PHO-Hyggelig analyse publisert i dag
Lee Kay på Simply Wallstreet mener Pho burde ligget på rundt 134 kroner i øyeblikket, og skriver at Pho handles til mer enn 50% rabatt.
"...it is a company with impressive financial health as well as a excellent future outlook." - "Flawless balance sheet with exceptional growth potential."
https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-pho/photocure-shares/news/photocure-asa-obpho-has-attractive-fundamentals/
"...it is a company with impressive financial health as well as a excellent future outlook." - "Flawless balance sheet with exceptional growth potential."
https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-pho/photocure-shares/news/photocure-asa-obpho-has-attractive-fundamentals/
Redigert 20.01.2021 kl 18:49
Du må logge inn for å svare
focuss
04.12.2018 kl 18:18
5454
Veldig hyggelig lesing. Det er jo fint å få bekreftet det en del av oss mener fra en profesjonell amerikansk analytiker. Simply Wall Street har gått litt dypere nå og får bekreftet det de får ut av maskin analysen
Oppløftende at de setter en analytiker på jobben, og ikke kun lener seg på maskindelen! : )
Redigert 04.12.2018 kl 19:17
CanonBoy
04.12.2018 kl 18:35
5362
Smånissen. Takk for link til ekstern kilde med analyse av Pho. Bra jobbet???
Det er av stor betydning når «flere» eksterne begynner å sette søkelyset på selskapet.
Det er av stor betydning når «flere» eksterne begynner å sette søkelyset på selskapet.
Takk, CanonBoy!
Etter noen røffe uker som Pho-aksjonær gjør det godt å lese dette fra samme analyse:
"Investors in search for stocks with room to flourish should look no further than PHO"!
Etter noen røffe uker som Pho-aksjonær gjør det godt å lese dette fra samme analyse:
"Investors in search for stocks with room to flourish should look no further than PHO"!
Det fundamentale vinder altid. Det ved folk fra oliebranchen... DDT! Har man tro på det grundlæggende, så supplerer man på nedgange.
Panis
04.12.2018 kl 19:06
5242
Flott og takk for link smånissen,
Da får vi håpe på litt stigning nå fremover mot Q4 (eller ikke pga formueskatten)...
Da får vi håpe på litt stigning nå fremover mot Q4 (eller ikke pga formueskatten)...
Dette er noe annet enn Edison kan man si
dr. Stockman
04.12.2018 kl 20:27
4976
"PhotoCure is overvalued based on assets compared to the Europe Pharmaceuticals industry average."
Var jo ikke bare positivt her. Men så kvalifiserer vel heller ikke dette strengt tatt til å kunne kalles "analyse". Er vel heller en smart måte å tjene penger på. Men verdien som ble satt på PHO var jo hyggelig da.
Var jo ikke bare positivt her. Men så kvalifiserer vel heller ikke dette strengt tatt til å kunne kalles "analyse". Er vel heller en smart måte å tjene penger på. Men verdien som ble satt på PHO var jo hyggelig da.
Tusen takk smånissen for lenke. Dette var av stor interesse -og det er betryggende å lese at det er analytikere som gir et tilsvarende bilde/begrunnelse for hvorfor PHO i dag er veldig lavt priset.
Jeg tror at denne analysen kom i kjølevann av Schneiders presentasjon 29. nov - og kanskje vi nå ser at det er flere andre som fatter interesse for PHO?
Jeg tror at denne analysen kom i kjølevann av Schneiders presentasjon 29. nov - og kanskje vi nå ser at det er flere andre som fatter interesse for PHO?
CanonBoy
04.12.2018 kl 20:46
5080
Stockman: overvalued based on assets
Da må du sammenligne med de større og modne selskapene i Europa. Pho skal langt oppover i livssyklus/markedspenetrasjon før vi kan sammenligne basert på Assets. Potensialet og markedsvekst i 2019 er det som vil bestemme kursutviklingen.
Da må du sammenligne med de større og modne selskapene i Europa. Pho skal langt oppover i livssyklus/markedspenetrasjon før vi kan sammenligne basert på Assets. Potensialet og markedsvekst i 2019 er det som vil bestemme kursutviklingen.
