Klart for reprising av Polight.
Det er vel 99,99% sikkert at den store samarbeidspartneren til Polight er BOSCH, og dermed videre link til andre store innen segmentet.
Tror denne er en klar doblings/tredoblingskandidat det neste året. Forbauser meg ikke om denne åpner over 5,- i morgen.
Tror denne er en klar doblings/tredoblingskandidat det neste året. Forbauser meg ikke om denne åpner over 5,- i morgen.
Redigert i går kl 23:06
Du må logge inn for å svare
Blygen
I dag kl 08:58
589
Først når kursen runder 20nok man begynner å bli småfornøyd...alt under er rusk i øyet:)
Blygen
I dag kl 10:32
433
Kommer nok en melding fra selskapet om litt vedrørende Bosch...da smeller det ytterligere oppover:)
Blygen
I dag kl 11:12
357
Ikke så vanskelig å se at kursen skal myyyee opp...kjøp det man klarer på lave 4,5...innsidekjøp pluss mye mer i kjømda:)
IDGAF
I dag kl 11:25
329
Innsidehandel av CFO blåser alle spekulasjoner og frykt for snarlig emisjon på lav kurs av banen!
😉
😉
IDGAF
I dag kl 11:36
290
Kom meg akkurat inn før auksjonen 😎
Men nå vurderer jeg å øke enda mer under 5 kroningen 😅
Skjer noe nå... 🚀🚀
Men nå vurderer jeg å øke enda mer under 5 kroningen 😅
Skjer noe nå... 🚀🚀
TravelLng
I dag kl 11:40
275
Potensialet her er godt!
Kjøpte på 2,7kr og gledes over nyheten!
Lykke til
Kjøpte på 2,7kr og gledes over nyheten!
Lykke til
Pentagon
I dag kl 11:48
251
Du skriver at det ikke kommer en emisjon pga innside kjøp. Men husk de hentet penger i mars. Så kapital behovet er lite nå.
Jeg har tatt det kjøpet som et positivt svar på at noe annet er i gjerdet og akkumulert for første gang på over 1 år i denne aksjen.
Her tror jeg virkelig at det er noe som er på gang.
Pentagon
Jeg har tatt det kjøpet som et positivt svar på at noe annet er i gjerdet og akkumulert for første gang på over 1 år i denne aksjen.
Her tror jeg virkelig at det er noe som er på gang.
Pentagon
TravelLng
I dag kl 12:00
209
Og mer god publisitet rundt plt som en av de heiteste julekulene:
https://www.dn.no/borskommentar/arets-hotteste-nyttarsrakett-og-her-er-de-ni-andre/2-1-1746946?zephr_sso_ott=vDEcct
Tekanalyse
I dag kl 12:13
175
Nyheten om Bosch nådde markedet allerede på fredag. At det skal komme en 13% oppgang av et innsidekjøp på 50.000kr, legger nok mer til rette for en rask tur ned igjen snarlig. Det kan likevel være at aksjen gjør det godt i desember, men det må komme nyheter knyttet til inntekt for at aksjekursen ikke bare skal falle igjen på nyåret.
Blygen
I dag kl 12:21
143
Ligger nok flere nyheter og venter:)...muligens får vi se ytterligere innsidekjøp...akkurat nå er det stillingskrig på lave antall aksjer...vi snx på nyåret:)
Redigert i dag kl 12:57
Du må logge inn for å svare