Hvor lenge har vi Fronline?

Optimisten2
I dag kl 14:46 308

Kursen raser. Ikke helt ulikt andre Fredriksen selskaper. Alle skjønner at denne ikke kommer opp i over 200 igjen. Noen såkalte eksperter mener den skal over 300. Har du hørt noe så dumt? Spørsmålet er om den skal ned under 100 i løpet av et par mnd. Svaret er nok ja. Denne blir selvsagt påvirket av oljekursen og olje trengs jo snart ikke lenger. Jeg tipper den er under 100 i løpet av februar. Dette
ibyx
I dag kl 15:04 260

Kanskje man kan koke suppe på spikerne av alt stålet som må hugges opp?
Nybygg må subsidieres og fritas for inflasjon etterhvert for at noen vil bygge dem?
Det er ikke spiker til kista det står på...

(men friske nybegynnertråder er et sikkert tegn...)
Redigert i dag kl 15:10 Du må logge inn for å svare
elvis68
I dag kl 16:00 183

Fint, med en god begrunnelse her. Regner med ett saklig svar, istedenfor det tomme innlegget du kommer med her🤷‍♂️
Optimisten2
I dag kl 16:45 106

Tomt innlegg? Det er jo en realitet at det er skummelt å investere i dette selskapet. Jeg solgte meg ut på 225 kroner og er glad for det. Jeg hadde en ganske stor aksjepost, over 300 aksjer. Tjente noen tusenlapper. Hadde jeg solgt nå eller senere ville de pengene vært tapt. Det er vel ingen som tror denne skal over 200 igjen, nå se jeg at disse såkalte ekspertene har resusert kursmålene sine til det halve av hva de trodde for kort tid siden. Ikke mye troverdig
elvis68
I dag kl 16:50 94

Fremdeles tomt innlegg, selv om kursen går nedover🤷‍♂️
Lafreri
I dag kl 16:51 90

Optimisten shipping går opp og ned. Skal kanskje lenger ned, men hvem vet hva den står i om ett år.
Optimisten2
I dag kl 16:56 78

Neida, men sann mine ord. Denne kommer aldri over 200 igjen. Tror fort vi kan se den nede på rundt 120 ved nyttår