Panis
04.12.2018 kl 20:46
5073
«Flawless balance sheet with exceptional growth potential
Investors in search for stocks with room to flourish should look no further than PHO, with its expected earnings growth of 86%. The optimistic bottom-line growth is supported by an outstanding revenue growth of 86% over the same time period, which indicates that earnings is driven by top-line activity rather than purely unsustainable cost-reduction initiatives. PHO’s strong financial health means that all of its upcoming liability payments are able to be met by its current cash and short-term investment holdings. This implies that PHO manages its cash and cost levels well, which is a crucial insight into the health of the company. Looking at PHO’s capital structure, the company has no debt on its balance sheet. It has only utilized funding from its equity capital to run the business, which is typically normal for a small-cap company. PHO has plenty of financial flexibility, without debt obligations to meet in the short term, as well as the headroom to raise debt should it need to in the future.»
Ref:
Investors in search for stocks with room to flourish should look no further than PHO, with its expected earnings growth of 86%. The optimistic bottom-line growth is supported by an outstanding revenue growth of 86% over the same time period, which indicates that earnings is driven by top-line activity rather than purely unsustainable cost-reduction initiatives. PHO’s strong financial health means that all of its upcoming liability payments are able to be met by its current cash and short-term investment holdings. This implies that PHO manages its cash and cost levels well, which is a crucial insight into the health of the company. Looking at PHO’s capital structure, the company has no debt on its balance sheet. It has only utilized funding from its equity capital to run the business, which is typically normal for a small-cap company. PHO has plenty of financial flexibility, without debt obligations to meet in the short term, as well as the headroom to raise debt should it need to in the future.»
Ref:
Kraftig ordbruk hvertfall "with exceptional growth potential"
Ja - dette var nesten for mye av det gode... De legger til grunn en kurs på kr 134, dvs. en økning på nesten 300 % fra dagens kurs...
bravi
04.12.2018 kl 21:22
4925
Vi får nå se da om dette virker på kursen i morgen. Ikke sikkert det hjelper i hele tatt.
Lurer på hvor store og anerkjente Simplywall er?
De får i alle fall gode omtaler på trustpilot (og 120 omtaler er for mange til å være fake).
https://www.trustpilot.com/review/simplywall.st
De får i alle fall gode omtaler på trustpilot (og 120 omtaler er for mange til å være fake).
https://www.trustpilot.com/review/simplywall.st
Legoland
04.12.2018 kl 21:44
4833
Denne analysen er bare drövtygging av en tidligere analyse som opprinnelig hadde som kursmaal 131. Noen dager senere ble den reduser pga endret diskonteringssats til ca 90. Husker ikke naar de kom med den, men tipper paa rundt mars 18. Syntes den gang analysen var mer troverdig enn Edison som hadde töyd seg til under det halve.
CanonBoy
04.12.2018 kl 21:47
4814
Det er som min egne tanker. Er selv en stolt smånisse som har investert tungt i Pho (også min eneste investering OSE), fortsatt i minus.
Det har vært tøft de siste ukene og litt uforståelig at kursen skulle droppe så kraftig. Dette svir, men personlig er jeg langsiktig-kort. investeringen er gjort med 1-3 års horisont mens kortsiktig utvikling påvirker mitt syn på selskapet.
Jeg tror at Q4 vil vise potensialet /substansen som ligger i selskapet.
- Selskapet har alt det fundamentale på plass. Selskapet har investert i ny CEO og oppbygging av selskapet det siste året.
-Ting tar tid i helsemarkedet. Innsalg til sykehus og penetrasjon er ikke gjort på en uke. Vil tro at alt fokus nå er på å få salgsorganisasjonen up to speed. Tror også at mange nye salg vil bli gjort i Q4 i forbindlese med budsetteringsprosessen for 2019 i sykehusene. Dette betyr at vi vil kunne se en kraftig økning i antall scope og ikke minst flexiscope i Q4. Problemet med helsebransjen og sykehus er at de er ganske konservative og har menge interessenter som kjemper om budsjettene, Dette gjørat det ikke er walk in the park selv om du har verdens beste produkt/behandling. Produktet må fortsatt selges inn frem til du når en kritisk masse. Hvor denne ligger og når Pho når denne er vanskelig å si, men når de oppnår kritisk masse vil dette ta av noe voldsomt.
