VGM - Årets julekule? Kurs kr 0,506

Frodon
VGM 29.11.2024 kl 12:36 5511

Det ser ut som noen kaster ut litt aksjer på best. Er det for å få cash til å benytte tegningsretten i VoW emisjonen?

VGM har mcap kr 107 mill på dagens nivå. Kjøpsmulighet? Hva tror dere?

Det er lite motstand før kr 1
Stepping
20.12.2024 kl 14:02 1619

Så jeg skulle kjøpt 0.70-0,75? Må bare notere her så det blir riktig. Altsåikke selge 0,70 '+ og kjøpe høy 0,50 lav 0,60? Eller mener du shorte på høy 0,50 ? Ble vanskelig når mann skal tenke motsatt ?
unikum
20.12.2024 kl 14:25 1587

Du får til noe fortjeneste kanskje ut av omsetningen på ett par hundre k ?
Ellers så ser vi vel at noen skal ha godskrevet ett tap i år, da ville jeg ha begynt litt tidligere kanskje...
Stepping
20.12.2024 kl 14:37 1575

Noterer også kjøp på vow 1,10- 1.20 . Litt viktig å ikke holde pusten mens mann venter der.
Stepping
20.12.2024 kl 14:40 1569

Nå må vi også skjønne at denne personen ikke følger aksjene så nøye lengre , er sikkert mye A og B kjendis sammenkomster å delta på nå inn mot jul.
zxcvbnm
I går kl 07:32 1247

Vow Green Metals AS: 100 percent offtake secured from the Hønefoss production facility – biocarbon supply agreement for the remaining volume signed with Finnish stainless steel giant, Outokumpu

link:https://newsweb.oslobors.no/message/636084
Frodon
I går kl 08:50 1145

Action på vei?
unikum
I går kl 09:35 1073

Jeg bare spør: Når skal dette selskapet prises korrekt? 178 mill med dagens oppgang er fortsatt helt latterlig. Salg av 100% av sin produksjon i minimum 3 år, blir sannsynlig 30 år. Må da tjene penger og kanskje alt fra i år da produksjonen starter opp i siste halvdel av året. Evner man å se sine investeringer fram i tid og ikke bare fram til helgen så kan vel ikke jeg forstå noen annet at dette blir en god investering. Og Vow kommer ikke til å dumpe sine aksjer her.
PS. Kursen lå over 2 kr for ett år siden, rundt samme tid som Vow begynte å få trøbbel.
Redigert i går kl 09:38 Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 09:37 1066

Da har jeg realisert gevinst på 80% av aksjene. Ble nesten dobling, som forventet i åpningsinnlegget (kr 1)

Regnes dette som perfekt treff?

«Frodon
02.12.2024 kl 21:13
Min spekulasjon i et rally i denne aksjen mot uke 2 i 2025 går på om salgspresset vil avta i VGM etter emisjonen i VoW er ferdig«
Redigert i går kl 09:42 Du må logge inn for å svare
unikum
I går kl 09:42 1045

Flott at du har gitt tilgang til andre også kan tjene penger tenker nå jeg. Jeg kjøpte også aksjer ned på 0,5 tallet ( skal også sies at enkelte aksjer er kjøpt på høyere kurs samt noen gratis aksjer fra starten) men de selges ikke før reprising av selskapet passerer 5 kr.
Redigert i går kl 09:57 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
I går kl 09:51 1012

Gratulerer! Mine aksjer var lagt i en skuff og jeg hadde nesten glemt at jeg hadde di;))Aksjene mine blir liggende lenge!
thypoon
I går kl 09:55 999

Kursen burde doble seg fra dagens lave nivå!
unikum
I går kl 10:01 975

Det vil den også gjøre, lite med selgere forståelig nok og alle er ikke som frodon som vil realisere gevinst og gå glipp av reprisingen. Sammen med avtalen/kontrakten fikk vi oppdatering på stauts på anlegget og forventet start. Helt nydelig direktør i Vow Green Metals, Cecilie Jonassen
unikum
I går kl 10:21 910

