VoW - Årets julekule 2.0?
Er dette nå et turn around case med en ny sterk industriell partner på plass blant de største aksjonærene?
Nå er det bare å vente på meglerhusene sine nye oppdaterte analyser når emisjonen er ferdig. Hva blir kursmålene?
3.12.2024, 13:23:10
«Flagging
Must AS, sammen med sine heleide datterselskaper Fondsavanse AS og Must Invest AS melder med dette at gruppen eier 3.097.950 aksjer i VOW ASA
Med tildelte og kjøpte tegningsretter eier Must AS også 20.199.106 tegningsretter i den kommende emisjonen i VOW.
Must AS har til hensikt å benytte tegningsrettene og totalt aksjeantall vil dermed stige til 23.297.056 aksjer i VOW
I tillegg til dette vil Must AS motta 1.333.333 aksjer som garantiprovisjon for emisjonen. Must AS vil dermed bli eier av 24.630.389 aksjer
Dette er beregnet å tilsvare 8.45% av ustedt aksjekapital etter tegningsrettsemisjon og emisjon for garantiprovisjon.
Utover dette er Must AS garantist i emisjonen, det vises til separat børsmeldig fra selskapet om dette.
Dette kan føre til at Must AS blir eier av flere aksjer når resultatet av tegningsrettsemisjonen blir kjent»
https://newsweb.oslobors.no/message/633721
Nå er det bare å vente på meglerhusene sine nye oppdaterte analyser når emisjonen er ferdig. Hva blir kursmålene?
3.12.2024, 13:23:10
«Flagging
Must AS, sammen med sine heleide datterselskaper Fondsavanse AS og Must Invest AS melder med dette at gruppen eier 3.097.950 aksjer i VOW ASA
Med tildelte og kjøpte tegningsretter eier Must AS også 20.199.106 tegningsretter i den kommende emisjonen i VOW.
Must AS har til hensikt å benytte tegningsrettene og totalt aksjeantall vil dermed stige til 23.297.056 aksjer i VOW
I tillegg til dette vil Must AS motta 1.333.333 aksjer som garantiprovisjon for emisjonen. Must AS vil dermed bli eier av 24.630.389 aksjer
Dette er beregnet å tilsvare 8.45% av ustedt aksjekapital etter tegningsrettsemisjon og emisjon for garantiprovisjon.
Utover dette er Must AS garantist i emisjonen, det vises til separat børsmeldig fra selskapet om dette.
Dette kan føre til at Must AS blir eier av flere aksjer når resultatet av tegningsrettsemisjonen blir kjent»
https://newsweb.oslobors.no/message/633721
Redigert 03.12.2024 kl 20:51
Du må logge inn for å svare
Frodon
I går kl 16:56
655
Mener du at det er feil å gevinst sikre en short fra kr 2,30 og ned til 1,80?
Helt ærlig, har du fortsatt ikke lært noe rundt dette? Ved å gjøre motsatt av det du gjør, vil du tjene penger 😉
Nb! Jeg legger ut når jeg handler (kjøp/salg/short). Har du sett meg bomme til nå? Kan ikke du også legge ut dine handler, så ser vi hvor dyktig du er 🤡
Helt ærlig, har du fortsatt ikke lært noe rundt dette? Ved å gjøre motsatt av det du gjør, vil du tjene penger 😉
Nb! Jeg legger ut når jeg handler (kjøp/salg/short). Har du sett meg bomme til nå? Kan ikke du også legge ut dine handler, så ser vi hvor dyktig du er 🤡
Redigert i går kl 16:57
Frodon
I går kl 17:08
633
Spørsmålet er om kr 1,50 området holder 😉 Det er kjent i markedet at hvis først en kurs går under emisjonskursen, er det mange som begynner å lempe ut emisjonsaksjene for å unngå et større tap
Herman*
I går kl 17:20
616
Jeg har ikke behov for å legge ut min CV eller skryte av eventuelle gevinster. Siden du spør så kan jeg opplyse om at jeg skaffet meg en god del tegningsretter for en slikk og ingenting og benyttet disse i emisjonen. Har også kjøpt noen få aksjer i markedet til kurser rundt 1.80. Er derfor godt på plussiden, og har tenkt å få med meg oppgangen enten den begynner nå eller litt senere.
oivindl
I går kl 18:07
570
"Mener du at det er feil å gevinst sikre en short fra kr 2,30 og ned til 1,80?”
Er det feil å tjene tusen kroner hvis du kunne tjent tre tusen?
Går vel ikke an å svare på det.
Men med et kursmål på 50 øre virker det jo litt puslete.
Er det feil å tjene tusen kroner hvis du kunne tjent tre tusen?
Går vel ikke an å svare på det.
Men med et kursmål på 50 øre virker det jo litt puslete.
Redigert i går kl 18:08
Frodon
I går kl 22:48
424
Må liksom ha skils å vise til, før du kan vise dem frem
Utrolig nok er det ingen på HO som noen gang har tapt penger på backtrading
#100%Skills
Utrolig nok er det ingen på HO som noen gang har tapt penger på backtrading
#100%Skills
Redigert i går kl 22:49
Herman*
I går kl 23:11
389
Jeg overlater det til deg, siden du har så mange skills at det kompenserer for alle oss andre.
oivindl
I dag kl 06:11
248
"Utrolig nok er det ingen på HO som noen gang har tapt penger på backtrading”
-rischioso
Joda, mange på HO som er åpne om at de sitter på tap.
Burde ikke være vanskelig å få det med seg.
-rischioso
Joda, mange på HO som er åpne om at de sitter på tap.
Burde ikke være vanskelig å få det med seg.