-Neste steg er bruksfrekvensen, og denne må betydelig opp før vi får en suksess (omsetning). Det hjelper ikke å selge 100 nye scope dersom ikke bruksfrekvensen økes betydelig. Dette vil komme i løpet av H1 2019, og det er flere interessenter i US som jobber for dette nå. Samtidig vil det være avgjørende at kunde/pasienter blir oppmerksom på behandligen og krever SOC. Dette kommer også i løpet av året. Det er ett stort marked i US. For oss som følger selskapet tett er dette en no brainer, slik er det ikke i det store markedet i US. Ting tar tid, men det er ingen signaler om at vi ikke kommer dit før eller siden.
Jeg tror 2019 blir gjennombruddet for Pho. Om kursen nå er 30-40 eller 50 betyr lite når dette tar av. Det er derimot meget hyggelig for de som nå kommer inn til en billig penge. Dette er nå min personlige mening som stolt smånisse, så får kritikken hagle fra de som mener annerledes......
Det har vært tøft de siste ukene og litt uforståelig at kursen skulle droppe så kraftig. Dette svir, men personlig er jeg langsiktig-kort. investeringen er gjort med 1-3 års horisont mens kortsiktig utvikling påvirker mitt syn på selskapet.
Jeg tror at Q4 vil vise potensialet /substansen som ligger i selskapet.
- Selskapet har alt det fundamentale på plass. Selskapet har investert i ny CEO og oppbygging av selskapet det siste året.
-Ting tar tid i helsemarkedet. Innsalg til sykehus og penetrasjon er ikke gjort på en uke. Vil tro at alt fokus nå er på å få salgsorganisasjonen up to speed. Tror også at mange nye salg vil bli gjort i Q4 i forbindlese med budsetteringsprosessen for 2019 i sykehusene. Dette betyr at vi vil kunne se en kraftig økning i antall scope og ikke minst flexiscope i Q4. Problemet med helsebransjen og sykehus er at de er ganske konservative og har menge interessenter som kjemper om budsjettene, Dette gjørat det ikke er walk in the park selv om du har verdens beste produkt/behandling. Produktet må fortsatt selges inn frem til du når en kritisk masse. Hvor denne ligger og når Pho når denne er vanskelig å si, men når de oppnår kritisk masse vil dette ta av noe voldsomt.
-Neste steg er bruksfrekvensen, og denne må betydelig opp før vi får en suksess (omsetning). Det hjelper ikke å selge 100 nye scope dersom ikke bruksfrekvensen økes betydelig. Dette vil komme i løpet av H1 2019, og det er flere interessenter i US som jobber for dette nå. Samtidig vil det være avgjørende at kunde/pasienter blir oppmerksom på behandligen og krever SOC. Dette kommer også i løpet av året. Det er ett stort marked i US. For oss som følger selskapet tett er dette en no brainer, slik er det ikke i det store markedet i US. Ting tar tid, men det er ingen signaler om at vi ikke kommer dit før eller siden.
Jeg tror 2019 blir gjennombruddet for Pho. Om kursen nå er 30-40 eller 50 betyr lite når dette tar av. Det er derimot meget hyggelig for de som nå kommer inn til en billig penge. Dette er nå min personlige mening som stolt smånisse, så får kritikken hagle fra de som mener annerledes......
ITinvest
04.12.2018 kl 21:54
4777
gutta som skla ha billige aksjer, spyr ut mye tullball om dagen, rart med folk som synes PHO, er ett møkkaselskap,men følger det tett alikevel,merkelig .
Predator
04.12.2018 kl 21:55
4775
Det du sier her er helt i tråd med mine tanker da jeg leste innlegget til Dr.S. Det andre jeg tenkte egner seg ikke på trykk.
