Innside handel i BGBIO ?
Når blir det kjent at ledelsen i BerGenBio kjøper aksjer i eget selskap?
Det virker rimelig sløvt at ingen i ledelsen har blitt med på bunnfiske under 6-7 kroner. Jeg antar at hovedgrunnen ligger i at de sitter med så mange gratis opsjoner som er sikret med at de heller ikke utvannes / «non-deluting options” når aksjen passerer 38kr - 380kr eller 3800kr…
Bill. Mrk. «Gøy På Landet»
Det virker rimelig sløvt at ingen i ledelsen har blitt med på bunnfiske under 6-7 kroner. Jeg antar at hovedgrunnen ligger i at de sitter med så mange gratis opsjoner som er sikret med at de heller ikke utvannes / «non-deluting options” når aksjen passerer 38kr - 380kr eller 3800kr…
Bill. Mrk. «Gøy På Landet»
Redigert 26.11.2024 kl 13:13
Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
26.11.2024 kl 14:14
1104
De sitter kanskje med sensitiv informasjon som muligens har lekket. Der er nok en historie bak at aksen går fra 5-6 kr til 15 på noen dager. Nå var den banket skikkelig ned, men oppgangen er for hurtig og med stort volum til at det bare er en korreksjon.
BioBull
26.11.2024 kl 14:34
1014
God forklaring som jeg også tror på.
Underlig at vi ikke ser større endringer på aksjonær listene, men meglerkonti viser skjeldent riktige bevegelser om man ønsker å skjule sine transaksjoner. Finanstilsynet har gitt opp å følge spor etter innside kjøp.
Underlig at vi ikke ser større endringer på aksjonær listene, men meglerkonti viser skjeldent riktige bevegelser om man ønsker å skjule sine transaksjoner. Finanstilsynet har gitt opp å følge spor etter innside kjøp.
Restplassno
26.11.2024 kl 16:22
776
Enig i dette. De har nok pågående samtaler i mange retninger i et tidlig stadie, som de ikke kan offentliggjøre før noe er avgjort. De sitter nok ikke på hendene frem til at alle resultater er på bordet.
Redigert 26.11.2024 kl 17:07
Du må logge inn for å svare
Yzf R1
26.11.2024 kl 17:04
634
I dag var det nok ikke annet enn gevinstsikkring ellers så kan det ikke være mye vpr nye ceo er kommet med i dag som fristet