Suverent! da får vi også flere som vil komme til å tjene penger og det liker vi.
thypoon
I går kl 11:07 842

Går vi mot 1.5 allerede i dag?
Star
I går kl 11:32 795

kan fort se 1,5 +
Star
I går kl 11:40 774

Gratulerer.
unikum
I går kl 11:43 768

Flere som ønsker å ta små gevinster men hvorfor ikke vente litt. Nå med 100 %salg av sin kommende produksjon så vil det komme analytikere med fremtidig kursmål og det blir nok over 1 kr og børsverdi på 200 mill
Frodon
I går kl 12:16 710

Hehe, grattis med fin inngang på aksjene kjøpt på ca samme kurs som meg. Må nesten huske at Traderen i aksjesladder solgte seg ut samtidig som jeg kjøpte inn. Mulig jeg sender han en sjampis flaske 🤙

Selv om jeg gevinst sikret, er det fullt mulig at jeg skal inn igjen. Må se an utviklingen om hvor aksjen bunner ut nå 😇
Frodon
I går kl 12:18 707

Haha 😉 Hva slags kurs tenker du er fair her? Finansiering er i orden, mye av produksjonen er solgt. Må bare finne ut hva slags margin de klarer, før vi kan regne på resten?
Frodon
I går kl 12:18 706

Star skrev Gratulerer.
Takk for det 👻
unikum
I går kl 12:34 676

Sikkert langt mer enn de fleste men regner ikke med at du sto for hele omsetning på ca 750 000 når du hadde solgt 80 % ? Men samme det, bra man blir premiert når man tar sjansen
Frodon
I går kl 16:49 523

Det som blir greia med case som dette, er at prisingen ser for billig ut til å være sant. Og da er det masse grave arbeid for å se om jeg gikk glipp av noe. Og selv etter det, ligger det alltid litt usikkerhet om det er noe jeg har misforstått 😂 Hvis selskapet klarer å gå med overskudd på driften, vil sannsynligvis reprising komme. Frem til det er det litt bingo?
unikum
I går kl 16:59 504

Kanskje litt rart det du skriver om de vil gå i pluss når de har solgt 101%.. av all sin produksjon? Hva er meningen med å sette av investeringer til en slik fabrikk om når du har absolutt solgt rubb og rake og enda gå i minus? Så kleine kan man vel ikke være når budsjetter settes? De har også fått penger av staten for å starte og sikkert ett grisebillig lån av Dnb.
Redigert i går kl 17:01 Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 19:22 386

Hvis du har fulgt denne ledelsen, har de solgt produktene med tap i lang tid. Jeg sier ikke at det skjer her. Markedet liker ikke usikkerhet. Har de tatt med alle variabler når de solgte deler av produksjonen tidligere, eks inflasjon? Har de guidet noe om marginene?
unikum
I går kl 19:44 353

Du kan vri og vrenge på dette så mye du vil, plutselig ble dette aktuelt etter at du har solgt. Du skrev også at du vurderte ny inngang så tja er vel ikke så mye hold i tenker jeg. Om du også mener at selskapet ikke er verdt mer enn 200 mill så er det noen som vil gå skoa av seg etter hvert når produksjonene tar til og varene flyr ut av fabrikken.
Davinci_me
I går kl 19:52 338

Pass dere for emisjon!
Frodon
I går kl 20:09 308

For meg virker det som om du ikke har fulgt med på hva jeg har skrevet. Hvorfor mener du det er negativt at jeg mener selskapet burde reprises hvis de klarer å gå med overskudd på driften?

OnlyOnHO 🫶🏻
Bullinvestor
I går kl 23:05 162

Vanskelig å si noe om kurs, men kursen nå er eventyr. Ble tildelt aksjer her for mange år siden når jeg var aksjonær i Vow. Så kjøpte mer når kursen dundra ned..
Kanskje dette kan bli det nye KOG:))
Redigert i går kl 23:06 Du må logge inn for å svare