kurs frem til finansieringen er avklart i Q1. Kan faktisk blÄse over 4 i morgen. à falle sÄpass som pÄ mandag var definitivt en overreaksjon, og en etterhandel i dag pÄ rundt 300000 aksjer sier sitt.
Jeg tar gladelig feil angÄende hva jeg tidligere sa om kurs frem til finansieringen er avklart i Q1. Kan faktisk blÄse over 4 i morgen. à falle sÄpass som pÄ mandag var definitivt en overreaksjon, og en etterhandel i dag pÄ rundt 300000 aksjer sier sitt.
Redigert 27.11.2024 kl 20:06
EnLogisk
27.11.2024 kl 17:20
3161
IDGAF og dagens vinner pÄ OSE hos E24.no det er: Thor...hohoho
Dagens vinnere er:
Selskap
Siste
+/- %
THOR MEDICAL ASA
3,54
â
24,69%
XXL
9,00
â
15,73%
ARRIBATEC GROUP ASA
0,91
â
13,50%
ENSURGE MICROPOWER ASA
0,87
â
9,31%
HYDROGENPRO ASA
4,59
â
9,29%
Dagens vinnere er:
Selskap
Siste
+/- %
THOR MEDICAL ASA
3,54
â
24,69%
XXL
9,00
â
15,73%
ARRIBATEC GROUP ASA
0,91
â
13,50%
ENSURGE MICROPOWER ASA
0,87
â
9,31%
HYDROGENPRO ASA
4,59
â
9,29%
EnLogisk
27.11.2024 kl 16:52
3193
Takk til Finansavisen Trygve Hegnar og Molnes. Dere er med Ä setter fokus pÄ en gigantisk farma sukess pÄ HerÞya. Dagens fine medie oppmerksomhet er ikke den fÞrste, men en av flere. Ny mediaomtale venter etter en ny ellevill dag. Dette er den nye folkeaksjen pÄ OSE, sÄ er jo ikke har noen sperre pÄ hvor hÞyt den kan gÄ. Jeg Þkte i dag og. En god investering, tror jeg.
Et millardmarked venter pÄ Thor Medical ASA. Spinnvill de siste 10 min i dag. Ja omsetning Þkte rett opp 15 mill og endte pÄ en omsetning over 43 millioner kroner. Oppgangen ble heilt sjuk pÄ slutten opp nye + 24% kurs kr 3.54, og penga fosser til oss smilende aksjonÊrer. For en rakett. Tror raketten gÄr pÄ Nitroglysering Jeg selger ikke en aksje.
Dette er sÄ moro og veldig trist for de som lot seg skremme av aksjehaiene som gribbet til seg mange millioner aksjer pÄ stop loss posisjonene deres pÄ mandag. De tjener penger som gress nÄ. Nedgangen pÄ mandag var pÄ 38%, og det var helt ufortjent. NÄ fÄr vi en reprising av hele Thor Medical ASA. Bare Ä gi gass. Dette er fremtidens aksje. Vi er brÄtt over OTH om 2 dager som var pÄ fredag kr 4,90. La oss passere kr 4.50 i mÄrra sÄ er det nye 36 % opp. Markedet begynner virkelig Ä vÄkne til opp til hva Thor har. Da kan de julenissene Erlend Henriksen og Sven Egil Larsen pÄ IX investor chat sitte med skjegget postkassa, Ä synse ditt og satt. De har jo ikke peiling, men de tror de er verdensmestere pÄ aksjer og selskaper pÄ OSE. NÄr Erlend Henriksen snakker i siste podcast om en Thor fabrikk til noen milliarder, sÄ viser han jo at han er helt pÄ jordet. En ny Gigafabrikken til Thor er pressemeldt evt vedtatt i Q1 og skal koste ca USD 30. Vedtak mÄ fattes pÄ en GF tidlig i Q1-25 som styret i Thor har pressemeldt. Vi kan bare le av de to julenissene der pÄ XI chat som tror de kan alt og intet. AmatÞrer....Hohoho...Nissene pÄ Xi chat har ikke skjÞnt at Thor er Ärets julekule som er avfyrt.
