AEGA - Et spennende case
Selaco AS ved Larsen er jo en dyktig ringrev på børs. Han lukter ofte bra case og bra emisjoner. Larsen har et bredt nettverk i corporatevog finansmiljøet i Norden og han har tjent noen millioner som trader og investor..
Denne reisen her blir jeg med på. Emisjonen på K10'mill som er børsmeldt er fint for oss aksjonærer.
Slike small Mcap selskaper har lett for å bevege seg. Jeg gleder meg som aksjonær i AEGA ASA. Lylke til Larsen & Co. Kurs kr 0,73. Oppgangen idag var 52%
Denne reisen her blir jeg med på. Emisjonen på K10'mill som er børsmeldt er fint for oss aksjonærer.
Slike small Mcap selskaper har lett for å bevege seg. Jeg gleder meg som aksjonær i AEGA ASA. Lylke til Larsen & Co. Kurs kr 0,73. Oppgangen idag var 52%
bluesky2023
I dag kl 19:46
150
Larsen er overhode ikke noe dyktig. Han er en høylytt trader, men det er kun småtterier han holder på med. Han har holdt på i en mannsalder på børsen og eiendelene i selskapet hans er kun 11 mill mill kroner (2023).
Redigert i dag kl 19:47
Du må logge inn for å svare
EnLogisk
I dag kl 20:52
85
Larsen er No. 1 på aksjehandel og investeringer. Finansinntekter for Selaco AS var K6,3' mill i 2023 og resultatet ble saftig bra K4,1' millioner. Han tok ut et utbytte på K4,4' mill ifjor. Ikke vært for et AS med kun Larsen som ansatt/høvding. Vi gleder oss til å være med på denne meget spennende reisen. Larsen er Robin Hood for oss normale. Vi skal ta fra de rike og berike oss selv. Nå skal vi og bli med på lønnsomme emisjoner og investeringer i det nye Aega... Finance selskapet.
Redigert i dag kl 20:55
Du må logge inn for å svare