Londonmannen
04.12.2018 kl 22:03
4740
Må ærlig innrømme at når vi nå er kommet inn i desember, ville det bare vært en fordel om kursen ble liggende å surre på dette nivået til vi er kommet over nyttår. Det er absolutt ingen hast at kursen på ny skal rett til himmels. Den tid kommer uansett. Jeg tenker at når vi er kommet på denne tid i 2019 vil vi se en helt annen prising av PHO.
Panis
04.12.2018 kl 22:06
4728
Dr.S sliter med at ikke NANO fremdeles ikke har tatt av, så han har kunnet oveføre deler av fortjenesten i NANO til PHO.
Er også enig i det andre jeg tror du tenkte...
Er også enig i det andre jeg tror du tenkte...
dr. Stockman
04.12.2018 kl 22:09
4705
CanonBoy
I dag kl 20:46
291
dr. Stockman skrev
"PhotoCure is overvalued based on assets compared to the Europe Pharmaceuticals industry average." ..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Litt pussig å adressere innvendingen til meg. Jeg siterer bare fra analysen (og følgelig på engelsk), og skriver at sitatet viser at ikke alle utsagn er positive. Men det blir aldri feil å få en gratis positiv analyse i fanget, selv om den nok må anses å være av det lettvinte slaget.
I dag kl 20:46
291
dr. Stockman skrev
"PhotoCure is overvalued based on assets compared to the Europe Pharmaceuticals industry average." ..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Litt pussig å adressere innvendingen til meg. Jeg siterer bare fra analysen (og følgelig på engelsk), og skriver at sitatet viser at ikke alle utsagn er positive. Men det blir aldri feil å få en gratis positiv analyse i fanget, selv om den nok må anses å være av det lettvinte slaget.
Londonmannen
04.12.2018 kl 22:11
4692
Da er vi to, CanonBoy! Mye vil skje med PHO gjennom 2019, men jeg tror nok at mest vil skje med markedsaktørene sin oppfatning av selskapet og dets muligheter. I dag skjønner tydeligvis ikke markedsaktørene PHO, hovedsakelig fordi deres fokus er på helt andre segmenter i aksjemarkedet, for dem er farmasiselskaper ensbetydende med pengesluk som håper å få godkjent sitt produkt. Altså, aksjer med svært høy risiko, nærmest black or white. Når det går opp for dem at PHO faktisk har passert flere store hindre andre har igjen passere, samt at selskapet er i ferd med å bli en pengemaskin, noe vi trolig ser lettere utover i 2019, da kommer også investorene sin interesse for selskapet å eksplodere. Slikt har en tendens til å ha en voldsom effekt for kursutviklingen. PHO vil ikke være noe unntak.
Aren’t these simply Wall Street analysts just computer generated? If you read them they have no real facts about the company. They remind me of bait ads where they wanna you to sign up with them.
At least it’s a positive report, but I would not put too much weight on it. Analysts are as clueless as the rest of us, just look at Nordnet Mads ✊
At least it’s a positive report, but I would not put too much weight on it. Analysts are as clueless as the rest of us, just look at Nordnet Mads ✊
Det som analysen til Simplywall legger til grunn for sitt kursmål - og som du også poengterer Canonboy - er hovedgrunnene til at jeg har ansett PHO som et spennende investeringsobjekt, nemlig at det fundamentale er på plass, PHO har ikke noe gjeld, mye cash, har et unikt produkt med de nødvendige godkjennelsene/refusjonsordninger/god omtale i det medisinske miljøet, har fått tilgang til et enormt markedet gjennom surveillance, har gjort flere fornuftige grep for å få innpass i USA-markedet - samtidig vil ting ta noe tid, men jeg tror også 2019 vil bli et viktig år for PHO i positiv forstand.
Det er få aksjer i PHO - og en merker at selv liten omsetning kan ha stor innvirkning på kursen (hvilket har vist seg gjennom det kraftige kursfallet). Nå som PHO er på vei til å få større oppmerksomhet i USA, skal en ikke utelukke at utenlandske investorer får øynene opp for PHO - og det skal ikke mange flere kjøpere til før kursen vil stige tilsvarende raskt (og trenden vil snu). Nå som vi har fått avklart at selskapet til Einarson ikke hadde solgt, betyr det videre at topp 20 har økt sin andel den siste uken.
