VoW - Årets julekule 2.0?
Er dette nå et turn around case med en ny sterk industriell partner på plass blant de største aksjonærene?
Nå er det bare å vente på meglerhusene sine nye oppdaterte analyser når emisjonen er ferdig. Hva blir kursmålene?
3.12.2024, 13:23:10
«Flagging
Must AS, sammen med sine heleide datterselskaper Fondsavanse AS og Must Invest AS melder med dette at gruppen eier 3.097.950 aksjer i VOW ASA
Med tildelte og kjøpte tegningsretter eier Must AS også 20.199.106 tegningsretter i den kommende emisjonen i VOW.
Must AS har til hensikt å benytte tegningsrettene og totalt aksjeantall vil dermed stige til 23.297.056 aksjer i VOW
I tillegg til dette vil Must AS motta 1.333.333 aksjer som garantiprovisjon for emisjonen. Must AS vil dermed bli eier av 24.630.389 aksjer
Dette er beregnet å tilsvare 8.45% av ustedt aksjekapital etter tegningsrettsemisjon og emisjon for garantiprovisjon.
Utover dette er Must AS garantist i emisjonen, det vises til separat børsmeldig fra selskapet om dette.
Dette kan føre til at Must AS blir eier av flere aksjer når resultatet av tegningsrettsemisjonen blir kjent»
https://newsweb.oslobors.no/message/633721
Nå er det bare å vente på meglerhusene sine nye oppdaterte analyser når emisjonen er ferdig. Hva blir kursmålene?
3.12.2024, 13:23:10
«Flagging
Must AS, sammen med sine heleide datterselskaper Fondsavanse AS og Must Invest AS melder med dette at gruppen eier 3.097.950 aksjer i VOW ASA
Med tildelte og kjøpte tegningsretter eier Must AS også 20.199.106 tegningsretter i den kommende emisjonen i VOW.
Must AS har til hensikt å benytte tegningsrettene og totalt aksjeantall vil dermed stige til 23.297.056 aksjer i VOW
I tillegg til dette vil Must AS motta 1.333.333 aksjer som garantiprovisjon for emisjonen. Must AS vil dermed bli eier av 24.630.389 aksjer
Dette er beregnet å tilsvare 8.45% av ustedt aksjekapital etter tegningsrettsemisjon og emisjon for garantiprovisjon.
Utover dette er Must AS garantist i emisjonen, det vises til separat børsmeldig fra selskapet om dette.
Dette kan føre til at Must AS blir eier av flere aksjer når resultatet av tegningsrettsemisjonen blir kjent»
https://newsweb.oslobors.no/message/633721
Redigert 03.12.2024 kl 20:51
Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 19:34
1225
MYE aksjer til salgs ja 🙈
10.12.2024, 19:03:20
Vow ASA: NOTIFICATION OF MAJOR HOLDINGS
https://newsweb.oslobors.no/message/634298
10.12.2024, 19:03:20
Vow ASA: NOTIFICATION OF MAJOR HOLDINGS
https://newsweb.oslobors.no/message/634298
elnomi
I går kl 19:44
1205
Da har DnB en masse aksjer i VOW som nok skal ut!
…Det er ikke naturlig for DNB å være langsiktig eier…..
Som følge av utstedelsen av disse aksjene har DNBs eierandel i Vow blitt redusert fra 25,32 prosent til cirka 24,59 prosent av aksjekapitalen og stemmene i selskapet.
DNB har dermed krysset under flaggegrensen på 25 prosent eierskap i Vow, opplyser selskapet i børsmeldingen.
https://e24.no/bors/nyheter/a/299141?pinnedEntry=299141
…Det er ikke naturlig for DNB å være langsiktig eier…..
Som følge av utstedelsen av disse aksjene har DNBs eierandel i Vow blitt redusert fra 25,32 prosent til cirka 24,59 prosent av aksjekapitalen og stemmene i selskapet.
DNB har dermed krysset under flaggegrensen på 25 prosent eierskap i Vow, opplyser selskapet i børsmeldingen.
https://e24.no/bors/nyheter/a/299141?pinnedEntry=299141
Redigert i går kl 19:45
Frodon
I går kl 21:37
1037
Selvfølgelig skal dette selges og det vil tynge aksjekursen til salget er gjennomført. Hvorfor kjøpe aksjer dyrt, når største aksjonær skal selge sine aksjer?
Herman*
I går kl 21:46
1007
Dette mener du i dag, og når du har dekket inn shorten mener du noe annet….Alle skjønner at DNB verken kan eller vil dumpe aksjer i markedet.
Frodon
I går kl 22:07
955
Jeg har fortalt om dette i ca 1 mnd nå. Når de nye emisjonsaksjene kommer ut, blir det et salgspress i aksjen. Jeg har aldri ment noe annet. At absolutt ingen av dere kan gangen i slike emisjoner, har ingenting med meg å gjøre. Jeg er bare utrolig overrasket over manglene evner til å lære blant skribentene her
Nå har dere sett hvordan jeg investerer rundt emisjoner, som har gitt ekstremt høy avkastning på kort tid og med lav risiko. Alle handlene er lagt ut her kort tid etter jeg har gjort dem, slik at dere kunne gjort det samme. Håper for deres egen skyld at dere har notert dere suksess formelen, når dere har fått den gratis før det har skjedd…?!
