Klart for reprising av Polight.

kolera
PLT I går kl 19:23 926

Det er vel 99,99% sikkert at den store samarbeidspartneren til Polight er BOSCH, og dermed videre link til andre store innen segmentet.
Tror denne er en klar doblings/tredoblingskandidat det neste året. Forbauser meg ikke om denne åpner over 5,- i morgen.
Redigert i går kl 23:06 Du må logge inn for å svare
skadi
I går kl 19:59 887

Skriv nå i det minste BOSCH riktig hvis du skal hausse med dem. 😉
Blygen
I dag kl 08:58 589

Først når kursen runder 20nok man begynner å bli småfornøyd...alt under er rusk i øyet:)
Blygen
I dag kl 09:05 567

Selv om kursen stiger er det fremdeles cyber mondaypriser på plt...:)
TravelLng
I dag kl 09:09 545

Kommer som en (jule)kule fremover denne
Blygen
I dag kl 10:32 433

Kommer nok en melding fra selskapet om litt vedrørende Bosch...da smeller det ytterligere oppover:)
IDGAF
I dag kl 11:09 370

😱🤩
Blygen
I dag kl 11:12 357

Ikke så vanskelig å se at kursen skal myyyee opp...kjøp det man klarer på lave 4,5...innsidekjøp pluss mye mer i kjømda:)
IDGAF
I dag kl 11:25 329

Innsidehandel av CFO blåser alle spekulasjoner og frykt for snarlig emisjon på lav kurs av banen!

😉
IDGAF
I dag kl 11:36 290

Kom meg akkurat inn før auksjonen 😎

Men nå vurderer jeg å øke enda mer under 5 kroningen 😅

Skjer noe nå... 🚀🚀
TravelLng
I dag kl 11:40 275

Potensialet her er godt!
Kjøpte på 2,7kr og gledes over nyheten!

Lykke til
Pentagon
I dag kl 11:48 251

Du skriver at det ikke kommer en emisjon pga innside kjøp. Men husk de hentet penger i mars. Så kapital behovet er lite nå.
Jeg har tatt det kjøpet som et positivt svar på at noe annet er i gjerdet og akkumulert for første gang på over 1 år i denne aksjen.
Her tror jeg virkelig at det er noe som er på gang.

Pentagon
Tekanalyse
I dag kl 12:13 175

Nyheten om Bosch nådde markedet allerede på fredag. At det skal komme en 13% oppgang av et innsidekjøp på 50.000kr, legger nok mer til rette for en rask tur ned igjen snarlig. Det kan likevel være at aksjen gjør det godt i desember, men det må komme nyheter knyttet til inntekt for at aksjekursen ikke bare skal falle igjen på nyåret.
Blygen
I dag kl 12:21 143

Ligger nok flere nyheter og venter:)...muligens får vi se ytterligere innsidekjøp...akkurat nå er det stillingskrig på lave antall aksjer...vi snx på nyåret:)
Redigert i dag kl 12:57 Du må logge inn for å svare