Bravi nevner at det er ikke sikkert at dette vil gi seg utslag i kursen i morgen - det kan godt være, men jeg er overbevist om at det skal veldig lite til (basert på dagens kurs - hvor jeg mener markedet har veldig lave forventninger til PHO og den nye guidingen) før trenden snur, og som Simplywall skriver - PHO har et utrolig stort potensiale og jeg mener risikoen er minimal på dagens kurs....Jeg gleder meg til fortsettelsen!
Det er få aksjer i PHO - og en merker at selv liten omsetning kan ha stor innvirkning på kursen (hvilket har vist seg gjennom det kraftige kursfallet). Nå som PHO er på vei til å få større oppmerksomhet i USA, skal en ikke utelukke at utenlandske investorer får øynene opp for PHO - og det skal ikke mange flere kjøpere til før kursen vil stige tilsvarende raskt (og trenden vil snu). Nå som vi har fått avklart at selskapet til Einarson ikke hadde solgt, betyr det videre at topp 20 har økt sin andel den siste uken.
Bravi nevner at det er ikke sikkert at dette vil gi seg utslag i kursen i morgen - det kan godt være, men jeg er overbevist om at det skal veldig lite til (basert på dagens kurs - hvor jeg mener markedet har veldig lave forventninger til PHO og den nye guidingen) før trenden snur, og som Simplywall skriver - PHO har et utrolig stort potensiale og jeg mener risikoen er minimal på dagens kurs....Jeg gleder meg til fortsettelsen!
CanonBoy
04.12.2018 kl 22:19
4646
Stockman: Ingen kritikk av deg. Mener bare at en diskusjon om Assets som er nevnt i analysen blir litt feil Ift Pho med tanke på den fasen de er inne i nå. Pho må bevise på andre områder først, så blir det mer naturlig med den diskusjonen (2020-2022) ?
dr. Stockman
04.12.2018 kl 22:20
4640
Panis
Der er du nok litt på jordet. Ønsker få ting mer enn at PHO skal ta av, men selv om en slik analyse er positiv så blir det litt for enkelt å blåse det opp til de helt store dimensjoner. Hadde en analyse av samme type vært negativ så hadde den sikkert blitt forbigått med et skuldertrekk og en kommentar om at det ikke var mer å forvente fra et mer eller mindre automatisert analyseformat. Først og fremste skulle jeg vekslet fra PHO til NANO da PHO kostet en hel del mer enn en NANO-aksje, men veksling motsatt vei kan også være aktuelt hvis kursforholdet tilsier det. Uansett har jeg mer enn nok aksjer i PHO til at jeg har større grunn enn gjennomsnittet her til å ønske meg en snarlig oppgang. Det er også gode grunner til å ha forventninger i så måte, men ikke pga en tilfeldig "analyse". Opptil flere på forumet her som har gått selskapet nærmere inn på klingen enn dette.
Der er du nok litt på jordet. Ønsker få ting mer enn at PHO skal ta av, men selv om en slik analyse er positiv så blir det litt for enkelt å blåse det opp til de helt store dimensjoner. Hadde en analyse av samme type vært negativ så hadde den sikkert blitt forbigått med et skuldertrekk og en kommentar om at det ikke var mer å forvente fra et mer eller mindre automatisert analyseformat. Først og fremste skulle jeg vekslet fra PHO til NANO da PHO kostet en hel del mer enn en NANO-aksje, men veksling motsatt vei kan også være aktuelt hvis kursforholdet tilsier det. Uansett har jeg mer enn nok aksjer i PHO til at jeg har større grunn enn gjennomsnittet her til å ønske meg en snarlig oppgang. Det er også gode grunner til å ha forventninger i så måte, men ikke pga en tilfeldig "analyse". Opptil flere på forumet her som har gått selskapet nærmere inn på klingen enn dette.
dr. Stockman
04.12.2018 kl 22:24
4620
Der er vi helt enige thepower. En smart forretningside som jeg tror de kan tjene svært bra på selv om det er mange konkurrenter i segmentet.
