NTI - Klar for videre oppgang i 2025
Store samarbeidspartnere med kontrakter og behov for deler produsert av Norsk Titanium venter oss nå i 2025.
Veldig hyggelig å lese i dag at Investtech også tar NTI ut av sin hold-deg-unna-portefølje.
Kun fantasien som begrenser hva NTI kan produserere nå som de har vist hva de kan til Boeing, Airbus, ASML, Safran… You name it!
Kontraktene er allerede i ferd med å materialisere seg, så her er det bare å glede seg fremover. Et perspektiv på 2-5 år tenker jeg vil være lukurativt.
Selv tenker jeg 10 år.
Veldig hyggelig å lese i dag at Investtech også tar NTI ut av sin hold-deg-unna-portefølje.
Kun fantasien som begrenser hva NTI kan produserere nå som de har vist hva de kan til Boeing, Airbus, ASML, Safran… You name it!
Kontraktene er allerede i ferd med å materialisere seg, så her er det bare å glede seg fremover. Et perspektiv på 2-5 år tenker jeg vil være lukurativt.
Selv tenker jeg 10 år.
Redigert 06.12.2024 kl 14:36
Du må logge inn for å svare
TheKurgan
11.01.2025 kl 08:32
8116
Ja vi er jo i Q1 nå så det kan meget godt komme melding om at de har klart det. Så er vel hele hensikten med dette at de får nye kontrakter som krever disse patentene. Kan ikke skjønne annet enn at det da bør gå betydelig raskere fremover, de er jo allerede godkjente av noen av verdenst størse selskap med sikkerhet i førersetet (cockpiten).
mingus7777
11.01.2025 kl 10:06
8058
NTI sender ikke ut børsmelding for hver del. Tipper de er over målet for 2024 allerede.
MC Axel
11.01.2025 kl 10:41
8081
One of the better posts, thank you
I am however worried about Trump and his tariffs, but that probably applies to the entire stock market
Airbus Sounds Alarm on U.S. Trade Policy as Boeing Struggles and China's Comac C919 Races Ahead
https://finance.yahoo.com/news/airbus-sounds-alarm-u-trade-152443214.html
I am however worried about Trump and his tariffs, but that probably applies to the entire stock market
Airbus Sounds Alarm on U.S. Trade Policy as Boeing Struggles and China's Comac C919 Races Ahead
https://finance.yahoo.com/news/airbus-sounds-alarm-u-trade-152443214.html
asbjørnsen
11.01.2025 kl 12:11
8137
Hmmm.
Takk for linken!
Kanskje NTI må bygge fabrikk båe i Europa og Kina :)
Takk for linken!
Kanskje NTI må bygge fabrikk båe i Europa og Kina :)
Parsons
11.01.2025 kl 18:19
8065
NTI vil få hele USA som hjemmemarked og blir mere og mere benyttet av Boeing og DoD, og som du skriver , neste fabrikk kan fort bli utvidet på Hønefoss.
Eller mere sentralt i Europa.
Merk, når det kommer til innovasjon er vel USA den ledende til å utvikle nye teknologier.
Og oppmuntrer dem.
Og New York State er vel den beste Ambassadøren til NTI.
Sånn skulle vi gjort i Norge også med oljefondet og oppmuntret til Disruptive Technology.
Mye å lære der ifra Scatec innovation.
Eller mere sentralt i Europa.
Merk, når det kommer til innovasjon er vel USA den ledende til å utvikle nye teknologier.
Og oppmuntrer dem.
Og New York State er vel den beste Ambassadøren til NTI.
Sånn skulle vi gjort i Norge også med oljefondet og oppmuntret til Disruptive Technology.
Mye å lære der ifra Scatec innovation.
asbjørnsen
12.01.2025 kl 15:06
8046
Octagon
13.01.2025 kl 13:40
7627
Kursutviklingen vi ser nå har bakgrunn i at enkelte aktører i desember mottok store mengder aksjer og har ønsket å selge deler av denne nye økte beholdning med stor gevinst. F.eks. MK Pensjon. Forventet "dupp" med andre ord.
En venter naturligvis til 2025 med å selge for å forskyve frem tidspunktet for betaling av gevinst skatten.
De fleste blir imidlertid sittende og jeg har stor tro på denne aksjen utover året og de neste årene.