Et millardmarked venter pÄ Thor Medical ASA. Spinnvill de siste 10 min i dag. Ja omsetning Þkte rett opp 15 mill og endte pÄ en omsetning over 43 millioner kroner. Oppgangen ble heilt sjuk pÄ slutten opp nye + 24% kurs kr 3.54, og penga fosser til oss smilende aksjonÊrer. For en rakett. Tror raketten gÄr pÄ Nitroglysering Jeg selger ikke en aksje.
Dette er sÄ moro og veldig trist for de som lot seg skremme av aksjehaiene som gribbet til seg mange millioner aksjer pÄ stop loss posisjonene deres pÄ mandag. De tjener penger som gress nÄ. Nedgangen pÄ mandag var pÄ 38%, og det var helt ufortjent. NÄ fÄr vi en reprising av hele Thor Medical ASA. Bare Ä gi gass. Dette er fremtidens aksje. Vi er brÄtt over OTH om 2 dager som var pÄ fredag kr 4,90. La oss passere kr 4.50 i mÄrra sÄ er det nye 36 % opp. Markedet begynner virkelig Ä vÄkne til opp til hva Thor har. Da kan de julenissene Erlend Henriksen og Sven Egil Larsen pÄ IX investor chat sitte med skjegget postkassa, Ä synse ditt og satt. De har jo ikke peiling, men de tror de er verdensmestere pÄ aksjer og selskaper pÄ OSE. NÄr Erlend Henriksen snakker i siste podcast om en Thor fabrikk til noen milliarder, sÄ viser han jo at han er helt pÄ jordet. En ny Gigafabrikken til Thor er pressemeldt evt vedtatt i Q1 og skal koste ca USD 30. Vedtak mÄ fattes pÄ en GF tidlig i Q1-25 som styret i Thor har pressemeldt. Vi kan bare le av de to julenissene der pÄ XI chat som tror de kan alt og intet. AmatÞrer....Hohoho...Nissene pÄ Xi chat har ikke skjÞnt at Thor er Ärets julekule som er avfyrt.
Redigert 27.11.2024 kl 16:56
IDGAF
27.11.2024 kl 16:27
3215
Thesistulling skrev Det drar seg til. đ
Gode 20% er piss i havet.... đ€Ł
Uante muligheter đ€
https://tv.finansavisen.no/m/8HzK88WZ/hydro-om-batteri-hydrogenexit-thor-medical-er-biotech-raketten-p-herya-og-molnes-om-rubel-fall
Aldri feil Ă„ hĂžre denne flere ganger đ
Uante muligheter đ€
https://tv.finansavisen.no/m/8HzK88WZ/hydro-om-batteri-hydrogenexit-thor-medical-er-biotech-raketten-p-herya-og-molnes-om-rubel-fall
Aldri feil Ă„ hĂžre denne flere ganger đ
IDGAF
27.11.2024 kl 15:18
3211
Fantastisk mulighet pÄ kort og ikke minst laaaang sikt....
I denne aksjen skal jeg aldri selge meg helt ut... Tar noe gevinst nÄr jeg fÞler tiden er inne. Som enda er langt unna.
X antall tusen aksjer skal fĂ„ godgjĂžres i 5-10 Ă„r ogsĂ„ đ€
I denne aksjen skal jeg aldri selge meg helt ut... Tar noe gevinst nÄr jeg fÞler tiden er inne. Som enda er langt unna.