Nå har dere sett hvordan jeg investerer rundt emisjoner, som har gitt ekstremt høy avkastning på kort tid og med lav risiko. Alle handlene er lagt ut her kort tid etter jeg har gjort dem, slik at dere kunne gjort det samme. Håper for deres egen skyld at dere har notert dere suksess formelen, når dere har fått den gratis før det har skjedd…?!
Redigert i går kl 22:09
Herman*
I går kl 22:16
930
Jeg snakker ikke om emisjonsaksjene generelt, men de DNB er tildelt. For øvrig er det interessant å se hvor kjepphøy du er bare fordi du har truffet ganske godt med en enkeltinvestering.
Marve
I går kl 22:46
868
Salgspresset i aksjen skjer nå da mange må ha penger til emisjonsaksjene. Jeg spår opptur etter den 12 da emiaksjene skal være betalt.
Frodon
I går kl 23:05
833
Jeg har truffet på de fleste investeringene i mange år, og som sagt, handlene blir lagt ut kort tid etter.
Kan du begynne å gjøre det samme, så kan vi se dine skills?
Kan du begynne å gjøre det samme, så kan vi se dine skills?
Frodon
I går kl 23:07
830
Relativt enig, men tror ikke jeg ville gjettet på den datoen. TA vil nok gi svarene på når tiden er moden, og nøkkelen kan ligge i volumbalansen….hvis ikke noe brått og uventet dukker opp 😅
klaesp
I dag kl 08:36
619
Men hvem kjøper aksjer I mellomtiden, når man vet at dnb aksjer kommer ut etter lock up
gxa40L
I dag kl 09:09
552
Det er det fundamentale som teller. Og det er helt i det blå om VOW klarer å få nok kontrakter samt utføre oppdragene
Vow har ingen faste inntekter så her kan det gå skikkelig galt. Selv om cruise har virket positivt
Vow har ingen faste inntekter så her kan det gå skikkelig galt. Selv om cruise har virket positivt
Nsxnsx
I dag kl 09:21
521
Ehhhe det HAR gått skikkelig galt, fra 60 til 1,8 er jo katastrofe. Med med en så utbombet aksje og alle tidligere topper kjørt helt ut på sidelinjen, så kan vi fort få en ganske så eksplosiv vekst. Nye kontrakter i emning, ordrereserve på 1.6 milliarder og et mål om margin på 15%. Får dem til dette....så er det ikke lenge man kan få aksjer til under kroner 10,-
gxa40L
I dag kl 09:39
492
Det kan fremdeles gå fra vondt til verre.Og da mener jeg oppbud ;)
At du likevel snakker om kurser på 10 viser at du ikke helt har tatt innover deg hvor elendig dette er. En kurs på 10 kan en oppnå hvis de tjener minst f.eks 1 krone /aksje netto
Med andre ord minst 200 mill netto .
Og da forstår du hvor langt unna de er .
At du likevel snakker om kurser på 10 viser at du ikke helt har tatt innover deg hvor elendig dette er. En kurs på 10 kan en oppnå hvis de tjener minst f.eks 1 krone /aksje netto
Med andre ord minst 200 mill netto .
Og da forstår du hvor langt unna de er .
Redigert i dag kl 09:40
Fjellbris
I dag kl 10:57
387
Er jo bra at du deler info om dette da👍
Men, skulle ikke du vente til 1,3 da?😉
Uansett, takk for info og håper du nå snart også kommer om bord igjen som aksjonær, eller ser du det ann og håper på inngang ned mot 1,5 fortsatt?
Men, skulle ikke du vente til 1,3 da?😉
Uansett, takk for info og håper du nå snart også kommer om bord igjen som aksjonær, eller ser du det ann og håper på inngang ned mot 1,5 fortsatt?
Herman*
I dag kl 11:15
362
Frodon skrev Da har jeg dekt inn shorten satt på kr 2,30
Hvorfor dekke inn shorten når du samtidig mener at DNB skal dumpe mange titalls millioner aksjer i markedet?
gxa40L
I dag kl 13:11
206
Hvordan blir arbeidsmoralen til f.eks Badin når DnB har herset og solgt aksjer som han helst ville beholdt.
Han kan bare selge aksjene sine , gjøre sitt beste for å kjøre selskapet på r***.
Så kan DnB tape på aksjene sine og tape flere hundre mill på lånet ;)
Han kan bare selge aksjene sine , gjøre sitt beste for å kjøre selskapet på r***.
Så kan DnB tape på aksjene sine og tape flere hundre mill på lånet ;)
Karbon
I dag kl 14:08
125
Var det ikke Danske Bank som tvangssolgte Badin sine aksjer? DnB tvangssolgte Reiten sine, men jeg mener å huske Badin brukte Danske Bank (iallefall ikke DnB).
gxa40L
I dag kl 14:19
97
Etter hva jeg har hørt hadde DnB en finger med i spillet.
Uansett så vil det ikke være noen fornøyelse å fungere som CEO
Uansett så vil det ikke være noen fornøyelse å fungere som CEO