Sannsynligvis passert 2024 målet med 60 deler i produksjon med god margin, børsmelder naturligvis ikke alt slikt.
Q1 og guiding blir spennende.
Antar også at vi kan få nye børsmeldinger om kontrakter etc. før den tid.
En venter naturligvis til 2025 med å selge for å forskyve frem tidspunktet for betaling av gevinst skatten.
De fleste blir imidlertid sittende og jeg har stor tro på denne aksjen utover året og de neste årene.
Sannsynligvis passert 2024 målet med 60 deler i produksjon med god margin, børsmelder naturligvis ikke alt slikt.
Q1 og guiding blir spennende.
Antar også at vi kan få nye børsmeldinger om kontrakter etc. før den tid.
TheKurgan
13.01.2025 kl 22:18
7471
Fin video på denne nettsiden til Safran om hvordan de produserer sine Landing gears:
https://www.safran-group.com/products-services/boeing-787-dreamliner-main-and-nose-landing-gears
https://www.safran-group.com/products-services/boeing-787-dreamliner-main-and-nose-landing-gears
asbjørnsen
14.01.2025 kl 07:28
7357
😂😂😂
Siste emisjon var ferdig november i fjor den. Den blei fullteikna, i tillegg har dei ila 2024 hatt to tilleggsemisjonar så no har dei meir enn nok arbeidskapital til å komme opp i produksjon som dei kan tjene peng på H1 2026.
Blir bra opplegg det her skal du sjå ;)
Siste emisjon var ferdig november i fjor den. Den blei fullteikna, i tillegg har dei ila 2024 hatt to tilleggsemisjonar så no har dei meir enn nok arbeidskapital til å komme opp i produksjon som dei kan tjene peng på H1 2026.
Blir bra opplegg det her skal du sjå ;)
Tradinator
14.01.2025 kl 09:19
7270
Fylle på litt igjen før det kommer flere gode nyheter. Mye for pengene nå.
TheKurgan
15.01.2025 kl 21:26
6940
Veldig hyggelig med noen grønne dager nå og ser teknisk bra ut videre.
20 dager igjen til Q4, så med det potensialet vi har her i NTI er det bare å holde ut.
20 dager igjen til Q4, så med det potensialet vi har her i NTI er det bare å holde ut.
Esl1
17.01.2025 kl 14:08
6644
Ser det har kommet nytt kursmål på nordnet under «analytiker» på kr:3.63 noen som vet hvor/ hvem som har gitt det?
Redigert 17.01.2025 kl 14:09
Du må logge inn for å svare
TheKurgan
17.01.2025 kl 14:40
6670
Se der ja!
Veldig bra og skulle bare mangle at det dukket opp minst et nytt kursmål her.
Er jo bare ca. et halvt år siden den gikk for 4 kr.
Ny bekreftelse at vi er på rett vei dette. Fortsatt billige aksjer å få her.
Veldig bra og skulle bare mangle at det dukket opp minst et nytt kursmål her.
Er jo bare ca. et halvt år siden den gikk for 4 kr.
Ny bekreftelse at vi er på rett vei dette. Fortsatt billige aksjer å få her.
TheKurgan
21.01.2025 kl 17:29
5932
Det går fortsatt opp og ned her men hyggelig med en grønn dag nå, og så er det hyggelig at vi har fått med oss en analytiker som setter et kursmål på 3.62 kr.
Det er jo en liten start men fortsatt langt igjen til gamle høyder.
Det er jo en liten start men fortsatt langt igjen til gamle høyder.
TheKurgan
21.01.2025 kl 22:59
5788
En grundig analyse av NTI fra Carnegie verdt å lese:
https://www.carnegie.se/pdf/commissioned_research/Y3JpZF84NDM5OV8xMjgyXzA=/
https://www.carnegie.se/pdf/commissioned_research/Y3JpZF84NDM5OV8xMjgyXzA=/
The Observer
22.01.2025 kl 12:22
5634
Fortsatt risiko, men kraftig økt estimert salg kan tyde på at selskapet kan ha livets rett.
TheKurgan
27.01.2025 kl 20:38
5225
Tøffe børsdager for mange i dag og en liten dip her også.