Predator
04.12.2018 kl 22:29
4605
Utdrag fra Dan Schneider’s biografi/resymé.
Imponerende størrelse på salgskorpset.
Ingen bør betvile hans kompetanse og at PHO ‘s salgside er styrket og i gode hender.
He served as the General Manager of Specialty Pharmaceuticals Business Unit at BTG International Inc. He led a sales force of over 500 representatives and managers. Mr Schneider has also held executive management positions in other pharmaceutical and biotech companies, including BTG International, Somaxon Pharmaceuticals and Sepracor. Mr. Schneider was also integral to the development of the infrastructure of Sepracor's sales organization, including sales training
Imponerende størrelse på salgskorpset.
Ingen bør betvile hans kompetanse og at PHO ‘s salgside er styrket og i gode hender.
He served as the General Manager of Specialty Pharmaceuticals Business Unit at BTG International Inc. He led a sales force of over 500 representatives and managers. Mr Schneider has also held executive management positions in other pharmaceutical and biotech companies, including BTG International, Somaxon Pharmaceuticals and Sepracor. Mr. Schneider was also integral to the development of the infrastructure of Sepracor's sales organization, including sales training
Syntes det var et lite ekstrapoeng med denne analysen fra Simply Wallstreet at den, i motsetning til mange av deres andre analyser, ikke utelukkende er maskingenerert, men faktisk har en analytikers signatur og vurdering.
Londonmannen
04.12.2018 kl 22:34
4582
Enig med deg at vi ikke bør legge for mye vekt på slike analyser. De fleste analyser har en agenda, spesielt dem utført om norske selskap av norske analytikere. He er det et selskap som har plukket opp lille PHO. Mulig de har sett det samme flere av oss andre har sett, men generelt sett tror jeg ikke vi skal basere kursoppgang på analyser. Heller at det fundamentale i selskapet fortsetter sin positive utvikling. Dersom selskapet lykkes i sitt gjennombrudd, så vil kursen komme uansett.
ITinvest
04.12.2018 kl 22:34
4575
Potensialet begynner å komme frem, tror som mange skriver, 2019 kommer dette frem, men å få kjøpt på 35,- er jo utrolig hyggelig pris.
Panis
04.12.2018 kl 22:39
4550
Dr.Stockman,
Ja da er jeg vel litt på jordet da, men uansett skinner det igjennom i de fleste kommentarene dine her at du egentlig ikke ønsker en stigning på nåværende tidspunkt.
Ja da er jeg vel litt på jordet da, men uansett skinner det igjennom i de fleste kommentarene dine her at du egentlig ikke ønsker en stigning på nåværende tidspunkt.
Let's be honest here, that "analysis" for want of a better word is just generic waffle. They have simply found some numbers and generated a report. If you read their other reports they are all the same.
I am on their mailing list and get this kind of crap all the time. It's just general info, nothing specific related to PHO.
I seriously doubt if they even know what PHO do. Simply Walk Street are just like Alpha Stock, Motley Fool and the rest of the U.S analyst sites. They are a sales organisation.
To compare this to Edison, actual specialist analysts within healthcare stocks, is ludicrous.
As I said, at least it is positive, but has absolutely no relevance in my eyes.
More importantly the markets tanked in the states tonight, the Dow dropped 800 points and I took a beating on my Tanker stock
Tomorrow will be pain on the OSE, but hopefully PHO can stay green. Will be an interesting day.
I am on their mailing list and get this kind of crap all the time. It's just general info, nothing specific related to PHO.
I seriously doubt if they even know what PHO do. Simply Walk Street are just like Alpha Stock, Motley Fool and the rest of the U.S analyst sites. They are a sales organisation.
To compare this to Edison, actual specialist analysts within healthcare stocks, is ludicrous.
As I said, at least it is positive, but has absolutely no relevance in my eyes.
