AEGA - Et spennende vacumcase
Selaco AS ved Larsen er jo en dyktig ringrev på børs. Han lukter ofte bra case og bra emisjoner. Larsen har et bredt nettverk i corporatevog finansmiljøet i Norden og han har tjent noen millioner som trader og investor..
Denne reisen her blir jeg med på. Emisjonen på K10'mill som er børsmeldt er fint for oss aksjonærer.
Slike small Mcap selskaper har lett for å bevege seg. Jeg gleder meg som aksjonær i AEGA ASA. Lylke til Larsen & Co. Kurs kr 0,73. Oppgangen idag var 52%
Denne reisen her blir jeg med på. Emisjonen på K10'mill som er børsmeldt er fint for oss aksjonærer.
Slike small Mcap selskaper har lett for å bevege seg. Jeg gleder meg som aksjonær i AEGA ASA. Lylke til Larsen & Co. Kurs kr 0,73. Oppgangen idag var 52%
Redigert i dag kl 12:34
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
EnLogisk
I dag kl 00:48
214
Endte opp over 11 % på fredag 20.12...Jajaja....Kurs kr 0.80 er ikke værst. En må eier aksjer her ved stengetid fredag 23.12 for å få tildelt TR, hvis jeg har skjønt dette riktig. Se tråder på forumet. Tvi tvi...
Seriøs
I dag kl 09:46
146
Lykke til og spennende å se hva du ender på her. Hentet seg inn fra morgen krakk i dag så får du se hva du ender på i dag og ikke minst etter generalforsamlingen. Denne aksjen er for risky for meg. Tok ut gevinst i REC på fredag og i dag og nå er det slutt der da den også er litt for risky men mener den har et potensial for å nå høyt også men har begynt å safe mer enn før
Redigert i dag kl 09:48
Skimmy
I dag kl 10:08
120
Er det tenkt at kun aksjonærer skal kunne bli med i emisjoner og IPO's foretatt av aega, eller skal selskapet forvalte kapital for ikke aksjonærer også?
EnLogisk
I dag kl 12:32
68
thypoon skrev Årets julekule. Over krona allerede i dag!? Sjekk mcap…
Denne kan virkelig gå høyt i jan og februar, for du nye TR kommer ikke i handel føre i februar. Dette kan bli en fin fin vakumcase med kun 24 mill aksjer i omløp i januar. En traderfavoritt?? Våre TR som kommer i feb TR blir en bonus som vi knekker i feb. Vakumcase les om det og AEGA muligheter på Xi chat. Supertraderen Atle Pedersen ser også også stoe muligheter her i AEGA. Jeg holder de her i påventer av nyttårsrunnet. Husk du må eier aksjer i AEGA i dag ved børsslutt for å få TR. Ikke glem det.
Redigert i dag kl 12:33
-
«
- 1
- 2 »