Det nærmer seg Q4 rapporten (4 februar). Håper veldig på gode nyheter der, blir viktig at de leverer på antall godkjente deler.
Det nærmer seg Q4 rapporten (4 februar). Håper veldig på gode nyheter der, blir viktig at de leverer på antall godkjente deler.
Løkkøye
29.01.2025 kl 16:12
5147
Høyt ordreinntak hos ASML. Kan igjen bety økende leveranser fra NTI til produksjonen hos ASML.
Fra DN:
«Nederlandske ASML, som leverer produksjonsutstyr til halvlederindustrien, stiger 11 prosent etter å ha lagt frem resultater for fjerde kvartal.
De viser at nettobooking, som sier noe om ordreetterspørselen, var på 7,09 milliarder euro ved utgangen av kvartalet. Det er langt høyere enn de 2,63 milliarder euro ved utgangen av tredje kvartal, og ifølge CNBC langt høyere enn de 3,99 milliarder euro som var ventet på forhånd av analytikerne.»
Fra DN:
«Nederlandske ASML, som leverer produksjonsutstyr til halvlederindustrien, stiger 11 prosent etter å ha lagt frem resultater for fjerde kvartal.
De viser at nettobooking, som sier noe om ordreetterspørselen, var på 7,09 milliarder euro ved utgangen av kvartalet. Det er langt høyere enn de 2,63 milliarder euro ved utgangen av tredje kvartal, og ifølge CNBC langt høyere enn de 3,99 milliarder euro som var ventet på forhånd av analytikerne.»
Redigert 29.01.2025 kl 16:29
Du må logge inn for å svare
mingus7777
30.01.2025 kl 07:49
4932
Børsens store underdog. Snart tall og jeg blir særs overrasket om det ikke er gode tall. Få selskaper jeg ser tilsvarende verdi i som NTI. Dip=dobling for min del.
Tradinator
30.01.2025 kl 08:25
4881
Dippen kom jo fordi 2025 guidingen ble forskøvet litt lenger frem. Kommer de med gode tall & nyheter blir det tur mot 4 igjen. Veldig spent på om det skjer noe innen offshore segmentet som de satser hardt på.
TheKurgan
30.01.2025 kl 14:19
4717
Ja her er det bare å holde ut.
Bare det med Offshore viser jo at de har knall trua på dette.
Ikke snakk om å hvile på noe dele-laubær her nei, rett videre med andre partnere og bransjer.
Bare det med Offshore viser jo at de har knall trua på dette.
Ikke snakk om å hvile på noe dele-laubær her nei, rett videre med andre partnere og bransjer.
TheKurgan
30.01.2025 kl 22:40
4567
Fin link som viser hvordan NTI produserer sine deler til videre maskinering hos Airbus:
https://static1.squarespace.com/static/63f62e2175b4b776a6835439/t/65f1822a5dfcda4777d33098/1710326339664/AMF24_PDF_Airbus+GmbH+-+Premium+Aerotec_Jan+Roman+H%C3%B6nnige_5.pdf
https://static1.squarespace.com/static/63f62e2175b4b776a6835439/t/65f1822a5dfcda4777d33098/1710326339664/AMF24_PDF_Airbus+GmbH+-+Premium+Aerotec_Jan+Roman+H%C3%B6nnige_5.pdf
asbjørnsen
30.01.2025 kl 23:35
4503
Takk for link!
Veldig bra at så store kundar går ut med denne typen informasjon, slik at det ikkje er NTI sjølv som frontar denne teknologien! Heilt supert.
Det NTI har fått til og jobbar med no kjem til å bli ein stor industrisuksess, det er eg heilt sikker på!
Veldig bra at så store kundar går ut med denne typen informasjon, slik at det ikkje er NTI sjølv som frontar denne teknologien! Heilt supert.
Det NTI har fått til og jobbar med no kjem til å bli ein stor industrisuksess, det er eg heilt sikker på!
asbjørnsen
30.01.2025 kl 23:39
4496
Der trur eg vi må ha litt is i magen, det er ganske nyleg at det blei kjent at det etterspurde denne type kompetanse i ei stillingsannonse, det vil ta ei stund før det materialiserar seg på den kanten. Før den tid så håpe eg dei får til fleire andre type legeringar, samt det dei viste under kapitalmarknadsdagen på Hønefoss, at dei vil komme seg inn mot roteranse utstyr - der har vi jetmotor - der har vi hyppig utskiftning - der er det peng å tjene :)
Octagon
31.01.2025 kl 12:01
4220
https://hedgefundalpha.com/norsk-titanium-disrupting-aerospace/
Utdrag: "The share price has increased, but there is still a three-time potential to reach 2026 targets. We should see a substantial price rerating this year."
