Nykode...Årets Nyttårsrakett på Sundbyfoss
Da henger vi oss på DNB og Nordnet og tror Nykode blir årets nyttårsrakett
Finansmiljøet på Sundbyfoss har kjøpt i dag
Finansmiljøet på Sundbyfoss har kjøpt i dag
Redigert 16.12.2024 kl 11:33
Du må logge inn for å svare
Green2030
I går kl 20:06
183
5 selskaper har shortet Nykode med ca 10 mill aksjer (3,03%), senest 16.12, og det finner jeg bekymringsverdig da vi er priset til ca 1 mrd og 1,3mrd i cash og en forventet avtale med Genetech innen 6 januar. Etter å ha bodd og jobbet mange år i USA så vet jeg av erfaring at det skjer veldig lite "business" mellom 15 des og 15 jan i USA, så jeg blir ikke overrasket om det kommer en utsettelse på avtale med Genentech om NEO - advokatene vet å ta sin tid. Nevner forøvrig at det er kun 6 offisielle arbeidsdager frem til 6 jan, og mange har garantert ferie i disse dagene også.
Magefølelsen forteller meg at disse 5 selskapene sitter med inside informasjon hvor kursen skal ned en tur...
Er det andre enn meg som har gjort seg noen tanker om økt shorting som tilsvar på nyttårsrakett og 6 januar ?
Magefølelsen forteller meg at disse 5 selskapene sitter med inside informasjon hvor kursen skal ned en tur...
Er det andre enn meg som har gjort seg noen tanker om økt shorting som tilsvar på nyttårsrakett og 6 januar ?
NakenTore.
I går kl 10:43
344
Garantert skatterelartert salg, der mange skal inn igjen på Nyåret.
Men fin fin utvikling de siste dagene med gradvis nye topper
Men fin fin utvikling de siste dagene med gradvis nye topper
Kingen
I går kl 10:39
357
NakenTore. skrev tredje forsøk på 3,35 nå
Ble et nedsalg fra start for å lokke ut nervøse småaksjonærer eller utålmodige sjeler. Denne kommer snart som en kule. Nedsalget har vært alt for stort mtp. cash og muligheter fremover.
NakenTore.
17.12.2024 kl 16:33
633
Opp 3-4 % i dag også
Helt Nydelig dette siger nordover i rett tempo
Se ordrebildet, det er tomt for selgere
en heldig fikk 100 000 aksjer på 3,34 i sluttauksjonen
Helt Nydelig dette siger nordover i rett tempo
Se ordrebildet, det er tomt for selgere
en heldig fikk 100 000 aksjer på 3,34 i sluttauksjonen
Redigert 17.12.2024 kl 16:41
Billyjojimbob
17.12.2024 kl 16:03
663
IDGAF skrev Blir en bra åpning 🔝 Ser vi 4 kr idag 🤔 🚀🔥🔥🚀
Swinger litt hver dag👍
NakenTore.
16.12.2024 kl 14:12
1176
Aksjen virker svært sterk i dag, selv med salgspress fra Skattejentene,
Vi sitter med snitt 3,12 og holder stand til over nyåret
Fin dag å gå inn på
Lykke til
Redigert 16.12.2024 kl 16:09
NakenTore.
16.12.2024 kl 11:53
1312
3.19 med liten post tynt oppover nå
Denne kan rykke kraftig nordover
Denne kan rykke kraftig nordover
Kingen
16.12.2024 kl 11:31
1360
To andre nyttårsraketter Norne har tro på:
→ Lerøy Seafood
→ Nykode
De to sistnevnte selskapene har ikke Norne analysedekning på, men Slyngstadli har likevel tro på disse som nyttårsraketter.
Slyngstadli forklarer at Lerøy Seafood er et større selskap, men som har hatt et svakt år. Samtidig er selskapet rimeligst blant lakseselskapene akkurat nå, og kan være et godt kjøp for 2025 også, tror analysesjefen.
Nykode er en aksje som kan være bra som nyttårsrakett fordi de har hatt et dårlig år, men samtidig er ikke lyset helt slukket ennå, mener Slyngstadli. Selskapet har en kontantbeholdning som overstiger markedsverdien, så det er lite som skal til for å snu stemningen rundt selskapet.
https://www.nettavisen.no/aksjer/privatokonomi/nyttarsraketter/nyttarsraketter-aksjene-som-kan-gi-deg-hoy-avkastning-etter-nyttar/s/5-95-2164788
→ Lerøy Seafood
→ Nykode
De to sistnevnte selskapene har ikke Norne analysedekning på, men Slyngstadli har likevel tro på disse som nyttårsraketter.
Slyngstadli forklarer at Lerøy Seafood er et større selskap, men som har hatt et svakt år. Samtidig er selskapet rimeligst blant lakseselskapene akkurat nå, og kan være et godt kjøp for 2025 også, tror analysesjefen.
Nykode er en aksje som kan være bra som nyttårsrakett fordi de har hatt et dårlig år, men samtidig er ikke lyset helt slukket ennå, mener Slyngstadli. Selskapet har en kontantbeholdning som overstiger markedsverdien, så det er lite som skal til for å snu stemningen rundt selskapet.
https://www.nettavisen.no/aksjer/privatokonomi/nyttarsraketter/nyttarsraketter-aksjene-som-kan-gi-deg-hoy-avkastning-etter-nyttar/s/5-95-2164788