X antall tusen aksjer skal fĂ„ godgjĂžres i 5-10 Ă„r ogsĂ„ đ€
Billyjojimbob
27.11.2024 kl 14:29
3193
NĂ„r en er verdensledende med mrd inntekter i sikte er vel dette fin understĂžtte for investeringen,fint innlegg pĂ„ HO av Thor repđ§đ»đ
oryx
27.11.2024 kl 14:11
3188
Er det her du finner kursmÄlet i TRMED pÄ 11,05 kroner? Har du tilgang og fÄr sett forventet aksjekurs?
https://fintel.io/sfo/no/trmed
https://fintel.io/sfo/no/trmed
oryx
27.11.2024 kl 14:07
3184
Reprisingen i TRMED fortsetter. Aksjen skal opp og tette gapet opp mot 4,90 - 5 kroner som den nÄdde i forrige uke. NÄr vi nÄr det nivÄet, vil det kunne trigge mange som har sittet pÄ gjerdet og hÄpet pÄ billigere aksjer. Da blir 6 - 7 - 8 kroner fort neste tekniske nivÄer, og magneten mot 10 - 12 kroner blir sterkere.
Thesistulling
27.11.2024 kl 14:01
3017
Forsvant det mange under dippen?
HĂ„per de som kom inn sent benyttet seg av muligheten for skattefradrag og inn igjen, hvis de ikke ble skremt......
Hadde et lite hÄp om at den skulle litt lengre ned nÄr den fÞrst falt, sÄ skulle jeg fylt pÄ etter en liten finte.
I volatile aksjer er slikt en fin mulighet bÄde for Ä redusere papirtap, og redusere eventuell senere beskatning.
HĂ„per de som kom inn sent benyttet seg av muligheten for skattefradrag og inn igjen, hvis de ikke ble skremt......
Hadde et lite hÄp om at den skulle litt lengre ned nÄr den fÞrst falt, sÄ skulle jeg fylt pÄ etter en liten finte.
I volatile aksjer er slikt en fin mulighet bÄde for Ä redusere papirtap, og redusere eventuell senere beskatning.
EnLogisk
27.11.2024 kl 13:46
3045
Billyjojimbob skrev Spennende fremover i swinging bitchđđ
Billy... SÄ du og andre aksjonÊrer KursmÄl. Wowhhh!!!!!?! Det gjennomsnittlige ettÄrige kursmÄlet for Thor Medical ASA er kr 11,05. Iflg. Fintel.oi.
Da er jo dagens kurs kr 3,38 grisebillig.. Selv om den er 19,54 % opp i dag.
Da er jo dagens kurs kr 3,38 grisebillig.. Selv om den er 19,54 % opp i dag.
EnLogisk
27.11.2024 kl 10:48
3302
Se finansavisens nyhetsmorgen 13:30 ut i sendingen. Informativt. https://tv.finansavisen.no/m/8HzK88WZ/hydro-om-batteri-hydrogenexit-thor-medical-er-biotech-raketten-p-herya-og-molnes-om-rubel-fall?r=m185A91j
EnLogisk
27.11.2024 kl 10:28
3379
KR 18.000.000 i omsetning etter 2,5 time er vakkert. Oppgangen etter 2,5 time pÄ 16% og rt 3,275 er like vakker. Thor viser en enorm rÄ styrke fra bunnen kr 2,18 pÄ mandag.,og sÄ bÊrer det rett opp igjen som forventa. De proffe skiva ut de lettskremte stop loss posisjoner og hamstra flere millioner aksjer pÄ salg pÄ mandag. SÄnn er livet.
GÞy Ä se sÄ mange nye aksjonÊrer i dette knall selskapet. Vi vet at flere good news er under oppseiling, da fyres raketten. VÊr i posisjon. Jeg klatrer opp og opp pÄ aksjonÊrer ilstene ser jeg. Hoho.. KjÞpte mye mer pÄ kr 2,20 det ble og gullkjÞp.
GÞy Ä se sÄ mange nye aksjonÊrer i dette knall selskapet. Vi vet at flere good news er under oppseiling, da fyres raketten. VÊr i posisjon. Jeg klatrer opp og opp pÄ aksjonÊrer ilstene ser jeg. Hoho.. KjÞpte mye mer pÄ kr 2,20 det ble og gullkjÞp.
