Klart for reprising av Polight.

kolera
PLT 01.12.2024 kl 19:23 10399

Det er vel 99,99% sikkert at den store samarbeidspartneren til Polight er BOSCH, og dermed videre link til andre store innen segmentet.
Tror denne er en klar doblings/tredoblingskandidat det neste året. Forbauser meg ikke om denne åpner over 5,- i morgen.
Redigert 01.12.2024 kl 23:06 Du må logge inn for å svare
Sweetspot
I dag kl 11:44 323

Hvilken er din favoritt?
NOD og PLT🚀
stimar
I dag kl 11:49 317

Ikke gjør deg mer stupid enn nødvendig. Fordi du sikkert begriper at ingen på dette forumet kan gi deg noen svar på slike spørsmål. Skal du håpe på noe i nærheten av svar, så bør du sende dine spørsmål til poLight.
VantageVolante
I dag kl 12:06 288

Denne "eksperten" viser jo med all mulig tydelighet at vedkommende ikke har begreper om hvordan dette foregår. "Poc" :-D

Jeg for min del venter på alt annet enn ordre til Proof of Concept-prosjekter. Ordre ifm slike studier er naturligvis små. Eksperten her opp som venter på større ordre ifm slike studier, må vente fryktelig lenge. Men han trudde vel han var smart som klistret på et "poc".

Det jeg venter på, er en større ordre ifm f.eks LBS-aktøren som vi tror er Bosch. Av børsmelding 15.03.2022 ser man forøvrig et "PoC"-ordre ifm dette prosjektet.

Jeg venter også på større ordre ifm kampanjen en kameramodulprodusent nå har på trappene mot smartphoneaktører. De vil gjerne nå få salg på modulen de har utviklet, som har Tlens innebygd.

Venter også på ordre ifm en high-end mr/xr-brille, som CEO poLight nettopp kommuniserte "may slip into 2025". Brillen var ment å komme på markedet i slutten av 2024. Denne brillen skal nok vises frem på CES i januar, og noen tror og håper det er Sony sin.
Redigert i dag kl 12:11 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
I dag kl 13:19 194

Tror nok du skal forsøke å komme deg på innsiden før den virkelig tar av.
EnklestErBest
I dag kl 13:22 186

Nå har jeg kjøpt det jeg skal ha i Polight i denne omgangen, og ser med stor forventning fram mot CES den 7
januar og alt som kan komme før og i etterkant.
Skal ikke mange gode nyheter for å løfte kursen til 10 +.
VantageVolante
I dag kl 13:39 153

Sitter nok et stykke inne å kjøpe på vesentlig høyere kurs enn vedkommende solgte på vettu :-) JUST SAYIN*