3 gangen høres jo fint ut det, selv om targets fra slike ikke alltid nås så skal jo kursen gå en del i løpet av året.....
Utdrag: "The share price has increased, but there is still a three-time potential to reach 2026 targets. We should see a substantial price rerating this year."
3 gangen høres jo fint ut det, selv om targets fra slike ikke alltid nås så skal jo kursen gå en del i løpet av året.....
TheKurgan
31.01.2025 kl 19:36
4080
NTI viser i hvert fall en fin trend nå da.
Opp 14% de siste to ukene inn mot Q4 rapporten så krysser finga for at antall deler er etter skjema.
Syntes også å se at volumet er generelt stigende i denne perioden.
Opp 14% de siste to ukene inn mot Q4 rapporten så krysser finga for at antall deler er etter skjema.
Syntes også å se at volumet er generelt stigende i denne perioden.
Redigert 31.01.2025 kl 22:12
Du må logge inn for å svare
mingus7777
31.01.2025 kl 22:31
3965
Tror vi kan bli meget positivt overrasket til uka. Spenende blir det uten tvil.
TheKurgan
02.02.2025 kl 14:15
3587
General Atomics benytter NTI sin teknologi til å lage såkalte «wing splice», viktig element for å koble vingene på en UAV til flykroppen på store militære droner.
De beskriver også hvordan titanium er billigere å benytte enn aluminium.
The Cool Parts Show viser her hvordan NTI sine maskiner jobber for de: https://youtu.be/f1IaI6ztGuQ
Utrolig informativ video, anbefales å se!
De beskriver også hvordan titanium er billigere å benytte enn aluminium.
The Cool Parts Show viser her hvordan NTI sine maskiner jobber for de: https://youtu.be/f1IaI6ztGuQ
Utrolig informativ video, anbefales å se!
mingus7777
02.02.2025 kl 18:09
3438
Den var ikke dum. Om jeg ikke var nok bull fra før…
Hva tenker folk om oppkjøp? Synes det oser oppkjøpskandidat her. Håper bare ikke det skjer for tidlig hvis det skjer.
Hva tenker folk om oppkjøp? Synes det oser oppkjøpskandidat her. Håper bare ikke det skjer for tidlig hvis det skjer.
Octagon
02.02.2025 kl 19:12
3372
Det er sannsynlig at selskapet på et tidspunkt blir kjøpt opp.
Og da sikkert av USA baserte foretak, det meste av produksjon er lokalisert der og teknologien er av viktig ("kritisk") interesse for deres fly, forsvars og romfartsindustri. Er lite diskutert her på forumet, men helt klart sannsynlig i fremtiden. Tror neppe USA sin forsvars/fly og romfartsindustri vil sitte rolig og risikere at denne avanserte teknologien og den tilhørende produksjonskapasiteten havner på "mer fiendlige utenlandske" hender slik setting er nå der med "USA first".
Kjekt når NTI sine egne kunder fremhever deres revolusjonerende teknologi, og hva delene brukes til som her for General Dynamics i linken over her, og Airbus i sine egne teknologi presentasjoner, Boeing, ASML og Northrop Grumman har muligens tilsvarende presentasjoner, men dem har jeg til gode å se.
Også fint at toll tariffer ikke vil virke negativt på NTI og at de kan skalere opp ny produksjonskapasitet på svært kort varsel ved behov (4 mnd).
De har jo også fleksibiliteten å kunne produsere i USA for USA markedet og i Norge for Europa markedet (AIRBUS/ASML) t.d.
Gått litt under radaren denne siste tiden slik jeg tolker markedet, og mange mer kortsiktige investorer enn meg har solgt etter at guiding av inntekter ble skjøvet litt fremover i tid nå i fjor høst (av grunner NTI ikke rår over). Kun forskjøvet noe i tid, men ikke kansellert på noe vis, de opprettholder sine mål og tiden går.