Redigert 27.11.2024 kl 10:38
EnLogisk
27.11.2024 kl 10:15
3426
Fantastisk IDGAF. Ja det fremfÞrbare underskuddet fra Nanov er gull. Tar flere Är fÞre Thor mÄ betale skatt. Mcap'n er K750' mill er meget lav, nÄ nÄr kun en kontrakt fra Artbio er pÄ inntill K400' millioner i omsetning. Thor er i forhandlinger om flere store kontrakter ilg ledelsen.
Hyggelig Ă„ se at Thor spratt opp til kr 3,49 opp 20%. NĂ„ opp 12% og rt 3,18.
Hvemnet dagens vinner pÄ Oslo BÞrs??? Hehe.. 2.plass pÄ Thor.
Dagens vinner pÄ Ose.
Siste
+/- %
KMC PROPERTIES ASA
0,06
â
19,20%
THOR MEDICAL ASA
3,19
â
12,70%
---
Jeg ser det ligger en kjĂžper pĂ„ kr 3,165 som vil kjĂžpe 54356 aksjer. Tror han/hu mĂ„ opp i pris. đ
Hyggelig Ă„ se at Thor spratt opp til kr 3,49 opp 20%. NĂ„ opp 12% og rt 3,18.
Hvemnet dagens vinner pÄ Oslo BÞrs??? Hehe.. 2.plass pÄ Thor.
Dagens vinner pÄ Ose.
Siste
+/- %
KMC PROPERTIES ASA
0,06
â
19,20%
THOR MEDICAL ASA
3,19
â
12,70%
---
Jeg ser det ligger en kjĂžper pĂ„ kr 3,165 som vil kjĂžpe 54356 aksjer. Tror han/hu mĂ„ opp i pris. đ
Redigert 27.11.2024 kl 10:19
EnLogisk
27.11.2024 kl 09:21
3475
Thor drar inn solide forskuddsinnbetalinger pÄ alle sine kontrakter. Slik at de kan kapitalisere mye cashflow til AlfaOne. Jeg tror du bÞr forholde deg til hva styret har bestemt, og ikke villede. Styret tar beslutning lÄn/mere egenkapital pÄ AlfaOne i Q1-25. Ferdig snakka. Den ser lÞse Alf BjÞrseth har K5' milliarder i cash, sÄ aksjonÊr lÄn har styret og luftet. SÄ et lite lÄn fra Alf sÄ har de en giga fabrikk
IDGAF
27.11.2024 kl 09:19
3476
Thor Medical har bekreftet kumulert underskudd fra bl.a. Nanov men Þnsket ikke kommentere dette utover. Jeg prÞver nÄ finne ut om totalbelÞpet. Som nevnet tidligere, hvis estimatet pÄ 2 til 3 mrd nok er korrekt sÄ vil alleine denne tilsvare en indre verdi per aksje pÄ 6 til 12 nok. Og da er IKKE selskapets operative drift og vekstscenarioet inkludert som ble presentert pÄ mandagen. Dette ville bety at prisingen til nÄvÊrende tidspunkt burde ligge over 10 kroner per aksje. Har du info eller faktiske kritiske bidrag eller korrigeringer, vennligst legg dem ut.
đđ
đđ
EnLogisk
27.11.2024 kl 09:15
3429
BÊng rett opp 10 %. Etter 10 min handel. RT 3,14. Bare Ä kaste seg inn pÄ toget. NÄ gÄr det..
SeriĂžs
27.11.2024 kl 08:34
3598
De mangler 75% og det er p.t ikke snakk om emisjon nej men i slike selskaper sÄ snur mye pÄ kort tid. De har produkter som er attraktive ja men det koster Ä fremstille og levere. Til nÄ sÄ mangler de som du ogsÄ skriver 75% og har ikke noen klar formening om at de er bare Ä hente. Det viktgste for Thor nÄ er Ä produsere og levere ordre sÄ kan mye komme av seg selv hvis alt klaffer. Men du kan ikke si at det i dagens bilde er plankekjÞring og safe run? Det er Ä villede.