More importantly the markets tanked in the states tonight, the Dow dropped 800 points and I took a beating on my Tanker stock
Tomorrow will be pain on the OSE, but hopefully PHO can stay green. Will be an interesting day.
Legoland
04.12.2018 kl 22:50
4496
Mens jeg har sett i speilet ser det ut som om diskusjonen om analysen hat tatt av paa et sidespor.
Den omtalte analysen finner interesserte lettest men hjelp av nicket "Bente Bazooka" under datoen 24/5-18.
Den omtalte analysen finner interesserte lettest men hjelp av nicket "Bente Bazooka" under datoen 24/5-18.
CanonBoy
04.12.2018 kl 22:55
4476
Thepower: ikke uenig med deg der. Vi skal ikke legge for mye vekt på disse analysene. Poenget er publisitet utover våre kjente diskusjonsforum og at nye større investorer fatter interesse for selskapet Norge/US/EU. Således «all publicity is good publicity» or?
Poenget er at flere medier (finans) må begynne å vise interesse eller forståelse for hvilket potensiale som faktisk ligger i selskapet. Når større media begynner å vise interesse, da......
Poenget er at flere medier (finans) må begynne å vise interesse eller forståelse for hvilket potensiale som faktisk ligger i selskapet. Når større media begynner å vise interesse, da......
Canonboy. True. It's certainly not negative to have these analysis posted on these sites.
dr. Stockman
05.12.2018 kl 08:32
3329
Panis
"Dr.Stockman,
Ja da er jeg vel litt på jordet da, men uansett skinner det igjennom i de fleste kommentarene dine her at du egentlig ikke ønsker en stigning på nåværende tidspunkt."
Tror det i såfall må være innlegg jeg ikke har lest selv. Jeg prøver til enhver tid å skrive helt uavhengig av min egen posisjon. Mulig jeg ikke alltid lykkes like bra.
"Dr.Stockman,
Ja da er jeg vel litt på jordet da, men uansett skinner det igjennom i de fleste kommentarene dine her at du egentlig ikke ønsker en stigning på nåværende tidspunkt."
Tror det i såfall må være innlegg jeg ikke har lest selv. Jeg prøver til enhver tid å skrive helt uavhengig av min egen posisjon. Mulig jeg ikke alltid lykkes like bra.
Er det kommentaren 20:27 noen reagerte på? Jeg er i alle fall enig i den. Har også inntrykk av at du er en ærlig skribent, doktor.
Tobias
05.12.2018 kl 09:38
3172
PHO ser potent ut,. Vil opp i dag.
Kjøsmulighet dette.
Kjøsmulighet dette.
MANGE BLIR OVERASKET MED LAVE PHO VERDIER. DETTE SELSKAPET HAR NYHET KUN 1 GANG PER 6 ÅR. FOR DÅRLIG HISTORIKK
Ja, nesten som å tegne seg inn i en attraktiv emisjon på disse kursene under 50, men det vinduet kan være blåst bort på et blunk.
Fundering og grubleri kan by på risiko for tap av gevinst en kunne ha oppnådd.
Fundering og grubleri kan by på risiko for tap av gevinst en kunne ha oppnådd.
40 ble brutt lett nå. Bærer det rett videre til kr 50-60?
Er det noe på gang i PHO, oppkjøp, positive nyheter, eller bare januareffekten som slår til?
Spennende dager, uker og måneder fremover i PHO er det uansett.
Er det noe på gang i PHO, oppkjøp, positive nyheter, eller bare januareffekten som slår til?
Spennende dager, uker og måneder fremover i PHO er det uansett.
heilo888
11.12.2018 kl 12:20
2360
Bunnen er nå definitivt passert for PHO.
Nå gjelder det å nå neste delmål som er den tekniske toppen ved kr 55.
Nå gjelder det å nå neste delmål som er den tekniske toppen ved kr 55.
Før åpning i dag "spådde" jeg 40-tallet enten i dag eller i morgen, og 40-tallet har meldt seg allerede...
Økning i kurs på økende omsetning, det kan man like. Viser styrke det.
Økning i kurs på økende omsetning, det kan man like. Viser styrke det.