Tirsdag blir spennende, ikke minst hva de guider neste årene og om de ser enda lengre frem enn 2026 hvor en vel kan forvente at stadig større deler i volum etterhvert kan håndteres..
Og da sikkert av USA baserte foretak, det meste av produksjon er lokalisert der og teknologien er av viktig ("kritisk") interesse for deres fly, forsvars og romfartsindustri. Er lite diskutert her på forumet, men helt klart sannsynlig i fremtiden. Tror neppe USA sin forsvars/fly og romfartsindustri vil sitte rolig og risikere at denne avanserte teknologien og den tilhørende produksjonskapasiteten havner på "mer fiendlige utenlandske" hender slik setting er nå der med "USA first".
Kjekt når NTI sine egne kunder fremhever deres revolusjonerende teknologi, og hva delene brukes til som her for General Dynamics i linken over her, og Airbus i sine egne teknologi presentasjoner, Boeing, ASML og Northrop Grumman har muligens tilsvarende presentasjoner, men dem har jeg til gode å se.
Også fint at toll tariffer ikke vil virke negativt på NTI og at de kan skalere opp ny produksjonskapasitet på svært kort varsel ved behov (4 mnd).
De har jo også fleksibiliteten å kunne produsere i USA for USA markedet og i Norge for Europa markedet (AIRBUS/ASML) t.d.
Gått litt under radaren denne siste tiden slik jeg tolker markedet, og mange mer kortsiktige investorer enn meg har solgt etter at guiding av inntekter ble skjøvet litt fremover i tid nå i fjor høst (av grunner NTI ikke rår over). Kun forskjøvet noe i tid, men ikke kansellert på noe vis, de opprettholder sine mål og tiden går.
Tirsdag blir spennende, ikke minst hva de guider neste årene og om de ser enda lengre frem enn 2026 hvor en vel kan forvente at stadig større deler i volum etterhvert kan håndteres..
Redigert 02.02.2025 kl 19:18
Du må logge inn for å svare
mingus7777
02.02.2025 kl 21:40
3241
Godt sagt og enig!
Redigert 02.02.2025 kl 21:40
Du må logge inn for å svare
asbjørnsen
02.02.2025 kl 22:10
3191
Kor har du det frå at dei kan skalere opp produksjonskapasitet på svært kort varsel? Gjengi kjelda og lim gjerne inn her.
Under kapitalmarknadsdagen kom eg i prat med Odd Terje Lium, han hadde eit heilt anna perspektiv om den saken der når eg prata med han...
Grunne til at det vil ta lang tid å produsere nye MERKE IV maskiner er at det ikkje finst nokon serieproduksjon av desse enhetene i dag. Dei bygde ei produksjonslinje for dei maskinene dei har i dag, men denne linja er ikkje der i dag. Arealet blir brukt til andre formål.
Alle komponentar må produserast, leverast, dei har ikkje dette liggande i tilfelle dei skal rampe opp med fleire maskiner.
Når det er sagt så er første målet no å fylle produksjon for $150mill per år. Neste steg til 2028, så vidt eg hugsa var opp til full produksjon på $300mill per år. Men dei har jo vesentleg forbetringspotensiale rundt maskinene, der er det manuell mating av maskinene + visuell kontroll blir utført av operatør medan den sveisar (den delen der må dei få automatisert bort med bildegjenkjenning...). Med meir autonome maskiner så er eg sikker på at dei kan komme langt over $300 per år med eksisterende maskinpark.
Så får dei rampe opp igjen serieproduksjonen for å fylle ein europeisk og ein kinesisk fabrikk i framtida :) håpe eg. Men eg frykta at dei blir kjøpt opp før den tid...
Under kapitalmarknadsdagen kom eg i prat med Odd Terje Lium, han hadde eit heilt anna perspektiv om den saken der når eg prata med han...
Grunne til at det vil ta lang tid å produsere nye MERKE IV maskiner er at det ikkje finst nokon serieproduksjon av desse enhetene i dag. Dei bygde ei produksjonslinje for dei maskinene dei har i dag, men denne linja er ikkje der i dag. Arealet blir brukt til andre formål.