Broker74
27.11.2024 kl 08:32
3589
Jasper Kurth sier flere nye kontrakter er pÄ vei innen kort tid.
Vel sÄ skjÞnner man at det nÄ akkumuleres pÄ det nivÄet kursen er nÄ. Ingen hast med Ä fÄ kursen til Ä gÄ oppover da det er mer av intr Ä fÄ tak i mest mulig - "billigst" mulig. SÄ ja, kursen kommer def til Ä gÄ opp. Det er snakk om store penger her sÄ om man tenker man har 1 mill aksjer med GAV 3 og kursen gÄr til 6 vel det blir fort kr av det tenk sÄ pÄ opp mot 10. Og hvis du har 3 mill aksjer, alle skjÞnner at dette er sÄpass at de som har litt dype lommer gjerne vil ha kursen litt sidelengs sÄ lenge som mulig.
Vel sÄ skjÞnner man at det nÄ akkumuleres pÄ det nivÄet kursen er nÄ. Ingen hast med Ä fÄ kursen til Ä gÄ oppover da det er mer av intr Ä fÄ tak i mest mulig - "billigst" mulig. SÄ ja, kursen kommer def til Ä gÄ opp. Det er snakk om store penger her sÄ om man tenker man har 1 mill aksjer med GAV 3 og kursen gÄr til 6 vel det blir fort kr av det tenk sÄ pÄ opp mot 10. Og hvis du har 3 mill aksjer, alle skjÞnner at dette er sÄpass at de som har litt dype lommer gjerne vil ha kursen litt sidelengs sÄ lenge som mulig.
EnLogisk
27.11.2024 kl 08:26
3614
SeriÞs. Du mÄ slutte med ditt tÞv og du mÄ nesten lese pressemeldinger fra Thor. Selskapet har K46' mill i egenkapital og de skal ikke ha noen emisjon. De mÄ ha en GF for Ä vedta finans endringer. Tidligst Q1-25 tas vedtak.
---
Thor Medical already has a concept study ongoing for the next phase of
commercial-scale production, with an investment decision expected by the end of
the first quarter 2025.
---
Det blir ingen emisjon. Les her... Finansavisen.no omtaler Thor.
Opptur
Thor Medical har kommet med en oppdatering i forbindelse med sin kapitalmarkedsdag, som avholdes 25.nov 24. Selskapet estimerer nÄ kapitalbehovet «AlphaOne» til 30 millioner dollar, med endelig investeringsbeslutning ventet innen utgangen av fÞrste kvartal.
Kapitalen skal finansieres gjennom en kombinasjon av gjeld og egenkapital fra nye og eksisterende investorer/aksjonÊrer, og selskapet har mottatt et indikativt lÄnetilbud pÄ omtrent 25 prosent av behovet.
--
Det ser ut som vi fÄr en open pÄ 2,90 og da blÄser vi forbi kr 3, - i dag. Thor har i pressemeldinger bekreftet at flere kontrakter er nÊrt forstÄende. Da rÞsker Thor opp. Lett antennerlig aksje, med en voldsom bra omsetning. Sikkert spennende forhandlinger med den ikke navngitte kunden som fikk 1.levering av Th-228..
---
Thor Medical already has a concept study ongoing for the next phase of
commercial-scale production, with an investment decision expected by the end of
the first quarter 2025.
---
Det blir ingen emisjon. Les her... Finansavisen.no omtaler Thor.
Opptur
Thor Medical har kommet med en oppdatering i forbindelse med sin kapitalmarkedsdag, som avholdes 25.nov 24. Selskapet estimerer nÄ kapitalbehovet «AlphaOne» til 30 millioner dollar, med endelig investeringsbeslutning ventet innen utgangen av fÞrste kvartal.
