Klart for reprising av Polight.
Det er vel 99,99% sikkert at den store samarbeidspartneren til Polight er BOSCH, og dermed videre link til andre store innen segmentet.
Tror denne er en klar doblings/tredoblingskandidat det neste året. Forbauser meg ikke om denne åpner over 5,- i morgen.
Tror denne er en klar doblings/tredoblingskandidat det neste året. Forbauser meg ikke om denne åpner over 5,- i morgen.
Redigert 01.12.2024 kl 23:06
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Tekanalyse
I går kl 15:16
642
Londonmannen skrev Er det mulig å kvantifisere begrepet «kort sikt»? Snakker vi om før nyttår?
Det er umulig å si konkret, men det er nok snakk om en oppgang som varer ut på nyåret. Foreløpig target står fremdeles, men mye som kan skje. Min spådom er at det eksploderer når den bryter gjennom 5.10, og at det skjer før nyttår.
Tigana
I går kl 15:43
587
Vi må få litt mer kjøtt på beinet igjen her inne og jeg trekker da frem denne stillingsannonsen som Microsoft har ute. Dette ble fanget opp av herr Vanger og delt på Discord av ham i går. Dette er viktig for det bekrefter at Microsoft kjører på med AR devises (bl.a. briller). Kundene deres igjen er blant annet militæret som det står. Så vi er sikkert flere som tenker at Bosch Sensortec sine kunder på LBS i AR smart glasses kan være alle de tre store Meta, Apple og Microsoft. Time will show.
https://jobs.careers.microsoft.com/global/en/job/1782705/Senior-Opto--Mechanical-Engineer
https://jobs.careers.microsoft.com/global/en/job/1782705/Senior-Opto--Mechanical-Engineer
Redigert i går kl 15:44
Tekanalyse
I går kl 18:06
421
Ja, meget mulig det. Tror den bryter 5.10 lenge før nyttår, men at det også har "eksplodert" frem til da.
EnklestErBest
I går kl 18:46
360
Har en stor, rund sum med aksjer i PLT nå, men har ikveld overført penger og kommer til å øke med mange flere aksjer her⁹. Jeg satser mye på at Bosch blir en meget god driver for Polight. Tror vi får store bestillinger derfra innen få måneder, og da blir det kanskje ikke flere emisjoner heller.
Redigert i går kl 18:47
Tekanalyse
I går kl 19:42
291
Jeg skal også kjøpe stort ila uka,(har allerede greit med aksjer) så fort overføringen er på plass.
Redigert i går kl 19:43
-
«
- 1
- 2 »