Alle komponentar må produserast, leverast, dei har ikkje dette liggande i tilfelle dei skal rampe opp med fleire maskiner.
Når det er sagt så er første målet no å fylle produksjon for $150mill per år. Neste steg til 2028, så vidt eg hugsa var opp til full produksjon på $300mill per år. Men dei har jo vesentleg forbetringspotensiale rundt maskinene, der er det manuell mating av maskinene + visuell kontroll blir utført av operatør medan den sveisar (den delen der må dei få automatisert bort med bildegjenkjenning...). Med meir autonome maskiner så er eg sikker på at dei kan komme langt over $300 per år med eksisterende maskinpark.
Så får dei rampe opp igjen serieproduksjonen for å fylle ein europeisk og ein kinesisk fabrikk i framtida :) håpe eg. Men eg frykta at dei blir kjøpt opp før den tid...
Redigert 02.02.2025 kl 22:51
Du må logge inn for å svare
Aaleby
02.02.2025 kl 22:49
3116
Fremstår uansett som ekstremt lite viktig. Nåværende produksjonskapasitet tilsvarer årlige inntekter på $300 MUSD. Som vi alle vet. De som forblir aksjonærer til NTI får behov for å øke produksjonskapasiteten ytterligere innen 2030-ish vil kunne le hele veien til banken.
Redigert 02.02.2025 kl 22:51
Du må logge inn for å svare
Octagon
02.02.2025 kl 23:56
3056
https://www.nordnet.no/aksjer/kurser/norsk-titanium-nti-merk
Antatt her at Modernity her i tråden over har fått informasjonen fra Carnegie vs. innredning av fabrikk.
Satser også med at de nådde målet fra tidligere i 2024 med ytterligere fire maskiner i drift i Plattsburg slik at de nå har 26 i drift der.
Som de allerede har gjort på Hønefoss med to skift i døgnet, kan de også gjøre tilsvarende i Plattsburg t.d.
Antatt her at Modernity her i tråden over har fått informasjonen fra Carnegie vs. innredning av fabrikk.
Satser også med at de nådde målet fra tidligere i 2024 med ytterligere fire maskiner i drift i Plattsburg slik at de nå har 26 i drift der.
Som de allerede har gjort på Hønefoss med to skift i døgnet, kan de også gjøre tilsvarende i Plattsburg t.d.
Rocket hunter
03.02.2025 kl 17:28
2707
Nå er vi spent på morgendagen. Stødig oppover - eller sidelengs en stund til?
asbjørnsen
03.02.2025 kl 18:43
2616
Rocket hunter skrev Nå er vi spent på morgendagen. Stødig oppover - eller sidelengs en stund til?
Eg tippa dei ligger bak skjema. Reagerer litt ned. 2-2,1nok.
Men dei har jo nokon luftige mål så om dei bomma litt går heilt fint for min del.
Så lenge dei får stadig nyhetsdekning, nye kundar og nye delar i produksjon så vitnar det om god posisjon :) unngå voksesmerter
Men dei har jo nokon luftige mål så om dei bomma litt går heilt fint for min del.
Så lenge dei får stadig nyhetsdekning, nye kundar og nye delar i produksjon så vitnar det om god posisjon :) unngå voksesmerter
unikum
03.02.2025 kl 20:53
2445
He he reagerer litt ned bare 15-18% ja der kom vel ønske tekningen inn. Tok halen mellom beina å stakk av gårde er vel bedre å si.
Er spent på hvor mye cash de har brukt. Ebitda endte på minus 12,1 millioner dollar i første halvår, mot minus 11,9 millioner dollar i første halvår i fjor.
Tror de har svidd av mye mindre, mines jeg ikke helt feil så hadde de handlet inn bra med råvarer i forrige halvår.
Ps. Sitter kun med liten eierpost nå som ble kjøpt idag på slutten av dagen. Kan bli positivt overrasket i morgen
Er spent på hvor mye cash de har brukt. Ebitda endte på minus 12,1 millioner dollar i første halvår, mot minus 11,9 millioner dollar i første halvår i fjor.
Tror de har svidd av mye mindre, mines jeg ikke helt feil så hadde de handlet inn bra med råvarer i forrige halvår.