Kapitalen skal finansieres gjennom en kombinasjon av gjeld og egenkapital fra nye og eksisterende investorer/aksjonÊrer, og selskapet har mottatt et indikativt lÄnetilbud pÄ omtrent 25 prosent av behovet.
--
Det ser ut som vi fÄr en open pÄ 2,90 og da blÄser vi forbi kr 3, - i dag. Thor har i pressemeldinger bekreftet at flere kontrakter er nÊrt forstÄende. Da rÞsker Thor opp. Lett antennerlig aksje, med en voldsom bra omsetning. Sikkert spennende forhandlinger med den ikke navngitte kunden som fikk 1.levering av Th-228..
Redigert 27.11.2024 kl 08:33
SeriĂžs
27.11.2024 kl 07:40
3748
Veldig spennende og ikke i tvil om at de har noe pÄ gang. Men vet at Pharma tar tid og det kan komme negative meldinger like tett som positive , sÄ aksjen er volatil. Rakk en ok trade i gÄr men mener det er flaks og kunne like gjerne tapt pÄ traden. Her handler det om flaks og ikke noe annet pÄ dagens status. Det som er det store spÞrsmÄlet nÄ er , nÄr kommer emisjon eller en lÞsning pÄ hvor de henter cash fra?
EnLogisk
27.11.2024 kl 07:37
3763
Thor mĂžter finansavisen.no Ăkonomi, bĂžrs og nyheter i dag tidlig. Vakkert med media omtaler av Thor Medical.
Link til spotify-podcasten: https://open.spotify.com/show/6F5KxB53qqbJWnDqZnTCjU?si=6aa3474336eb41bc
Link til spotify-podcasten: https://open.spotify.com/show/6F5KxB53qqbJWnDqZnTCjU?si=6aa3474336eb41bc
EnLogisk
27.11.2024 kl 07:22
3808
Dette sa Alf ved sammenslÄingen Nanov/Thor:
Alf BjĂžrseth administrerende direktĂžr i Thor Medical AS, kommenterte:
- Hos Thor Medical tror vi at teknologien vÄr kan bringe lÞftet om radionuklidbaserte terapier til mange flere kreftpasienter. Som sÄdan vil kombinasjonen med Nordic Nanovector Þke vÄr evne og hastigheten vi kan bringe denne teknologien til markedet med. PÄ tidspunktet for denne kunngjÞringen har Thor Medical-aksjonÊrer med en samlet eierandel pÄ mer enn 90 % forpliktet seg til Ä stÞtte denne transaksjonen, og vi forventer en spennende fremtid for vÄrt kombinerte selskap.
Alf BjĂžrseth administrerende direktĂžr i Thor Medical AS, kommenterte:
- Hos Thor Medical tror vi at teknologien vÄr kan bringe lÞftet om radionuklidbaserte terapier til mange flere kreftpasienter. Som sÄdan vil kombinasjonen med Nordic Nanovector Þke vÄr evne og hastigheten vi kan bringe denne teknologien til markedet med. PÄ tidspunktet for denne kunngjÞringen har Thor Medical-aksjonÊrer med en samlet eierandel pÄ mer enn 90 % forpliktet seg til Ä stÞtte denne transaksjonen, og vi forventer en spennende fremtid for vÄrt kombinerte selskap.
EnLogisk
26.11.2024 kl 22:08
4156
Hei Pilot. Merk den fine linja nederst i pressemeldingen.
"Thor Medical har som mÄl Ä bli en verdensledende leverandÞr av alfa-emittere for kreftbehandling, og vi har gjort betydelige fremskritt mot Ä realisere vÄre ambisjoner i Är. Antallet kliniske studier med radiopharmazeutiske produkter for kreftbehandling er pÄ et historisk hÞyt nivÄ, og vellykkede produktlanseringer vil skape hÞy og Þkende etterspÞrsel etter hÞykvalitets radioisotoper som vÄrt Thorium-228, Radium-224 og Pb-212. Akkurat nÄ ser vi begynnelsen pÄ en transformativ Êra innen kreftbehandling basert pÄ neste generasjons presisjonsterapier," sier administrerende direktÞr Jasper Kurth.
Noen viktige milepĂŠler
FullfÞrt og satt i drift pilotanleggene pÄ HerÞya, til rett tid og innenfor budsjett, og med alle nÞdvendige godkjenninger pÄ plass
Sikret en strategisk femÄrs leveringsavtale med ARTBIO for Thorium-228
Sendt ut den fĂžrste batchen av Thorium-228 fra de nylig Ă„pnete pilotanleggene
Signert en treÄrs leveringsavtale med et globalt ledende farmasÞytisk selskap for Pb-212 til bruk i prekliniske studier
Utviklet sterke partnerskap med leverandÞrer av rÄstoff for Ä sikre en jevn og pÄlitelig forsyning av rÄmaterialer
FullfÞrt konseptstudie for 'AlphaOne' kommersielt anlegg med et estimert kapitalbehov pÄ omtrent 30 millioner US
Jasper Kurth sier flere nye kontrakter er pÄ vei innen kort tid
"Thor Medical har som mÄl Ä bli en verdensledende leverandÞr av alfa-emittere for kreftbehandling, og vi har gjort betydelige fremskritt mot Ä realisere vÄre ambisjoner i Är. Antallet kliniske studier med radiopharmazeutiske produkter for kreftbehandling er pÄ et historisk hÞyt nivÄ, og vellykkede produktlanseringer vil skape hÞy og Þkende etterspÞrsel etter hÞykvalitets radioisotoper som vÄrt Thorium-228, Radium-224 og Pb-212. Akkurat nÄ ser vi begynnelsen pÄ en transformativ Êra innen kreftbehandling basert pÄ neste generasjons presisjonsterapier," sier administrerende direktÞr Jasper Kurth.
Noen viktige milepĂŠler
FullfÞrt og satt i drift pilotanleggene pÄ HerÞya, til rett tid og innenfor budsjett, og med alle nÞdvendige godkjenninger pÄ plass
Sikret en strategisk femÄrs leveringsavtale med ARTBIO for Thorium-228
Sendt ut den fĂžrste batchen av Thorium-228 fra de nylig Ă„pnete pilotanleggene
Signert en treÄrs leveringsavtale med et globalt ledende farmasÞytisk selskap for Pb-212 til bruk i prekliniske studier
Utviklet sterke partnerskap med leverandÞrer av rÄstoff for Ä sikre en jevn og pÄlitelig forsyning av rÄmaterialer
FullfÞrt konseptstudie for 'AlphaOne' kommersielt anlegg med et estimert kapitalbehov pÄ omtrent 30 millioner US
Jasper Kurth sier flere nye kontrakter er pÄ vei innen kort tid
EnLogisk
26.11.2024 kl 21:25
4218
Billyjojimbob skrev Dette er 1 eventyr,spennende fremover i juvelenđȘđđ§đ»
Litt mere fakta om Thor Medical ASA:
Thor Medical lager kreftlegemidlenes stridshoder
Radioaktive legemidler er pÄ god vei til Ä bli den neste medisinske revolusjonen, og investorene kaster penger etter lovende selskaper, men radioaktivitet er dyrt, uhÄndterlig, og det er for lite av det. Det vil norske Thor Medical gjÞre noe med.
â Vi kjenner styrken til alfaemittere. SĂ„ det gjelder bare Ă„ ha en mulighet til Ă„ skaffe det kommersielt, og det er det vi skal gjĂžre, sier teknologidirektĂžr i Thor Medical, Sindre Hassfjell.
Ved hjelp av thorium skal de gjĂžre alfaemittere tilgjengelig for legemiddelprodusenter som skal bruke det til Ă„ lage legemidler.
â Omdanningskjeden til thorium-232 er den eneste som kan produsere egnede alfaemittere naturlig, forklarer han.