Ps. Sitter kun med liten eierpost nå som ble kjøpt idag på slutten av dagen. Kan bli positivt overrasket i morgen
Redigert 03.02.2025 kl 21:51
Du må logge inn for å svare
asbjørnsen
03.02.2025 kl 21:50
2359
Ja Q3 gjekk 2,3nok til under 2nok, pga manglande iht plan. Eg vil tru det blir same beskjed i morgon.
Men ja, eg sitter no med 200k aksjer og skal auke på litt etterkvart, for eg har trua på lang sikt. 2026-2027.
Men ja, eg sitter no med 200k aksjer og skal auke på litt etterkvart, for eg har trua på lang sikt. 2026-2027.
mingus7777
04.02.2025 kl 07:52
2128
USD 2.3 million in revenue in Q4, up from USD 0.9 million in Q3 2024
Dagens rakett?
https://newsweb.oslobors.no/message/637657
Dagens rakett?
https://newsweb.oslobors.no/message/637657
4580
04.02.2025 kl 08:03
2057
Sikkert bra tall !? Kan være lurt å ha is i magen i disse handelskrigsdager, og ikke hoppe på alt som kan se bra ut. Personlig avventer jeg i cash, til alt har stabilisert seg igjen .
Tradinator
04.02.2025 kl 08:14
2006
Det der så jo meget bra ut, noe små forsinkelser må vi regne med, men sikter mot over 120 innen 2025, og nærmer seg nå andre industrier med teknologien sin. Dette blir utrolig spennende de neste årene. Bør være på vei til fire tallet igjen i det korte bildet, så vil det komme godt med nyheter etter hvert som flere deler blir satt i produksjon.
Fangal
04.02.2025 kl 08:39
1882
Shifting Focus from Demonstrating Capability to High Volume Production in 2025 🤪🤪
Octagon
04.02.2025 kl 08:41
1860
Som forventet.
Viktigst av alt, nok cash og ikke emisjonsbehov. Utover i året vil også inntektsstrømmen øke radikalt etter hvert som flere og flere deler forventes å komme i produksjon. Selv om det fortsatt skulle oppstå mindre forsinkelser, stort sett grunnet forhold utenfor deres kontroll så vil denne oppskaleringen gi sterk inntektsvekst.
Ble for så vidt også besvart i Q&A her av CFO.
Noe forsinkelse, som nevnt forhold utenfor deres kontroll , som t.d. lange godkjenningsprosesser hos Boeing, Airbus. Det som er mest betryggende er vel den betydelige oppskaleringen i produksjonen disse implementerer i disse dager. Sannsynligvis hovedårsak til at de opprettholder og til dels forsterker guiding.
Mest spennende er vel at de også ser ut til å nærme seg "motor delen" i commercial aerospace, Safran landing systems delen, nye markeder innen olje&Gas, økt produksjonsvolum hos ASML.
Nøktern presentasjon hvor de selv om de kun adresserer en svært liten del av total markedet (som presentert i dag ) er rigget for å tjene bøttevis av penger fremover.
Regner med at vi snart ser en re-prising av selskapet i markedet den neste tiden....
Viktigst av alt, nok cash og ikke emisjonsbehov. Utover i året vil også inntektsstrømmen øke radikalt etter hvert som flere og flere deler forventes å komme i produksjon. Selv om det fortsatt skulle oppstå mindre forsinkelser, stort sett grunnet forhold utenfor deres kontroll så vil denne oppskaleringen gi sterk inntektsvekst.
Ble for så vidt også besvart i Q&A her av CFO.
Noe forsinkelse, som nevnt forhold utenfor deres kontroll , som t.d. lange godkjenningsprosesser hos Boeing, Airbus. Det som er mest betryggende er vel den betydelige oppskaleringen i produksjonen disse implementerer i disse dager. Sannsynligvis hovedårsak til at de opprettholder og til dels forsterker guiding.
Mest spennende er vel at de også ser ut til å nærme seg "motor delen" i commercial aerospace, Safran landing systems delen, nye markeder innen olje&Gas, økt produksjonsvolum hos ASML.
Nøktern presentasjon hvor de selv om de kun adresserer en svært liten del av total markedet (som presentert i dag ) er rigget for å tjene bøttevis av penger fremover.
Regner med at vi snart ser en re-prising av selskapet i markedet den neste tiden....