â Noe som er ganske vakkert, legger han til med et smil.
https://www.farmatid.no/aktuelt/temanumre/tema-radiofarmaka/thor-medical-lager-kreftlegemidlenes-stridshoder
Thor Medical lager kreftlegemidlenes stridshoder
Radioaktive legemidler er pÄ god vei til Ä bli den neste medisinske revolusjonen, og investorene kaster penger etter lovende selskaper, men radioaktivitet er dyrt, uhÄndterlig, og det er for lite av det. Det vil norske Thor Medical gjÞre noe med.
â Vi kjenner styrken til alfaemittere. SĂ„ det gjelder bare Ă„ ha en mulighet til Ă„ skaffe det kommersielt, og det er det vi skal gjĂžre, sier teknologidirektĂžr i Thor Medical, Sindre Hassfjell.
Ved hjelp av thorium skal de gjĂžre alfaemittere tilgjengelig for legemiddelprodusenter som skal bruke det til Ă„ lage legemidler.
â Omdanningskjeden til thorium-232 er den eneste som kan produsere egnede alfaemittere naturlig, forklarer han.
â Noe som er ganske vakkert, legger han til med et smil.
https://www.farmatid.no/aktuelt/temanumre/tema-radiofarmaka/thor-medical-lager-kreftlegemidlenes-stridshoder
Billyjojimbob
26.11.2024 kl 16:31
4737
Dette er 1 eventyr,spennende fremover i juvelenđȘđđ§đ»
EnLogisk
26.11.2024 kl 15:25
4848
SÄ bra innertier. Tusen takk. Produktene til Thor som th-228 vil fÄ massiv omtale fremover.. Endel aksjonÊrer som fikk inn for 1 mÄned siden, de har 103,22 % avkastning siste bÞrsmÄned. Julegaver og julebordet er sikret. Men denne Thor festen er sÄvidt i gang.
Redigert 26.11.2024 kl 15:25
InnerTier
26.11.2024 kl 15:09
4883
Aktuell alfa-partikkelemittere for kreftbehandling fokusering i Finansavisens ĂKONOMI NYHETER 08.55 i London i morgen - anbefales.
EnLogisk
26.11.2024 kl 14:09
5031
Billyjojimbob skrev 1,12 og greier,da snakker vi,gratulerer med fint gavđđđ
Ny sperre pÄ 3,00.... 9 selgere selger 121000 aksjer, eller Þnsker de Ä kjÞpe mere pÄ billigsalg??? Hmmm.... Jeg har gjort det samme selv, nÄr jeg vil bremse oppgangen hive ut en sperre og kjÞpe mere billig.... Og vipps sÄ blir ordrene trukket. Det samme skjedde pÄ 2,70 i dag. Plutselig ble den store 2,70 ordren trukket.. Vi bikker 3,00 pÄ close idag, og vipps sÄ vi kr 4 i lÞpet av uka,vel??? Eller hur?
EnLogisk
26.11.2024 kl 13:40
5122
Billyjojimbob skrev 1,12 og greier,da snakker vi,gratulerer med fint gavđđđ
Fantastisk med gav pÄ 1, 1. Gratulerer. Alle i short posisjoner lÞper for Ä dekke inn. De vant igÄr, og blÞr i dag.
Bullinvestor
26.11.2024 kl 13:10
5124
Det koster Ă„ bygge farma. ALPHAONE- kapitalbehov estimeres til Usd 30 M, med endelig investeringsbeslutning venter innen utgangen av fĂžrste kvartal 2025. SĂ„ i mellomtiden skal det kjĂžres mye karusell pĂ„ kursenâŠBĂžrsen er svimlede hĂžy, hvordan dette ligger ann i den korte horisont er usikkert, ved korreksjoner er biotek utsatt..
Redigert 26.11.2024 kl 13:14
Billyjojimbob
26.11.2024 kl 13:03
5097
1,12 og greier,da snakker vi,gratulerer med fint gavđđđ